Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    8-kor kezdtem, hajnal 4-kor kerültem ágyba. Mindenki döntse el, hogy az olajak le voltak-e cserélve a szervizben avagy sem.

    Illetve:

    Motormosót nem mertem betölteni, mert amit a kosárból is kimostam, az pusztulat volt, ha azt bevereti a motor a járatokba halál van. Innentől lemegyünk 10e km-re és majd azokhoz megy 1-1 löket 1-1 új olajszűrővel és aztán másikkal csere.

    A biztonság kedvéért az egyik csavar eltörte a kati után a tőcsavart, így alig 4 óra alatt sikerült is átfúrni, csiszolni és felműteni egy másikat hátulról. Aki belevág számoljon vele. Viszont tényleg kegyetlen mit kitakarítottam a blokkból. Tőkék és lánc is örül neki, hidegen sincs becsörgés egy percig sem. De a nyúlt láncot ez már nem hozza vissza, az csere lesz így is.

    Ja és igen. Nyomatékkulcs vagy adapter legyen. 8-10-20-40Nm-t kézzel okosba' megoldani elég nehéz. Főleg úgy, hogy csak az olajteknőn van 19+1 csavar.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák