Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz haddent #43459 üzenetére

    Azert az mese habbal, amiket a tsi fogyikra irnak.Pont most akarnak valtoztatni azon a szabalyon, hogy az autogyaraknak, hogyan kell szamolni a hivatalos fogyasztast.

    Egy tsi vel lehet jol fogyasztani, ovatosan haladva (1.4 tsi 5,5-6l kihozhato 100km en baratsagosan haladva). Palyan mar a 7-7,5 et megeszi, ugyancsak baratsagosan. Ha lepegeti neki az ember akkor 9-10+ lityi is összejön.

    Ellenben mondjuk az en 1.7 cdti mmel (ami nem is fogyasztas rekorder), baratsagos közuti csordogalas 4,5-5 liter, palyan 5,5-6, ha lepi neki az ember 7-,7,5 max.

    Namost egy ceges autot az emberek 90% nem ovatosan vezet, hanem tolja neki, mert le van sz@rva. Innentöl a tsi nem fog kulturaltan fogyasztani, raadasul a turbot is ki fogja nyirni. Szoval semmit nem nyerne a ceg egy tsi vel szvsz.

    mod: jah, szerintem nem veletlen, hogy az opelnek is a K astraban lesz egy 1.4 szivo benzin. szerintem ez tuti a cegauto szegmenst celozza (kis futasteljesitmenyü szegmenst) :K

    (#43460) Gergőke88 nincs azokkal semmi baj most mar. A kezdeti lancnyulast korrigaltak, ha valaki esszel hasznalja, ugyan ugy szepen el lehet vele autozni, mint egy dizellel. De teny, ha egy eszetlen userhez kerül, annak betegagy lesz...de nem is valo az olyannak auto, hanem lovaskocsi.

    (#43462) diegho az nem keves km, mondjuk ehhez merten is durva az amit leirtal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák