Új hozzászólás Aktív témák

  • Azazael

    aktív tag

    válasz Philips103 #138718 üzenetére

    Szia!

    Ez nem egyedi eset, ilyen problémák a nemzetközi fórumokon évek óta előfordulnak. Én személy szerint nem láttam biztos megoldást, a Sony support ilyenkor azt mondja, hogy vegyél store kártyát és vásárolj abból :)

    Amit érdemes megpróbálni, hogy a Paypalos számlázási címed egyezik-e az accountodhoz beállított címmel (kis és nagybetűk, ékezetek stb. meg a Paypal mögötti kártyával, de esetedben mivel van fund a számlán a kártya nem jön képbe). Ha változtatsz vmit akkor ha azonnal nem működik akkor nem kell meglepődni, néha kell nekik 24 óra, hogy updateljék az adatokat mindenhol, így akkor érdemes újrapróbálkozni.

    Következő lépés az indítsd újra a PS-t (ha onnan vásárolsz).

    Ha nem segít, próbáld meg a mobilos store-ból (droidos vagy iOS app) vagy egy másik böngészőből (nekem pl Chrome-ból rendeszeresen nem működik, Edgeben meg igen).

    Ha egyik se oldotta meg akkor lehet törölni a fizetési módot, és újra hozzáadni, vagy hívni a supportot (őket akár előbb is, hogy érezzék a törődést).

    szerk: azt kihagytam, hogy abban az esetben ha ezért utasít el mert nagy a forgalom stb. és erőlteted a fizetési módot (rövid időn belül jópárszor nyomsz a fizetésre) akkor a store letiltja a fizetési módot 24 órára, hogy elkerülje a visszaéléseket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák