Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #73695 üzenetére

    Szerintem ebböl a korból ( vagy inkább ettöl a kortól kezdödöen ) egyre ritkább lesz az olyan autó, aminek lekövethetö szervízmúltja lesz, a magánemberek egyre kevésbé vettek már új autót, talán a céges daraboknak van márkaszervízes szervíztörténet, ha magánember vett ilyet, akkor Sem biztos, hogy márkaszervízbe hordta sajnos.
    Jó példa erre az OPC-m, mikor itthon a kulcsot csináltattam hozzá - márkaszervízböl -, kíváncsiságból belekukkolt a srác a központi adatbázisba, ott szerepelt az átadás ( 2003 ), és az általam lenyomott márkaszervízes vezérléscsere ( 2016 ), a kettö között semmi. :D #karbantartásmentesvoltazautóm

    Városban biztos bekéri a 13-15-öt az is, de a lovak zabbal mennek sajnos, mondjuk inkább az átlagfogyi az érdekes, arra már " csak " 9-10 között írnak, az pedig nagyjából passzolhat a G OPC 9,5-ös átlagához.

    Pont tegnap rakosgattam el a mappába a Vectra eddigi tankolós-blokkjait ( mert jó Fritz lévén még a blokkokat is elrakom, ne érje szó a ház elejét ) a 2 hónap, és 9300 km alatt, vesztemre összeadogattam, pörögtek az €-jelek, mentségem nincs, hozzátok a máglyát, gyujtót adok. :DDD :DDD

Új hozzászólás Aktív témák