-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
Mágus! Lemérettem az akkumulátort egy gyári VW műszerrel. Azt írta, hogy az akkumulátor elhasználódott. Ez is okozhatja azt az elektronikai gubancot, ami nálam jelentkezett? (Visszajelzőlámpák villogása gyújtás levétele után.)
Gondolom ne próbáljam már ezt tölteni, mert télre jobb az új.(#144441) grizlisandor: Én a Touranban sem hiszem el a km-t! Mindenképp szemrevételezd. Akkor kiderül.
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Alkatrészvadászok segítségét kérném.
A CC jobb első műanyag sárvédő burkolata valamitől csúnyán eltört, cserés lenne. Valaki kisegítene egy cikkszámmal??
THX!!!Ez tudom, h nem ide illik, de nem eladni, valakinek oda ajándékozom, ha eljön érte.
Szóval találtam 15"-os gyári VW dísztárcsákat, mind a 4-et, ha kell valakinek jelezze.Joe
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #144454 üzenetére
Nem teljesen világos melyik alkatrészre gondolsz, egy kép jó lenne, meg évjárat.
Ha a dobbetétre gondolsz akkor itt láthatod őket. Évjárathoz és PR kódhoz is kötve van a számodra megfelelő ahogy látom.Hol lennének azok a dísztárcsák? Lehet kellene egy havernak.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
addikt
A Touranban annyi van, mutatta az értékesítő a számítógépen az összes VW szervíz javítást az autóról.
Közben beszéltem az értékesítővel, a Tourant még nem tolták át állapotfelmérésre... De hogy örüljek, volt más is érdeklődni az autó kapcsolatban. Meg mesélte, hogy hoztak hozzájuk egy halom autót és nincs ideje hahu-ra felpakolni.
Rákérdeztem a Sharanra is, egyből mondta, hogy 300k kmvan benne(hangsúly alapján azt vettem le, hogy mit akarok én azzal az autóval). Kiemelte az elején a sérülést meg az ajtónál a karcot. Beszámították itthon új 12 millás autóba, tulaja a Sharannak egy hölgy volt, állítólag a család több autót is lecserélt beszámítással, 2012be helyezték forgalomba Mo-n, addig van szervízkönyv, itthon meg maszek szerelőhöz hordták.
Az a probléma, hogy 2 óra kocsikázásra van és vinnem kellene szerelőt, hogy ránézzen.
Nem tudom, hogy egy 10 éves 300k km futással rendelkező autóval érdemes-e foglalkoznom vagy maradjak a Tourannál? -
válasz grizlisandor #144457 üzenetére
Mi a probléma a távolságon? Szegedi vagyok. Lujzit Pécsen vettem. Gazsit Budapesten. Domit Kecskeméten és Teddy-t Pozsonyban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz Lacess #144456 üzenetére
Köszi!! Ez lesz az amit küldtél, a 14-es alkatrész, igaz van belőle 3 a képen de ez már nagy segítség!!
2008-as a Paszuly, bár nemtom mi a PR kód . Zsámbékon lakom, aki jön érte hamarabb elviszi, nem akarom rakosgatni, takargatni.(#144455) molnarpeter Peti, nem vaok a fényképes listában, lusta disznó vagyok, nem csináltam 40 HD képet még, de igyexem.
Joe
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #144459 üzenetére
A PR kód/ok azok a 3 jegyű kódok amik a pótkerék mellé beragasztott matricán találhatóak, általában jó sok egymás után. Az egyik meglététől függ hogy melyik a megfelelő dobbetét az autódra.
Zsámbék felé nem járok mostanában sajnos.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
oszy
veterán
válasz grizlisandor #144457 üzenetére
Lehet szerencséd lesz! 😉 Sosem lehet tudni. Esetleg vidd el ott valami más helyre állapotfelmérésre.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
veterán
válasz grizlisandor #144441 üzenetére
Egy Tourant nem lehet egy lapon említeni egy Sharannal. A Sharan más dimenzió, sokkal jobb és praktikusabb autó. Én ma hoztam Ausztriából a harmadik Sharanomat, az első kilenc éve van meg, a második 8 éve, ez pedig még nincs 1 napja Nem véletlenül vettem most is ezt. Remek családi autó, óriási térrel, de mégis személyautó maradt, nem egy furgon.
A km óra állása egy dolog (elég sok, de lehet, hogy ez legalább valós érték), nézd meg, próbáld ki, lehetőleg olyan valakivel, aki ért is hozzá és kívülállóként nézi az autót. Egész más szemmel lehet látni ugyanazt, amikor meg akarod venni, mint amikor nem magadnak nézed
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
1 kérdés: ki lehet kapcsolni a 2013-as Sharanban a start-stop rendszer végleg? Úgy értem, hogy újraindítás után ne legyen aktiválva, hanem maradjon kikapcsolva.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
grizlisandor
addikt
válasz bitpork #144458 üzenetére
Az, hogy ha megint lufra megyek el(autó nélkül jövök haza), akkor agyvérzést kapok.
(#144463) SeniorTilla: Rátapintottál a lényegre, érzem, hogy nem lehet a két autót egy lapon említeni, de az a fránya km óra állás. Tudom, hogy állapotra veszünk autót, nem km óra állásra. Tegnap beszéltem kollégámmal, neki egy 2001es Sharanja volt, meg a családjukban van több példány is, és a km az mind1, mert kimegy a világból. Ha 5ös sebességben megy szépen, akkor nagy baj nincs a motorral. Típushíba, hogy a B oszlopot meg kell nézni, mert korrodálódik, ablaktörlő motorok berohadnak, meg az alvázon a vezető környékén korrodálódik.
-
veterán
válasz grizlisandor #144465 üzenetére
A km óra állása érdekes dolog. Az én 2001-es évjáratú V6-os sharanomban 280 000 van, ez hihető is, magyarországi az autó. DE: a nepper akitől vettem Nyíregyházán, tuti tekerte az órákat, mert minden hasonló korú autójában 180 000 km körüli állás volt, ahogy ebben is volt 181 000. Ahogy ma is a hahu-n ez még az a lélektani határ, amit a vevő benyel, mert 200 alatt van, de mégse 110, amit már tényleg nem hinne el. Itt van a nagy átverés. Nézz meg 10-20 autót. Én sok Sharant megnéztem a 2012-2013 évjárat körül 180-ra vannak belőve az órák a nagy részénél. Micsoda véletlen, ugye?
A TDI is 2001-es, de ennek az órájában most már több, mint 400e van. A tényleges értéket nem tudom, ezt még nepperebb neppertől vettem Baján. A két autó állapota között óriási volt a különbség, a TDI legalább 2x annyira el volt használva, mint a V6-os. A V6-ost egy évvel később vettem, mint a TDI-t. Ja, a TDI órája is 181 000-et mutatott a vásárláskor
És láss csodát, a TDI a megbízhatóbb autó. Sosem hagyott ott, pedig kb. 250 ezret mentem vele. Most is ezzel járok rendszeresen külföldre, 1000 km-es utakra. Bármikor el lehet vele indulni, tudom hogy vissza is érek vele. 140-150 km/h tempomat, végig autópályán.
Van egy Lexus RX300-asom is, ebben 440 000 van. Sokan nem hiszik el, mert az autó nagyon jó állapotban van, 200 ezret simán letagadhatnék belőle. Tegnap ezzel voltunk az új sharanért, 1000km 150-160-nal. Meg sem kottyan neki.
Az új sharanban 140 ezer van, lassan öt éves korában. A kereskedésben volt még 10 sharan, de azok kézi váltósak voltak, olcsóbban, de több km-rel. 200-250 ezer között 5-6 évesen. Ez a valóság, és amikor behozzák akkor visszamegy az óra szépen 160-180-ra, és megy fel hirdetésbe. Kereskedőkkel mentem ki, haverokkal, barátokkal akik segítettek a vásárlásnál. Az autót úgy foglalóztuk le a múlt héten, hogy csak néhány fényképet és a VW-tól lekért felszereltségi listát és szerviztörténetet láttam. Azért, mert a kereskedő megbízható. A hibákról is szólt, fényképet küldött. A kocsi tényleg jó állapotban van és nagyon jól felszerelt, megérte a pénzét.
A másik három eladó. TDI, V6, LEXUS.
Sok a km bennük, de megbízhatóak, költök rájuk, karbantartom őket. Ezért nem is fogok mókolni a km állással. Aki kicsit képben van, az tudja, hogy nem a km számít, hanem az állapot, ahogy te is írod. Nem kell nekem olyan vevő, akit zavar a sok km. Menjen el, nézzen meg 2-3 másikat is. Lehet, hogy döbbenni fog
Mégis a km óra állása tántorít el téged a sharantól látatlanban is. Szerintem ez rossz koncepció, vagy legalábbis nem a legjobb. Sokan vannak még ezzel így, és félnek egy magas km-es autótól, inkább megveszik azt amiben lehet, hogy még több van, csak visszatekerték. Mert nem autót vesz, hanem km-óra állást. Ezt mondják a nepperek is, ezért tekerik vissza az órákat. Ez egy öngerjesztő folyamat, és nagy szívások vannak miatta, mert lehet, hogy a jó autó mellet elmész, a rosszat pedig megveszed abban a tudatban, hogy még nem fognak kijönni a kötelező hibák. Aztán kijönnek szépen, csak nem számítasz rá. Ez az igazi szívás, mert váratlanul fog érni, hogy miért szakad el a vezérműszíj, miért romlik el a váltó, miért zörög a kettős tömegű, miért ereszt a klíma, miért köpi a turbó az olajat, stb-stb.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
i-sti
senior tag
válasz SeniorTilla #144466 üzenetére
Lehet én vagyok a béna de Sharanból nem találom a V6-os motort.
[VW_Sharan_I#Technische_Daten]Novum Forum Siculorum
-
veterán
-
dellfanboy
senior tag
válasz i-sti #144470 üzenetére
miért ne lenne v6? nem csak az a v6 ami 60v75v 90 (hengerszög) fokot zár be.
az első blokk sztem v6 ahol a hengerszög alacsony (10,5 vagy15)
második blokk szintén v6
de találtam egy wikipedia linket is:[link][ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Speeedfire
nagyúr
válasz dellfanboy #144471 üzenetére
Épp ez az, hogy az első képen nem V6 van, hanem VR6. Helytakarékos megoldás.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
-
veterán
Egy újszülöttnek minden vicc új, itt valakinek az az új, hogy a VR6 az VR6. Ezt is meg kellett élni...
Egyébként szerintem jobb motor mint a hagyományos V6-osok. Volt már dolgom párral, és most is van
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SeniorTilla #144476 üzenetére
Miben jobb?
Ami hátrányáról tudok, az a hengersorok közti hűtés hiánya és a drága vezérléscsere. Előnyből nekem annyi jött le, hogy kisebb helyen elfér, ergo kisebb motorterű autóba is beszerelhető.
G3 VR6-ot 1x vezettem, nagyon régen... az a hasonló korú/évjáratú Astra GSi 16V-mnél biztosan nem ment jobban. Opel V6-om volt 2, azoktól sem ájultam el, de szép volt a hangjuk.
[ Szerkesztve ]
-
patroly61
tag
Sziasztok
Passatnál az N75 mágnesszelepnek hol található a biztije ha egyáltalán van mert nem kap feszt. a szelep azért kérdezem.
www.akkuteszt.hu
-
oszy
veterán
Ez jó akksinak számít? ZAP Plus 55Ah 460A Jobb+
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Ha van egy kis időd, meg tudnád nézni ezt a logot? Jól látom, hogy lassan épül fel a nyomás?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #144482 üzenetére
Jól látod. Vákuum csövekkel minden ok?
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #144484 üzenetére
A kért nyomás 2600 rpm körül van meg, ami rohadt későn van. (az én vackom 1900-on csinál 1,5-öt lazán) Én tuti a vákuum rendszerrel kezdeném, aztán ha már itt vagyok azt is megnézném indítás után felhúzza-e a geo kart rendesen.
Szer.: hideg oldalon az olaj az mit jelent? Hol? Mennyi?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Brumi˘ #144485 üzenetére
Ahol a légszűrőházból jövő cső becsatlakozik, a körül olajpárás. Nem tudom, hogy a kartegáztól jut e oda az olaj, vagy a turbó nyomja. Szelepfedelet cseréltem gyári újra. Ha lehúzom a szelepfedélről a kartercsövet, és odarakok egy papírt, akkor nem nyom olajat alapjáraton sem és fordulaton sem. Persze ez rövid idő, lehet hosszabb távon jön némi olaj...
Van valamilyen füstös megoldás, amivel lehet ellenőrizni a vákuum csöveket. Ez hogy van pontosan? Azzal biztosra mennék...
Egy ideje már érzem, hogy nem úgy indul meg ahogy kellene.
Ami vicces, hogy tavaly nyáron volt lent a turbó, mert le volt kormolódva. Akkor azt mondta a turbós fickó, hogy rendben van. Csak labdát cserélt rajta. Ha mégis turbó lesz a ludas, annak örülni fogok.
Az olaj mennyiség annyi, hogy a turbóról lejövő cooler cső teljesen olajpárás... illetve alul a motorvédő is.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144486 üzenetére
Vákkum rendszert kézi vákkum pumpával szokás ellenőrizni, mivel az mutatja a kis tömítetlenséget is.
Szerintem a tipikus PD baja lesz és lóg a vákuum pumpa kivezetése. Ott szökik a vákuum és kevés ahhoz, hogy teljesen felhúzza a GEO-t mozgató kart. Mindá'rt feltolok neked egy videót, a kollégáét néztem a parkolón a pumpával...
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144487 üzenetére
Ilyen pumpának akkor kell lennie egy normális szerelőnek igaz? Tandemre gondolsz? Épp tegnap gondolkodtam azon is, hogy üzemanyag nyomást is kellene nézetnem. Hátha nem e játszik az is közre a rossz korrekciós értékeknél.
De gondolom az olajpára sem normális jelenség.
Erre gondolsz igaz? Ha ez a ludas, akkor van erre jó megoldás? Vagy csere?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144488 üzenetére
Bizony ez. Van rá megoldás. De el kell vinni gépműhelybe, ahol vágnak rá menetet és gyártanak hozzá kivezetést.
Ha veszel újat, az is ilyen lesz 2-3 éven belül. Nemsokára fent lesz a videó, meglátod mennyire befolyásolja a megfelelő vákuumot.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144489 üzenetére
Faszányos. Holnap csekkolom is.
Itt Győrben szerintem annyival oldanák meg, hogy beragasszák....Annyira szeretem ezeket az elb@szott megoldásokat. Mint a rohadt gyorscsatlakozós cooler csövek. Szart sem érnek. Vágtam volna nyakon azt, aki ezeket engedte széria gyártásba.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144490 üzenetére
Érdekes, a 12-es octavian visszatértek a régi csatlakozásokhoz, mindenhová csavaros szorítót raktak és rendes peremes csatlakozókon vannak a gumi csövek.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144491 üzenetére
B5-ös Passatnál is rászorítókkal vannak megoldva. Nem értem ennél miért kellett ezt a gyors csatlakozót erőltetni. Gondolom valaki okos kiszámolta, hogy mennyit lehet ezzel spórolni, ha ezt a vackot rakják ... aztán ész nélkül rábólintottak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Balra kanyarodáskor mély morgó hangot hallok a kerekek felől. Mi lehet a gond?
Jobbra kanyarodáskor nincs hang és kanyarodva induláskor sincs hang. 2 hete volt a bal oldali féltengely csukló cserélve. Előtte nem igazán hallottam ilyen hangot. -
Faby
senior tag
Sziasztok!
7J H2 15" ET35 felni feltehető Toledo IV-re? Toledo II-ről származik, gumi méretet váltani kell, azt tudom.
Tudomásom szerint az osztókör és középfurat stimmel, 5x100, 57 mm mindkettőnél.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...