Új hozzászólás Aktív témák

  • 1stVikman

    senior tag

    válasz 1stVikman #186099 üzenetére

    Ígértem egy márkaszervizes tapasztalatot.
    Szóval aki lemaradt róla, volt egy nem tervezett találkozásom egy nyúllal, aki megrendezte kicsit az autó elejét.
    Ami bontás nélkül is látható volt, az a bal első ködlámpa tartófüleinek és belsejének törése, fényszórómosó fúvóka és /vagy szélvédőmosó tartály törése/repedése. Illetve valószínűsíthető volt, a fékezés elmulasztása és a sebesség , mint tényező miatt, hogy valami még sérülhetett.
    Casco-m volt (2 héttel a lejárat előtt), fix 200€ önrésszel, így belevágtam.
    Egy szerdai napon leadtam, következő hét péntekre lett meg (volt 1 ünnepnap közben, illetve késve küldték el a biztosítónak a számlát), de mivel már munkában voltam, csak szombaton mentem átvenni.
    A nyilvánvalókon kívül cserélték az első lökhárítót, mert állításuk szerint alul repedt volt (nem feküdtem alá, de kívülről nem látszott).
    Szenzortartók, lökhárító tartó, ilyen-olyan anyag, új lökös, fényezés, szerelés, új ködlámpa, beállítás, ablakmosótartály, fényszorómosó fúvóka és a számla máris 1367€. :DDD
    Nem is lett volna gond, de sajnos volt pár esztétikai hiba, amit hétfőn megnézettem , majd következő hétfőn (ezen a héten) vissza is vittem reklamációra.
    Képeket dobok, röviden: frissen fényezett lökhárító több helyen összefogdosva 2K ragsztóval, egy helyen nagyobb bumszlit is otthagyva.
    Szenzorok úgy néztek ki, mintha belehányták volna, továbbá sorjás volt az összes furat, az egyik ráadásul arrébb is van, mint a kijelölt helye..
    Ez azért is érdekes, mert a szerviz állítása szerint a gyári klökös kifúrva érkezik hozzájuk, biztosan nem ők fúrták.
    Mondom akkor fényezés után valaki odaragasztotta a sorjákat.
    Ködlámpa takarók szembetűnően elálltak. (Most sem olyan, mint volt, de jobb.)
    Slusszpoén: középső légbeömlő rácsot (ami több helyen is repedt, de nem törött volt) nem is cserélték, mert állításuk szerint x-szel meg volt jelölve hátulról, ami ugyebár a biztosítók cserére felvett jelölése.
    Így kihagyták, mert félő volt, ha felveszik a kártörténetbe, és észreveszik, akkor visszadobják az egész történetet, és fizethettem volna a teljes összeget magam.
    Mostani állapot: szenzorok szebbek, ragasztó nyomokat lepolírozták, talán lakk is ment rá, arrébb fúrt lyuk maradt, de csak közelről b@ssza ki az ember szemét, ködlámla takarók jobban, de nem 100%, középső rács repedt, szerencsére ez is csak közelről látható.
    Összegzés: nem érte meg...
    Szervizről annyi, hogy hivatalos skoda szalon, vw műhely,és volt magasabb pozícióban ott dolgozó ismerős. (Az ő közbenjárásával lett aztán gyorsan lezavarva a reklamáció és az ejnye-bejnyézés.
    Képeket válogatok, és feldobom csökkentett méretben.

Új hozzászólás Aktív témák