- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #18400 üzenetére
sportos=jó tapadás.
szóval az nem megy, hogy ne sportos de jól tapadjon
sőt: jó tapadás=hangos és azt is meg merem kockáztatni, hogy jó tapadás=fűrészfogas kopás.és ha jól látom, másodvonalas márkákat keresel. én elolvasgatnám az adac nyári gumi tesztjeit pár évre visszamenőleg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz zolikaDB #18400 üzenetére
"120-tol mar hangos"....
120 felet már úgy is elnyomja ma a fűnyírómotor hangja......
Az én Astrám gyárilag Bridgestone Turanza ER300 nem volt rájuk igazán panaszom, de sajnos 4 év után elöregedtek. Nem voltak csendes gumik de jobbak voltak mint a mostani gumijaim. A mostaniak Michelin PRIMACY HP-k,
Nekem ennyi tapasztalatom van gumi vs Astra terén
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz Calogero #18406 üzenetére
jaaa... 230 kilométernél még nem koptak le a gyári öntési maradványok, még korai aggódni.
egyébként láttam már olyan bridgestone re050A-t, amit rendeltetésszerűen használtak és 300 kilométer alatt acélszálig kopott
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18409 üzenetére
Nekem jó Van vele tapasztalatod?
A fűrészfogas kopás konkrétan hogy jelentkezik?
Igen, én ilyen márkákban gondolkodok, ennyi kavics van rá, ezt kell szeretni.
A Continental pl. már drága. Ebben a méretben érthető, bár a családban van Suzukin, elégedettek vele. Plusz ott elég cserélni egyszerre kettőt. De nekem 4 kereket kell felgumizni.
A linket köszönöm, átnyálazgatom!
Amúgymeg belátom, hülye igényeim vannak. Szóval vagy tapad, vagy nem annyira, de legalább nem zajos.
Másnál is előfordult, h ilyen nagy melegben gyengébb a kocsi?[ Szerkesztve ]
-
lujó55
őstag
Na, újra zaklatok valakit a fórumlakók közül.
Kuplunggal is van bajom, legalábbis arra gyanakszok. Hiába taposom be padlóig, váltásnál recseg a váltó. Ezelőtt nem csinált ilyet, de teganp egyszer, ma meg már kétszer lefelé és felfelé váltásnál is. Munkatársaim azt mondják, lehet a kuplungnak semmi baja, csak utána kéne állítani. Valaki tudja hol lehet ezt eszközölni home-made? (Astra G) -
Jim Tonic
nagyúr
válasz sziada5925 #18409 üzenetére
Páromnak is ez van fent. Nagyon jó gumi.
#18411: Megkeresed a bovdent, ami a váltóhoz megy. Ott megtalálod, hogy hol tudsz állítani. Ha önbeálló, akkor a haverjaid fizetnek neked egy sört, te meg az új kuplungot.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
válasz lujó55 #18415 üzenetére
Nekem is volt olyan, h hátramenetbe kapcsoláskor picit recsegett, de:
1, a kulcs elfordítása után várok mindig picit
2, hátramenetnél fokozottan érvényes (nálam tuti), h tökig kinyomni a kupplungot.
Városban érdemes/szabad 5-ig feltenni a váltót? Ha hosszú szakaszon megyek 50-el.
Gumi: olvasom a teszteket, Hankook-ot sokan ajánlják. -
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #18416 üzenetére
HI!
hama ojjankedvesenmekkoszonted a multkori turkalast, most semtuddom kihagyni, hogy biztato szavaimat hallasam: ha sportos gummedli kell akkor vedd meg a falkent, ha eco akkor hankook k425 ketto koztt kicsit a k115 kozlebb a eco-hoz, szovla jo valsztas
udv
neduddki
mod: Calogero: a R1-en nincs ijjen, de azert szamolj ba kesobbiekrol is mert felvisitok, ha kiderul hogy a Astra-naksok a 205
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
erikke17
őstag
Üdv, tipp: Szerintetek mibe fog fájni unokatesómnak C-s Vectrán 2.2DTI (Y22DTR) a klímahűtő, intercooler, meg a viz hűtő? 150e ? Macsek kiugrott elé.. Holnap megy szervizbe, csak hogy mégis mire készüljön fel..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
lujó55
őstag
válasz bambano #18417 üzenetére
ha majd ráérsz egy magyarázatot majd adj már, mert ezt még soha nem hallottam. 50-nél az 5. alacsonyabb fordulatot jelent --> kíméli a motort, váltót, mindent. A gond akkor van, ha nem váltasz vissza amikor kell a nyomaték egy kigyorsításhoz, bár az sem a váltónak rossz.
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18421 üzenetére
alacsony motorfordulat=alacsony olajnyomás
ami akadályozza, hogy kialakuljon a csapágyakban a szükséges olajfilm, vas fut vason, biztos belépő a motorgenerálhoz.egyébként meg alacsony fordulaton nem optimális a motor működése, tehát többet is fogyaszt. motortól és kasztnitól függően 3 vagy 4. fokozat javasolt városban. inkább 3.
[link]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
válasz bambano #18424 üzenetére
ezzel az írással megleptél.
vagyis inkább az írás lepett meg.
vagy dehogyis. inkább az lepett meg, hogy ennyire sötéten lett megtervezve az olajzás egy többmilliós autóban. Én nem értek a motorhoz (ez azt hiszem kiderült már korábbi kérdéseimből is) de meg voltam győződve róla, hogy a motor tele van szenzorral és minden kiegészítő funkció (olajzás, vízhűtés, keverékszabályzás, stb.) ideálisra optimalizáltan működik. Meg sem álmodtam, hogy a motor fordulata = olajszivattyú fordulatával. Ez így tényleg katasztrófa. De azt azért még jó lenne tudni hogyan működnek a turbós alacsony fordulatú kamion motorok amik mennek 500ekm-t is minden probléma nélkül. Ha ott megoldották a kenést, a többi kocsiban miért nem? -
erikke17
őstag
Mindenkinek:
Hát őőő igen, vagyis inkább az ütközőben a műanyag dísz féleség, nekicsapódott klímahűtőnek (ennek kampec, ezt újra is kell töltetni), az neki az intercoolernek, az meg kilukasztotta a vízhűtőt.
Szóval egymást törték szét a hűtők. Nem ment gyorsan 80-al, de valami nagyon hülyén találta el mert ködlémpa is befordult.. Ütközőnek semmi baj..
Felöntöttük vizzel annyira elég volt hogy meg tudjon fordulni, de mit mondja érdekes volt Astrával a 1.5 tonnás vectrát hazahúzni... Néha elég szépeket tudott rántaniEz az 5-ös fokozat 50-el (mondom azt inkább hogy 55-60 ) érdekes, mi már régtől járunk igy vele 1600-1800 fordulat körül van olyankor..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18426 üzenetére
a főtengely - hajtókar csapágyazás közé nemigen lehet szenzorokat tenni, nincs hol kivezetni a drótot.
a motor nem is ideálisan működik, mert az ideális működést csak egy fordulatszámra lehetne megcsinálni, mérési hibán belül egy keskeny tartományra. főleg az egyszerűbb motoroknál, ahol nem tudod állítani még a szelepnyitást se.a nagy teherautó motorokat úgy csinálják, hogy igen kis fordulatszám tartományban használhatók (300-400 ford/perc) meg van hozzá rettenetessok fokozatú váltó, előváltó, felező, egyebek. Simán végigkapcsol 16 fokozatot, mire felgyorsul. Egy rendesebb autó ugyanazt a sebességtartományt egy lélegzetvétellel letudja (pl. az enyém lazán megy 30-180 között egy telitalpas gázzal).
A teherautó motorokért nem is annyit fizetsz, szóval abba több okosság belefér.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz erikke17 #18427 üzenetére
ha lesz kasztnimunka is, és mondjuk márkaszervizbe viszed, lehet, megáll egy misin belül...
mások is járnak így az autóval, de kifejezetten nem tesz neki jót.
olyanokról még nem is beszéltünk, hogy ha nem forgatod meg néha a motort, akkor beköpi a kipufogó rendszert és attól kezdve csak fulladni fog... meg ha alacsony fordulaton vagy és menekülni kellene, akkor ámen, hiába lépsz oda neki, nem fog megmozdulni.tessék szépen visszakapcsolgatni, nem lustálkodni, előzésnél nyugodtan harmadikig, akár másodikig is és tolni neki. a falra mászok, mikor 60-ról 5-ben indul el előzni és csodálkozik, hogy bazira hosszú sor van mögötte... 60-nál én még biztosan 2-ben előzök a vectrával, astrát régen próbáltam ilyen szempontból.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
erikke17
őstag
válasz bambano #18429 üzenetére
Kasztni munka nem lesz.. Külső sérülés nem lett. Nagyából 115e 120e forintra jött ki a 3 hűtő gyors neten megnéztem árakat..
Azért kapja az ívet az astrácska, előbb hazajövet 3-as 4000 4-es 4500... Úgyhogy nem lustálkodik..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bambano
titán
válasz erikke17 #18430 üzenetére
egyszer úgy kaptam kezembe az astrámat, hogy előtte az asszony évekig csak a városban jár vele. na akkor lett minden bajom. kivittem az autópályára, Debrecentől Polgárig mentem vele 3-ban leszabályozás körüli fordulaton, mire kitisztult az agya. kottázd ki a guglimapen.
na ehhez képest meséld el, hogy mikor nem lustálkodik.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
erikke17
őstag
válasz bambano #18432 üzenetére
Az szép akkor mondhatom, megtisztult rendesen.. Gondolom benzint is nyelte..
Csak ilyen benzin árak mellett meggondolandó hogy lépjen azért az ember oda neki...||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bambano
titán
válasz erikke17 #18433 üzenetére
mindenkinek a saját szabad döntése, hogy egyszer beletol 30 kilométeren 6-8 litert az autóba és utána a következő egy évben lényegesen kevesebbet zabál városban, vagy inkább városban pusztítja a benzint.
sokkal olcsóbb néha megküldeni, ha a yard nem látja
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #18424 üzenetére
HI!
hmmmm:
"A grafikonon a sík úton való egyenletes sebességű haladáshoz tartozó fogyasztás látszik, a lehető legmagasabb sebességi fokozat használata mellett. A görbének a várakozással (és a szóbeszéddel) ellentétben nincs 90-100 km/h körül minimuma, hanem egyértelműen minél lassabban megyünk, annál kevesebbet fogyaszt az autó. [...]
A sebességi fokozat megválasztásaAdott sebességű haladáshoz rendszerint két-három sebességi fokozat közül is választhatunk vérmérsékletünk, szokásaink és pillanatnyi hangulatunk függvényében, s ennek hatása a benzinkútnál egyértelműen jelentkezik. Az ökomodelleken fel-felvillanó, felváltásra figyelmeztető nyilacskákról a naiv ügyfél azt is gondolhatja, hogy segítenek a fogyasztási optimumnak megfelelő fokozat kiválasztásában. A szomorú igazság az, hogy a felváltásra figyelmeztető jelzés elsősorban a sokat bírált európai emissziós ciklusban definiált váltási pontok (jogszabályban megengedett) eltolására, s ezáltal még inkább a ciklusra optimalizált, fiktív emissziós értékek demonstrálására szolgál. Más kérdés, hogy a korábbi felváltással mintegy mellékhatásként rendszerint a fogyasztás is csökken. De miért?
4 fogyasztas jellegmezo 1
A fajlagos tüzelőanyag-fogyasztás a nyomaték és a fordulatszám függvényében (g/kWh)A szép színes diagram a fordulatszám és a nyomaték függvényében a motor fajlagos tüzelőanyag-fogyasztását mutatja. A kétezres fordulat és csaknem teljes terhelés környékén látható méregzöld paca jelzi a fogyasztás szempontjából optimális munkapontot, míg az ábra alján, háromezer feletti fordulatszámoknál a vörös sáv a lehető legrosszabb esetet: magas fordulatszám és alacsony terhelés mellett a fajlagos tüzelőanyag-fogyasztás akár duplája is lehet az elvileg elérhető optimumnak. A cél tehát, hogy a motor munkapontját a sebességi fokozat és a gázpedálhelyzet megfelelő megválasztásával a méregzöld paca közelében tartsuk.
Ha a kagylódiagramban megjelöljük például a kilencvenes és a százharmincas tempóhoz tartozó munkapontokat a különböző sebességi fokozatokban, láthatjuk, hogy 8-20% közötti megtakarítást ér egy egyszerű felváltás.
5 fogyasztas jellegmezo 90-130 const 1
Egyetlen felváltás 8-20%-ot ér!A gyakorlatban ez a lehető legmagasabb fokozat használatát jelenti, ahol a fordulatszám még nincs túl közel az alapjárathoz, (ökölszabálynak mondjuk alapjárat + 500 1/min), és ahol a terhelés még nem éri el a maximális nyomatékot. Ez utóbbi nem csak azért fontos, mert a maximális nyomaték közelében a fajlagos fogyasztás újra romlik (benzineseknél jobban, mint dízeleknél), hanem azért is, mert a motormechanika igénybevétele ilyenkor aránytalanul megnő, ami a kopás és az élettartam rovására mehet. Fontos tudni, hogy a kívánatosnak tartott „háromnegyed gáz” a gázpedál-jellegmező progresszivitása miatt nem háromnegyedig lenyomott pedált jelent, hanem esetenként csak félig, vagy addig se kell taposni a pedált. Szerencsére némi gyakorlással kitapintható a megfelelő pedálhelyzet: állandó sebesség mellett egy pillanatra adjunk padlógázt: ha semmi sem történik, eddig is az adott fordulatszámhoz tartozó teljes terhelésen üzemelt a motor, azaz indokolt a visszaváltás. És természetesen akkor is mindenképp váltsunk vissza, ha egy öregebb autó meglágyult felfüggesztései és a hajtáslánc megfáradt elemei miatt valahol zavaró rezgés, rezonancia lép fel, mert ez azon túl, hogy kellemetlen, csak tovább súlyosbítja a helyzetet." bof
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #18438 üzenetére
HI!
"egyébként meg alacsony fordulaton nem optimális a motor működése, tehát többet is fogyaszt." tenykeg ne merrol volt szo... de remelm igy mar egerted miej seikerult egint melle loni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
válasz neduddki #18439 üzenetére
persze hogy értem, hogy miért sikerült mellélőnöd egy olyan cikkel, ahol sík úton egyenletes sebességről beszélnek, mi meg városról beszültünk.
majd ha ráérek kicsit, szétcincálom, hogy miért mondja az egyik ábrán, hogy nincs minimum, miközben a másikon meg van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
mindkettőtöknek igaza van, de két teljesen más dologról van szó.
alacsony fordulat = benzinspórolás
magasabb fordulat = jobb kenés, hosszabb élettartamAz előbbi szempontból (terhelőnyomaték vs. fordulatszám az az ideális, ha gázadás nélkül indulok, amint gurul a kocsi máris kettes, majd hármas, ezután már úgyis kell egy icipici gázt adni, mert az 1.4-esem kábé ennyit bír. Így tényleg lehet deciket spórolni
De a kenés nem lesz kielégítő, vagyis a szervíz lesz a drágább.
A másik módszernél viszont a magas fordulaton jobb a kenés ami szerintem egy nagy konstrukciós baklövés, de ez van. Viszont a kútnál rámegy a gatyád is.Én minden nap pesten megteszek 60-70 km-t. amennyire lehet deffenzíven vezetek, mert zsebből fizetem a fenntartást (tankolás és szervíz is) de az biztos, ha normális követési távolságot tartasz akkor bevágódik eléd egy transzporteres barom akinek mindegy, mert nem az övé a járgány és szagolhatod a kormot kilómétereken át.
összefoglalva a tapasztalatom az, hogy inkább 20km kerülőút a 0-áson 95-100 tempóval, mint lámpától-lámpáig a városban araszolva ami a lehető legrosszabb a motornak, mert ott még a menetszél sem segít a motort hűteni. átlagfogyasztásom legutóbb 1:1 E85/95 arány mellett 5.6 volt ami szerintem nem rossz. Persze légkondi csak akkor megy, ha asszonykám nyafog, hogy melege van.
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #18440 üzenetére
HI!
igazat megvalva nem erdekel, hogy ma megint ossze visza nekialsz amgyarazni vmit, en tudo mit jlentenk ezek az abrak es mirol szol cikk
jo szorakozast hozza:- )udv
neduddki
mod: lujó55: meg kene talalni, hogy hova irtam le, hogy az Guilettanal hogy nezett ki az oljnyomas, aszem az alapjarati /~800rpm/ volt kicsiel 1 folott, es vhol fele-2/3kornyeken erte el a ~4bar folotti nyomast, /felteve ha a mutato jol jart:- )/, de en tarto magam ahhoz az oregektol tanult modszerhez, hogy hallod a motor hangjan, hogy kenyelmes-e mar neki az a fordszam? pl. az emlegetett Alfa 1.5-1.6k rpm-tol csendesedett el, de 2k-tol volt hajlando gyorsitgatni, de kellet neki 3.5k hogy ezerr is vmit...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18441 üzenetére
alacsony fordulat nem benzinspórolás.
majd próbáld ki, 30-nál tedd 5-be a váltót (vagy amennyinél már elbírja) és próbálj meg lendületesen gyorsulni 130-ig, rendesen benyomott gázpedállal.
vagy próbáld meg ugyanezt úgy, hogy normális fordulatszám tartományban használod a motort (ami nyilván nem az, amit én kipufogó kiégetésre javasoltam). sokkal hamarabb éred el a 130-at, miközben kevésbé gyilkolod az autót.alacsony fordulat akkor benzinspórolás, ha fix sebességgel mész nagyon sokat. de az is csak határok között. városban biztosan nem.
és akkor még nem beszéltünk arról, hogy hányan dudálnak rád, ha cseppenként mérve a benzint nem akarod felvenni a forgalom ütemét. ez utóbbi a legsúlyosabb érv.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
válasz bambano #18443 üzenetére
"alacsony fordulat akkor benzinspórolás, ha fix sebességgel mész nagyon sokat. de az is csak határok között. városban biztosan nem."
Ennyi. meg is válaszoltad
Nyilván, ha extrém gyorsításra van szükség, akkor az ideális fordulatszám az, ahol a legnagyobb a motor nyomatéka, de ha látod, hogy üres az út előtted és tutira nem kell odalépned neki, akkor mehet így is:
I: 0-gurulás
II: guruló helyzetből 35-ig
III: 35-60
IV: na az nem kell
V: 60 tempo tart, mert annál lakott területen belül csak szalutálni tud a közeg, büntetni nem -
zolikaDB
veterán
válasz bambano #18443 üzenetére
Jajj ne, neduddki vs. bambano vita...
bambano: kezdo vezeto vagyok, es sajnos nincs mar, aki tanitson vezetni. Bar ez az en bajom. -> kerdesem: amikor az 1.4-es vadallattal kozlekedek, mondjuk 40-50 korul (most meg gumi miatt csal), 4-ben, es elozni akarok, akkor ha 3-ba, netan 2-be teszem, rug egyet az auto... Ez igy rendben lenne?? Plane ha ugy eloznek, mint te, h 60-nal visszaketto...
Masik: 3-ban, 3000-3500 korul mar eleg hangos a motor...
Egyebkent igaz, 5-ben mar az Astra lof@szt sem gyorsul, 4-ben sem igazan.
Lujo: elvileg 65-ig csak helyszini birsag jar...[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #18445 üzenetére
HI!
Vkinek kenytlen, mert Ti benyaljatok akarmit hadoval:- )
halld a motor elarulja hogy mit szeretne, ehhez gyakorlat kell meg nemi erzek, elarulha ha nem szereti az adott fordszamot, A Tiednel a tulgumizas miatt amugy is feljebb csuszik a motor komfortzonaja
ami lenyeges, hogyha mar erzed a gepet, akkor kezd el gyakorolni aszinkron valtast, ha az megy akkor mar csak egy lepes a kuplng nelkuli gyakorlas, jol tud jonni ha gebasz van, opelnek ugyse a valto az erossege
vannak mesterkuzusok, de azok tartok tole naffalu es kornyekere oszpontosulnak /meg nem olcsoak/, azert hajkuraszd a neten vezetestevhikai videokat es elso hoban indics gyakorolni, de esszeludv
neduddki
mod: "Egyebkent igaz, 5-ben mar az Astra lof@szt sem gyorsul, 4-ben sem igazan." msot kommojan mit varsz egy 1.4 atmoszferikustol, amit epeszu napi hasznlatra terveztek raadsasu nehez mint a dog? gyorsitani az ember hasznalja azt amit elker egyenletes aladasra meg a leheto legmagasabbat amit a rendszer kedvel, / gyun eszmbe: emlekszik itt vki a suzuki 1 literes motor sebvalto osszeferhetelensegre v. ugyan ez a astra 1.7 lagyturbos bugjara? na azok erdekesek voltak:- )/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz lujó55 #18447 üzenetére
HI!
Gyongyos karacsondi ut ismeros 60km/h 5 rugo, minidg vigyrogok mikro ott ballagok 50 folott 2 voassal, es huznak el meletem, majd egyszer csak alldoglank az ut szellen:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lujó55
őstag
válasz neduddki #18448 üzenetére
akkor ott valami nem stimmel.
itt van a 410/2007. (XII. 29.) Korm. rendelet amit direkt a kocsiban tartok. ebben nincs szó arról, hogy 60 korlátozásnál ha 70-nel megyek mi a helyzet. -
neduddki
nagyúr
válasz lujó55 #18449 üzenetére
HI!
lakott terulet /habar soka probalajk maskepp magyarazni:- )/ tehat +10km/h volt ill.+7 ha mer ervenyben van a (2x)3% pontatlansag, haragos napja volt a neninek, mert enyovel siman szoktak hagyni,
vagy arra gondolsz, hogy ha 64gyelmesz akkor 50 hejet akko rnincs bunti?udv
neduddki
mod: nem 3% hanem 3km/h, teaht akkor lakott teruleten 54km/h-tol buntetheto hlyszini birsaglent egyeni merlegeles alapjan
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen program, ami...?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen