-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #21750 üzenetére
De hogy a topikba illőt is írjak: Kocsi kipucolva, fekete komplett üléshuzat bele, napfénycsík a szélvédőn 5-ös fólia, frankón kiemeli a feliratot. Egész kellemesen fest.
Ja, égő de, tegnap esett le, hogy magam felé is lehet húzni a kormányt, így jobban el lehet férni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
Tegnap Mogyoródon voltunk.. család látogatáson. A kocsi olyan szinten szét fagyott ,hogy a hátsó ülésről indítottam el a gépet ,mert a két első ajtó befagyott. Már vagy 15 perce jár a motor mikor még az anyós ajtó még mindig nyithatatlan volt.... Asszony átmászott az én oldalamról és úgy tudtunk csak elindulni. Pedig be voltak fújva az ajtó gumik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #21752 üzenetére
Általában nem a gumira szokott ráfagyni az ajtó, hanem a fém a fémhez a befolyó víz segítségével. Nem mostad le előtte véletlen?
FoBCRaistlin: minden nap tartogat valami újdonságot.
Arra remélem, már rájöttél, hogy az ülést is lehet állítgatni, s nem előre tolva nyomorogsz ott, kormánnyal a mellkasodon.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
válasz tomcsi23 #21753 üzenetére
Nem volt lemosva.... de jég páncél volt mindenhol az autón.
Még mindig kapom tőled a Seat kormányt...
Erről jut szembe , milyen ó árban vannak ezek az Ibizák.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #21754 üzenetére
Akkor előtte befolyt a lé a réseken, aztán megfagyott.
Olyan kormányút veszel, amilyet akarsz.
Más: megint volt egy kis mászkálás a két family között. Tisza élvezetes út van Lacháza-Bugyi-Ócsa-Üllő vonalon, máskor is erre megyünk. Nem a lakkcsizmás nőcikre gondolok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz 14adam #21759 üzenetére
A II-es és III-as Golf futóművében nincs nagy eltérés, így a rugók jók lesznek.
A kombi és sima Golf között viszont van különbség a kombi rugói keményebbek és szerintem talán kicsivel hosszabbak is.De majd VR6 alátámasztja az állításom vagy rácáfol
Bár ha jól tudom ő is árult komplett lengésszettet.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz 14adam #21759 üzenetére
papíron a 2-es rugója 1-1,5mm-el vékonyabb.
kb ennyi 87 után már ugyan olyan golyalábak voltak a 2-es alatt is.
viszont szerintem ha most nagyon hajó a kocsi érdemes, 4 gátlót is venni, gázosat. mert A vagy végét járják már a gátlóid, és ez lesz a kegyelem döfés, B vagy ezek ilyen puhára hangoltak, akkor meg nem lesz az igazi.
mind a kettő jó márka.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
Sziasztok!
Van egy VW GOLF, VW VENTO ÍGY CSINÁLD szerelési kézikönyvem eladó (Golf 1991 szeptembertől, Vento 1992 februártól / benzineshez). Ha valakit érdekel, kérem jelezze.
3500HUF -
14adam
addikt
válasz VR6-Fan #21762 üzenetére
ültem egy 1 évvel idősebb kombiba. Abba is ilyen puha volt a felfüggesztés. Lehet mégse olyan jó ötlet ez az ültetős dolog majd eldől,alszok rá még párat. Előbb a bakok legyenek megcsinálva a motornál. Aztán utána ráérek ilyeneken gondolkodni. Köszönöm mindenkinek a választ
-
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21762 üzenetére
Fura ez a gátló téma, amíg nem a saját bőrömön érzékeltem milyen ha tönkremegy, sokszor úgy voltam vele, hogy túlzásba esnek a fontosságával.
Aztán a polo egyre gyatrábbul viselkedett kanyarokban, nomeg ha rámegyek 60-al a sínekre veszélyesen dobálja magát, szóval munkahelyen ráálltam a lengéscsillapító padra, és hátulra olyan eredményeket hozott ki, hogy csak néztem. Bal hátsó közel 0% jobb hátsó sem volt a helyzet magaslatán. Ezután alánéztem és a bal hátsó természetesen már az olajat is elengedte.Mint utólag kiderült ez annak is köszönhető, hogy anyámék kb. 500kg csempét pakoltak a csomagtartóba, ami gondolom nem tett neki túl jót
[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
milyen márkájú motorbakot érdemes venni?
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz V.Stryker #21772 üzenetére
forgalmazótól, vagy racing bazar stb...
14adam:akkor esetleg valami fix futomű (nem gagyi!), vagy egy szett rugó.
viszont van egy 1,8-as GT-nk itthon, szilentek már ki vannak rajta, de nem vész a futóművel, teljesen jól lehet vele kanyarodni szerintem, nem szarok a gátlók?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt1129
addikt
Egy VW Golf V-nek kellene a szervízciklus számlálóját lenulláznom. Tudna esetleg valaki hasznos infóval szolgálni? Köszi előre is.
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #21767 üzenetére
Dehogy bántom... szeretem én azt is. Van egy olyan "családtagunk" is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FoBCRaistlin
őstag
Tegnap megvolt a toronycsapágy+szilentcsere. remélem most már csak a saját hülyeségem miatt kell költenem a kocsira (nem törés miatt, hanem tuning max).
A mezei 2 oldalt tartó szilent helyett kapott teljes, tömör szilentet fém házzal.
Jééé, fékezéskor nincs kormányrázás kicsit sem.Brembo tárcsáról rossz vélemény visszavonva...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #21777 üzenetére
Akit érdekel:
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
senior tag
Asszonynak jó lenne boltba rohangálni. [link] Kis szar oszt, hogy lelépi az M3-at.
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21783 üzenetére
Nekem akkor is a VW Polo G40 marad a kedvencem
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21785 üzenetére
Miért mi vele a problémád? Mondjuk minden napokban nekem sem kellene, de hobbinak elfogadnám (Egy porsche 924/944 mellé )
-
FoBCRaistlin
őstag
Jajj már egy kis Polo R is elég lenne
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21787 üzenetére
Hűha úgy érzem nem egy vonalon fut az ízlésünk
Szerintem igenis jó autók a 924/944 széria tagjai, bár azért a 944-et többre tartom. Remek súlyelosztása van, a kanyarokat iszonyú sebességgel tudja bevenni, ha megnézed a korabeli katalógusokat közel hasonló tudással bírnak mint az akkori 911-ek. A 924-el csak az a bajom, hogy K-jetronicos, ami nem a legjobban eltalált rendszer szerintem. -
Pancsermeste
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Pancsermeste #21790 üzenetére
Ez most odab...ott.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz Babetta-X #21789 üzenetére
"a kanyarokat iszonyú sebességgel tudja bevenni"
de ahhoz valahogy el is kéne érni az az "iszonyú sebességet" ami gyakorlatilag lehetetlen. Egy 924S-t (150-163le) egy 1.8GTI Golf 1 is sakkban tart. A sima alap 924 "paraszt porsche" (125ló @ 1080kg) még kiábrándítóbb. Én ezeket nem nevezném sportkocsinak, túraautónak igen de sportkocsinak semmiképpen nem. Ez olyan mint amikor az E36 316 kupéra azt mondja valaki, hogy sportkocsi. Frászt. Alulmotorizált lomha valami ez is az is.
-
dízelracer
senior tag
-
cafat
tag
Sziasztok! Skoda Fabia 1.2HTP-re milyen első féktárcsát és fékbetéteket ajánlotok illetve hol érdemes megvenni? Köszi a segítséget!
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21796 üzenetére
Hát ez szintén az ízlések és pofonok kategória. Nekem már a 125le sportosnak számít, mivel tudnék vele sportosan közlekedni. Ráadásul becsapósak ezek az adatok, mert egy az, hogy nem minden a lóerő (váltó áttételezés, meg a másik, hogy tesztpadon vagy keréken mért LE?) Nekem nem feltétlen azt jelenti a sportosság, hogy a Hungárián lámpától lámpáig én legyek a Jani.
Régebben volt egy király kocsim, Ford Fiesta mk3 1,8 benzines, az alapból ~100le volt, de volt benne sok-sok okosítás, én már azt is sportosnak mertem nevezni, pedig kanyarodási sebességre meg stabilitásra hááát.. Inkább az életveszély kategória
Az 1,6 bmw-t nem ismerem annyira, de a régi körlámpásról hallani jó dolgokat. Mondjuk újabb 320-asban már ültem, és az a kétliteres motorhoz képest elég gyéren szerepelt.