-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JHONNY 79
aktív tag
Használ valaki Osram night breaker laser H7 izzót? Érdekelne, hogy az emelt fényü izzók között mennyire jó. Illetve meg tudja nekem mondani valaki, hogy Octavia 3 első sima fényszóróban H7 a tompított és H15 lenne a távolsági-menetfény-helyzetjelző izzó?
-
i-sti
senior tag
Egy kis
távgyógyítást/távhallgatást szeretnék kérni.[YT alert]
29-31 másodperc között van valami hang amit nem tudom honnan jön.
Bug vagy feature?Novum Forum Siculorum
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #165647 üzenetére
(#165648) rob210:
szerintetek ha fújok be valami kenyőcsös maszlagot??
A szilenteket (a tököm tudja mi az) megnézte a szerelő. Elmondása alapján jónak találta. Én amikor alánéztem
csak azt láttam, h a hátsó felfüggesztés bizonyos eleme mindkét oldalon ferdén állt. Erre azt mondta, ha lekerül a "lábára" a kocsi akkor jól fog állni.
Valszeg megpróbálok valami nyálat bejuttatni minden csukló-mozgó rendszerhez, és meglátom mi lesz.
No, meg elkezdek kutakodni a szilentek után, mi-hol, és mennyi kell hozzá.
Köszönöm nektek!! Ezzel is beljebb vagyok!
Remélem ETKA anyó segít a beazonosításban.Joe
-
-
csababarca
őstag
válasz csababarca #165406 üzenetére
erre valaki?
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #165657 üzenetére
Én sem látnám másként!
Megpróbálom azért, bár a kutya tudja, h egy zsír-spray mennyire b@ssza szét a gumikat.
Zavar, h nyikorog.
Annyi mindent elterveztem már és félig hozzá is készültem a kocsival kapcsolatban, ez igazán nem nagy meló lehet.
Azt gondolom Én magam cseszem ezt el, mert amikor mosom a kocsit, a lándzsát be szoktam tolni a kocsi alá, a kerékjárati ívekbe, és lehet, h ez a módszer cseszi el.Joe
-
Zizmand
aktív tag
válasz JHONNY 79 #165661 üzenetére
Én még tavaly tavasszal vettem H7-es Night Breaker Lasert, azóta az autóban van. Jobb mint egy sima Philips +30%-os izzó, de nem annyival amennyivel drágább. Mondjuk nekem a NBL-t 4 ezer alatt sikerült megvennem, annyiért vennék mégegyszer, de sokkal többért már nem.
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz gzbotii #165665 üzenetére
Fuu tavaly májusba raktam az autóba, azóta ment 24 ezer kmt ennek kb. 70% országút+autópálya, akkor biztos, hogy égett. Városban napközben, tiszta időben nem szoktam használni, nem égetem "feleslegesen", de ha szükséges felkapcsolom.
Idáig meglepően jól bírja, nem is gondoltam volna, vettem is belőle még tavaly +1 tartalékot.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Ez jó 99-es Passat B5 (3b5) kombira? Elvileg ET45.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #165670 üzenetére
57.5 5x112 a passat,tehát az osztókör jó,kérdés a kerékagy mennyi,mert a hirdetésben nem szerepel...
-
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #165672 üzenetére
Tehát passat gyári lemezfelni mérete ET37....57.5....5x112..a hirdetésben nem irja az agyméretet...
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
válasz macilaci78 #165672 üzenetére
Passat B5 (3b5) kombira (agyméret) 57,1 5x112
-
CharlieDrop
veterán
Ez csak arra a B6 CC-re vonatkozik, vagy már az összes újabbra?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gubabela
senior tag
Sziasztok! Golf 7 a távirányító elemcserèje után is azt írja, hogy cserèljek elemet. A tartalèk kulccsal is próbáltam, azzal is elemcserèt ír a board. Lehet ezzel kezdeni valamit, vagy vigyem szervízbe? A kèziköny szerint nem kell újra tanítani csere után elvileg magától el kellene tűnnie az üzenetnek. Az új elem is jó, rámèrtem.
-
bajnokpityu
félisten
hali!
Jól gondolom, hogy az új 7es DSG nem várható annyira problémamentesnek, mint a 6os volt?
[link]eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #165664 üzenetére
Miért zavar az, ha gurulva megemeli magasabbra? CR TDI 1000-re emeli mikor gurulsz, onnan beejti 760 környékére. Nem, hogy a logon, a képen sem látok semmit. Amikor logot kérek én a file-ra gondolok, nem fényképre a képernyőről.
simonjoe Van rá egy egyszerű két emberes teszt, azzal meg lehet keresni, hogy hol nyiszog. Legjobb akán, egyik lent matat, a segítő meg lóbálja az autó hátulját, lenyomja, elengedi, lenyomja elengedi. HA úgy hallani, pillanat megtalálni, egy, hogy hallani fogod, de ha megfogod a ludas lengőkart, akkor érezni is lehet.
Egyébként nem csak lengőkarszilent lehet, hanem a stabilizátor rúd szilentje vagy összekötője is lehet. Az az egyedüli hely, ahol a fém rúd a gumiágyban forogó mozgást végez, úgy, hogy a gumiágy nincs hozzá ragasztva. A többi szilent csak akkor tud nyiszogni, ha szétszakad. Ezt is lehet látni, ha lent a kerék. Aknáról nem látszik az összes szilent, speciel a stabrúd szilentje látszik és könnyen hozzáférhető.
Az a hosszú kék rúd a stabilizátor rúd, mindkét végén egy-egy összekötővel csatlakozik a nyomtáv vehető lengőkarhoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165682 üzenetére
Kerestem, de nem találtam a cikk dátumát. Beleolvasva, ez a 7-es száraz kuplungos DSG-ről szól, nem az új 7-es olajosról. Szóval tippre bő 10 éves cikk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165673 üzenetére
Passat alatt nem az van, az most már csak az audi kiváltsága. Egyszerű futóműve van elől. Alul 1 darab háromszög alakú lengőkar, felül a toronycsapágyon forog: Alul két szilent, két gömbfej. Nem az a vad audi, aminek a felső két lengőkart összekötő csavarjába már nem egy autószerelő bicskája tört bele.
Ez van neki, meg nekem is az octavia alatt...
Ezt elől annyivalegyszerűsítetteolcsósította a vag, hogy az octavia3, G7..MQB platformont, amit a képen alu ötvözetből látsz, mindent acélra, öntvényre vasra cseréltek, hogy több vibrációt átvigyen a bódéra.Octavia2, Passat B6, Passat B7, CC, Golf5/6,A3, Leon2, Altea, Alteaxl.. mind ezzel a futóművel vannak. Hátul a sok lengőkaros, mint a fordoknál, elől az egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #165650 üzenetére
Mindig van oka annak ha megvetemedik a tárcsa. Vagy befogott a fék és elmelegítetted, vagy görbe a kerékagy, és bármilyen tárcsát fogsz rá felrakni, el fog vetemedni a tácsra. Adja magát a kérdés, a kerékagyat nem mérte, hogy mennyit üt?
Legutóbb mikor ilyet láttam, egyértelműen kiderült, hogy nem lesz elég csak tárcsát cserélni, hanem csapágyat és kerékagyat is kellett.
Később ledobtuk a tárcsát és a kerékagy is sokat ütött...[link]
-
Winchester95
őstag
válasz focvis #165647 üzenetére
Szerencsére már vagy 5x szétszedtem az egészet.
Bowden nyikorgott, végigfolyattam olajjal és már nem nyikorog.
Viszont készülhetek egy Sikaflexel úgy látom, tömítést cserélni kell, ha megbontom az ablakemelő szerkezetet.
Mostam le a kocsit és folyt be a víz azon az oldalon. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #165690 üzenetére
Hullámzik az alapjárat elég jelentősen. Az a 840..819...840 nem ideális a motornak. Ennek megfelelően a befecskendezési mennyiség is ugrál.
EGR volt már pucolva? Mennyire van szétkopva? Figyelj, ha téged szavar az emelt alapjárat, akkor nem tudok segíteni. Ez van, akkor ne zavarhon, ha beejti a fordulatot. Vagy egyiket szokod meg vagy a másikat.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165691 üzenetére
Egr,most már 5éve nincs vagyis nem funkcionál..viszont most állitáskor mikor 903volt akkor stabil volt az alapjárat...viszon igy hogy 860irtam igy is ugrál kicsi 860-880 bár ha picit lejebb irtam az értéket akkor stabilan volt 860....egész egyszerűen csak hangos volt de ha azt mondod (mert ugye te vagy a profi hogy a 903 az ideállis slapjárat akkor oda irom és megszokom
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #165686 üzenetére
az új olajosról van bármi info, hogy kb mennyire lesz jó konstrukció?
Bár beleolvasva a topicba, elég durván olcsósitják manapság a VAG kocsikat. Ahelyett, hogy a 10fél benzin meg 5 fféle diesel alverziókon vernék el a pénzt, inkább gyárthatnának kevesebb félét, de normális minőségben. Ez alapján sok jót nem várok egy új fejlesztéses DSGtől se, amikor folyamatosan romlik a minőség
annyit tudtak szalonban mondani, hogy a 6os utódja lett, és többek között az olcsóbban fenntartható DSGről szól. nem lesz 60ezrenként 80ért olajcsere.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz bajnokpityu #165695 üzenetére
A váltók nem VAG fejlesztések...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165687 üzenetére
Na ezt jó tudni.
Akkor itt is egyszerűbb lesz a csere.
Az az audi futómű egy álom, csak a javítása az nem az.
A tulajnak meg magyarázd el miért kéne egyszerre cserélni az egésszet. Mert ugye 2havonta jön lengőkarokkal a hóna alatt és nem érti meg, hogy így sose lesz vége, mert ez egy komplex rendszer ahol egymástól veszik át a tehelést a részegységek.
Na de mindegy is nem az én autóm.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #165688 üzenetére
Szerintem nalam is hasonlo problema lesz.Ma fogom szetkapni es megnezem magamnak,hogy pontosan mi a gond.Addig felesleges megint masik tarcsa.
A fek egyebkent fogott.A kocsin a jobb hatso fekcso mar volt cserelve es kozepen meg volt toldva.A toldot kivancsisagbol levettem mult heten es belenezve lattam hogy egy 2.5mm atmeroju furat van benne,de maga a cso ugye 5mm.Atfurtam 5mm-re es ugy raktam vissza.Azota rendesen mas lett a fek.Sokkal haraposabb lett illetve mar egyik oldal se melegszik.Szerintem az egesz fekproblemam innen eredt, hogy pekbacsi igy oldotta meg .A folyadek nyomasra meg csak-csak elore jutott, de vissza mar nem tudod olyan sebesseggel aramlani.
-
c00per
tag
válasz rob210 #165697 üzenetére
Futomu tapasztalat! nem egy audi vw jart nalam futomuvel kapcsolatban.Altalaban 80 ropibol kijon kompletten egy ertelmes keszlet+2 ertelmes csillapito.
Kell egy jo lengescsillapito,ami tuti a jarganyba valo.PR kod alapjan a legjobb kivalasztani.Amig ez nincs meg, addig enni fogja a lengokarokat.
A masik nem tudom van-e nyomatekokrol infod hogyan kell meghuzni a dolgokat.Ha nincs jelezd es kifenykepezem a szervizkonyvembol.En is kinyomtattam legyen keznel mindig.Amikor beall a kasztni alaphelyzetbe miutan leengedtem szepen athuzgalom a dolgokat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Óra topik
- Autós topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen