-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #76827 üzenetére
Kezdésképp húzd le az abs jeladó csatiját és fújd be kontaktspray-vel. Ha ezután is marad a hibajelzés akkor csapágycsere jeladóval együtt ahogy beg is írta.
vebbful: Utána megint cseréli majd ami kimaradt mert még elég vastag? Dupla munkadíj, meg ha csináljuk akkor csináljuk rendesen.
Redmi Note 7
-
psalm69
csendes tag
válasz zolikaDB #76827 üzenetére
Szia!
Nekem is volt hasonló ABS hiba G astránál. Én is cseréltem csapágyat de a hiba jelenség megmaradt.A hibát nálam az összekötő kábel okozta(GM 09131387 MZ3), csere után megszűnt a hiba.( A kábel én is befújtam kontakt sprayvel de csak rövid ideig lett jó,kimérve a kábel mindig jó volt). Én elsőkörben inkább a kábelt cserélném ki.
[ Szerkesztve ]
-
psalm69
csendes tag
válasz zolikaDB #76844 üzenetére
Diagmosztikai műszerrel ki lehet deriteni ,hogy melyik oldal a rossz, ha éppen fenn áll a hiba.Egyfele teszt inditsd be az motort es álló helyzetben mozgasd jobbra balra a kormányt,ha a km óra mutatója ugrál akkor a bal oldal,mert ott van sebességmerő a csapá
gyban.A kereket jobb leszedni,mert jobban hozzá lehet férni a csatlakozó hoz.[ Szerkesztve ]
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #76844 üzenetére
"...Urak, most megkavarodtam: ez az ABS jeladós kerékcsapágy... Mindkét oldalon van jeladó?..."
Amelyikben nincs ABS,ott csak a bal első csapágy jeladós,mivel onnan kapja a sebességjelet.Ha ez bedöglik,nem rendesen működik a sebességmérő óra.(vagy semmit se mutat)
Neked van ABS-ed,az első kerékcsapágyak jeladósak,egyformák,nincs külön jobbos,balos.
A hátsó csapágyak is jeladósak,a jeladók itt is be van építve a csapágyházba.Ha a négy csapágy bármelyik vezetéke,jeladója meghibásodik,az ABS nem működik,lámpácska jelez.Várd meg, amíg a hibajelzés állandósul,akkor már okos műszerrel (nem kézrátéttel)könnyű megállapítani,melyiknél van hiba.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
odorgg
addikt
válasz zolikaDB #76868 üzenetére
3-4 órát eltartott a műtét, de szeretek szerelni, és így jelentősen olcsóbban ment a dolog, mint ha szerelőre bìztam volna.
A környezetemben mindenki hülyeségnek tartja, de szerintem jó dolog hogy nem kell mindíg a tompított kapcsolgatására figyelni, illetve a nem épp olcsó emelt fényerejű h7- eseknek is jót tesz, hogy nappal a nagy melegekben nincsenek feleslegessen hasznàlva.
Elégedett vagyok. Fényereje megfelelő, és kedvelem is a hideg fehér ledes megoldásokat
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Markizmark
addikt
válasz zolikaDB #76894 üzenetére
Vezérlést bontani kell, ki kell venni a vezérműtengelyt (vagy mindkettőt ha mindegyiket cseréled), ilyesmi ....ja.
Maga a hidrotőke 2-3000Ft/db.
Megkeresni a rosszat az a jó buli... mind a 16-ot cserélni nem buli.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
odorgg
addikt
válasz zolikaDB #76888 üzenetére
Nálam is ilyen hang van, csak már vissza ált az alapjárat 800-ra (szintén Z14XE).
Itt hidegen nem csinálja, hanem kb 1 percel hideg indítás után jön a ketyegés, és utána folyamatosan jelen van alapjáraton.
Hidrotőkéket kicseréltette velem a szerelő, jobb nem lett, ugyan az a helyzet most is, viszont 60k-val rövidebb lettem. Következő tipp a hengerfej felújítás, szelepek, stb cseréje, de ezt nem vállalom egyenlőre, mert az idegesítő ketyegésen kívűl egyéb hiba nincs, és nem szeretnék esetlegesen kiadni feleslegesen újabb 60 ezrest, vagy mégtöbbet, csak ha 100%-ra biztos benn a szerelő, hogy az meg oldja a gondot.
No ilyen szerelőt még nem találtam, tippelgetni alkatrészekre meg én is tudok.Ha esetleg meg találod a megoldást, velem is oszd meg mindenképp.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
K Norbi
addikt
válasz zolikaDB #76918 üzenetére
Nincs mit, XEP motoroknak van egy jellegzetes láncos hangjuk, annyira nagy különbséget nem hallok a Castrol után.
Castrol 5W-40 ből bevert vagy 3-4dl, 10.000Km alatt.
Meg kb 50Km és az olaj fekete volt. Amit nem értettem.
Lehet a Mobillal is ez lesz, megírom.Mobil 5W-30 ezt jobban lehet fogja csipegetni. Elválik.
Majd beszámolok róla.Motorolajbolt.hu Megbízható bolt. Hamis olajoktól rettegek, ezért mindig kijárom honnan érdemes venni olajt.
Eredeti, hologramos termék. Közvetlen beszállítónk a MOBIL termékek HIVATALOS magyarországi importőre a LUBEXPERT Hungária Kft.
Lubexpertől megkérdeztem e-mail be hogy kitől érdemes vásárolni kik a viszonteladóik stb.
És ők ajánlották ezt a boltot.
Azért nem sok webshopba kapható ilyen kiszerelésű olaj [link][ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
válasz zolikaDB #76979 üzenetére
Érdekes, de sajnos magától nem hiszem hogy meg fog javulni. Nekem ugye hidegen 1 perc múlva kezdi így nyáron, de télen 2-3 perc-re is kitolódik ez az idő, amire neki áll zakatolni. Egyébként az utastérből nem hallani abszolút, csak ha le van tekerve az ablak.
(#76980) Chiftain
Ez az, a GM feliratos, hátizsák alakú fém doboz. Erre csatlakozik közvetlenül a folytószelep.
Nekem 0 tapasztalattal fél napos mutatvány volt kb kiszedni, kipucolni, majd visszatenni. Nehezen hozzáférhetőek a csavarok, a generátor is útban van.
(#76982) mohabá 007
Igen, akkor is.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
Skizz
addikt
válasz zolikaDB #77813 üzenetére
Hát mert akkor vagy bebiztosítva, ha van erőtartalék. Ha az akku gyári kapacitása egészséges állapotában is épp csak elég, akkor hidegben, amikor csökken a leadható teljesítménye, vagy csak merülőfélben van használat módja miatt, akkor jöhet meglepi. Gondolom ezt laikusként.
Szerintem mérd le az akkutálcát, mekkora fér el. Általában írják webshopban a pontos méreteket. -
WZP
aktív tag
válasz zolikaDB #77813 üzenetére
Tuti hogy motortér kialakítástól függ, mert nekem a Z14XEP mellé legfeljebb 61Ah-s Exide Premium EA612 fért. Ez 242mm hosszú. De ebbe az autóba ugye gyárilag 44Ah-s van azthiszem...
Ellenben az OPC2-ben meg valami Varta van, ami nem tudom hány mm, de azt tudom hogy 72Ah-s... szóval ebben tuti nagyobb a tálca.
Indítóáram meg azért a nagyobb a jobb, mert ez mutatja mennyire hamar tudja leadni az akku a benne lévő kakaót. Főleg hogy nagy hidegben nem is tudja azt ami rá van írva. De amennyire tudom mint a kapacitásnál is, itt is inkább a nagyköbcentis benzin és dízel motoroknál van jelentősége(főleg dízelnél az izzítás miatt) mert ilyen kisköbcentis benzineseket kb minden beindít.
De majd a kollégák kijavítanak ha tévedek.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #77813 üzenetére
Méretben egy idő után nincs értelme fentebb menni, mert töltéssel nem győzi majd a generátor. 65-öst vettem ősökébe, de a gyári is valami 45-ös volt. Bőven elég egy kis hurka benzines 1.4-es négyhengereshez. De hely az van még dögivel szerintem 2 lépcsőt még lehetne fentebb menni, bazi nagy a tálca.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
WZP
aktív tag
válasz zolikaDB #77821 üzenetére
72-eset egyébként tényleg csak akkor javasolok ha nagyon sokat égeted valami miatt a tompítottat, hallgatsz rádiót(esetleg mélyládával), töltesz telefont/notebookot álló autónál és/vagy nagyon sokat mész nagyon rövid utakat városban, és nincs lehetőséged otthon rátölteni néha konnektorból az akkura, mert amúgy szerintem erős overkill.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
WZP
aktív tag
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #77848 üzenetére
A sötét nem jelent semmit. Az csak a lebegő koromrészecske amit az olaj felvett, ami egyébként jobb is, hogy az olajban van és nem lerakódva máshol. Dízelben meg 5km után koromfekete
Az olajminőség mérésére szem-orr-2ujj és egyéb dolgok nem nagyon alkalmasak. Ha valódi eredményt akarsz akkor azt be kell vizsgáltatni Egyik égéstérben volt erről szó, Göbi ebből írt szakdolit és el is mondott pár klasszikus tévedést. Én ezért is kajtatok már egy ideje egy rendes autószerelőt aki ilyen vonalon ment el egyetemen akár, hogy átlássam végre miért pörögnek úgy a láncok a motorban, mintha szíjas lenne, mert eddig olajnyomásra panaszkodott mindenki, azt pedig 0-s olajjal lehet leghamarabb felépíteni.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz zolikaDB #77859 üzenetére
A pólus teljesen lényegtelen, 1 pólussal is meg lehet oldani egy 2, vagy akár 4 pólusu teljesítményét, nem a pólus a lényeg a gyertyánál. Amikor az 1AZ-FSE kódú 2.0 D4 avensisem volt és a Unix listájában szereplő gyertyák egyike sem volt az autóba való (pedig a Unix ajánlotta hozzá), akkor nagyon belementem ebbe a gyertya témába, több tíz levelet váltottam az NGK-val és a Denso-val arról, hogy mit ajánlanak mi a fontos stb, mivel akkor itthon hivatalosan csak a Toyota márkaszervizben lehetett megvenni a belevaló gyertyát 8800/db áron (nettó ár, most nem tudom IK20 vagy VK20 volt), végül a Denso adott egyértelmű helyettesítő terméket és beszerzési forrást (bár nem ott vettem meg) és 5k/db áron sikerült megszerezni (facebookon egy srác csak Denso gyertyákat árult akkoriban és nála vettem) a bele való iridium magosat. Azóta, ha gyertya, akkor csakis Denso (most azért volt benne NGK, mert barátomék a vásárlás utáni nagyszerviznél ezt raktak bele, rájuk bíztam mindent). Az NGK is teljesen korrekt volt a Toyotás ügyben és segítettek (NGK-t írt bele a Unix, de maga az NGK is azt mondta vegyem ki azonnal) adtak is ajánlást az autóhoz, de csak ebay-en volt baromi drága postázással, itthon semmi.
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #78237 üzenetére
Nekem pl varta silver dynamics 74 ah van ami 750et tud.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #78515 üzenetére
Bosch S3 72Ah, egy totálkárral végződő balesetben megsérült, előtte kb fél éve volt az autóban, utána még kb 1,5-et húzott ki mire elkezdett savgőzt eregetni magából.
Exide Premium 72Ah, élt 300 napot, cella zárlatos lett.
Exide Excel 54Ah, 2013 március - 2015 január, elgyengült, visszakaptam az árát.
Bosch S3 72Ah, 2015 január - 2017 március, szintén megadta magát, az árát nem kaptam vissza, de legalább a méh telepen adtak érte valamennyit...,
Varta Silvery Dynamic 74Ah, 2017 március - ?Több villamosságis szerint is rendben van az autó töltése, rámérve multimeterrel is rendben van, akku tesztelő is helyes töltést mutat, az akkuk ellenben átlag 2 évet bírnak... Ezek közül ami minőségi volt az az excel premium, de 300 napot kihúzni és zárlatosként meghalni a legrövidebb üzemidő nálam... anno a praktikeres gigawattok is többet bírtak. A jelenlegit sokan ajánlották, remélem ez megfutja akár a 3 évet is Jah, a töltés egy dolog, kérdés a fogyasztó oldal is, azzal is rendben van, az utólagos riasztó ami fogyasztott néha többet a kelleténél, repült is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...