Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz malphitee #19785 üzenetére

    Ha most nagyon alapszintre vinném az érvelésemet:

    PS3 - 2.1 TFLOPS (GPU - 1.80 TFLOPS)
    PS4 - 2.0 TFLOPS (GPU - 1.84 TFLOPS)

    Azaz látni, hogy az elméleti maximum terén "jobb" a PS3. Viszont nem csak ez kerül a mérlegre tányérjára. Elég ránézni a meglévő játékkínálatokra. Lehet van (volt) erő a Cell-ben, de az RSX egy nagy rakás lófekália volt, RAM és VRAM mennyisége nevetséges. PS4-ben minden közvetlen elérésű, van RAM dögivel, az egész architektúra fejlett, gyors és programozóbarát. Egy PS3 éppen elbírt 720p-ben egy Tomb Raidert, PS4-en meg feltupírozva kaptuk 1080p-ben, 60FPS-sel. Jön a HD Last of Us, az konkrétan átlépte a PS3 határait, erre ez is feljettebb kiadásban jön PS4-re.

    és ezek után nincs fejlődés? Lószart. Megmondom én mivan, a fejlesztők egyszerűen nem fognak milliókat beleölni, hogy a programozógárdák még több időt fordíthassanak a kód optimalizálására, mert egyszerűen nem térül meg. Jó a sok hülyének 30FPS-sel is, azt legalább az esetek többségében stabilan.

    Hogy a first party címeknél miért van így? Ott fordított a kocka: ha pénz van is, idő nincs az optimalizálásra, mert el kell adni valamivel a gépet.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák