Új hozzászólás Aktív témák

  • bzoley

    veterán

    válasz sNORh #23743 üzenetére

    Nem szoktam nagy feneket keríteni a dolognak. Hazaérek, frissiben nekiugrok, míg meleg az olaj. Olajbetöltő kinyit, aláfekszik, kanna aláhajít, leeresztő csavar kivesz. Ezután, míg lecsöpög az olaj, van bő tíz percem megtalálni a leeresztő csavar új alátétjét, és kicserélni az olajszűrőt. Olajszűrő gumiját nem árt olajjal kicsit megkenni betekerés előtt. Leeresztő csavar az új alátéttel vissza a helyére, és mehet bele az új olaj a max jelzésig. Utána meg kell járatni a motort, hogy az olajszűrőt is átjárja az olaj, majd ha kell, még utána lehet önteni egy kicsit. Nálam nagyjából ennyi a művelet.

    _seth_:
    Igen, ennyi nagyjából elég. A szegényebbek, pl. én, használhatnak kivágott oldalú kannát is :)

Új hozzászólás Aktív témák