-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Amúgy ránéztem az olajszintre és 3000km alatt elfogyott kb 3mm olaj a nívópálcáról valahogyan.
Give them hell Ukraine!
-
Doki16
addikt
válasz tomcsi23 #117549 üzenetére
Nekem nem kellett volna rá, de nem az én kocsim Az a két fekete bizbasz mint tegnap kiderült valamiféle parking sensor. De, hogy miért rakat valakit ilyet egy olyan kocsiba amiben van gyárilag egy százszor jobb APS, az rejtély.
(#117551) TaaT: Aliexpress és ebay, nevetségesen drágák ezek a vackok
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TaaT
veterán
válasz Doki16 #117554 üzenetére
"Az a két fekete bizbasz mint tegnap kiderült valamiféle parking sensor. De, hogy miért rakat valakit ilyet egy olyan kocsiba amiben van gyárilag egy százszor jobb APS, az rejtély."
Az valójában egy radar blokkoló fejei, de tud parkszenzor funkciót is, különben bizonyos országokban tilos lenne használni.
"Aliexpress és ebay, nevetségesen drágák ezek a vackok"
Ja gondolom, mondjuk a TDI-n az "I" kicsit megcsúszott ha jól látom.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Doki16
addikt
Na jó, hogy mondjátok, rá nem jöttem volna, hogy tényleg az valójában. Mert, hogy parkoló radar funkciót nagyon nem látja el mivel semmit nem csinál Ez a cucc az egyébként. [link] [link]
Az az i betű meg tényleg lemászott Pedig még felrakáskor a helyén volt. Az a vicc, hogy az egészből egyedül a TDi felirat a gyári eredeti.
Teljesen jó kocsi egyébként nagyon szeretem vezetni. De a 2006-os A6-ot nem tudja felülmúlni nálam [link] [link], az a kocsi már mást boldogít. Nekem mondjuk az "ősellenség" van. Tresh ismerheti a másik topicból
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
maximilian4
addikt
Ezennel én is beléptem a klubba. Igaz nem olyan luxus autó mint itt egyeseknek van, de eddig nagyon tetszik. Állapotra vettem, nem km-re, de megvétele előtt rá lett költve nem kevés pénz (számlákkal igazoltan), szóval műszakilag rendben a gép, át is nézettem. Ez a 2 ezres 140 lovas dízel motor meglepően dinamikus, egészen alulról nyomatékos már. Egyébként okozott meglepetéseket az autó. Futómű egészen zseniális lett és a váltó nagyon pontos és relatíve rövid úton jár. Szóval eddig tetszik.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
F_Zolee
veterán
válasz maximilian4 #117559 üzenetére
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #117526 üzenetére
gyári (ill 1 hónapja lett írva sima konzerv progi semmi extra) a probléma már akkor is fent állt mikor ember megvette külhonbóll a kocsit, amit akkor néhai nyeles tengely csapágynak gondoltunk ez volt az, elvileg a fos DMF rángatta szét, aztán a főtengely sonak meg esztergálta a dolgokat, amugy hibátlanul járt a kocsi bontás elött jól ment jól fogyasztott stb....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz maximilian4 #117559 üzenetére
Olvasgatod itt a Vhórumon hogy mik is a tagság feltételei?
Különben granulálok a kocsihon.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117145 üzenetére
Igen AEB.
No, volt a lelkem szerelőnél.
Kicserélte a kartergáz cső rendszert, azt mondta a motor mögött van valami elosztója ami alapból gumi.(6500Ft-be került) Ez az évek alatt kő kemény lett. Meg a szelepfedélen van valami szűrő ahol fent bemegy a kartergáz, az is ki lett tisztítva. (piros nyíl)
Sajnos itthon jutott eszembe, hogy le kellett volna tesztelni mikor lecsavartam az olaj kupakot ugyan úgy rázkódott mint a szerviz előtt tehát így.
Visszavigyem, hogy ez így nemfasza?Illetve hang alapján a következő gondok lehetnek még:
A hátsó ?vezérlő? láncom csörög, mintha a feszítőm tönkrement volna.(nem tudom mi a szerepe a láncnak) Ez mekkora probléma? Milyen egyszerű orvosolni?
A zölddel jelzett résztől jön csúnya hang.A másik a kékkel jelzett alkatrész, alkatrészek, onnan is jön csattogás. Nem emlékszem mit mondott, de tuti nem azt, hogy légtömeg mérő.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
i-sti
senior tag
Bekapcsólt klímával valami zúg a motortérben.
Ez normális?
[videó]Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
-piros:valóban egy kartergáz szűrő, jó dolog hogy kipucolta.
-kék: szerintem ak arikától kicsit balra az EVAP szelepre gondolsz, az csattogós.
-zöld: 20vt tenisor fulire vagy, hogy írják hallgass meg pár vidit jutubon motorfékre szokott jobban zsizsegni.előre vetítettem én már ezt neked sajna, egy részről az olaj pumpa kopás miatt jön elő a probléma, de maga a lánc illetve a feszítő is elhasználódik!
->olaj nyomás mérés, ahogy a gyár előírja, én az gyári nyomás értékekre rászoktam ököl szabályként számolni fél bárt, és számomra az az elfogadható érték.
ha az rendben (kétlem) akkor esetleg felszívó pumpa pucolás (bár akkor vennék új pumpát is már, meg a helyén beszórnék egy garni hajtókar csapágyat, mert nem tétel, és csekkolnám a főtengely csapágyakat is), utána jöhet a lánc+feszítő csere. A lánc szerepe hogy a kipuf vez tengelyről áthajt a szívóra.mielött anyázva vinnéd a szerelőhöz tartsd meg 1500/2000 fordulaton (statikusan) ha úgy se lesz vákum vidd vissza, a T elosztóba van egy szelep is azt is cserélni kell álltalába! ill a T elosztó elötti műanyag pipa is félbe törik álltalába!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Egy 3-as polóért szabad ennyit adni? Egyedül ugye motor és társai a kérdésesek, de így kép alapján mit mondtok rá?
[link]
[link]
Egy 98-as ezres swiftet váltana. Igazából annyi érdekelne, hogy ezeknél az autóknál, ez a 170-200 ezres futás mennyire számít? Tudom állapotot veszünk nem km-t, de egy ilyen futásnál mennyire kell félni egy motorfelújítástól? Tipikusan ez az idő mikor korban is meg km-ben elérik a "tervezett" élettartamot, aztán jön a következő tulaj aki használná és vagy foglalkozik a vezérléssel vagy nem. Tehát mennyire vesz gondot a nyakába ezzel az ember, ha egy ilyen kocsit választ? Akár Fabia, G Astra.
Vagy ezek még gondolom sokkal egyszerűbbek, mert a 4-es Polo is tetszik, csak az 700-800ezer között mozog. -
Piwi
addikt
Hajnalt
Audi A4 B8 szélvédő mosó fúvókát ki lehet valahogy szedni és kipucolni? Hazafelé mintha eldugult volna és csak 1 helyről spriccel a 3 helyett
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
mazacar
tag
válasz Jamby18 #117571 üzenetére
Szia!
Nekem 3as polo-m van csak a 101 lovas..."eddig" eloregedett alkatreszeket kellett cserelnem, mint termosztathaz+termosztat, akku, gyertyakat csereltem, illetve vezerles megvetel elott lett amirol meg tudok...meg a valto kezd el szep lassan kimulni..."190k km-nel" tobb mint fel eve van nalam 5-6k km-t tettem bele...
-
knuckle
aktív tag
pár napja, amikor kiszállok az autóból megvág a 220
na nem szó szerint, de elég szép statikus csattanás van állandóan, ahogy kiszállok, és hozzáérek az ajtóhoz.
mi a pisztoly lehet? valahol zárlatos lehet valami testkábelem? legalább is erős a gyanum"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117578 üzenetére
ez a főgonosz tudtommal mágneses dolgokkal játszik, nem elektromossal
vagy arra utalnál,hogy dobjam méhtelepre a vasat?
hajnalban máris ilyen zehernye vagy?amúgy ezt nézzétek
keresd a hibát[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117580 üzenetére
optikai hiba
én nem tudom hogy képzelte el
páran írták a kép alá, hogy tárgyalás nélküli életfogytiglan alapból, és ez csak kezdésnek
ja és akik ezeket írták, mind BMW-sek
elég érdekes kontrasztot dob mindenesetre"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
MPowerPH
félisten
VW Sirocco 2.0TSi. Jo konstrukcio? Mire kell figyelni, mik a lehetseges hibalehetosegek?
Nem nekem lesz, ma megyunk megnezni, 2010-es.
Don't Tread On Me
-
vendingo
veterán
válasz knuckle #117577 üzenetére
Nálam is ez van mind a 3 autónknál.
A probléma akkor jön elő, amikor bejön a sportcipős időszak. Van kb 6-7 pár futócipőm gumi, szivacs talpal, de szinte az összesnél megráz az autó, amikor becsapom az ajtót.
Megoldás: megfogom a kocsikulcs fém részét és hozzáérintem az autó valamelyik fém alkatészéhez. Ilyenkor a kulcson csattan a feszültség, nem rajtam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #117584 üzenetére
Kérdezz rá, mennyi olajat kell rátölteni két csere között, ha azt mondja, semmit, akkor hazudik.
Mindenre figyelni kell. Főleg a rázkódásra alapjáraton(vibráció), kettőstömegű csattogása és vibráció. Ki kell próbálni padlógázon is terhelés alatt, természetesen csak ha kellőképp bemelegedett.
-
veterán
Bakker, akkor szvsz csere :-(
(#117586) Mágus2: (2.0 TSI) 7400-nál rátöltöttem 6 deci olajat, mert alsó harmadnál állt, most vagyok 10800 km-nél, még a nivó fele fölött van (~60%). 15 ezernél cserélem majd, addig szerintem nem kell már rátöltenem és ugye bejáratós, amikor az elején még jobban kajálta az olajat.
Bízom benne, ez már nem az olajevős széria.Anno a zsír új Octi 1.4 TSI szintén bekapott 1 litert az elején; ill. a használt G6 1.4 TSI is kb. 1 litert kajált két olajcsere között - a 4 literes kannából belement 3,5 liter cserekor, a maradékot pedig utána töltöttem, az elég volt 15000 km-re.
-
knuckle
aktív tag
válasz vendingo #117585 üzenetére
és ha nincs szerencsém, szétcsapja a kulcs áramköreit
tegnap este pl a szél visszafújta az ajtót, amikor kiszálltam, és úgy bimbón csapott, hogy simán üveget vághattam volna vele majdnem leégett a maradék hajam is
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Kiskokó
veterán
Üdv tunerek
Mondtak már nekem mindent.
Lehet veszek egy gyári 19" felnit.Kérdésem :
Milyen méretű gumi menjen rá ?245/40
255/40
255/35A 255/35 lenne a mostani nyárim váltója de sokan /40-et beszélnek pedig az szerintem ballonos lenne..
A felni 8,5x19 Et43 és ugye A6 4F Avantra megy.
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Piwi
addikt
válasz focvis #117595 üzenetére
úgy látom várat magára,mert az online ETKA nem megy,így cikkszámot sem tudok keresni hozzá hogy megrendeljem,de azért köszönöm a válaszod
Kiskokó: 255 szerintem felesleges,a per meg egyértelmű hogy 30-35
-secret- : szép,csak ennyi pénzért nem fogja eladni..
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen