Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz GLOCK34 #43550 üzenetére

    Hát hogyha mindig odafigyelsz és töltögeted akkor kenés az lesz... De azért nézesd meg szerintem.

    Én is kérdeznék, mert jön lassan a 10 ezres olajcsere. Most Mobil1 ESP 0W-40 van benne. Tegnap beszéltem megint egy olajboltossal hogy mi mennyi, és megint kaptam a fejmosást, hogy "miiiihhh? 170 ezret futott motorba 0W-40??". Asszongya nekem, hogy ennyit futott már kicsit kopott mociba valami vastagabb kéne.
    Mondom neki, ember, 40 a melegoldali, az sűrűbb mint az 5W-30 amúgy is, a 0W meg direkt jó mert kevésbé nyálkásodik ahogy hűl, ezzel egyetemben nyilván hamarabb bemelegszik (illetve jobban mondva hamarabb eléri a megfelelő viszkozitást).

    Ettől függetelnül kiváncsi vagyok a Ti véleményetekre (megint), mert csak felkeltette bennem a paranoiát ez a tuskó :DDD Szóval rakhatom bele a jó kis 0W-40 olajamat, de ha jól esik akár 0W-30 is ha nem eszi túlságosan és a szintre odafigyelek? Erről is volt szó de szerinem az 5W-30 ma már sztenderd, ez az alap. Tehát a 0W-bármi az még exkluzív, drágább, de talán az adalékok is jobbak cserébe, ezt se felejtsük el.
    Most is ez a 0W-40 volt benne az utóbbi hajtós-pörgős 10 ezer alatt, volt benne bőven nyüstölés (melegen persze!), semmi problémát nem vettem észre, sőt szerintem halkabban indul mint a Mannol 5w-30 -al tette.

    Legnagyobb probléma, hogy néha (de nem is hidegindításnál!) kell neki 3 max 4 másodperc hogy az Aladin-olajlámpa eltünjön, szerintem ez bőven normális, nem? Na meg az az 1 deci / 7 ezer km fogyasztás na bumm :DDD

Új hozzászólás Aktív témák