Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Mercutio_ #54300 üzenetére
kár, hogy az ősemberen ezt nem nagyon lehetett kitesztelni, mert előbb zabálta fel a naaaagymedve meg a vérmamut, mint gerincpanaszai lettek volna a lapos talptól
hogy segítsek is a csíki csókának, nike roshe
btw szerintem ahol ing mellé elfér a farmer, ott egy full fekete roshe vagy airmax se gáz hozzá. -
Mercutio_
félisten
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mercutio_ #54300 üzenetére
Nem tudtam Akkor sem ha a betét ezt kompenzálja? Mert pl. a pro-keds betétje saroknál vastagabb.
rbalint88: De ez nájki, modern, nem való egy ilyen gombász szakállas erdei mumusnak mint én és az orrát is magasan hordja... No mindegy, ha a jelenlegiekhez hasonló stílusút nem nem tudtok, valszeg veszek megint egy keds-et, mert végülis bevált, jó minőségű... meguntam már a neten kutatni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
-
spanyoll
addikt
-
Larry303
addikt
uraim kérem tegyék meg tétjeiket...
akik emlékeznek esetleg a tavalyira...ha jól emlékszek itt tárgyaltuk ki őkethttps://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
Real_Necro
veterán
válasz t_a_m_a_s #54309 üzenetére
Ez a BMW-s meg Mustang-os flancolás nekem nem gyere be. Legalább az Alfa megfelelő szerephez jutott.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
rbalint88
addikt
válasz Real_Necro #54311 üzenetére
az Alfát legalább még akkor is lehet szeretni, ha épp megadja magát, de egy GAsztrát vagy Mondeot még úgy is lehet szívből gyűlölni, ha soha nincs semmi baja
nekem retusálás szempontjából egyik kép se tetszik igazán. az egyik az, hogy némelyik igencsak amatőr módon van megcincálva, de ezt hagyjuk is. de és ellenben, az engem mérhetetlenül bosszant, hogy mindegyik csöpögősre, negédesre van retusálva. nem tudom jobban megfogalmazni, de gondolom értitek úgyis.
-
Real_Necro
veterán
válasz rbalint88 #54313 üzenetére
Ok, de akkor inkább gyűlölködve célba érek.
Jut eszembe, j.bravo gépezete rendbe jött már?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
rbalint88
addikt
válasz Real_Necro #54314 üzenetére
van egy gasztra a családban, soha nem romlott el, de ezen kívül nem tudok rá jót mondani
nekem az Alfa a 8. a sorban, egyik autóm se rohadt le még út közben szerencsére, le is kopogom, az überwagen vw-kel is annyi gondom volt, hogy csak na, de azok a maguk módján szerethetők voltak, meg jó autók amúgy. a toyotát sem bírtam szeretni, két előnye volt: a helykínálat és a lepukkantsága, nem kellett már félteni. de nagyon-nagyon örültem annak, hogy racionális okok alapján is azt mondhattam, hogy el kell adni, mert már nagyon viszkettem két és fél év után egy szerethető és leginkább a vezetési élményért szerethető autóért.j.bravo autója már a célegyenesben van.
-
Real_Necro
veterán
válasz rbalint88 #54315 üzenetére
Engem a vezetési élmény annyiban érdekel, hogy nagyobb és erősebb családi kocsira vágyom, aminek nem kell pörgetni a motort ha felgurulok Rózsadombra vagy nem zavar autópályán a motorzaj, elfér benne kényelmesen a család és jól néz ki. Tetszenek a 6-os Mazdák is, de azt mondják abból csak benzinest érdemes.
Aztán második, elsősorban városi kocsinak meg jöhet majd egy új Fiesta.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
rbalint88
addikt
válasz Real_Necro #54316 üzenetére
az nem vezetési élmény amiről te beszélsz, hanem az alulmotorizáltság megszüntetése a vezetési élménynek a futóműhöz, kormányzáshoz és a súlyhoz van köze. a 156 kb azt a helykínálatot tudja, mint egy 4 vagy 5 ajtós gasztra. babakocsis üzemre korlátozottan alkalmas, egyébként szerintem az átlagemberek átlagfelhasználásához elégséges a helykínálata. nekem a 140 lovas 1.9jtd van, eszik 6 litert, pályán 140-nél normál hangerővel lehet benne beszélgetni (akkor a kategória egyik legcsendesebbje volt mondjuk. az avensis meg tuti a legzajosabbak között volt). nekem egyelőre ennél nem kell több és most a nagyon átfogó kötelező körös szerviz után áll 1millában. (vezérlés, vízpumpa, motorolaj, váltóolaj, fagyálló, összes szűrő, izzítógyertyák, fényszórójavítás, új xenonizzók+halogének a refibe+helyzetjelzők, komplett állapotfelmérés és motordiagnosztika ~200k)
-
TayRol
veterán
válasz rbalint88 #54317 üzenetére
a mondi sem rossz kormány-futómű terén, más kérdés, hogy kurv@nehéz. de én szeretem, nagyon kényelmes, és megbízható, bár egy T6-os xc60 a múltkor úgy ott hagyott a pályán 180 felett, hogy annak a nyoma máig bennem van. következő kocsi 200+ lóerő lesz.
asszonynak most vettünk egy 2007-es clio II campust, odáig van érte.
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #54318 üzenetére
Nekem nem celom a szaguldas gyerekekkel a hatam mogott. 140 boven eleg inkabb fel oraval kesobb erek oda. Es trafi miatt sem kell tartanom. Persze aki draga kocsival megy gondolom annak ez nem problema.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aleister
veterán
válasz TayRol #54318 üzenetére
Érdekes dolog ez a lóerő. Ahogy öregszem, annál inkább háttérbe kerül.
Nemrég cseréltük le a 96 lovas Ignist, egy 65 lovas Aveo-ra. Nem fogunk vele gumit égetni, ellenben alig fogyaszt valamit, és vezetési élményben nagyon szimpatikus.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Studi
addikt
válasz aleister #54320 üzenetére
Az Ignishez képest nem csodálom. A magas üléspozíció szerintem kiöl minden vezetési élményt, és ez ma már az alap kompakt autókra is jellemző. Most futó előtti generációs Focusban, Golf 5-ben sem értem mi a nyavajának ülök ilyen magasan. Én a Swiftben érzem jól magam. Persze az enyémbe most belement egy kisebb vagyon, az első futómű nem bírta a jó magyar utakat, de ettől eltekintve semmi bajom a Suzukival még mindig. Aveo hasonló kategória: tankolod és megy, és tankolod, és megy...
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #54318 üzenetére
Közben rákerestem hahun. 15 milla egy T6-os? Hát az már nem egy kategória mondival.
Studi:
Persze van egy feelingje annak mikor bele esel az ülésbe, de nekem pl 3-as bömösnél ez nem annyira volt szimpatikus. Német pályán 210-el haladni az mondjuk az volt. De ott az utak is jobbak voltak.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
m3ss
veterán
válasz Real_Necro #54319 üzenetére
wazet nem hasznaltok? en ugy raszoktam, hogy azota 2 km-re se megyek el nelkule, kb minden trafi, rendor jelolve van, egyre tobben hasznaljak szerencsere. persze ez nem azt jelenti, hogy 200-at kell menni autopalyan, tayrol hmm
kocsi tema, nekem meg szilenteket kellene vennem, komplett szettet. meg egy 24 1.4-et is. nem is tudom melyikkel kezdjem.(#54316) Real_Necro te akkor nyomatekra vagysz sztem, dizel kocsi kell. minden benzinest porgetni kell, hogy menjen.
(#54317) rbalint88 hogyhogy nincs megcsippelve?
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Real_Necro
veterán
De használom egy ideje, de az előnye szerintem főként városban jön elő. Pl Örsről lejutni Kosztolányi térre fél óra alatt munka után. Na ezt wazeval meg tudtam oldani.
Egyébként nem lenne benzinessel gondom, az 1,4-es Astrát munkába járásra szerintem teljesen kihasználom. Igaz engem nem nagyon érdekel, hogy 2-3000-re kell pörgetni. Ha már többen vagyunk kocsiban meg cuccunk is van és mondjuk Rózsadombon keresztül vagy pályán kell haladni, ott már kevés sajnos. 99-es az Astra, így ebben még nincs sok hangszigetelés, pályán zúg rendesen.
Max 1 év múlva szeretnék majd cserélni.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
m3ss
veterán
válasz Real_Necro #54324 üzenetére
2-3000-re felporgetni? ugy erted az ala nem szabad engedni?
hat igen. ujabb, meg foleg premium autok hangszigetelesben sokat fejlodtek. viszlek egy kort mx5tel autopalyan, utana egy ideig halknak talalod majd az astrat is[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Real_Necro
veterán
Ja abból indultam ki, hogy sokan úgymond úgy kímélik a benzinest, hogy jajj nehogy x érték fölé pörögjön...
Mx5-tel mehetünk, de akkor had vezessek én... Biztosításod van?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
rbalint88
addikt
MX-5-be minek szilent? rakj powerflexet, az drága, de örök élet.
azért nincs még megcsippelve, mert nem csak csipcsirip lesz, hanem annál picit több, kb ilyesmi persze ez majd csak nagyon sokára, addig még legyen asszonynak egy v70 vagy xc70, aztán majd utána felújítom az Alfát utolsó csavarig és közben belekerül a varázslat is
Necro: nekem a dízel is le van forgatva, mert van értelme. pdtdi-t tényleg nem kell 3e fölé küldeni. nagynénikém a splash-t vezeti eléggé dízelesen, de szerencsére évi 1-2 alkalommal kikormolom, így pl tudom azt is, hogy kettesben 90-et megy egyébként ez már használható menetteljesítményeket produkál, a szűk egy tonnájához van 86 ló, ez így épp elég.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Real_Necro #54326 üzenetére
Fosol, hogy odavered aztán fizetni kell?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
m3ss
veterán
válasz Real_Necro #54326 üzenetére
hat a 2000-3000 eleg kimelo. nem talalok most astra dynot, de lehet ott kb 40 loerod, es sztem nyomatek se tul sok.
van, bar amit kapnek erte a biztositotol nem jarnek vele tul jol mondjuk miataval annyira nem akarok balesetezni...haverom latott most egy mx5 nbflt, 40-nel elkapott egy 50-nel szembejovot, nem nezett ki jol.
lehet nem is kellene turbositani mx5ot..pedig bassza a csorom, nekem adottak a korulmenyek...bar normal kozlekedesre mostani is jo. de ha beulok a haverom kocsijaba, mindig elkap a gepszij. funny az amikor harmadikban ellenkormanyozni kell egyenesben gyorsitaskor. 300le, 950kg, 15 colos gumi, se szervo se semmi. beteg nagyon. nem veletlen nem csinalnak ilyen autot a gyartok. eleg konnyu meghalni vele
ja es kb. annyit eszik mint az enyem...(#54327) rbalint88 jok ezek a gtak, de en nem vennek ilyen eros elso kerekes autot.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
m3ss
veterán
válasz rbalint88 #54327 üzenetére
(#54327) rbalint88 ultel mar powerflexes kocsiban? szetrazza mindened. bar nem mintha most tul kenyelmes lenne a kocsi...de azert teljesen nem akarom agyonvagni a komforterzetet. na meg dragabb a powerflex, mint a gumi. kinai polyt meg inkabb hagyjuk, flo flexbol vettem stabpalcaba szilentet...par het utan semmit sem tartott, osszesett.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #54319 üzenetére
nem titkolom, néha szeretek gyorsan menni, de csak egyedül, mert a feleségem úgy is szólna. meg olyan helyen, ahol tudom, hogy nem mérnek. eddig 15 év alatt két csekket kaptam, 50-es táblánál 68-cal mentem illetve a hatoso 130-cal, csak közben volt egy 100-as tábla.
200+ le meg a nyomaték a gyorsulás miatt kell, a volvo is úgy ment el, hogy addig szépen jött mögöttem, de onnét én már nem ugrottam olyan intenzitással.amúgy az 1.2-es clioval is vígan elvagyok, 120-at simán tartja a nulláson, több meg nem kell.
ja, waze mindig aktív nálam. és a 180-as incidens Németországban történt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
ebben pont az a poén, hogy NEM GTA. hanem egy 1.9JTD alaposan megcsinálva. biztos azért nézted GTA-nak, mert a szarolasz fosdízel nem füstölt Amúgy nem gáz az ereje első keréken, mert sperres (Q2). Ennyire erősre egyébként nem feltétlenül csinálnám meg, ha füst nélkül tud 220-240 ló között, én már boldog vagyok sima chiptuninggal 170 lóig lehet elmenni, afölött megeszi a kuplungot. Ha meg már bele kell nyúlni, akkor legyen nagyobb turbó, nagyobb cooler, kipuff is.
ültem powerflexes autóban, az nyilván nem utcára való legalábbis nem a magyar utcákra...
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #54331 üzenetére
Láttam hahun egy 2.2-es mondit is. Kicsit elgondolkodtatott. De én a dinamikussag miatt keresek erősebb kocsit, száguldozni nem szoktam.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Lassú Víz
őstag
Na, ha már autó téma... Előttem kb. 200 m-rel kezdett el oktatni a JTD-987 -es rendszámú kocsi vezetője valakit 130-nál satufékkel az M5-ösön. Kívánom a rohadék bunkónak, hogy egyszer akadjon emberére és lökjék le a picsába az útról! Aztán verjék a fejébe, hogy miként kell ezt az össznépi játékot játszani...
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
spanyoll
addikt
válasz Lassú Víz #54336 üzenetére
Ne is mondd. Leesett két csepp eső (na jó, néhol tényleg rendesen esett), és mindenki meg akar halni. Mentem ma Siófokra délelőtt és mindenki a belső sávban húzogatta a cerkáját 110-120-szal rágyógyulva a kormányra. Nem mondom, hogy sietni kell a temetőbe, de akkor is ne már. Még azt sem mondom, hogy kulturáltan kicsit közelebb megyek hozzá (nem szokásom levillogni senkit, úgyis észreveszi magát ha útban van), mert úgysem néz a visszapillantóba, csak bámul előre, másrészt az eső+felvert esőfüggöny kombót már nem bírja az ablaktörlő, látni meg azért szeretnék.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz spanyoll #54337 üzenetére
Itt az M6-oson kicsit más a szitu. Mostanában az a sztenderd, hogy tökmindegy milyen idő van, a BMW-sek, Audisok és a Skodások (céges Octavia - a legnagyobb türhő parasztok autója lett sajnos) 160-al tolják a belsőben. Biztos átlátnak a tejködön.. Persze néha letakarodnak ők is, mert jön egy A8L legalább 180-al... Hihetetlen hogy nincs az emberekben semmi túlélési ösztön. OK, tudom, egy fasza erős 5erben úgy mész 150-160-al mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, de azért a tizentonnás kamion gondolom azt is meggyűri kicsinység.
Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
válasz madgie #54340 üzenetére
Ma 2 nyugger setalt bekesen az utca kozepen hosszaban mikor elindultunk kocsival. Szepen mogejuk ertem, gondoltam lehuzodnak. Hat nem, nekem kellett nagy ivben forgalommal szemben kikerulnom oket. Persze ha haturol rajuk dudalok en vagyok a baromallat. De a 3 meterre levo jardan kozlekedni smafu.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Mercutio_
félisten
Szakik php oldalba ágyazott flash videókat le tudok valamivel menteni?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Studi
addikt
Láttatok már macskát apportírozni? Óriási figura az újoncunk, lelkesen hozza vissza a szájában az alufólia golyót.
-
*Ropi*
félisten
Előre is elnézést kérek:
Hogy ugat a fotós kutyája???
-Vaku, vaku!Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya