Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz F_Gergely #51860 üzenetére

    Azert ne magadbol indulj ki, mert nem az az altalanos "autos user", aki szetkapja, meg kicsereli, meg stb....en olajat sem csereltem soha, meg nem is fogok, ezek, mind kiadasok nekem egy auoval kapcsolatban....es szvsz a nagy többseg igy van ezzel. Ha valami vilagit, akkor szerelö, gond, autohiany, kiadas. :(

    Egy dizel auto nagy szivas tud lenni az embernek....az enyemnek alapvetöen semmi baja nem volt es nincs, megis raköltöttem mar vagy 250 ezret a valtora, egr-re.....persze lehet mondani, hogy na de nem mindenkinek megy gajra a valto....valoban...masnak meg a turbo fekszik ki, vagy a porlaszto, vagy a magasnyomasu.....nekem a relative sok autopalya es km miatt meg a joval olcsobb gazolaj miatt, igy is böven plusszban van a kocsi....de ha nem lennenek nagy egyhuzamos utjaim, helyben forgolodnek, az mar tuti buko lenne. Igy is ha mondjuk par hetig csak helyben jövök megyek a dpf 100km enekent neki all tisztitani15literes atlagfogyival, ami nem is tud lefutni, ezert el kell vinnem egy total felesleges utra ahol kb 15 percig 15l/100 fogyival megy..

    Kormolodashoz annyit, hogy ha normalisan be van allitva egy dizel auto, normalis üzemanyagot kap, nem csippes, es van benne dpf, akkor egy kis pamacsnyi korom sem jön ki belöle. En pl barmit csinalhatok a kocsival korom nem jön ki egy szal sem. Aztan ezen ugye vitaznak az okosok is, hogy vajon jo e a dpf, mert nem jön ki szemmel lathato korom, de jön ki olyan mikro szennyezö, ami a tüdön keresztül azonnal a veraramba kerül es ez lehet veszelyesebb, mint ha kormot sziv be az ember....vagy sem. .. ha van a kocsiban ilyen "adblue" rendszer, mint a vw nek ami van, na az a tuti, mert az kiirt szinte minden lerokodas veszelyes anyagot....en nem is engednem enelkül a disel autokat az utakra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák