Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz Balinov #21549 üzenetére
Egyszer egy havernál láttam 80-as absinthot. Olvasom a hátulján, hogy "ajánlott higítási arány 1:10". Kérdezem, mivel szokták azt inni? Erre néztek rám hülyén, hogy ők csak tisztán...
Nekem egy bontott üveg 60-as van otthon, szép zöld a színe. Én egyszer ittam belőle, de inkább hozzá sem nyúlok. Villogtak a szemeim tőle.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #21547 üzenetére
bazz, ezek a piák, hogy Hubertus, meg whiskeyredbull, vodkanari...
Csak rájuk gondolok és a hányinger kerülget, meg a teszkó tengerész szeszesitalra is... Mi mennyiséget megittunk belőlük. A vodkanarancs és a hubi az, aminek az ízét soha többé nem akarom érezni a számban.
A vodka-narancsot még a gólyatáborban utáltam meg, mert minden második feladat után azt kellett inni...Nálunk amúgy a Portorico nevű "rum" volt nagy sláger, az 60%-os, elég hatékonyan lehetett berúgni belőle, csak iszonyat fejfájást hozott mindig magával.
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
Kollégiumi szobatársamra a kalinka vodka volt olyan hatással, hogy másnap egész nap trónolt miatta. Következő alkalommal, mikor megkérdeztük tőle, milyen vodkát igyunk, azt mondta, "kalinkát ne, attól fáj a seggem".
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #21547 üzenetére
Micsoda burzsuj koleszosok voltatok ti... Johnny Walker, Eristoff, Finlandia... Nekünk a koleszban nem voltak ilyen úri piáink. Igaz, szemben a műszakisokkal, nálunk minden fiúra három csaj jutott a koleszban .
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Balinov
titán
válasz j.bravo #21545 üzenetére
attol fugg szvsz, milyen proci van ala. Ha olyan, ami az "FSB"-bol adodoan profital a nagyobb orajelu rambol, akkor van ertelme. SC/DC kozott is van kulonbsegek, nem csak Everest memteszt-tel merheto. En anno kimertem meg AM2-es platformnal, hogy pl. Cinebench-el javul-e a szamitasi teljesitmeny es azoknal a teszteknel, ahol igeny a nagy memoria savszel, bizony profitalt. Akkor is szamithat, ha mondjuk CPU- ban integralt GPU van. Ott ugye a ram-ot VRAM-kent hasznalja, az meg minden +Mhz-et meghalal.
Sztem LR/PS eseten tipikusan lehet erezni a single chanel hatranyat (sajna ceges Latitude-ba is csak 1 szem 4gb-os modul van).
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
titán
válasz Real_Necro #21551 üzenetére
miert? van aki keveri az abszintot? Szencsegtores!!!! igy kell inni helyesen, de barnacukorral sokkal jobb (probaltam)
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
titán
Ne mobilozz, mikor vezetsz. Nem kicsit korrekt kampanyvideo
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
j.bravo
addikt
válasz Balinov #21556 üzenetére
Köfi! Neked is aleister!
Ha a proci a g3220, akkor felesleges az 1600-as, ugye. Az 1600-asoknak illik elfutni 1333-on is, ugye? (későbbi procicsere esetére - vagy ha cserélek i5-re, úgyis tökmindegy lesz az 1333/1600 ha sok plusz ramot is kap? Gondolom igen, csak adom a lámát - kis megerősítés sose árt...)
Whatever.
-
Balinov
titán
válasz j.bravo #21559 üzenetére
ahoz az, szvsz, mivel az IMC-je a CPU-nak 1333-as csak. Vehetsz 1600-as kitet, menni fog 1333-on, sot valszeg szukebb idoziteseket is tudsz vele majd elerni, ami nehol elonyt jelent.
Az az igazsag, ezt a reszet a HW-knek nem kovetem. Anno SocketA/AM2-nel meg vagtam mindent naprakeszre, ott pl. a command rate szamitott az idozites mellett. 1T-vel furgebb volt a rendszer, mint 2T-vel.
manapsag visszavedlettem userre
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
j.bravo
addikt
válasz Balinov #21560 üzenetére
Köszi!
Valószínűleg egyébként tök fölöslegesen foglalkozom ennyit ezzel, a user nem fogja észrevenni
csak ha már költünk, szeretném értelmesen elkölteni azt a pénzt, illetve úgy válogatni, hogy lehessen később fejleszteni/bővíteni ha kell. Bár erre kicsi az esélygorgo: neked is köszi!
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
gorgo
őstag
válasz j.bravo #21545 üzenetére
hétköznapi felhasználás mellett nem igazán jön ki, inkább a mennyisége, vagy hogy kétcsatornás. Időzítések/freki főként számításigényes munkák esetében jelenthet előnyt (fizikai/kémiai számítások, vagy beteg módon sokat tömörítesz). LR/PS tekintetében fogalmam sincs, sem video tömörítés tekintetében.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Real_Necro
veterán
válasz Balinov #21557 üzenetére
Bakker, a víz szerinted mi a tök? Ők nélküle itták... mondjuk mi is a zöldet...
Egyébként ha jól emlékszem volt Bp-n absinth bár, és ott poharat raktak a másik fölé, majd lerakták lefordítva egy szalvétára és adtak egy szívószálat mellé...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Balinov
titán
válasz Real_Necro #21563 üzenetére
az mar hardkor fogyasztas.
mas: Nikonos topikban tettem fel egy vakus kerdest, ralesnetek?
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Mercutio_
félisten
válasz j.bravo #21561 üzenetére
Ahogy már írták, ha nincs mellette külön VGA, akkor lényeges a dual ch.
Frekire az AMD, ott is csak az APU-k (prociba integrált GPU-s megoldások) érzékenyek, valamint az időzítésre is némileg (1600/CL9 ~=1866/CL10) tehát CL9-esre törekedj.1600 és 1333 között nincs igazán árdifi így érdemes 1600-ast venni, így ha csak 1333-on tudja a lap hajtani akkor jobbak lesznek az időzítések.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Indulhat a casting
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Balinov
titán
válasz Real_Necro #21568 üzenetére
Mercutioe hatarozottan jobb, klasszisokkal jobb
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
L4mie
veterán
válasz Real_Necro #21568 üzenetére
kiály nézek is valami kényelmes bőrt
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
addikt
Fényképezés,csajok,pia,számtech.Kocsikról nem akartok beszélni?Mert akkor minden más topik fölösleges számomra
-
Balinov
titán
válasz grabber #21573 üzenetére
ezen ne muljek.
az miert van, hogy akkor, de csakis akkor kekes fust jon ki az A4-bol, amikor be van melegedve a motor, es pont elindulok, 1-es es 2-es fokozatban, aztan x rev felett eltunik a kek fust. Olaj fogy kb 0.5L/1000km-enkent, 3/4/5-ben, akar 140nel sincs semmi kekfust.par het es elhagyom a 150k merfoldet ora szerint.
nem, nem muszaly valaszolni, csak azert dobtam be, mert igeny volt autos temara is
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
L4mie
veterán
válasz grabber #21573 üzenetére
jah jövőre valszin kell majd kocsit vennem :S
1 misi +-30% ofc használt
mit ajánlatok?
Szuzi kizárva egyszerűen viszolygok tőle.....ami eddigi életem során tetszett:
Opel calibra / astra
Alfa 147
Fiat Bravo ofc az új / újabb /grande/ puntók
Skoda Fabia - octaviaHonda Civic 96-2000 és a 2006 os utániak.
persze kurvasok fajta kocsi van még -.- amik elérhetőek ebben az árban
alacsony kölcségeket tervezek, hétvégi autópályás ingázás és munka kapcsán főleg autópályán eljutni erre-arra városban ott van a BMV. kb 1 évem van dönteni beszerezni./nesze kocsi /
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Balinov
titán
Fiatot ne, ha ram hallgatsz. igaz, csak MK2-es Puntonk volt, de szopoag volt vele folyamatosan. Multkor epp beszelgettem a szerelomme, azt mondja, az ujak sem sokkal megbizhatobbak.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Studi
veterán
válasz Balinov #21574 üzenetére
x rev és sebesség fölött már bőven nem látod a kipufogófüstöt. A kékes-olajos füst nem olyan hosszan maradós, mint a dízelkorom.
Nekem is eszi az olajat a Swift, dobja is a füstöt induláskor. Főleg olyankor látszik erősebben, amikor állok hosszabban a lámpánál, és alapjáraton pöfögök. Ilyenkor mindig egész szép pamacsot kidob induláskor. Ha csak túráztatom a motort akkor semmi, ha kapja a terhelést akkor egyből füstöl. Az olajfogyásom mértéke is hasonló.
Épp rágja az asszony a fülemet, hogy cseréljem le a Swiftet valami újabbra/nagyobbra/biztonságosabbra, de majdnem minden racionális érv amellett szól, hogy használjam amíg ki nem leheli a lelkét, vagy el nem kezd nagyon rozsdásodni, és akkor adjam oda valami pizzafutárnak.
(muszáj - bocs )
-
Balinov
titán
kb ezek a tunetek, csak neha (plane ha neadjisten valami fatalis veletlen folytan huszon fok van itt odakunn) eleg nagy a felho.
Amugy mi is hasonlo allasponton vagyunk, mint ti. Egyebkent tokeltesen teszi a dolgat, miota legaramlasmerot csereltek picit jobban is megy es kevesebbet fogyaszt. Jovore megy ugyis muszakira, aztan meg mikor Vera visszamegy dolgozni, max veszunk valami fiatalabbat.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
A Zéé
addikt
válasz Balinov #21574 üzenetére
sztem a szelepszár szimering mellett megy be az olaj.
(#21575) Furkoo
Ford Fóka? Régebbi Toyota Avensis? Előbbi nekünk volt 10 évig, azért merem mondani, utóbbiból meg haverom , meg a szülei hajtottak 1 benyást, meg egy dízelt, nemrég volt kocsicsere náluk, ilyen áron hirdették mindkettőt (a benyást eladták, a dízel végül maradt), és egész jó állapotúak.
szerk: Grande Puntót annyira szerintem se, keresztmutter hajt egyet, asszem 1.3 Multijet, kuplung már cserés volt, most a váltón a sor, pedig kevesebb km van benne, mint az én Fiestámban, aminél még főalkatrészhez nem kellett nyúlni. Bár annak is van sok más nyűgje, de hát a 214k km az 214k km[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Studi
veterán
Opel Astra G (1.2-es motorral tilos!) és Skoda Octavia (itt még az 1.4-es is elég gyengusz, de azért használható) a racionális választások ebben az árkategóriában, ilyet nézegettem én is. Esetleg ha elég a kisebb, akkor Fabia kombi.
Van még persze rengeteg variáció, Focusok nem rossz választások, Corollák mindig jók, de ezek még kicsit drágábbak. Pályára kisautót ne, ha nincs napi szinten használva akkor tán a fogyasztás is kevésbé játszik, meg lehet nézni a nagyobb kategóriákat is.
Calibrát felejtsd el, ami itthon van azok mind elég ótvarul szét vannak "tuningolva", ez a legnagyobb bajom a VW Corradokkal is.
-
L4mie
veterán
válasz fi:zi'k #21578 üzenetére
csak feldobtam a témát
ezek tetszettek és tartottam őket számomra elérhetőnek, persze van ami kilóg a sorból pl újabb civic vagy bravo, de nem jelenti hogy ilyent fogok/akarok.Vidéki felmérésekre és szülőkhöz hazajárásra 2. hetente. kell majd, nagyrészt autópálya, városban nem igazán akarok futkosni.
Jah szuziktól valamiért kiráz a hideg, pedig az újak nem is rosszak
Studi: vicces mert 1.2-es G-s astrája van ősöknek 98-as és még megy, gond se volt vele, csak ugye előzésbe nem merek belemenni vele, és 50km után megeszi a derekam a csodás ülés, de ezen nyilván lehetne segíteni
Focus-t dícsérték hmm jól van bevesszük a szűrőbe, bevallom elfeledkeztem róla
Calibra igazából azért volt benne, mert 17-20 éves korom között az volt a vágyálom aztán jöttek az alfák....
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Studi
veterán
válasz Balinov #21579 üzenetére
Ha nagyobb a felhő, akkor érdemes ránézni a vízre is, nem fogy? Az olaj önmagában nem szokta indokolni a nagy felhőt, abba lehet pára is. Meg érdemes megnézni a hűtővíz kiegyenlítő tartályban a vizet, hogy nem-e olajos (zavaros, piszkos) a teteje. Ha az, akkor valószínűleg hengerfejes, ha tiszta, akkor inkább a hengeren fáradtak meg már a lehúzó gyűrűk.
De gyakorlatilag mindegy is, generáloztatni nem hiszem, hogy megéri, főleg felétek, ahol elég olcsók az öreg autók, könnyebb venni egy másikat, mint kifizetni az igen magas munkadíjakat. -
j.bravo
addikt
2008-as Punto-ról tudok nyilatkozni. Ez egy Multijet (azaz JTD más néven), abból elég kicsi, talán 1.3 (?). 75 paci.
Egy darab az persze statisztikailag nem reprezentatív minta, így hogy mennyire gyakoriak a hasfájások, azt nem tudom.
Ezzel a darabbal nem úsztuk meg az eddigi 5,5 évet gond nélkül, de pl. Viki korábbi Peugeot 307-eséhez (ami aztán tényleg szopóroller volt) egy kvázi problémamentes járgány.
Turbót kellett egyszer javítani, illetve a kuplunggal volt egyszer valami. A lehetőségekhez képest nem drágán megúsztuk. Ja meg most sikított a műszerfalon hogy gyertyacsere. Ezen kívül nem jut eszembe semmi. Illetve de, most hogy említette valaki a váltót; az 1-esbe nem mindig talál be olyan könnyen... illetve sógor Skoda Roomsterjének a váltója tényleg egy klasszissal finomabbnak/kiforrottabbnak érződik.Szokásos Fiatos/olaszos jellegzetességei vannak, ld. relatíve magas fordulaton kezd el igazán húzni (de 3-asban elindul ha kell ), rálépsz a gázra, érzed hogy lassan gyorsulsz, de valahol 3 és 4ezer között meglódul. Ez mondjuk a benzinessel lehet hogy totál máshogy van.
A fékje elég magas pedálállásnál már relatíve erősen fog. Ha csak lassítani akarsz, akkor csak finoman kell megnyomni. De amúgy a fék igen oké, amikor hirtelen kellett rátaposni akkor még sose hagyott cserben.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Studi
veterán
Volt nekünk is G Astra, az egyetlen hibája valóban az, hogy az ülés komfortja egy sörpadéval vetekszik. Az 1.2-es motort meg leírtad: harmatgyenge, el lehet vele pötyögni, de sem árban, sem fogyasztásban nem több annyival az 1.4-es, hogy ne érje meg azt választani. Ráadásul 1.4-es az egy korrekt Twinport motor, 90 lóval, jó fogyasztással.
-
Balinov
titán
erdekes, a vizet pont most neztem, hogy szombaton mentunk egy kb 560km-es karikat, de nem fogy, meg ugy remlik tiszta volt. Ma megnezem este megint, ha nem felejtem el. Ja, hat egy motorgeneral nem epp kifizetodo, egy bontot motort olcsobban megusznank szvsz...szeretnek olyan oraberben dolgozni, mint itt egy atlag autoszerelo.
Vera mondja, neha, mikor feljon az autocsere tema, hogy kene venni egy fiatalabbat, stb..mondom neki minek? arra nincs 5-6-7ezer Euron, hogy vegyunk egy fiatalabbat, aztan meg bukjuk az aranak a felet (ha nem tobbet) mikor neadjisten 4-5eve mulva esetleg hazamennenk. Ami nekem szimpi az egy 99'-'01-'202 koruli A6 kombi, 1,9TDI-vel...annak meg az sem art, ha van benn mittomen 150k merfold..
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Studi
veterán
válasz Balinov #21586 üzenetére
Na igen, az az Audi akkor már túl van a turbó és a kettőstömegű lendkerék cseréjén.
Nálam is hasonló a helyzet, ütött-kopott a kocsim (már eleve úgy vettem 6 éve, hogy sérült volt az első lökhárító, és a jobb hátsó sárvédő, küszöb, azóta meg egyszer beletolattak a bal elejénél, így az a sárvédő is nyomott), eladni lehet kb 250ezerért. Viszont műszakilag van még olyan állapotban, hogy 2-3 jó éve legyen, és ne legyen magasabb a karbantartási igénye, mint egy 7-8 éves nagyobb kocsinak. Sőt. Értékvesztése gyakorlatilag nincs, egyáltalán nem kifizetődő lecserélni egy milla körüli autóra, ami az értékéből ezalatt a három év alatt majdnem le is dobja a felét.
Emiatt nézegettem a Peugeot 406-os kupékat: semmi racionális érv nem szól mellette, viszont k@rvára tetszik, álmaim autója.
-
Balinov
titán
Pininfarina, mi? nemcsodalom,hogy bejon, en is el tudnam magam kepzelni egyben. 407-bol erdekes, mar nem jon be annyira, meg akkor sem, ha a parkoloszomszedom egy 407 kupe. de valahogy a 406 formaja jobban begyere..
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz grabber #21589 üzenetére
És melyik Octavia? Mert az első generáció pont nem nagy. Mondjuk mihez képest,de kategóriájában biztos nem.
(#21582) Furkoo
Éves szinten mennyit mennél kb?Alfát, FIatot, no meg a Calibrát felejtsd el.
(#21590) Studi
Legalábbis az egyik legszebb.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Real_Necro
veterán
Egy kicsit kevered a G Astra-kat. Nem mindegyik Twinport... meg amúgy sem ér sokat hogy twinport vagy sem.
1.2-es vidéki városba ahol nincsenek nagy dombok és nem kell rajtuk hetente/naponta áthajtani, tökéletesek. 5-5,5 lityós fogyasztással... Bp-re felejtős szerintem.
1,4 van nekem is, el lehet vele lenni, még a hegymenetet is bírja (főleg üresen), de kívánkozik a nagyobb motor. Egyébként nagyon szeretem, engem az ülés sem zavar, 8 év alatt hozzá idomult a hátam.
Ja fogyasztás eddig legjobb 5,9 volt, de az szinte pályán. Vegyesen 7 és 9 lityó között eszeget, de dugó meg persze klíma függő...Furkoo:
Egy év múlva megveszed 700-ért az én G Astra-mat a másik feléből meg veszel egy obit meg elviszed asszonyt horvátba nyaralni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Freddy76
addikt
válasz fi:zi'k #21591 üzenetére
Most én is az Octavia-val szemezgetek... Kellene valami normális jármű, és ár/érték arányban eléggé ott van, valami kétliteres turbós dízel, vagy legalább 150 lovas turbós benzines.
Magamnak meg vadásznék egy két generációval ezelőtti hármas bmw-t játszani Egy ismerős hozott Németországból egy 12 éves bmw-t, élmény vezetni.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #21593 üzenetére
2007-ben én is kaptam németeknél olyat 1 hétre... 240-nél többel nem mertem vele menni.
Ellenben nem azt mondtad, hogy most teljesen meg vagy elégedve a VW-el és nem akarod lecserélni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Úgy néz ki mai obitapizós tali halasztódik holnapra, így iszom egy kupica ilyet:
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest