Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Gergely #74878 üzenetére

    Az alapján a pár cikk alapján sajnos én is ugyanezt találtam róla, amit Te is írsz, eléggé megosztott az Internet népe a 3.0V6 CDTi motorról, az egyik fele szerint tök jó, mert Isuzu fejlesztés, mások pedig szídják, mint a lovat, mindenféle problémák miatt.
    Az 1.9-nél is hasonlókat olvastam, a tulajok egyik fele szerint mint az álom, más pedig több hibára is panaszkodik. Ergó itt is - persze, ez mindennél igaz - ki kell fogni a jót. 1.9-böl nyilván több van - ergo bontott motyó is, ha szükséges -, a 3.0V6 otthon nem Volt annyira elterjedt, idekint Fritzlandban többet hírdetnek.

    Illetve az ilyen apróságokat érdemes számolni, hogy pl. izzítógyertyából több kell, ha cseréled, plusz a V6-okra jellemzö, hogy komoly mennyiségü höt termelnek, emiatt jobban kell figyelni a hütörendszer épségére, illetve a motortéri dolgok ( csövek, tömítések, gumi dolgok ) állapotára, mert jobban igénybe veheti öket a termelt meleg. ( én is most cseréltettem szelepfedél-tömítést a 3.2-n )

    Amit még olvastam, hogy a 3.0V6 nem szeressen semminemü upgrade-et, míg az 1.9-nek lehet adni chipsz-et, akár még a V6 ereje fölé is lehet tekerni.
    Illetve, hogy az 1.9-nél elvileg 6 sebességes váltó van, ott érdemes meglesni, hogy mi a típusa, az M32-es 6 gangos kéziváltó gyengeségei közismertek, nem tudom, ebben milyen van. :)

    Tudom, ezek nem nagy segítségek, de dízel vonalon csak ennyi infóval tudok szolgálni. :R

Új hozzászólás Aktív témák