Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz BigBlackDog #216900 üzenetére
Jaja, nekem is valami ilyen rémlik.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz BigBlackDog #216900 üzenetére
+#216901
Akkor arra sajnálta az első tulaj..
Ez a rejtély is megoldódott.Még volt valami amit meg akartam kérdezni, de most nem tudom szóval ahogy Arnó' mondaná: I'll be back..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Brumi˘
addikt
Hölgyek & Urak, nem tudjátok véletlen eGolf-ba is kidobós a G13? Tartályt nézegetve az van benne, zsákot nem láttam. Ha kidobós mekkora meló? Illetve gyári akku gari érvényességét feltételezem megmondja nekem mint tulajdonosnak a márkaker, jól gondolom? (a '23-as évi szervíz márkakerben volt elvégezve az tuti)
-
veterán
válasz 426os #216906 üzenetére
Nekem új, de egyébként nem.
2018-as modell, magyarországi. Gondolom a Raiffaisen nem tudta ki gazdálkodni, hogy a drágább verzió kerüljön bele az ACC-ből....
Vezetői céges autó volt teljesen ismert, számlás stb szerviztörténettel és egyébként elég jól felszerelve azért is mertem bele vágni. KM nem kevés benne a korához képest, de pálya km amitől annyira nem tartok.
Megvan kb két hónapja, de nagyon jól elvagyunk egyelőre szóval úgy tervezem most ez maradni fog legalább egy bónusz fokozatig.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #216908 üzenetére
Sok ilyet kellett összedobni anno, van egy kereted és abból gazdálkodhatsz. A 160km/h+ ACC pont az az extra aminek a felára értelmesebben is elkölthető itthon. Nálunk pl a puruttya ülés került a konfigba meg is bántuk, mert 200 km után már fészkelődtél benne annyira elgya vt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #216910 üzenetére
Ha időben/gyakran cseréled a G13-at akkor nem kell a szilika. Az ahhoz kell, hogy úm. revitalizálja a G13-at. De majd Corsa02 irányba állít engem. Én mondjuk nem szaroztam, a Superb sima csapvizet kapott (ezúton is csókoltatom a flottásokat, hogy nem adtak belevaló folyadékot).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #216273 üzenetére
Golf 4 hajónapló x climatronic saga
Mikor 12 V-ot adtam a használt, ellenállás mérés szerint megfelelő mágnestekercsnek, jó meleg lett a vezeték a kezemben, és pár számjegyet növekedett az ellenállás, kuka. Komplett új kuplungot kapott végülis, csúnya volt a szíjtárcsa, nem tetszett a rozsdás kuplungtárcsa, stb. Vezérlőben gyönyörűen írja megint, hogy compressor running. A bökkenő, hogy láthatóan nem forog, a kuplung továbbra sem zár. Direkt 12V ráadását már nem merem megpróbálni sem Új kuplung hézag inkább szoros, mint nagy - próbálgattam többféleképp, végleges verzióval rövid ideig mászott picit, de abbahagyta. Diag végre köpött egy hibát F129 nyomáskapcsolóra, mondom jaj de jó, egy töltéssel talán megoldódik (00792 35-00). Azért töröltem, aztán próbálgattam, és sehogy nem jön vissza a hibakód Venti vezérlő modul cserélve lett múltkor (mert nem tudtam, hogy hibás tekercs esetén nem ad áramot); korábban néhány vezetékét javítani kellett, azokban viszonylag megbízom. Jóval régebben a kompresszornál el volt vágva a mágnestekercsre menő egyik szál, aztán összetoldva, arra még rá akarok nézni. Utána pedig meditáció, hogy mit nem néztem még meg/mit kéne még tesztelni...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Jó ideje bőr vagy fél bőr üléseim voltak most ez kellemes, hogy egyáltalán nem az mégis nagyon kényelmes.
Lane Assist esetén azt lehet állítani, hogy mennyire legyen "agresszív" egyébként?
Elég sok a pályán a javítás vagy átépítés és néha verekedni kell vele, hogy ne a fehér sávot kövesse, hanem a sárgát ami éppen az ideális..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #216910 üzenetére
A G13 egy tévedés volt sajnos...szétesése mindig kérdéses idejét illetőleg, de meg fog történni, utána elége korrozív sajnos. Én minden esetben azt javaslom legyen cserélve G12 Evo-ra.
The Truth Is Out There --->
-
Paxker315
addikt
áh, úgy sem bírja ki az ember mosdó nélkül 1.5 -2 órától tovább, de ülve sem nagyon. Én mindig meg szoktam állni Gödöllő környékén v "hazafelé" Pródnál egyszer megpróbáltam egy hólyaggal hazajutni, szakadó esőben, de muszáj voltam megállni út szélén könnyíteni, és úgy felcsapott egy elhaladó autó, hogy igazából felesleges volt figyelnem a "tisztaságra". Mondjuk alapvetően nem tudok 15-20 perctől hosszabb ideig ülni háttámlás ülőalkalmatosságokon, csak összeszorított fogakkal és amúgy is utálok autózni : )
Amúgy szerintem sokat számít a háttámla dőlésszöge. A purdé jettaban nem "fokozatmentesen" állítható a dőlésszög, hanem disztinkt állásokban, a jó pozíció mindig kettő közé esne. Így kevésbé lep meg, hogy a jettában kiszakad a derekam és sz.r az egész, miközben a karoq-ot v t-roc-t be tudom állítani komfira. Nem is értem, miért így oldotta meg a VW....
legyen üres
-
ArthurShelby
addikt
válasz Paxker315 #216919 üzenetére
Megállással a lehető legtöbb idő megy el. Pl aki száguldozik, de megáll tankolni egy 10-15 percre, az szerintem időben többet veszit.
Én repülőn nem szeretek egyedül utazni (unom már a Madridig is a távot, megőrülök közben). Egy seggel ha én vezetek, vagy társasággal sokáig bírom (sosem én vagyok a gyenge láncszem).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Paxker315
addikt
válasz ArthurShelby #216920 üzenetére
Nem mondanám gyenge lancszemnek. Csak utálok ülni, munka közben is 15-20 percenként felallok, maszkalok, és alapvetően nem jókedvvel ülök autóba. Meg szenzorosan is fárasztó, utak végén mindig kell pár óra feltisztulni, preferált teljes szenzoros depriváció, míg újra beszamithato leszek
Néha két hét állás után csak azért indítom be, hogy ne dögöljön meg korán a 12voltos akksi. Nekem nincs probléma ha meg kell állni, pályán meg legalább legálisan megteheted, míg városi torlodasnal. Nem
már bánom hogy hagytam magam meggyozni az autóról, de feladni nem szívesen tudnám már, mert nagyon sok uticel nem bír jó tömegkozlekedesi lefedettséggel, és a színvonal sem a jó irányba haladt a MÁV - nal. Pedig szívem szerint szívesebben használnám, mert utálok vezetni, de a rugalmas távok lefedesere sajnos ezt el kell viselni (nb, az autókat, autosportokat szeretem, de a praxist nem. Generalizaltan köszönőviszonyban sincs, mit szeretek és mit szeretek gyakorlatban) szerk: az autosportokat nem nézem, mert a verseny untat, de imádom az intrikakat, politikát, hatalmi harcokat és beszologatasokat meg a statisztikakat, de 15 éve nem láttam versenyt
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
Gyula84
veterán
Én most mentem több mint 1000km-t, de egybe talán, ha 500 ment az agyam lefárad
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
rayoliviero
veterán
Sziasztok!
Vettem egy 2014.11. havi Octaviat, amibe talán egy 2019-es érintős, gyári multimédia fejegységer raktak. Ez elvileg vezetéken keresztül tudja az Apple Carplay-t.
Rádugtam az iPhone-om, de nem működik sajnos. Mit csinálok rosszul? Kiírja, hogy dugjam rá a telefont, holott már rá van dugva.
Ilyen a multimédia fejegység:
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rayoliviero #216925 üzenetére
Próbáld meg gyári kábellal.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
bul07
nagyúr
válasz Paxker315 #216919 üzenetére
Ki hogy
Én autóztam ma kb 560Km , reggel 6:20-kor indultam és egyszer volt pisilés 9körül, majd mikkor hazaértem 15:30 után.Ki menyire húgyos.
Persze megálló volt, megérkezés, pakolás másik helyen, na meg vissza a 4úton elkaptam egy kis szüntet mikkor húzták ki a kamiont az árokból(rtl híradó[link], cikk képekkel[link]) olyan 10percig álltunk és kiszálltam
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Paxker315
addikt
továbbra sem érzem magam inferiornak, sőt. Büszke f.szagyerekként inkább, mert úgy tudok 1-1.5 órát megülni az autóban, hogy minden idegszálam ordít "szállj ki, pasztmek". Azért ez teljes energiát megkövetel. Máshonnan "szeretek" elillanni, ez ilyen alkati. Nehezen viselem a kötöttséget
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
imyourfriend
őstag
Tegnap délután jártam futóművesnél szilentek cseréjét követően utánfutáson kellett állítani 6.15°-ot mindkét oldalt, rezonált picit az első gumi mikor haladtam a szerviz felé ilyen mértékű eltérést azért nem gondoltam volna.
-
veterán
válasz rayoliviero #216927 üzenetére
Androiddal megy az Android Autó? Ha igen, úgy cserélni kell az USB aljzatot is a Carplay működéséhez.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz rayoliviero #216940 üzenetére
Fotózd le az USB csatit.
-
veterán
válasz rayoliviero #216940 üzenetére
Golf 7-be ez kellett ilyenkor:
https://a.aliexpress.com/_Ey3SdNZKonkrétan ez a része: [kép]
Beépítés:
https://youtu.be/7yTYaxzeXfY?si=aVltVeOeb58ZAR7W[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vallas #216121 üzenetére
Hát úgy néz ki egy hónap után sikerül megoldani a klímát 04.22-n volt szervizbe, és ma hívtak, hogy pénteken 05.24-én be tudnám e vinni, hogy megcsinálják.
De szerintem csak azért, mert tegnap már morcos levelet írtam a flottásoknak, hogy mi a fxxsz van, mert a mercarius baxott valami papírt megküldeni a szerviznek, hogy mindent szakszerűen csináltak az olajcserén....Azért ez a flottázás is külön műfaj....a skótok hozzájuk képest ipari tanulók...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
BigBlackDog
veterán
válasz vallas #216943 üzenetére
Mondjuk a Mercet sem kell félteni szerintem. Ha jól rémlik, ők azért próbálnak mindent saját szervizben intézni. Ezek után azért a márkaszerviznek is lehet "támadási felülete". Kisebb flottakezelők között egyébként vannak rugalmasabb, gyorsabb cégek is, legalábbis így tapasztaltam.
Csereautót kaptál erre az időre?
-
daniel2121
senior tag
válasz molnarpeter #216945 üzenetére
Arval is korrekt legalábbis nálunk.
-
426os
őstag
válasz bigrob #216946 üzenetére
A linkelt videó végén ott van a szükséges kódolás, OBDelevennel. Előfordulhat, hogy kell módosított fw is hozzá (ez sem olyan bonyolult és van hozzá részletes leírás), de mivel maga az App Connect aktiválva van és az Android Autó működik, így ezzel szerintem nem kell foglalkoznod. Ha megnyitod az App connect menüt, ott szerepel a Carplay, mint opció?
.
-
őstag
válasz BigBlackDog #216944 üzenetére
Így is volt, ezért tartott eddig, mert a saját szervizben csinálták a 30ezres szervizt, és kellettek a papírok , hogy szakszerűen lett minden csinálva...csak ez nagyon nehezen született meg...
és addig a márkaszerviz széttette a kezét...
nem kaptam, használtam a taigot.... annyi "szerencsém" volt, hogy max álláson ment a klíma, csak úgy meg megsüketülsz hosszú távon................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Synology NAS
- Politikai mémek
- Formula-1
- Motorolaj és szűrő topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen