-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #10383 üzenetére
Attól még lehetettem volna, mert csak kövér gázra van hangja. Amúgy csendes.
(Nem a 4Road, amiről leginkább meg lehet ismerni, hanem a lámpa, műszerfal.
)
Szerk: mondjuk utóbbi videó óta már az új fordulatszámmérő van rajta, és jelenleg az analóg hőmérő ki van iktatva, mert felesleges, de azon gondolkodom, hogy tkp. a blokkon a jeladó a "hideg"* vizet méri, szóval elméletileg van magasabb hőmérséklet a rendszerben, mégpedig közvetlenül a blokk után, még a radiátor előtt: kíváncsi vagyok rá, hogy mennyi az annyi, szóval lehet, hogy ideiglenes jelleggel bekötöm az analóg hőmérőt másodiknak.
*: kérdés, mekkora a dT a hideg/meleg közt.
PC vízhűtésben tipikusan 1-2 fok, vagy akár 8-10, attól függően, hogy mennyire van (nincs) áramlás, és persze mekkora a terhelés. Azért itt repkednek a kW-ok, szóval simán lehet viszonylag nagy dT, mondjuk hasra 75 fokot jelez a blokkon, közben a radiátor előtt már 90.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #10400 üzenetére
Még jó,hogy a Honda nem gyárt indítórelét,hanem egy elektronikai és egyéb beszállító cég az aki ellátja ezt a feladatot. Pl Mitsuba,Valeo,Wicma,vagy más BMG,stb.
Ugye nem Made in Aprilia van a felszabályzóra írva amikor megnézed?
Abból is van 4-6 márka. Vagy Aprilia gyári csapágy,aham.. SKF,Koyo,FAG amikor szétszeded a hajtást részt ezeket fogod látni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #10607 üzenetére
Személy szerint nem rajongok az olasz gépekért. Oké, van más is, pl Kymco, ami nem japán, de tetszik. Ettől függetlenül egy Honda és egy Yamaha tapasztalatai után (plusz az otthoni gépek) azt mondom, ha gazdája volt, jó az a japán. Tényleg nem szopóroller, ha törődtek vele.
Liberty 125-öt majdnem felgyújtottam, amikor az olajleeresztő csavart oldalra tették, a kipufogó csőtől nem fértem hozzá. Amihez a burkolatot le kellett szedni, amihez az ülést kikapni... stb. Inkább visszaadtam, úgyis sz.r volt, nem vállaltam a munkát.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #10609 üzenetére
Persze, ez a "nem romlik el" baromság nem tudom miért terjed ennyire. Francia gépek ahogy mondtad japán/olaszok egy másik műanyaggal többnyire.
Persze nagy a választék, de többségében olasz/japán/ egyéb távolkeleti gépeket látni az úton. Főleg robogóból.
Angol robogót nem is tudnék hirtelen mondani, németből meg BMW, de...www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #10762 üzenetére
Alapméretes gyűrűszett és alapméretes dugattyú beszerezhető a Hondától, qrva drágán és egy hónapnál is hosszabb szállítási határidővel. Túlméretes már nem létezik, évekkel ezelőtt elfogyott a japán készlet utolsó darabja is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #10764 üzenetére
Ez már legyen a leendő új gazdájának a gondja: annyira olcsón adom, hogy a gyári Honda dugóval + gyűrűkkel, új első gumival is megáll neki 200k-ban az egész (35k a szett + 10k egy gumi). Ha maga szereli persze.
Alig észrevehetően megy rosszabbul mint mikor megvettem, csak a kompressziómérésből tudom hogy nem OK, illetve az aggasztó olajfogyasztásából. Erdélyben idén is 2200 km-nél többet megtett végig nyélgázon, és ha volna rá lehetőségem, akár holnap megint el mernék vele indulni, és tuti haza is hozna. Az más kérdés, hogy majdnem egy liter olajat utána kellett öntögetni a 9 nap alatt. Hidegen / melegen pöcc-röff indul amúgy.
Elvileg fúrni nem is kell feltétlenül, sérülésmentes a hengerfal, minimális kopással. Kilincsből öntött kisipari dugattyúval nem érdemes kísérletezni egy üzemszerűen 10 ezer fölött pörgő motorral, az nem volna nyerő kombó szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #10841 üzenetére
Pláne munkára, amikor rengeteget mész. Jó hát a postásmotorok is mennek.
Fel is vannak szerelve rendesen bizbaszokkal, hogy legalább valami védelmet
nyújtson, ősszel. Viszont az 500-ast is mondtuk, hogy a városba sok lesz.
Neked valójában a 250-es Maja lenne ideális, csak még nem jöttél rá.Bár lehet, hogy be kéne állítani rajta a karbit, hogy városban is 3,5-et egyen.
(3 alá szerintem nem lehet levinni, ha hímestojásként bánsz a gázzal, sem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #10843 üzenetére
Névlegesen 5 mm. Gyakorlatban nem érzékelhető.
Ahol a kis Maja elmegy, ott a nagy is szerintem.
(Amúgy még a Madison is. Ha erőszakos vagyok.)A 400-as más: hasonlít, de nagyobb, nehezebb.
Zacknak volt 400-as Majája, azt mondta az 1000-es
sportmotor kezesebb volt az autók közt. Érdekes.
Akitől meg a Dr. Pulley görgőt vettem a 250-esbe,
beszélt róla lefele erősen, hogy jó sz.r, ne vegyek.
Pedig amikor még csak a kicsi volt, és Madison a
fasorban sem, akkor még favoritnak számított...Szerk: amúgy kcsa jól mondja. 2-2,5L ezzel nem.
YBR 125 talán, de ha feldobozolod nagyon, akkor
az sem lesz túl "keskeny" (oldaldoboz, vagy mi?).Szerk: ajánlottam már, hogy vidd el "próbakörre",
csak ne a Csíkihegyek utca felé kerülj vele?Szerk2: ma rendesen feltartott egy nagyseggű Honda
a Lágymányosin. Valami Pantheon, vagy mi a tököm.
Ugye átment a piroson, onnan kezdődött, utána ment
a sorok közt, de nem túl ügyesen. Végül, amikor egy
kicsi "lélegzetvételhez" jutottam, erőből otthagytam...
(Izébigyó, inkább Foresight volt az.Ezüst színű.
)
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #10867 üzenetére
Teljesen normális, bogy a belső kerületekből ki akarják szorítani az autókat, a nagykörúton ott a combino csúcsidőben. Az, hogy városba befelé direkt ritkítják a forgalmat a lámpákkal és hogy kifele jobban engedik őket nem nagy titok. Gondolom fejlettebb országoktól lesték el. Én örülök neki, pedig nem is lakom bent.
DigitXT: Azért nehogy azt hidd, hogy olyan lassú az sh... Ezt bátran nyelezheted folyton, nem fogyaszt öt litereket, robogóval meg messze nem áll annyit az ember, mint autóval, mivel ugye a sorok között lehet előre menni, ezért sincs sok értelme a stopstartnak, bár az sh125-ben van, a 300-asban nincs.
-
csongi
Topikgazda
válasz
Hauptmann #10929 üzenetére
Megneztem a madisont.
Nem kis darab robesz, szerintem a 125 kicsi ekkora testhez. Meg kell maszni, eleg magas az a 780mm ules magassag. Sisak tarto van rendesen, ott nem kell szukolkodni.kulsore tetszetos, szep robogo. A 250- es piagio blokkos, szerintem az jobb, meg Pesti viszonylatba is. Sajnos magas, a baratom 170cm hez magas. A phanteon 750 uleserol is a talp puha parnas resze er le.
Viszont felfedeztem egy tipust, nem tudtam hogy gyartottak ilyet. Suzuki epicoru 150.
Megneztem, eloben pofas kis darab 99-03 ig gyarottak. 123kg 11kw. A burgman blokkjat kapta vagy a burgbamnak lett ez a blokk, meg van rajta berugo. Alkatreszek leteznek, nem is draga a tobbiekhez merten sem. Az ules ala nem neztem be. Par darab van a piacon, meg az ara sem vezzes, nem egy kozismert darab. Nekem tetszett. A hatos fek dobfek, de szerintem jol beallitva az is mukodik azert -
csongi
Topikgazda
válasz
Hauptmann #10933 üzenetére
Petczek: Mit irhatnak a konyveben? Ha nem kotik ki a sccooter olajat, akkor KCSA javaslata tokeletes.
En eniride 10w40 et hasznalok. Volt mar eneios olaj is. De az lattam varosi hasznalatu Suzuki, fiat motorjaban. Haat nem teszek tobbet bele az tuti. Ette is mindeketto, es igen csak kirakodott az olajsar. Nekem ugy tunt ezt a felig meleg allapotot nem szereti. A Mercibe is volt ilyen, azzal hosszutavon mentem ott nem voltak ezek a jelek. -
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #10956 üzenetére
Nézd, a Madisonnal is lehet haladni az autósorok közt. Bizonyíték. Inkább az
elektromosan becsukható tükör hiányzott, mert egyszer-kétszer reflexből már
én húztam be a vállam, hogy necces lesz. De elfért. (Tudom, kézzel is vissza
lehet hajtani a tükröket, de ez nem fordul olyan sokat, és belőni macerásabb.)Ui: elkelt a Maja.
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #10968 üzenetére
A kamera programjával: kicsit bugos... Tesztnek felraktam a túraplexit:
Ill. oldalra "eltoltam" a kamerát, hogy ne takarja ki a fordulatszámmérő
az utat. Annyira. A mérő természetesen valós adatot mér: korábban is
tudott volna a régi (amit huszi.gyb-nek adtam). Azt csak a "pontosság"
érdekében "dupláztattam": 7500 fölött nem igen kellett mérnie. Tegnap
mentem plexi nélkül. Szokásos feeling. Nagyon sima* menetszél, ami
kicsikét azért le akar tépni a motorról, 120-130 körül. De alapvetően jó.Egyszer láttam Madisont (hirdetésben) nagyon kicsire levágott plexivel.
Ha lenne egy kidobásra ítélt, mondjuk törött túraplexim kipróbálnám.
(Igen, az enyémnek is a kormányon van a tükre: régebbit nem vennék.)*: értsd nincs turbulens áramlás, mint a kisplexivel, vagy a túraplexivel,
tehát sokkal csendesebb. Viszont a gyorsulás rovására megy, mert az
én légellenállásom picit rosszabb, mint ha a plexi vezetné el a szelet...
Legalábbis ez az elméletem. Ami főleg nagyobb tempónál érvényes.
Majd rá kéne nézem a keréknyomásra, mert "óra 116" csak GPS 113?
Bár lehetséges, hogy 1-2%-ot csal - meg hát a GPS is pontatlan néha. -
üszök
őstag
válasz
Hauptmann #11128 üzenetére
Remélem olvassa.
Nem,nem. A rendszám nélkülieket próbálják drágán adni,tudok olyat mutatni amiket hónapok óta hirdetnek. Sajnos ez a reális értéke ezeknek. ilyen áron szoktak elkelni,láttam párat már vagy nyár eleje óta figyelem a kínálatot."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz
Hauptmann #11130 üzenetére
Ez így van. Ennyit érnek jelenleg a használt piacon. A Yamaha prémium márkának számít sokak szerint,a Malaguti meg noname gyártónak,holott a 2000-es évek elején még a második legnagyobb Olasz gyártó volt. Az én Malagutimat nézték már Kínainak is,pedig Olasz motorral volt az ember.(a főnököm volt az,nem akartam elküldeni melegebb éghajlatra a Kínaizásért)
Írtam a múltkor,hogy van nálam egy 125-ös 2t rendszámos Runner,160-ért oda adná a gazdája,de nem kell senkinek.A rendszám nélkülieket is ennyiért adják azokat meg megveszik.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...