Új hozzászólás Aktív témák

  • #31733248

    törölt tag

    válasz crey #80769 üzenetére

    Crey, a parasztozás pontosan az, aminek látszik, nem igényel bővebb magyarázatot.

    Az angyalföldi crey semmit nem tud arról, hogy Te csak Káposztásmegyerről jársz be, nem mondjuk Gödről és őszintén szólva nem is érdekli. Számára Te vagy az, aki nem helyiként bosszantja. Ha csak nagyobb forgalmat, légszennyezést okozol, akkor azzal, ha parkolsz, akkor azzal. Akár azt is követeli, hogy tiltsanak ki a nem helyiekkel együtt még a környékről is (vagy gyere kocsi nélkül). Ez is érthető, ahogy a Te álláspontod is.

    A belsőbb kerületekben élők egy része azért fúj, mert túl sok a vendéglátóhely és az ezzel járó felfordulás, több százezer oda látogató magyar polgár és több millió, a pénzét nálunk költő külföldi pedig éppen ezt imádja, rengetegen pedig konkrétan ebből élnek és tartják el a családjukat. Érdekellentétek mindig is lesznek, agglomeráció-belváros viszonyában is. A Te érvelésed is érthető, de az agglomerációban lakóé is.

    Amúgy tanulságos volt a tavaly tavaszi állapot: beköszöntött a járványhelyzet, a zöldek pedig remegve várták az élettől azt igazolást, hogy a járműforgalom drasztikus visszaesése mennyivel csökkenti majd a légszennyezettséget. Csakhogy a légszennyezettség növekedésnek indult... Nyilván számít az autók okozta légszennyezés (főleg a dízeleké), ám nem annyit, mint elhitetni próbálják. De most bármilyen zöldnek tűnő baromságot kockázat nélkül le lehet írni, senki nem gyakorol forráskritikát.

    A dugódíj pedig minél magasabb lesz, annál hatékonyabban csökkenti a forgalmat és annál jobban érinti a jó anyagi helyzetben levőket. Ha esetleg előírják, hogy csak elektromos autóval lehet behajtani, az is. Sokaknak már csak emiatt is fájdalmas lesz, aztán indul a köpködés.

    Nem általában az önkormányzatiságot kritizáltam, hanem kifejezetten a közlekedés önkormányzati alapú szervezését és annak anomáliáit. Az esetedre tehát pont megáll a szalmabáb érvelés. :) A belvárosi polgármesterek nagy ívben szarnak a külvárosokban élők közlekedési problémáira, még nagyobban az agglomerációban élőkére. Nem az ő dolguk. Ezért kell egy olyan szerv, amely felismeri végre, hogy ezt rendszerszinten kell szabályozni, mert másképp nem fog menni. Szivatni persze lehet a polgárt, hozzá is szokott már a szerencsétlen. Ahogy Vitézy is tette. Mert ha összehugyozza magát a dugóban állva, akkor majd megtanulja, hogy ne kocsival járjon. Ha még mindig nem megy, akkor nagyobb dugók kellenek (a külvárosban is), mindaddig amíg a lassú tömegközlekedés versenyképessé nem válik az autóval szemben. Szívjanak, mert nem értik, bezzeg mi...

Új hozzászólás Aktív témák