-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
-
Kiskokó
veterán
Amúgy most már ennyi után megkérdezem ...
csak ÉN használok GYÁRI AUDI olajat ?
Hozzáteszem Volt már rá Példa a Fuchs nemtom melyik (valami titan) olaja ment a 3.0 TDI-be, hamarabb elhasználódott és szerintem észrevehetően hangosabb volt a motor.
A4-be meg anno Mobil1- ment azzal sose volt baj.
De általában gyári olaj megy bele és csá.Már egy ideje van 1-2 kérdésem, legfőbbként mágushoz.
Kb Fél év alatt jóval Minimum szint alá esett a hűtővíz. Érdekes mert a computer nem jelez vissza...
Normális ez a fogyás ?
Mindig is minimum szinten volt amúgy régebben is. Talán hidegen feljebb van de most hidegen és melegen is tök lent van.
Mindjárt linkelem a képet.Illetve linkelek egy videjót is amin felnyitott motorháztető mellet jár a motor.
Érdekelne a véleményed mágus mennyire van hidrotőke hangja (?) Csukott tetőnél szinte semmit nem hallani.A hűtővizet mivel töltsem fel? ilyen kis mennyiségnél elég a sima víz ? vagy Desztillált ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Morris
veterán
Annak ellenére hogy korábban nagy Valovoline fan voltam, most én is Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40-et rakok az olajkályhámba.
Tegnap előtt este ment előttem 3 kamion, sikerült is megelőzni egyszerre mindet. 3-ban 2000-es fordulatról olyat lépett vas, hogy elmosolyodtam! (épp egy körforgalomból jöttünk ki)
Kib*sz*tt jó autót vettem! Megy mint állat. -
Kiskokó
veterán
Sejtettem, hogy nincs az Audinak saját olajfinomítója stb...
de akkor is a gyári az gyári.
Nincs az, hogy hamisítják stb stb..
Nem tudom valaki okos nézzen már árat egy 3.0 TDI be való olaj L árára.. nem akarok hülyeséget mondani de nekem a gyári audi olajat adják asszem 2300ft-ért / LMágus : Majd videót nézd meg léccci
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Rick4
félisten
válasz Kiskokó #79716 üzenetére
Nincs az, hogy hamisítják stb stb.. ilyen tényleg nincs. Csak ha olyan az "értékesítési lánc", a szervizben kiürült üres dobozba töltenek teszkós olajat.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Kiskokó
veterán
Megbízok a szerelőmbe és előttem bontja fel egyesével!!!!
Persze ennyi erővel bármi előferdülhet... de túlzásokba nem szeretek belefolyni, realista vagyok.
Mágus : megbírod egyáltalán nézni vagy Face bejelentkezést kér ? Elvileg direkt publikus link.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #79698 üzenetére
na ilyenem van igen ez 170 lovas PD tdi ahogy látom a motorburkolatból is.. nem ilyen hangja van! megnéztem most mentem a kajamért.. .. gyönyörű hangja van igazából. hétvégén itt lesz mind a két tsi is nálam.. kollegákkal lerakatom őket, megtesztelem..akkor is a TSI A nyerő !
-
ßrainiac
addikt
^^
Most mentem egy 130 lovas A4-gyel, turbocsere volt es kellett par kort tolni vele, borzalom. Farernak mondtam is "orok halam, hogy megmentett a dieseltol". Igaz, hogy egyelore nem ugy megy ahogy kell neki, kipufogoshoz meg el kell vinni, de nem jott at a feeling.
Felreertes ne essek, nem minden dieselrol beszelek, 2.5, 3.0 biztos kellemesebb. Vagy az uj Passatban amik vannak.
Mindekozben megy a hajsz tehermentesitok utan, 1-2 oran belul lesz kep
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rihi1
tag
Szakik!
Szervo olajcserének mi a menete?
hol bontsam meg a rendszert,hogy minnél jobban ki tudjon cserélödni az olaj?
vissszafolyó ág, kormánymű,vagy csak szívjam le a tartályt ?
köszönet -
K Norbi
addikt
Leeresztheted,de felesleges ezért megbontani a rendszert!Nem baj ha keveredik!!Saját magát légteleníti a rendszer amikor feltöltöd a friss olajat,indítsd be a motort és forgasd a kormányt jobbra-balra 3X!Majd leállítod,és leszívod a tartályból az olajat,és újra betöltöd a frisset és átmozgatod megint !Ezt addig csináld amíg elfogyott a friss olaj,és készen is vagy!
-
degec
senior tag
válasz Kiskokó #79703 üzenetére
én is gondolkoztam a gyári olajon, castrol shopban lehet kapni azt az olajat igaz csak literesben amit az autóhoz adtak gyárilag a csomagtartóban. castrol kis flakontartó szövetzacsiba. na de az jó drága ám ! mivel hamar kidobom az olajat a kocsiból én maradtam az olcsóbb népi edge fst castrolnál. Most jön a titánium fst-s majdan.. Lehet neked se éri ám meg.. ha hamar kidobod belőle..
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #79722 üzenetére
Azt se felejtsd el, hogy ezen van egy ABT.
Csomó 3.0 TDI-t hallottam már és pár olyat is amibe ABT/ egyéb chip tuning volt.
A chippeseknek mindig ércesebb kicsit dízelesebb volt a hangjuk, nem tudom miért de kajak kihallani ha chipes egy motor, legalább is a 3.0 TDI-n.Köszi
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #79736 üzenetére
Nem a chip hallatszik, hanem a nagyobb terhelés miatt jobban szétkopott elemek zenélnek. Domi duruzsol, ez meg inkább az AKN vagy AKE adagolós 2.5-höz áll közelebb, de lete Munezé szebben jár még ettől is.
ßrainiac Akkor ott más baj is lesz. Hogy lett bejáratva a turbó?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Én úgy vagyok vele, hogy biztosra megyek és azt az évi plusz 20ezer ft-ot rászánom arra hogy biztos vagyok a minőségben.
Egyébként én 20.000Km enként cseréltetem az olajat... legalább is ennyire állítattam a csipogást de 15-18nál eddig mindig le volt cserélve.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79743 üzenetére
Nem viccből kérdeztem, miután fel lett szerelve az új turbó, hogyan lett bejáratva?
rihi1 Tartályon a visszatérő csövet leveszed, a tartályt oldalára fordítod, hogy a csatlakozásnál ne follyon. A csövet belógatod egy edénybe, segítő beröffenti alapjáraton, miután minden kijött, rátöltesz 2-3 decit az újból, azt is hagyod, hogy kinyomja, leállíthatja. Visszateszed a csövet és feltöltöd max-ig. Segítő beindítja és forgatja a kormányt jobbra-balra kopp-ig, amíg meg nem szűnik a szervo pumpa hangja, közben ellenőrizni a szintet és tölteni, hogy ne ürüljön ki a tartály. A rendszer ezzel légteleníti magát. Muitán már nem tűnik a tartályból az olaj és a pumpa sem szól, leállíthatod, feltöltöd max-ig, bezárod és 5 év múlva megint lecseréled, ha addig nem kezd valahol ereszteni. Évente néhányszol ellenőrizni kell a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79747 üzenetére
Csak mert beindítás után minimum 10 percig alapjáraton kell járatni. Utána első 200km alakalmával nem szabad gyilkolni, padlózni, mert abból soha nem lesz jó turbó, ha megszomorítják benne a tengelyt, amíg még friss. Utána lehet használni. Nálam 11 000km-t futott, de még nem néztem meg mit megy. 170-el már mentem vele, van még benne bőven erő, nem kell gyilkolni. Első 30 000km a kritikus, utána már nehezebben fekszik le.
Ha csere után megkínozták, akkor gratulálok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Épp most olvastam!
Alul a bekarikázott rész érdekes[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- Futás, futópályák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Le Mans Ultimate
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 3D nyomtatott versenypályák