-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #80306 üzenetére
van egy BT-os elm 327-esem, menet közben ez van rádugva, androidos torque simán élőadatot, hibakódot olvas, meg az előbb linkelt vag-com/ kkl409, de ugyanezt leírtam kb 15 hozzászólással előbb is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #80308 üzenetére
Akkor leírom még egyszer:
Van egy elm 327 bluetooth-os kiolvasóm, amivel menet közben telefonon a torque nevű programmal élőadatot és hibakódot olvasok.
ÉS EMELLETT:
Van egy vag-com 409/kkl kábelem, amivel megy a vag-com és a vcds nevű program is, gondolom nem kell mondanom, hogy X64-es Win7-tel, notin....
Változtatgatni nem próbáltam, nem volt mit, de pl azt megmondta, hogy a pcd hiba oka az, hogy a jobb hátsó belső szenzor nem működik. Vettem egy másikat, azóta jó, tehát hazudni nem hazudik.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#89874944
törölt tag
fékolajtartály min és max között hány deci van? dugattyú nyomkodás közben úgy látszik többet pancsoltam el mint gondoltam, max fölött volt még, aztán szerelés után kigyulladt az abs lámpa.
00290 ABS wheel speed sensor rear left (G46) 35 - 00 és
00287 ABS wheel speed sensor rear right (G44) 35 - 00 .2 decit töltöttem rá kb és most megint a maxon van. A kérdés az hogy kiürülhetett-e a tartály, van-e mondjuk 3 deci a mintől a maxig? Egy vcds légtelenítést modjuk amúgy is kell majd...
Kiütöttem a hibákat, mentem egy kört, azóta nem jött vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #80320 üzenetére
muhahaha A vcds légtelenítés lépéseit le tudnád írni? Merre van ez a menüben?
más:
féknyereg csapokat rézpasztával vagy szilikonos zsírral érdemes bekenni? Rézpasztával kentem és ez sokkal sűrűbb, ragadósabb mint ami előtte van, nem csúszik annyira. A régi vmi olajos cucc lehetett[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #80321 üzenetére
Rézpaszta is jó, vagy grafitos zsír.
A B5-ben talán még nem tudja bekapcsolni az ABS pumpát a diag. ABS vezérlő, basic settings, 001 csoport START, és követni az utasításokat, minden keréknél. Talán csak a jobb első légtelenítése van leírva a vag-ban, azt kell alkalmazni mind a 4 keréknél. Ha a 001-es csoportot nem tudja elindítani, akkor az ABS vezérlőd nem támogatja ezt és a szokásos módon lehet légteleníteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #80323 üzenetére
A régebbi vag-com csak k-line-on kommunikál, a vcds :k-line, can-bus.
magyarul a vag-com nem olvassa a magneti marelli vezérlőket, ami az összes benzines 16 szelepesben volt, néhány 8 szelepesét sem, meg az össze többi újabb autót, ami már csak can-bus rendszerű.
Kinek van ahhoz kedve? Majd ha sok időm lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
hogy hogy meddig...?
KOPPRA!_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
sszem kb 8-9cm -
Érezhetően pattogósabb, de...
elől hátul összes szilent csere volt ( TT) + toronycsapágy
utána lézeres futomű állítás, most ugy érzem mitnha gokartban ülnék.egyenesen haza jöttem most a szervízből, de én azt hittem hogy ennél sokkal rosszabb lesz
ha meg sima az út akkor mint az álom olyan
VR6:[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
-
TaaT
veterán
válasz Balupapa #80335 üzenetére
Az érdekes, nekem -3.5cm és elöl már 2ujra van a gumi az ívtől. Persze ez golf.
"de én azt hittem hogy ennél sokkal rosszabb lesz"
Ha új a cucc akkor az elkövetkező napokban/hetekben fog bekeményedni és összeülni.
Én is örültem amikor eljöttem a szerelőtől, de jó komfortos a cucc, aztán
Give them hell Ukraine!
-
-
vendingo
veterán
Nem is említettem nektek:
Pár napja volt szerencsém Győrben közelebbről is megismerni eme szerény szerkezetet:
Plus változat ültetett futóművel, 280 helyett 303-as végsebességgel, egyedi színnel és egyedi bőr belsővel.
Sorszámozott, 500 db-os limitált kiadás, Magyarországon az egyetlen.
Ami még extra, hogy a tulaj kicsit tupírozott a hangján és a teljesítményén egyedileg gyártatott supersprint rendszerrel.
Igazi Sleeper, ugyanis a 4 karikán kívül minden jelzés elvan távolítva róla. Egyedüli külső ismertetőjel a családi pizza méretű féktárcsák, meg a brutál felnik illetve a kipuffnál a diffuzor.
Vittek vele pár kört, a szar is megállt bennem!Utána átültem a golfomba és azt hittem, hogy elromlott, mert se hang, se sebesség...
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!