-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kurucz7
csendes tag
Egy kérdés a közkedvelt olaj témában:
Ma voltam az új járgányommal (VW Caddy 2005, 1.9 pd tdi, 77 kw) az utolsó átvizsgáláson, egy nagyon profi szakembernél.
Szerencsére azt mondta, hogy minden nagyon jó az autón, még egy 600-700 ezer km-t jósol a motornak.Viszont azt is mondta hogy szerinte ezeknek a motoroknak 507.00 szabvány szerinti 5W-30-as olaj kell, az a legjobb nekik. (el is magyarázta hogy miért de nem tudom visszaadni)
Ezekkel az olajokkal akár a 30 000-es olajcsere ciklust is be lehet állítani
feltéve hogy hosszú távokat 600-700 kilométereket tesz az autóba valaki egyszerre.Ha sok a városi használat akkor attól függően, hogy mennyi, 15-20 000 kilóméterenként is le lehet ezt az olajat cserélni.
A mostani 1. olajcserén Motul SPECIFIC 505 01 505 02 5W-40 olajat tettem bele, ezt 10 ezrenként terveztem cserélni.
Viszont, ha tényleg jobb a motornak az 507.00-s olaj, az sem kerül többe mint ez, és az sem mindegy hogy az olaj az + az összes szűrő (Mann Filter) ára 10-15 vagy 20 ezer km-re oszlik el.Egy mondatban:
10 ezrenként 505.01 vagy 15-20 ezrenként Longlife 507.00-s olaj?
-
diablo1984
veterán
Az egyik fórumtársunk 1,6 fsi touranhoz egy másik golf5-höz keres fedélzeti irodalmat, avyg használati utasítást, vagy mi a fene a neve(kézikönyv?). Van ilyen elektronikus formában a neten?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #145461 üzenetére
Mi az, hogy nincs? Tessék használni, arra, amire van.
[ Szerkesztve ]
-
Borosz
senior tag
válasz diablo1984 #145457 üzenetére
Sziasztok. Én vagyok az egyikük...a Touran-os. 2004.12. havi 1.6 FSI Trendline 115LE. Hétfőn vettem és Scenic 1 után ültem át ebbe. Arra jöttem rá, hogy ezt valahogy öröm vezetni.
Ám...mivel kereskedésből van, potyognak a csontvázak a szekrényből...azt hiszem. A gépben van tempomat (kapcsoló minden bizonnyal) de nem múködik. Nyomkodok bármit, nem reagál, visszajelző lámpa sem világít sem fehéren sem zölden. Továbbá hogy most a bejött a mínusz tegnap éjjel, reggelre induláskor valami a jobb oldalon elkezdett olyan hangot kiadni, mint egy kopott bronzperselyben a tengely forgás közben. Mintha virnyogna. Ha lenyomom a kuplungot elhallgat. Ötlet..javaslat? Km szerint 146 ezernél járunk.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Borosz #145464 üzenetére
Tempomatot az indexkar tetején lévő 3 állású kapcsoló asszem bal szélső állásában lehet bekapcsolni, utána menet közben a kar végén lévővel lehet sebességre aktiválni, asszem 30 fölött! Próbáld ki, nem szokás csak kart belerakni működés nélkül!
A vinnyogásra esetleg kinyomócsapágy?
-
diablo1984
veterán
válasz Borosz #145464 üzenetére
tempomat működése nem kell megijedni, ha nincs fehér ikonod, ha bekapcsolod, akkor zölden fogja jelezni.
-
Borosz
senior tag
válasz diablo1984 #145467 üzenetére
A működtetéssel nincs gondom. De semmire sem reagál. Bekapcsolás után semmi. Olvastam, hogy több modullal is kapcsolatban áll a ketyere (CCM-PCM-Vacuum actuator) és első helyen a fuse van, a lehetséges hibák között. A bal oldalon a kormány alatt viszont nem találom a fuse-box-ot.
Itt a link, amin néztem: VW CC[ Szerkesztve ]
-
Borosz
senior tag
válasz Mágus2 #145468 üzenetére
Ha az autó orránál állok jobb oldal. Kívülről hallom főképpen. És igen, kuplungra elhallgat. A nem jó jel mit jelent? Bele kell nyúlni a váltóba? Azt, ha jól gondolom nem szeretik, vagy ha igen akkor jó drága művelet. Vagy váltócsere? Én a kinyomócsapágyra gyanakodtam, ezért nem is nagyon zavart. De most, hogy hidegebb lett indításnál jön a hang. Felmelegszik, minden okés. Hajtóműolajat nem kellene megnézni?
-
veterán
válasz Borosz #145470 üzenetére
Megfordult a fejemben, hogy utólag próbálták beszerelni a tempomatot; maga a kar aprópénz, beszerelés után derült ki, hogy az autó kormánymodulja nem támogatja a tempomat-funkciót és drága cserélni. Végül hagyták a fenébe. Csak tipp.
Más.
G6 használt teszt, elég tárgyilagos, a DMF kérdésben túl pesszimisták. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #145430 üzenetére
Trendline-t egy fél éve hozta be a tulaja.
Kint végig vezették a szervizkönyvét, itthon egy független szervizbe vitték. Lehet hülye kérdés,de a független szerviz is vezetheti hivatalosan a szervizkönyvet?Highline-t 2013-ba hozta be a tulaja, sérültként, saját lábán.(elfelejtettem megkérdezni, hogy mi volt a baja...)
Kecsón a Seathoz sikerült beintézni a Tourant állapotfelmérésre, mondták, hogy diagnosztikát nem tudnak rajta csinálni. Diagnosztikát Touranon csak a márkaszerviz tud végezni az autón?
-
i-sti
senior tag
válasz grizlisandor #145474 üzenetére
Hogy a VCDS-en megnyomják a SCAN gombot azt bárki megtudja csinálni.
Szerintem a hibakódok is azonosak SEAT és VW között.
Szóval nem értem miért nem akarják lediagnosztizálni.Novum Forum Siculorum
-
FoLey-v
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz focvis #145472 üzenetére
passat b4 esetében 20 ezer volt a kar, és 5 ezerért rakták be, valamint az agyában engedélyezték(a csatlakozó ott volt a kormányoszlopnál, csak össze kellett dugni és szoftverben bekapcsolni.
Így gondolom, ha már valaki fárasztotta magát, hogy belerakja, akkor gondolom a szoftveres része már nem tétel.
Meg kell nézni, hogy nem-e egy belepiszkáláskor valaki össze-vissza nyomogatott valamit benne és kikapcsolta, vagy letiltotta.... -
veterán
válasz diablo1984 #145480 üzenetére
Golfhoz csak ~5 ezer a kar, nekem ugyanennyiért szerelték be, és az működött. Viszont korábban többször kibeszéltük itt, hogy mákom volt, mert nem minden Trendline felszereltségű autó tudja a gyári kormánymodullal - ez nem a kar, hanem a kormány elektronikája és sajnos elég drága.
-
saril
senior tag
hello
szeretnék egy olyan szívességet kérni hogy van egy golf 5 1.9 pdtdi autóm és aki rendelkezik a hozzá járó összes magyar fedélzeti irodalommal be tudja nekem scannelni vagy fénymásolni?
üdv.: saril
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
adp
őstag
szerintetek egy vw polo classicra 1.4 16v (2001) van értelme 185ös gumi helyett 195-öst tenni? a jobb tapadás érdekében? gyári gumi méret: 185/60 r14 nyáriról van szó, múltkor kicsit megcsúsztam az esőben és ezért agyalok ezen. vagy inkább maradjak a gyárinál és abból A kategóriásat vegyek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bundle topik
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen