Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Nintendo Switch
- EA Sports WRC '23
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
válasz Calogero #47100 üzenetére
erről van szó
nincs is rossz áron 23900.- /db g astrára
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
Jajj, nem is irtam, amit eredetileg akartam
200.017 km es 160.000 ezer ota gurulnk együtt
hibalista:
- xenon trafo
- egr szelep elött a levögöt hütö szelep vagy miennyi
-
haddent
addikt
válasz Declare #47094 üzenetére
Hát igen... főleg amiket ő belepakolt, ülésfűtés hátsó ülésre is meg stb
Egyébként szép a statisztikád, remélem nekem is lesz olyan:
156 ezer óta, msot 181 ezer.
Hibalista: üres . Viszont pénz azért ment rá, 4 alufelni, kipuff, javítások a fényezésen, prémium olaj stb. Néha úgy érzem, hogy rám nem igazán érvényes, hogy "de persze, azt a bmw/audi/mercedes/stb.. 4x annyi lenne fenntartani", mert amúgyis kb. azt teszem ebbe is bele -
amargo
addikt
válasz F_Gergely #47088 üzenetére
en valeo -t veszek kb 6 e jon ki a par, akciosan. evente erdemes cserelni szerintem.. addigra mar csikoz, igaz en surun hasznalom. egyszer ezt a bosoko is probaltam, de 2 honap utan leszedtem.. csikozott.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
válasz amargo #47108 üzenetére
Lassan nekem is cserélnem kell. De nem Valeo lesz az biztos. Engem nem győzött meg.
Lássatok csodát.... TC nem fikázta lesz az új K-t.
Gratulálok, Bill, jól lefogytál!
BEMUTATÓ: OPEL ASTRA K – 2015. -
AMD Power
titán
Ez nekünk minden szempontból nagyon jó lenne!!
-
haddent
addikt
Ja, elég durva. Egyébként itt sokan mondtátok hogy nade persze az xy motorja is... Ahhoz képest hetek óta a sajtó meg mindenhol minden a VW meg az egész konszern összes dízelétől zeng, szinte az összes EU országban teljesen felfüggesztették az értékesítést / betiltották, visszahívják az összes autót stb.. A többiről én nem hallok ilyen balhét. De mégha valóban lenne is, csak nem lehetne hallani, hát már az is elég.
-
trassher
addikt
Nem lesz ott semmilyen leépítés. A vag kicsengeti a lóvét mert éppen van miből. Jövő ilyenkor már senki sem fog emlékezni az egész ügyre.
Holnap megyek bontóba övfeszítő patronért. Gondolom ha rajta van a biztosító akkor nem pukkant még el. Ezen kívül hátsó fékpofák kellenek és be kell állítani a kéziféket, ennyit mondott a vizsgabiztos.
Redmi Note 7
-
Calogero
addikt
-
haddent
addikt
válasz Findzs #47117 üzenetére
De honnan tudnák már a km óra állását? Max adás-vételkor mindig rögzül, de azon felül... és ha adásvételek közt mindig ésszel tekernek... na mindegy, legalább olyan nem lesz, hogy mindig konstans 80 ezren áll 15 évig
trassher jogos, elfelejtettem, hogy van olyan hogy műszaki De azért akkor se lehetetlen na.. aki akar az csalni fog
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Valaki hasznal 2014 evvegi faceliftes Insigniat. Megneztem egyet, itt van. Elite, full extras(kiveve automata) 28k merfolddel, 2.0 CDTi, abbol is az ECO. Mire kell figyelni ezeknel?
A motorja nem valami fickos, leven az ECO verzio. Igaz, hogy van ugyan ez a CDTi 190 loeros valtozatban is?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz berek21 #47124 üzenetére
Az biturbos? En azt hittem csak egy turbo-s, ami vagy nagyobb, vagy csak a toltonyomast emeltek meg rajta, mint a 130 vs. 160 lovas valtozaton.
Akkor az a motor egy teljesen mas konstrukcio? Vannak vele tapasztalatok?Meg egy kerdes, mert ezt nem tettem fel a palinak. Ezeken a faceliftes modelleken a fenyszoro mar okos, ergo kitakarja a fenyt a szembejovo elol, vagy meg az elso szerias, amit a 2010-es modellekbe is beleraktak?(ami persze igy is brutalisan jo, de a szembejovoket vakitja)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
F_Zolee
veterán
Hello
Minap vettem telefonhoz autós töltőt. Viszont valami nem kerek a szivargyújtóval, mert kb 2mp-ig tölt aztán abba hagyja. Kiírja a telefon nincs töltés. Megnéztem a biztosítékot és nem volt elszakadva de kicseréltem. Helyzet nem változott. Töltő kipróbálva, ugyan nem autóban hanem átalakítóval konnektorban és az jó. Mi lehet a gond még?
Ebben a kocsiban még sosem használtam a szivargyújtót de nem úgy kellene működnie, hogy ha benyomom akkor "behúzza" és kiengedi ha már felmelegedett eléggé? Ha kézzel bent tartom akkor felmelegszik rendesen azért... -
haddent
addikt
válasz Findzs #47126 üzenetére
Nem is szabad... kinek hiányzik, hogy valami vadparaszttal pereskedjen / verekedjen / miegyéb ilyen "potom" összegek felett? )Nyilván baromira nem potom, csak ahhoz képest az, hogy egy életre, vagy évtizedre folyamatos szar életet teremtsen az ember magának..
A magyar (de állítom, hogy mindenhol) vevő 90% -ban egy buta arrogáns hozzá nem értő paraszt. Sajnos ez van..
Arra fog rárepülni, amit kipolíroztak, kiporszívóztak és visszatekertek 80 ezerre. Az nem számít, és meg sem nézi, hogy előtte 10 évig strihhelésre használta valami német bevándorló strici, aki 5 kilóméteren taposta a jéghideg időben a turdódízelt, meg a szerkezet/alváz belülről 2x lett vágva-heggesztve mert totálkáros volt stb. Kívül csillog-villog, polír, úúú jó szag van benn mert az ócsó vanília elnyomja az évtizedes dohos cigiszagot, és csak 90 ezer van benne, ráadásul tádé keveset fogyaszt odanézz még nem is fütyül a turbó (igaz azé mert zártszelvénnyel kipeckelték ), óóóó ez jó lesz, köszönöm visszük, néécsak még hamisított szervízkönyvecske is van aztamindenségit!
Ami meg őszinte 150-200 ezer kilóméteres, szép állapotú, karbantartott, esetleg nincs hozzá szervizkönyv mert magának csinálta az ember, valóban tiszta, valóban hibátlan motorikusan, hibátlan.. Na az nem kell.. micsooodaaaaa százötveeeen? kétsszáááezerr? Húúúú... És még csak 5-6 éves és ennyi van benne? jajjj... biztos szarrá van téve... Mert nyilván az a jó, hogy ötösben a városban 30 -al padlózzák.Na .. szóval... ez ilyen. Meg kell találni az értelmes vevőt, nem egyszerű történet.
-
MPowerPH
félisten
válasz berek21 #47128 üzenetére
Sajnos nem ismerem ezeket a motorokat. Insignia-val is csak a facelift elottivel vagyok tisztaban baratom altul. O egy 2010-es Elite-et kerget, 160 loval. Ezert gondoltam, hogy beruhazok a faceliftesre, a regi design annyira nem jon be, ellenben ezt az ujat eltalaltak.
Don't Tread On Me
-
Findzs
addikt
válasz haddent #47130 üzenetére
"A magyar (de állítom, hogy mindenhol) vevő 90% -ban egy buta arrogáns hozzá nem értő paraszt. Sajnos ez van.."
ezért jó normális kereskedőnél beszámíttatni
"óóóó ez jó lesz, köszönöm visszük, néécsak még hamisított szervízkönyvecske is van aztamindenségit!"
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #47131 üzenetére
Nagyon tetszik a felnije Ilyet még nem is láttam, ez valami Vauxhall / UK sajátosság lenne?
Findzs talán az a legkevésbé problémás, igen. Viszont hacsak nincs valami ismerős, gyanítom, hogy brutálisan töredékáron tudod csak. Nyilván Te tudod a valós értékét, ez alatt tudod eladni. Na a kereskedő meg még ez alá fog menni jó eséllyel
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Arról nem volt szó, hogy ennyire jó lesz vezetni
Végre jól meghajthattuk az új Opel Astra K-tHa lesz lehetőség az Opelnél elmenni teszt vezetésre.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47134 üzenetére
Nem akarok kekeckedni, de akkor ez pont olyan nehéz lett mint a H volt (ici picit még több is). Tehát ez nem egy "húmekkora" teljesítmény, inkább csak a J volt nagyon csúnyán elcseszerintve ilyen szempontból. Vagyis az 1.4 szívó nem tudom mennyire lehet virgonc meg menynire élvezet vezetni. Max nagyon nyugodt buddhista embereknek
1.4 turbót ki vesz 125 lóval, amikor van 150 -el is? Vagy nagy az árrés?
Na az 1.6 turbó 200 lóval, az viszont wow Gyárilag 200 pacis 1.6 -os turbó benzin, hmm.... Azért itt megindul a fantázia és 250 lóig meg sem áll.
A 95 lovas dízel egy vicc kategória, a 136 lovas kellemes lehet, de szerintem simán elférne egy 2.0 -ás dízel, főleg a kombikban majd kellemes lehetne. Mert iiiiigen tudom, nyomatékos, meg turbós meg minden, de akkoris, szerintem jó lenne.Egyébként nagyon tetszik, baromi szép lett. A J nem igen jött be, túl kerek. Ez vagány lett. Bár ez a rövid motortér + a motorháztető/lökös csatlakozás az... leizzadok még mindig ha rágondolok/nézek, dehát ez van.. mostmárcsak ilyen lesz a gyökér gyalogosok és a vadbarom sofőrök kedvéért
[ Szerkesztve ]
-
-
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Nem vagyok autószerelő!!!
Ha odaállok egy Opel Astra j elé nyitott motorháztetőnél,
ránézésre hogyan tudom megállapítani melyik motor van benne?B 1.6 DTH, 100 kW / 136 LE, Start/Stop, 6-sebességes manuális
B 1.6 DTL, 81 kW / 110 LE, Start/Stop, 6-sebességes manuális
Vizuálisan mi a különbség a kettő közt?
[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
F_Zolee
veterán
válasz trassher #47144 üzenetére
Akkor jól gondoltam. Így akkor x-akta lesz a végére.
(#47147) sasa58: Szerdán megyek szerelőhöz, rákérdezek náluk hátha tudnak vele mit kezdeni. Mondjuk most úgyse ebbe a kocsiba lesz elsődlegesen de jó lenne a sajátba is használni ha már van.
Plusz akkor semmilyen töltő nem lesz jó ha más telefonhoz is akarnák... -
AMD Power
titán
Ez jó...
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy nem itt kell hirdetni, de gondoltam ez a legmegfelelőbb hely.
Szóval a lényeg, hogy van nálam egy gyári 15" Opel dísztárcsa garnitúra amit most eladnék.
Használtak de szép állapotúak, egyiken van minimális horzsolás a többi szinte hibátlan.Akit érdekelne az keressen nyugodtan privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs