-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
Az új passatból vezetett már valaki 1,2-es benzinest? Annyira kíváncsi lennék, hogy megy azzal a kis motorral
-
VR6-Fan
veterán
válasz opeter87 #21949 üzenetére
volt olyan szitu hogy emberünk vitte sogornak münchenből a pár éves A4-est echte 110e km-vel ő volt az első tulaja, budapestig jutottak, mert az egyik pd elem megadta magát, buzgera mentes kocsi volt.
szó mi szó, skoda pd-kre nem jellemző az elem bedöglése annyira.
Babetta-X: haverom vett bontani egy kocsit abba van, megpróbálom elkomunizálni, sokat nem akarok adni érte, ha fizetni kéne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
opeter87
senior tag
válasz VR6-Fan #21952 üzenetére
Szerintem a pdtdi motorok alapvetően nem rosszak, de rengeteg van belőlük felhúzva, amit nem bírnak. A gyártás vége felé jelentősen nőtt a teljesítményük azt hiszem 160 ló volt a legerősebb széria 1.9-es és 170 lóerő a legerősebb 2.0-ás. A 2.0-ból van DPF-es verzió is ez állítólag még rosszabb, mint a többi.
Engem a Porsche Hungária egy vezetője beszélt le személyesen az 2.0 Pd-ről és mondhat, hogy csak 1.9 és abból is a 105 vagy 115 lóerős változat.#21951 Babetta-X
Superb 1.4 Tsi már megvolt az annyira nem rossz. Városban kifejezetten jó, autópályán kifejezetten csendes. Országúton sok emberrel azért annyira nem virgonc, mint egy TDi -
AMD Power
titán
Megjöttem... A légzsák kábele nem jó... Puszira kidobtam megint 5500Ft az ablakon...
Megnéztük mennyi hozzá a gyári kábel... 45e Ft!
Mennyi lenne bontottan egy ilyen légzsákkábel?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#00809728
törölt tag
válasz opeter87 #21953 üzenetére
2,0 pdti 170le a SZFVÁRI szerviz szerint a legjobb pdti motor kevesebb a hiba max a pd elem mert az nem bosh hanem siemens.Sajnos egy rossz szigetelési probléma ami 150ft hiba olcson kis Chinai kábel amin rossz a szigetelés az zárlatot okoz.Amatörök!!
Pd elem cseréje 250.000ft/db
Siemens elismerte ,hogy rossz igy 7 év garancia van a pd elemekre.
pld 2008-as a leonom +7év gari jár a pd elemekre azaz 2015 van garim rá!Porsche vezetőjétől kérdezd meg igaz ez a hír.Ne ilyedj meg ha tagadni fogja vagy meg kér ,hogy ne terjeszd.
Porschet ha lehet mint szakmai hattér és tapasztalat mert vezető vagy akármi azt ne nagyon emlegesd.
Ahány embert megkeserítettek és "átb@sztak" .Das nézd meg mivel foglalkozik.
34 űgyük van a Porschéval csak 2011-benDe én téged csipázlak semmi bajom nincs veled.
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz opeter87 #21953 üzenetére
1,4 Skodából nekem is megvolt, bár országútra, pályára nem tévedtem vele, de azért az egykettőre eléggé kíváncsi lennék.
VR6-Fan: Ha esetleg akad még ilyesmi vagy ehhez hasonló kormány, akkor majd dobhatnál egy pü-t, mert polo classicba nekem is beférne egy normális kormány, a mostani már eléggé ütött kopott lett sajnos.
-
-
opeter87
senior tag
válasz #00809728 #21956 üzenetére
Igen csak sokáig nem ismerték el a gyári hibát pl. a Seatoknál és a Skodáknál, így a kedves tulaj fizethetett. Érdekesség, hogy az ugyanilyen Passatokba szó nélkül cserélték.
A PoHu-ról én is tudnék mesélni rémtörténeteket és tudom mi megy ott. Szóval ebben egyetértek.
A 2.0 pd-ről még annyit, hogy a DPF probléma viszont sajnos egy ismert jelenség, főleg a sokat városban használóknál.
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #21948 üzenetére
Nem lehet nmindenkinek kettesgófja
még hogy a passat pdtdi 1 hulladék, ennyi erővel fobrcastin seatja is az meg Dodié?
nevetséges.
lehet hogy azért hallani 2xer több hibás pd tdiről mint 1.6v ről mert 10xer annyit adtak el belőle, nemmindegy.,,,
megfelelően karbantartva a világbol kimegy, dinamikus és keveset fogyaszt.1.8T-kről meg annyit, hogy valóban az a 2. legértelemsebb motor a passatba de alig gyorsabb cserébe 30-40%-al többet fogyaszt
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #21963 üzenetére
Igen-igen, én is kikérem magamnak, hogy szar lenne a Pd mocim. Nem keveset kapott már csak tőlem is az egy év alatt a pofájára, még sincs motorikusan baja.
meglepődnétek hogyan indul pl -10fokban is egy sima izzítás után.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Fboy
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #21964 üzenetére
Mi az az izzítás?
Nah, de én nem szólok, az enyém pont szarul indul[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #21963 üzenetére
lehet szívni a vérem a kettes góffal
de ha figyelted nem azt mondtam hogy mind szar.
viszont elég sok sériájú pd elem döglikbe elég hamar a vezérmű tengelyek elkopnak, a pd elemkre menő kábel köteg elmálik, ezek tények sajnos, előbb útobb mindegyiken kijön, megakadályozni nem lehet csak késleltetni.
lendkerék az külön finomság.
soha se fognak annyi elmenni mint a mezei TDI ez is tény :-)viszont te az 1,4 pd-del jó helyzetbe vagy érdekes mód az egy tök tartós motor.
ill nem tudom láttad e félbe reped lyukas dugót a pd-ből, amit beraktam ide.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz Balupapa #21963 üzenetére
Hy!
Te még élsz?
PDTI mocik.Taxisokat kérdeztem mert itt SZFVÁRON merci,és passatokból áll a zöme.
400,000km körüliek vagy már azóta több.
pd elem azt csokolom.
Vagy turbo de csak azoknál akik még nem nőtek fel ahhoz a feladathoz.
Hideg járatod egy keveset majd normális fordulaton közlekedsz vele amig el nem éri az űzemi hőfokot.
Ha szétgyaléztad akkor meg alapjáraton hagyni kell mig vissza hűl.Ha ezt betartod akkor jó kis társra fogsz találni...14t és társainál úgy tudom ott már beépítettek egy kis elektromos mocit ami még a leállítás után keringeti a vizet a turbonál.Szóval kikerülték az emberi gondatlanságot.
Lehet én tudom rosszul.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz #00809728 #21967 üzenetére
Ez pontosan így van. Ha az embernek van szíve a és értelme a technikához akkor ezt sok motor/turbó megköszöni. Az értelem sajnos Mo-n messze nem általános jellemző így nem nehéz problémás PD vagy más dCi, TDCi akármilyen "rossz" dieselt kifogni.... Bár én még mindig azt mondom ,hogy "új" diesel csak az vegyen akinek vissza is hozza a + többlet kiadást. Aki nem megy "sokat" annak a benzines jobb választás még mindig.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
nagyúr
Nem ide tartozik, de valahol ki kell adjam a dühöm.
Mi a f.szom ez az új hardverapró?
Meg mi ez, hogy hamarosan fizetni kell a hirdetésért?
A belépésért nem kell?
Orbánosodik minden, a levegő is meg lesz adóztatva figyeljétek meg.
Ráadásul ez az új felület használhatatlan, nem csak szokatlan, hanem egy csomó sebből vérzik.
Na mindegy szerencsére még jó pár ingyenes oldal van, és ha a népszerűség nem kell a prohardvernek akkor jó úton halad.
Renault power
-
V.Stryker
nagyúr
válasz rob210 #21969 üzenetére
Egyetértek. Én itt fröcsögtem ki magam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #21967 üzenetére
Nekem menjen el 300.000, de akár 200.000km-et anélkül, hogy a mocihoz turbóhoz kéne nyúlni.
Ha beszarik a DMF, akkor meg sztem megy bele az egytömegű.
Én írom mikor mit cseréltem, és mennyiben volt.
Szűrők és olajcserén kívül nem volt olyan ami a moci környékén cserés lett volna a kocsi hibájából.
Amikor vettem, akkor kellett generátor "kuplungot" cserélni, de azt is azért, mert a gyökér előző tulaj pofára ejtette.
Ezen kívül saját hülyeség: chip, ültetés, egyéb apró hülyeségek.
Kopó cuccok: komplett fékcsere elöl, toronycsapágy, tömör szilent.Mindezek mellett mentem vele sacc 20.000km-et ami nagyon élvezetes volt, toltam is neki, és megevett mondjuk az egészet nézve 5 litert.
Egy szó mint száz, az élvezeti faktor eddig elveri a kiadásokat.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #21971 üzenetére
20.000.km en 5 litert evett.
Baszki egy ilyen kocsit én is veszekRenault power
-
Balupapa
senior tag
a ma délelöttöm munkája
ilyen volt [link] (ez a kép a mostani lurdys vw talinál készült vki által...csak viszont láttam)
kilettek cserélve a régi szar rossz lámpák uj gyárira, az összes illesztés össze lett hozva kicsit szétáltak ahogy látszik de most über frankó.
kicsit "elegáns"
szerk: uh ez az uj hardverapro. jol elrontották azt a régó jó minimal designt
Dodi: miért ne éldegélné(n)k?
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #21975 üzenetére
jaaa, kb a jó és a rossz
mien lett?multkor haverom mellet álttam ( fabia ), szemből kinéztünk az ablakon ilyetszól: az enyém mosolyog a tiéd szemüveges
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Kicker
senior tag
BUÉK!
Érdeklődni szeretnénk, hogy hol lehetne bontott, jó, újszerű seat toledo/1998-2004/ első ködlámpás lökhárítót beszerezni? Metál fekete kellene.. van ilyenre esély? Vagy ilyen csak a discoveryn fordul elő az autókereskedők c. műsorban?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
k.
őstag
válasz rob210 #21969 üzenetére
Sok helyen fizetni kell a hírdetésért, ez nem újdonság.
Belsős körből tudom, hogy eléggé nem volt nyereséges ingyenesen a hardverapró.
Szóval le lehet lépni, nem lesz gond, ha lelépnek páran, ha az a kevesebb is fizet.
Mert ugyebár minden mindenkinek ingyért kell, phujj a fizetésért.Azt, hogy több sebből vérzik, és ronda, az tény, de a fizetés része teljesen normális.
Ez van. -
Balupapa
senior tag
-
engine88
aktív tag
Üdv
Bátyámnak van egy 1.9-es 2005-os VW Passatja.
Minden reggel 6kor munkába indul, és sokszor csak kétszeri háromszori, néha ötödszöri indításra indul az autó. Kb két hete.
De ha üzemmeleg a motor, akkor 3-4-5-ször fordul mire beindul. De ezt kb egy éve csinálja.Mi lehet a probléma? Illetve a megoldás mindkettőre?
Előre is köszi.
-
zsolt1129
addikt
Egy kis segítséget szeretnék kérni egy Vw Golf V 1.6-os olajcseréjével kapcsolatban. Lehet,hogy lerágott csont már a téma (használtam a keresőt ),viszont nagyon ellentétes véleményeket hallottam.Jelenleg Castrol Edge 5-30w-s olaj van benne,ami ugye Vw 504 000 szabványnak megfelelő,és elég a 30e km-es csereperiódus,még a szervízkönyvbe is ezt olvastam. Viszont az ellentábor 15e km-enként javasolja. Szerintetek? Várom a véleményeket,előre is köszi mindenkinek.
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Hy!
Nekem 2.0 pdti-m van.20.000km kellene a edge 5-40w olajat cserélnem de én beállítattam a szervizbe 15.000-re.Igaz ez diesel.
Asszonynak vettünk egy ford fiestát abba is 20.000 km ajánlják de 15.000lecseréltetjük.BenzinesNem tudom mennyit mész de mérlegeld megéri 5000km még várni vele?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz zsolt1129 #21989 üzenetére
Biztos okosak írták a szervizkönyvet. Ez tény.
Az is,hogy ők is néha tévednek és adnak meg 20-30 ezer kilométeres olajcsere periódust.
Pl.: Fiat, VW stb.Sőt volt olyan is, hogy a gyártó rossz olajat ajánlott az ő általa gyártott autóhoz. Szóval szerintem simán jó ha 10(15) ezrenként(között) cserélsz olajat. Abból,hogy előbb cserélsz olajat gondod nem lehet, hacsak azt nem nézzük,hogy így többet költesz majd az autóra, de ellenkező esetben a későbbi cserék még nagyobb gondot, költséget okozhatnak.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
zsolt1129
addikt
Köszi mindekinek. Barátnőm autójáról van szó, viszonylag sokat megy vele ő is én is. Kb évi 30e km.
Mondjuk ez is furcsa: [link] -
m3tr0
senior tag
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
Én mondjuk ezt nem is értem, de most tényleg egy olajcserén spórolni...Longlife nem longlife...Ami nem longlife olaj azt illik cserélni max 15 ezrenként ami meg az azt nem tudom mikor lenne érdemes...de szerintem mindegy is.
Szerintem jó minőségű olaj 10-15 ezer kilométer közötti cserével és pont.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
#00809728
törölt tag
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
Hy!
Olajdoktor megmondta ha veszel adalékot a kocsidba akkor magadra vess.Mert ugye minden motorolaj adalék feltőltő szerepet vállal és ettől meg is szorulhat a motor vagy az olajcsatornák eldugulhatnak.
Nos ez tapasztalat volt.Én kiprobáltam a prolongot a cégemnél mielőtt beleraktam volna a 2.0pdtimbe...
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt1129 #21993 üzenetére
30e km az kb 7-800e Ft benzin. Egy olajcsere meg olyan 15-25e szűrőkkel együtt, igaz, így kell belőle évi 2.
na, asszem elég egyhangú lett a válasz a témában.
(#21999) 14adam: Castrol Edge Sport 0W40-et kap már egy jó ideje.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
14adam
addikt
ha már olaj. melyik márkát/típust veszitek?
[ Szerkesztve ]