-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
intelMMX
senior tag
Az ablakemelőknek egy biztosíték van, vagy mind a négynek van külön-külön?
-
ßrainiac
addikt
Magus, mi tortent az A4-gyel? :0
-
MPowerPH
félisten
Heten vezettem sogorom uj szerzemenyet, Passat B6 2007 -es evjarat, BMA motorkod, meg PD-s, 8V, 100kw, euro 4 -es DPF nelkul. Eszmeletlen jo, foleg a 2.0 CR TDi 140 lovashoz kepest. Csondesebb, sokkal szebben jar, a pincebol tol, es nem farad el 4000RPM folott sem. Ehhez kepest a CR egy hasznalhatatlan fhos. Az 1600RPM alatt halott, remeg, minden baja van, 4000RPM folott meg teljesen elfogy. Ez meg mindenfele csunya rezonancia, erolkodes nelkul hasznalhato alacsonyabb fordulaton, ami nekem nagy meglepetes. Elso VW diesel, amivel jo volt kozlekedni. Es az elso Passat, amiben perforalt boruleseket lattam.
Don't Tread On Me
-
Brumi˘
addikt
Jutott egy kis móka nekem is mára. Asszony Beetlejében eltört a bal hátsó rugó, majd sikerült fel is akadnia egy padkára vele. Szerencsére volt csere rugó kéznél és minden szétjött majd össze is ahogy kell.
-
kk831228
addikt
-
Brumi˘
addikt
válasz K Norbi #137859 üzenetére
Ezzel így törötten sikerült megjárni Szlovákiát (800km). Vagy odafele úton tört el vagy már törött volt, de a zörgést már odafele is hallottam. Én a csomagtartó tartalmára gondoltam, mert az autó nem viselkedett másként mint szokott, igaz most nem is volt forszírozva.
@kk831228: Hátsóhoz nem kell összehúzó, rugó meg haver golfjának ültetéséből maradt. 2 lild-ös bak meg egy hidraulikus emelővel némi villáskulccsal 1,5-2 óra alatt megvolt a rugó csere (szerencsére nem kellett vágni a csavarokat mint havernál). A lökös az még volt +2,5 óra.
-
MPowerPH
félisten
válasz diablo1984 #137862 üzenetére
Nem, gyarilag DPF nelkuli, belga belso piacos auto volt, ugy hoztak be. Az, hogy a szutyok CR ugy remeg, majd szet esik 1500RPM -nel, az nem a DPF miatt van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #137815 üzenetére
Az 50-70 fok mindegyik automatára vonatkozik? Az enyém most 84 fok volt. De szépen vált továbbra is Amit észrevettem, hogy ha gurulás közben keményen adok neki gázt akkor van vmi kis ütés. Olajcserére egyébként is el akarom vinni, lehet akkor meg is nézetem vmi váltóssal.
Q7 / Touareg-ben Aisin váltó van?A fordulatot egyébként 1200-on tartja, csak ekkor vált vissza. Elég kevésnek érzem... 1500 jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89874944 #137864 üzenetére
Ha küldözgeted mint a sürgönyt, akkor megy az följebb is. Normáliséknál nem hegyimenet után-közben mérik
Amit leírtam - Mágus2 jóváhagyásával! - nézd végig. Elméletileg az váltóolaj kapott egy radit a vízkörben uh nem kellene neki nagyon melegednie.Aisin ha jól láttam doksikban.
MOD
Jah és használd Sport fokozatban akkor nem tartja alacsonyan
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diablo1984
veterán
válasz MPowerPH #137863 üzenetére
Ez biztos? Èn úgy tudtam az összes dízel B6-os megkapta már a rèszecskeszűrőt, pláne 2007ben, de lehet èn tèvedek. Sőt mintha az is rèmlene, hogy a B5,5-es passatban is van dpf-es változat....
1500 alatt az enyèm is rázós, nyomatèkszegèny, a dpf is nyomatèkgyilkos, fojtja úgy az autót mint a csuda(amivel jártam teherautó, abban is volt, egyszerűen nem lehetett vele gyorsulni, lepadlóztam ès majdnem mèg lassult...)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #137869 üzenetére
Mondhatni szerencsèsen kapta el a fát, itt tudott èrvènyesülni a kasztni energiaelnyelő szerepe, mèg úgy is hogy a blokk befigyelt a műszerfal alá! Barátodnak így is mákja volt, hogy a becsapódáskor meglassult az autó, nem lehetett oltári nagy a sebessège már, de a lassulás durva lehetett!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #137873 üzenetére
Egy táblánál sodródott le az egyenes útról, elaludt. Az óra 80km/h-nál áll, de 7000-es fordulaton, mert ott régen egy másik tábla is volt egy beton darabbal, amin fennakadt a hátsó difi. A teljes difi ott levállt, és csak az autó ment tovább. A motor a jobb lábán volt, emiatt sokáig tartott, míg kivették. Hamarabb voltam a helyszínen, mint a tűzoltók, mert hívott a srác. Féltengelyek, kadrán, meg a nagy vasak elől úgy elhajlottak, mint a vaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #137875 üzenetére
Ő 80-al találta el a fát. Gyorsabban mehetett az ütközés előtt.... Majd ha érdekel, teszek fel belső képeket. Az akksi bekerült az utastérbe és 3 felé tört, a motor majdnem teljes egészébn az utastérben volt.
Ez egy 95-ös A4 volt. és a 22-éves légzsákok is működtek. Emiatt le a kalappal az audi előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Most hívott a klímás, azt mondja, hogy a belső elpárologtató ereszti el a gázt. Erre nekem 40+fa árat mondott. Illetve 70+fa javítási költséget, ha szét kell bontatni a műszerfalat. Ha nem kell akkor 70+fa árban megvan minden. Ez reális lehet? Kicsit sokallom.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137886 üzenetére
Szét kell bontani a műszerfalat, ha cserélni kell a belső hőcserélőt, ha csak a tömítése ereszt a motortérnél, akkor nem kell. De gondolom ezt kizárta.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #137887 üzenetére
Igen, ő is ezt mondta. Annyi, hogy valami műanyag borkolatot mondott és aszerint kell szétszedni vagy sem a műszerfalat. De amilyen mákom szokott lenni, tuti, hogy szét kell szedni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137888 üzenetére
Nincs mákod, mert tuti, hogy szét kell szedni. Octaviaban cseréltem, de nem akarod, hogy képet küldjek. Elől csak a kormány marad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #137888 üzenetére
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #137889 üzenetére
Sosincs mákom.
El tudom képzelni. Na mindegy, sok pénz és sok nap után legalább lesz hideg a kocsiban remélhetőleg.Szerk.: Atyaég! Tényleg nem sok maradt belőle.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
CharlieDrop
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000