Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Ebbe a topikba is beköszönök, mert még nem jártam errefelé, a PH-s tagságom alatt. :) A következő a helyzet, van egy 2004-es, mezei, 5 ajtós alap Skoda Fabia 1.2 Classic kocsink, amit túl sűrűn nem használunk, most van benne kb. (nem röhög :D ) 40 e km. Olyan gond van/volt, hogy kb, már a harmadik aksinál jelentkezik az, hogy ha 2-3 hétig nem vettük elő a kocsit a garázsból, az aksik teljesen lemerült állapotban voltak, függetlenül attól, hogy mondjuk csak 1 évesek voltak, vagy már annál idősebbek egy kicsit.
    Autóvillamossági szerelőnél már volt pár éve, pont egy akkucsere miatt, méricskélt is ezt-azt, de szerinte minden okés volt. Annyit még hozzátennék, hogy a városban szinte egyáltalán nem használjuk a kocsit, inkább csak a szomszéd városokba szoktunk átjárni vele.
    Legutóbb kb. a múlt hónap 10-e körül volt használva a kocsi, ma reggel indítottam volna, de totál le volt merülve, de úgy, hogy még a műszerfal se pislákolt. Most töltőn van az aksi, holnap viszem a helyi Autóklubba átnézetni újra.
    Érdekelne az itteni szakik véleménye, hogy mi a fene állhat a háttérben? Rádió nincs a kocsiban, ami esetleg meríthetné az aksit, más meg mi, ami a normálistól eltérő mértékben merítheti az aksit.
    Továbbá érdekelne az is, hogy milyen 55 Ah-s aksit érdemes belerakni, ami jó minőségnek számít mostanában, és nem viseli meg 2-3 hét használaton kívüliség?
    Előre is köszönök minden infót.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák