-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz trassher #61552 üzenetére
Szerintem akkor is vállalható lesz. De ha négyen leszünk benne, plusz csomagok és klíma, akkor lehet elfogy az erő. Az 1.8 kivitel pedig olyan ritka mint a fehér holló. Dízelben pedig nem gondolkodom ,mert sok kis táv is szerepet játszana a városokban , és másokból okulva hamar tönkre menne. Ezt pedig nem szeretném ,inkább úgy vagyok vele, hogy egyen egy kicsit többet.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #61553 üzenetére
Pont erre gondoltam, hogy nyáron ha mentek nyaralni 4-en cuccokkal, klímával akkor mi lesz. Kombi 1.8 tényleg ritka így más alternatíva nem nagyon marad. Ha nem gond a fogyasztás akkor jó lesz az csak majd ne lepődj meg ha télen városban elkéri a 10 litert.
B-L-A-C-K: Nem is a versenyzéshez kell a kakaó hanem a biztonságos közlekedéshez. 1.4 g astrával járok másfél éve. Az elején jó volt de már sokszor úgy érzem jobban jártam volna ha 1.8-ast veszek. Pályára mindenképp ideálisabb lett volna.
Redmi Note 7
-
B-L-A-C-K
titán
válasz trassher #61556 üzenetére
Egy turbó tény hogy ráférne, most jelenleg egy céges 6-os golfunk van, kis 1.2-es turbós motorral 105le, de pályán, és városba is megállja a helyét, klímát meg meg se érzi.
Gergőke88: Csak az sokat eszik, mondjuk nem az hogy ne bírnánk ki azt a fogyasztás többlet, csak maga a tény idegesítene...
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Gergőke88 #61557 üzenetére
Signum-ban kíváncsi lennék mire elég az 1.8 140le. Kint 2008 körüliek 5000 euro környékén vannak.
B-L-A-C-K: Ott van nyomaték alul is a kis turbó miatt, természetesen rugalmasabb mint ezek a szívó motorok.
Gergőke88: Ez mondjuk eléggé tetszetős. Mondjuk feketében minden jól mutat.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #61565 üzenetére
Itthon 0 a választék, németeknél akad bőven benzines, turbós, dízel is.
Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
Tudom persze, mindenkinek más a fö szempont egy-egy autóvásárlásnál/autófenntartásnál, de sosem fogom megérteni ezt a kismotor-mániát, kövezzetek meg nyugodtan.
Olvasom a kommenteket itt, beszámolókat ott, 1.4-es, 1.6-os G Astrákkal sikerül 6-8 literek között eljárni, nyilván egy H Astránál a némiképp nehezebb kasztni miatt föleg megvan 7-9-10 is akár ( klímával, rövid utakkal satöbbi ), mert ahhoz hogy a gyengébb motor elvigye a kasztnit, ahhoz benya kell értelemszerüen...
És emellett látom a magam példáját, hogy a 2.0 Turbóval közel fél év után 9 - 9,5 közötti stabil átlagokat produkálok úgy, hogy nem figyelek oda, hogy mennyire tudom lenyomni a fogyit, elforgatom a motort 4-5 ezrekig, hogy halljam a turbót, pályázáskor tartós 160-200 közötti sebességekkel utazunk hétvégente, hétközben pedig tizenpár km-re járok munkába, plusz az " átlagos " felhasználás, városi rohangálás satöbbi, ugyanúgy klímával...
Persze, lehet mondani, hogy az 1,5 - 2 Liter ( mondjuk cirka 20-30% ) fogyasztástöbblet, viszont van az autóban boogie, és tartalék, ha a helyzet úgy hozza, márpedig a mai közlekedési trend alapján egyre többször jön jól, ha eröböl ki tudsz kerülni valakit, és nem csak reménykedsz, hogy most nem maradsz ott.
Természetesen nem bántásból írtam ezt, csupán mint véleményt, lehet vele nem egyetérteni.
-
Skizz
addikt
Van itt bevált LED rendszámtábla világításhoz? Olyan, amibe nem kötnek bele, nem vakít, stb.?
-
-
zeg
senior tag
válasz Calogero #61116 üzenetére
Pont ezért vettem szívóbenzint. A kétezres évek közepére már minden valamire való benyás autó elfogadhatóan csendes, nem kell bele kétezer+ köbcenti hogy 10sec körül gyorsuljon, nem okád gyárkémény módjára(min euro3), megugrotta az 5 csillagos töréstesztet, és nem rohad szét 10 év után. Van ABS, esetleg ESP, és soksok lufi.
A hiperszuper elektromos sz@rokkal teletömött autóktól a hideg kiráz, köszönöm de nem kérek a H Astra- D Corsa utáni generációkból, legyen az orrán bármilyen jelvény. Erre vannak a céges FordFókák meg Mondeók(2010-es trágyadombok jobban felszerelt példányai, a dízeltartás és parasztvakításra való bizb@szok minden sz@pásával).[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
Gergőke88
addikt
"A kétezres évek közepére már minden valamire való benyás autó elfogadhatóan csendes, nem kell bele kétezer+ köbcenti hogy 10sec körül gyorsuljon, nem okád gyárkémény módjára(min euro3), megugrotta az 5 csillagos töréstesztet, és nem rohad szét 10 év után. Van ABS, esetleg ESP, és soksok lufi."
Akkor sorolom:
-összes mazda rohad 2000-es évek környékén
-mutass nekem olyan 1.6,1,8-os Opelt ami 10secen belül van 100-on? Na jó talán GSI C Corsa
1,8-as H astra is 10.x időt megy.
-A Fordos dolgot nem értem. Simán beletekernek a céges autókba 3-4 év alatt 200+ km-t ott már kijönnek a hibák, nem csak a Fordnál. De könnyen kiszámolhatod, hogy annyi idő alatt mennyi pénzt megsporoltak a kutnál..[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Most olvastam egy fész csoportba ez le lett kérdezve és 440ről van visszatekerve, még jó hogy kilóméter garanciával hirdetik...
-
Petyyyyy
addikt
Heyho népek!
Help kellene. Nem tudom rendesen jelennek-e meg a CDR500 által küldött az infók a mid kijelzőn. Rémlik valami hogy meg lehet mondani neki 8 vagy 10 digites a kijelző, csak már nem tudom hol van a manual a rádióhoz.
Tehát aki CDR500 - MID kijelző kombóval nyomul, az legyen szíves hajítson már egy képet mikor a rádió szól.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
vaksi8
senior tag
válasz B-L-A-C-K #61575 üzenetére
És azt honnan tudják a fész csoportban, hogy valóban ez az autó 440 ről van tekerve? Netán valakié volt, vagy valami infohóz hozzá jutott alvázszám alapján? Ha igen honnan? Csak azért érdekel, mert az enyém is külföldről hozott, szervízkönyve van, de az Opelben mégsem mondanak semmit a múltjáról, mondván volt tulajdonosi meghatalmazás szükséges Ez szerintem vicc Ha már az én tulajdonom miért nem szolgáltatnak róla infót? Rendes volt a szervízes, csak annyit árult el kb valós amit mutat az óra.. Kicsit azért megnyugodtam
trassher Elvileg nálam kb 10-15 között futnak az autók, tavasztól őszig motorral közlekedek. Miért ne lehetne elhinni, hogy van olyan aki nem azzal jár még a wc-re is
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz vaksi8 #61578 üzenetére
Mert ki vesz dízelt évi 20.000 km-re? Senki vagy a helyi hülyegyerekek szmókendsárm matricával. Oké, barátom is csak dízellel jár de azért mert neki nem kell személyautó, ml merci benzines motorral meg elég drága lenne. Pont egy h astra-ról van szó ami mint tudjuk közkedvelt cégautó volt a maga idejében.
B-L-A-C-K: Évi 5.000 km-t megy dízel autóval? Semmit nem nyer az üzemanyagon ekkora futásnál. Fentebb írt barátom is évi 10.000 km-t megy de ő horgászni meg vontatni jár vele ezért a dízel.
vaksi8: Vagy belső ismerőstől van az infó vagy megkérdezték az eladótól telefonon a rendszámot és lekérdezték neten maguknak. Ha az alvázszámot kiadja kérésre akkor a rendszámot is.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
B-L-A-C-K
titán
-
vaksi8
senior tag
válasz B-L-A-C-K #61586 üzenetére
Mert ha évi 42 ezret megy , akkor két év alatt 84 ezer. Na már most, Ha valóban 440 volt benne akkor nem tekerheti 200 alá, mert az utolsó 2 évvel előtti műszakin rögzítve volt az akkori valós km. Ha tekeri is és az évi 42 ezerrel számolunk, akkor most csak 356 ra tudná tekerni!
-
trassher
addikt
válasz Gergőke88 #61584 üzenetére
Persze értem én, hogy valakinek jobban bejön csak nem tartom racionális dolognak. Ha valaki pályán jár jellemzően akkor is érthető de városban nem kínlasztanék egy dízelt csak ha otthon a garázsban ott van minden ami ilyenkor nagyobb terhelést kap.
vaksi8: Miért lenne ez hihetetlen? A netes adatbázis sem az első műszakiig visszamenően ad információt hanem csak 2010-ig. Külföldről behozott autónál pedig az első forgalomba helyezés dátumánál szereplő km óra állás a kezdő. Azt azért érdemes tudni, hogy műszakin - eredetvizsgán pont nem érdekli őket, hogy az előző óraállás mennyi volt. Beírják azt amit mutat az óra hiába látják, hogy az előző érték magasabb. A tulaj megmondja, hogy órát cseréltek a kocsijában és kész.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
vaksi8
senior tag
válasz B-L-A-C-K #61589 üzenetére
Olvass utána! Ne csak a kacsának dőlj be!
-Magyarországon újjonnan üzembe helyezettvzsryl A külföldi autóknál igen, egyértelműen meg tudják csinálni! De ott viszont (a vevők mint mi) nem a nepperek nem tudnak tulajtól rendszámot meg miegymást kérni, hisz azt sem tudják kié-mié volt az autó és feltehetőleg a kereskedő sz.rik elárulni
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #61584 üzenetére
ja, én is szeretem, hogy alul is nyomatékos a verda, évi 5-8000ezer km-t megyek csak vele, mennék én többet is csak szinte sosem vagyok itthon. tudom, hogy egy benzines jobb volna erre a célra, de az csak magas fordulaton harap és akkor 2x ennyit enne városban(többnyire városban használom a verdát, mert ott van dolgom, 5,6 litertől eddig nem evet még többet).
hozzá teszem, hogy ős dti motorom van, adagolóval, egr lefalazva, kat kiszedve(már így vettem), se kettős tömegű, se semmi. ennek nem árt a város....
-
Kickass
őstag
Aki nem hisz az óratekergetésben nézze meg a most 2-3-4 éves kocsik mennyit futottak...
Pl J Astra jellemzően 150-200k között, és már lehet ezeket is moddolták 30-50k-val, hogy a mágikus 200 körül legyen.
Akkor mi az esélye annak, hogy egy tíz éves dízel (valószínűleg ex-cégautó) km állása ugyanott lesz?Na hát ezért tekerik az órákat...
Ls a magánszemély se tuti, mert ott is max egy első tulaj szava ér valamit, a többi már lehet eleve tekerten vette csak nem is tud róla.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen