Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    Azért a rohadás nem elhanyagolható....

    Nekem kb 100 ezer forint lesz mire a rozsdás elemek ki lesznek cserélve és le lesznek festve...

    F astránál ugyanott rohad azaz mindenhol :D De főleg a hátsó ívek, dobok és a küszöb valamint az alja rohad ezeknek a régi opeleknek...

    Motor: drága ha javítani kell de pl az enyém ereszti az olajat, rossz az automataszivató, a karbi sem tökéletes és a tömítések is sz.rok és megy :D Ment már ez az 1.3S moci 3 hengerrel is sőt már úgy is ment, hogy csak 2 henger üzemelt igaz 4 fővel 8 volt a vége padlógáznál de ment.... utána 2 csavarhúzóval és egy kulccsal megcsináltuk, hogy 3 henger menjen jah meg 2 skoda gyertya került bele :D (kb 1 centivel rövidebbek és már kiszuperált gyertyák voltak) szal a motor sem mondható kényesnek... (egyébként egy szelep volt eltörve benne...).

    Alkatrészeket olcsón lehet venni ezekhez az autókhoz.

    (Egyébként F Astra sedanon tanultam vezetni és abban mintha nem lett volna elektromos gázpedál igaz egy helyett minden pedálból kettő volt :D)

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák