-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zolikaDB #27227 üzenetére
Az enyém 5 éve van nálam, soha nem hagyott ott. Mikor elszállt a turbo szenzora, akkor is hazavitt "vész" üzemmódban. Mondjuk ez japán dízel, de ezen úgy van, hogy kiáll egy másik programra, marad kb. 50-60LE, azzal lehet gazdálkodni javításig.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27292 üzenetére
Amikor felhívtam a srácot, elmondta mi van az autóval, persze miután már közölte velem, hogy megveszik..
Az első tulaj egy mocskos gazdag csávó volt, majd eladta. A második tulaj hitelre vette, aki ütötte vágta a kocsit és a futómű kapta a legtöbbet. Na tőle elvette a bank és így jutott a jelenlegi tulajhoz, aki a futóművet tette rendben. Az Erste banknál lekérte az adatokat és hitelesítve (papír is van róla) 141 ezer kilometerrel vette be a bank. 4 autójuk van, ebből 2 céges 2 saját és ott volt második a Signum. A felesége használta a gyereket bölcsibe hordani, meg bevásárolni. Vannak olyan emberek, akik ekkora motorra vágynak, nem is egy ilyen ismerősöm van. Elmondta azt is, hogy a szélvédő cserés volt, mert betörve vette át, de szarul rakták be, így az esőszenzort megszakították, meg elől a lökös alatt volt megütve egy műanyag szar arra kellett még költeni. Nagyon korrekt volt a gyerek (jó, telefonban, de akkor is) és ezért is fáj a szívem a kocsi miatt (neki egyébkén egy 4.2-s quattro audija van..). 1.1-ig lealkudta a vevő, én egy kicsit ráígértem látatlanban, ha nem vinnék el a kocsit. A beszélgetés alatt az jól jött ki, hogy nyugodtan beszélt a Signumól, mert már volt rá vevője, csak ezek szerint tényleg elvitték, nem hívott vissza tegnap Sajnálom így nagyon.
Az meg relatív, hogy valakinek mekkora kocsi kell egy gyerek mellé. A nővéremék a 7 személyes hondájukba nem férnek be 1 gyerekkel.. pedig az elég nagy autó.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zolikaDB #27320 üzenetére
Így ezt nem tudom megmondani, de amikor ennyire lerakod az autót, a sárvédőív túl nagy lesz kinézetre a kerékhez képest.Ilyenkor már eltérnek a gyári átmérőtől. Az első kerék ennél is kb. "kolompol" a kerékjáratban.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zolikaDB #27346 üzenetére
Amikor ekkorát ültet az ember, illik akkora átmérőjű felnit venni, mint az eredeti volt gumistól. És arra rakni valami "peres" gumit. Ezen az Astrán megmaradt a gyári átmérő, csak nagyobb lett a felni, kevesebb a gumi.
Mikor nekem került lejjebb 3cm-rel, sokan szóltak, hogy ugyanebbe aár én is belefuthatok, hiába a gyári 18". Részben igaz is, eléggé elnyeli a 18"-t a 225/45-tel együtt. Szerencsére 3cm-nél még nem lett ronda a végeredmény, és megtarthattam a gyári felni/gumiméretet.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gban
Közösségépítő
válasz zolikaDB #27374 üzenetére
Azért nem teljesen.
Tényleges városban sima 8 becsúszik, akármit csinálok, városon kívül nem tötymörögve 6 (icipicivel alatta illetve 6,3 között).
Kéretik nem belekötni a "nem tötymörögve" megjelölésbe, tudom, a windowsos astrával (azért windowsos, mert amikor megnyomod a gázpedált, 2x rákérdez, hogy biztosan gyorsítani akarsz-e, és csak utána érzel valami reakciót ) csak így lehet, úgy értettem hogy nem 80 autópályán hanem 120-130 (ami persze 10-zel kevesebb a gps szerint), autóút 110.
Nekem úgy jön ki 6,3 - 6,7-re az átlag (ez télen 6,,8 - 7,1), hogy napi 40 km, ebből fele város, de mindig nagy forgalommal szemben, vagyis amikor kifelé megyek a városból, akkor mindenki befelé jön és fordítva, és a város fele is kivezető szakasz, tehát jól haladható útszakasz.
Értelemszerűen nem sportos stílusban, inkább kímélően de nem nagymama módjára mindig mindenhol fékezve, 10 perc alatt 60-ra gyorsítva.
Mindez egy 14 éves F astrával, 1,4, 60 LE, vagyis a leggagyibb motorral.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27585 üzenetére
Remélem nem lesz balesetem, tekintettel, hogy nem szeretnék sérülést okozni a kis családomnak
A videón mit akarsz látni, egy szép nagy fekete füstfelhőt? EGR dugózás után lehet megteszem a kedvedért.
Őszintén: Mocskosul megy, a 3. illetve a 6. sebesség nem húz annyira, de 1-2 brutális, na jó a 3 is, de 4-nél megint észhez tér. Nem kell neki 8 példányos kérvényt írni, hogy meginduljon. 2.0 16V benzin után egy kicsit más Csak abban bízom, hogy ne legyen vele gondom.Épp most jövök Opel-től, azt mondták, hogy nagyon jó állapotban van, a jobb hátsó fékem üt, meg egy jobb hátsó stabilizátor kar (valami 5-6 centis fém darab üt, meg elől a két gumiharangot kell kicserélni a keréktengelyeknél + ugye a szokásos (vezérlés, olajak, szűrők). Tényleg bízom benne, hogy jó vétel volt.
(#27586) INMOTEP: Egy NCDC 2015 van benne, pontosan ez a típus:
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27589 üzenetére
Ennél a dugózásnál nem kell programozni, csak egy lapocskát szerelek be és megszűnik (vagyis jóval kevesebb lesz) a füst. Nagyon szép hangja van, igazából amikor már pörög semmi nem emlékeztet engem a dieselre. Alapjáraton zajos, de ahogy megindul tömör gyönyör Majd akkor felveszem neked, ha lesz egy kis szabadidőm
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27591 üzenetére
Elvileg nem, Jim kolléga ajánlott egyet, azt rendelem meg én is. Aztat mondta, hogy ehhez nem kell programozni a kocsit, bár ha kell, van egy nagyon jó szakember ismerősöm
szerk: Jim-nek is ez van.
szerk2: Mindenesetre a kocsi műszaki állapotát szeretném a lehető legjobb szintre emelni, aztán jönnek az ilyen mókolások. Bár az opelesek szerint nem sokat kell költeni a kocsira, de szerintem ezzel a 3 aprósággal + kötelező dolgokkal is lesz vagy 200e. a számlám[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #27676 üzenetére
igen, csak ezeknek a nagyoknak is az et-jük 40 fölötti, igaz, hogy szélesebb gumi kell rá, de akkor is bentébb indul! nekem kinnt van még hely. amúgy azért vettem, mert az acélfelni, amin a téli van most, na azon ősszel még a nyári volt és felniket kerestem alá! hát találtam.....
amúgy a gyári acélfelniével sem néz ki rosszul, az et35 és 15", ezzel az aluval csúnyább, de alu!
jaja, vectra B és astra G alá való ez a felni!
mod: ezzel szemezgetek: [link] ilyet láttam H astrán, azon vadul nézett ki, az et száma is rendben!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #27685 üzenetére
ja, csak 5x112,5-ös a lyukosztás, én nem akarok tehermentesítőkkel és mindenféle extra csavarokkal bajlódni, van annyi szép opel felni a világon, hogy azokat erre gyártották!
a másik amiért tartok a 17-18"-osokról, hogy ahogy olvasgattam a toronycsapágyat gyilkolják a c vectrában a nagy felnik, amúgy is egy szar konstrukció, valami műanyag házas valami, de a nayg kerék meg még hamarabb kinyírja állítólag! nekem elég egy szebb 16"-os is alá, amit linkeltem azzal szerintem szép lehetne, mert pl az et35-ös acéllal sem okádék, pedig az is csak kintebb van, semmi extra!
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #27732 üzenetére
Motorikusan komplett fel lett újítva, új adagoló, új fékek, új szilentek, új stab pálca, új kormánykapcsolók, kapott új üléseket meg kárpitokat szóval egy zsák pénzt ráköltöttem.
Nekem a problémám az hogy 4 hónapból kb. 3-at volt szerelőnél, és hiába eszik 5-6 liter között, marhára zavar hogy csörög a belseje, zörög minden műanyag az illesztésnél, és 100-as tempónál olyan menetszelet lehet hallani mintha le lenne engedve az ablak. Beázni nem ázik be sehol de gondolom a gumi kérderek nem szigetelnek megfelelően vagy a fene tudja. Most szerdán szerintem a klima kuplungja ment szét, de még nem beszéltem a szerelővel. És igazából már az dühít hogy van autó de nem tudom használni, de amikor nálam van akkor is csörög-zörög a belseje. Igazából már elfogyott a türelmem, tisztában vagyok vele hogy kb fél millát bukom vele, de inkább bukom most ennyit, mint később többet, mert nálam valahogy minden szar tönkre megy... Én tudom hogy ez nem a típus hibája, hanem az előző tulaj volt egy hanyag, és igénytelen f@sz, csak én meg mindenáron kocsit akartam venni, azt jó balek voltam -
zeg
senior tag
válasz zolikaDB #27758 üzenetére
Maximálisan egyet tudok veled érteni. Az én ex astra g-m is 250 ezerig tartotta magát az idő előtti prémium olaj-szűrők csere, prémium vpower üzemanyag, havi rendszeres szerelővel átnézés ellenére, aztán jött a költés. Új klímakompresszor(ez lehet az én hibám is volt)+tekercselés, új generátor, új lambda szonda, új üzemanyagszivattyú, új elsőkerék csapágy, új teljes kipufogórendszer, végül motor gyűrűzés 330ezer kmnél(valami marha drága 4db csavarból 1 szétjött, újonnan ~100ezres lett volna 4 db) a vele járó lánccserével meg vízpumpacserével stb, ami most így hirtelen eszembe jut.
Nem lepődnék meg ha lefosottabb daraboknál 180ezernél elindulna a szop@rollerezés. Egyáltalán nem hiszek a 200ezres feletti 'csak menni kell vele' autókban. Persze, ha az előző tulaj annyi százezrest beleölt a prémium alkatrészekbe mint én...szvsz ez a magyar autó-ridegtartásra nem jellemző...
Aztán még ehhez jön a tekert kmóra állás...[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
zeg
senior tag
válasz zolikaDB #27776 üzenetére
Amikor eladtam, már érett volt egy kuplungcsere és egy sebváltó felújítás. Meg némi lengéscsillapító, és 12 éves korára megjelent a rozsda a 10év átrozsdásodási gari ellenére is. Meg egyéb aprócska nyűgök amitől a hócipőm tele lett a rendszeres szerelőlátogatástól, mégha az autó mozgásképességét nem is befolyásolták.
Manapság inkább megveszem az autót bevizsgálva 80-100ezres kilométerrel, beletaposok 100ezrest, aztán 200ezer körül hibátlan állapotban a piacra dobom. Valami nyomorult aki azt hiszi ~1milláért 200ezer km környékén hosszú távon is költségmentes autót kap, majd ráér a szerelőhöz hordozgatni vagy otthon tákolgatni az összeomlott technikát.3dfx cuccokat keresek megvételre
-
Markizmark
addikt
válasz zolikaDB #27812 üzenetére
Elvileg gyári méret van rajta. De a kerékméret hiba max 10-es hibát szokott okozni.
(#27811) F_Gergely: köszi, megpróbálom. A rendszer amúgy jól zár, ha rajta van a kupak. próbáltam nyomkodni a csöveket melegen, persze véletlenül hozzá is értem a kipufff csonkhoz.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Lomha 8V
addikt
válasz zolikaDB #27874 üzenetére
Nagyon jó, szépen viszi az 1.6 tonnát, 1700-tól már húz rendesen. A futóműve is nagyon rendben van, eddig a legjobb Opel futómű, amihez volt szerencsém. A kettő együtt vidám dologgá teszi a kocsikázást, de sokat fogyaszt városban. Engem ez nem zavar, tudtam mit vállalok. A váltója 6 sebességes, nagyon jól áttételezett, talán az 1-es lehetne egy lehelettel hosszabb. A gyors váltásokat nem szereti, amúgy pontos, könnyen kapcsolható.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs