-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
Üdv.
Tud valaki segíteni, hogy honda motoros 250-es piaggio x9-hez hol tudok karburátor membránt szerezni?
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Honda foresight 250 motorja van benne, csak nem vagyok biztos, hogy a karbi is ugyanaz. Sajnos semmilyen jelölés nincs rajta. Az a baj, hogy ahogy nézem 15-20k körül lehet, ez már az az összeg amit nem vállalok be úgy hogy vagy jó lesz vagy nem, mert ha a nyakamon marad soha el nem adom.
Az lesz, hogy megkérdezem a karasnat ahogy Bogyó javaolta, hátha van nekik polcon, és akkor össze tudjuk hasonlítani a meglévővel.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #8752 üzenetére
Thx. A googlet már kifordítottam az elmúlt négy napban, de a fórumra ránézek.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Oké, kösz mindenkinek, egyre biztosabb, hogy a karbi is ugyanaz mint a foresight-on. Megnézem még az ajánlott oldalakat. Egy frankó 5mm-es lyuk van a memránon, nem tudom hogy sikerült összehozni.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Hm, az tud ilyet? Lehet benne valami, mert nem olyan a lyuk, mint amikor gányolás közben kiszúrják csavarhúzóval, hanem mintha egy helyen csiszolópapírral addig sikálták volna míg kilukad, egy szép ovális lyuk elvéknyodott szélekkel.
Amügy az egész gép egy tipikus lomizott, gányolt háromforintos fostaliga, nincs hibátlan része. Mikor behozták úgy ment mint egy ötvenes, ami azért szerencsés, mert fék se nagyon van rajta. A papírlégszűrő keretét széttörték, a papír harmonikát széthúzták, majd gombóccá gyúrva visszatömték a légszűrőházba.
Mikor a tulajnak mondtuk, hogy nincs fék, és azt is meg kéne csinálni, azt mondta, az nem számít, a motor legyen jő, az a lényeg...www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Something_ #8772 üzenetére
Azért nem tiltják ki, mert alapvetően azzal foglalkozik ami a topic témája, még ha furán is adja elő magát, és okossbbnak gondolja magát mint amilyen. De ez részben életkori ssjátosság is, nincs egyedül ezzel, és ha csak a saját kárán tud tanulni, akkor úgy fog tanulni,
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Something_ #8774 üzenetére
Szerintem nem a mi dolgunk a pofonok bepótlása, azt majd hozza az élet, senki nem ússza meg . Hogy ki milyen 17-18 évesen az változó, vannak későn érő típusok, és van aki sosem nő fel igazán, majd kialakul.
Lattam az idézett részt. Hát ennél kapott ő tőltetek komolyabb oltagatást is, olyan kommentekben amiben amúgy más érdemi infó nem volt, itt meg azért a valóbban fölösleges beszóláson kívül volt a topic témájához kapcsolódó tartalom is.
Igazából az nem fér a kezdetektől a fejembe, hogy ti szemmel láthatóan idősebbek, érettebbek, és a motorok terén tapasztaltabbak is vagytok, miért nem tudjátok mosolyogva ráhagyni a dolgot, és átlépni a kommentjein, van abban a topicban egy csomó más ember aki miatt érdemes azt a témát olvasni, és akivel tudtnátok diskurálni ahogy korábban is.
Felfoghatatlan számomra, hogy a motorozásban tapasztalatlan és ezért fogalmatlan srác téves elképzelései hogy tudnak ekkora indulatokat kiváltani régi tapasztalt motorosokban, hogy valóságos kultusz kerekedett a figura köré, hiszen már itt is róla beszéltek. Ezt tényleg nem értem Ilyen figurák mindig is voltak a fórumokon 10-15 éve tök jól el tudtunk lenni mellettük, egy részük kikupálódott egy részük meg lemorzsolódott.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Something_ #8778 üzenetére
Hogy valaki beleolvas a topicba és pont ludsimon kommentjeit veszi mérvadónak, és iránymutatónak? Ne viccelj már Aki csak egy oldalt is elolvas az látja, hogy nem ő itt a spíler, ez szerintem kb általános intelligenciával mindenkinek lejön, és nem az ő kommentjeit fogja a motorozás bibliájaként olvasni.
7000 forintos sisak... Hát nyilván jó lenne minden motoros fejére 100k-s kompozit sisakot húzni, de ez nem az az ország. Robeszra egyébként ha nem is ideális, de elég egy ilyen. Ha eltaknyol nem a 7k-s sisakja miatt fog meghalni. (én húsz éve egy 125-ös motorral törtem össze magam, egy 5000-es egyébként nolan sisak volt rajtam, és az 5k akkor nagyobb pénz volt mint ma a 7k, de egy shoei akkor is már 50k volt. Egy polikarbonát sisak volt. Sikerült olyan röppályán elhagynom a motort ami merőlegesen metszette az út síkját, gyakorlatilag 80-nal fejest ugrottam az aszfaltba, úgy, hogy egy centit nem csúsztam. A sisakon csak belül látszódott az elnyelő rétegen ahogy összenyomódott, plusz a plexi belül véres lett ahogy a nekinyomódó orrom eltört, és összevérezte. Kb ennyi sérülés lett a fejemen. A lassulástól persze lett mindenféle belső sérülésem, tüdóm, stb, nyakizmom elszakadt, kulccsontom eltört, gerincem sérült, majdnem meg is haltam, egy darabig úgy nézett ki nem is élem túl, de végül csak megmaradtam. A sisakot megtartottam egy ideig, senki nem akarta elhinni, hogy az volt rajtam a balesetnél. Kicsit túl van misztifikálva a sisak téma. Ezek az olcsó sisakok sokszor kényelmetlenek, hamar elhasználódnak, de egy fobeszon nem emiatt fogsz meghalni.)
Illegális tuning... Igen az smkp motorizált bringának lett kitalálva ezt én is többször leírtam. De ne legyünk már képmutatóak. A gyarak már reg nem motorizált bringának gyártják a gépeiket, mind erősebb mint a megengedett, és úgy vannak visszafojtva, hogy otthon tíz perc alatt ki tudd nyitni, és ha újonnan veszed az első szerviznel kiveszik ha kéred. Arról ne is beszéljünk, hogy egy globális iparág épül a robeszok tuningjára (meg mindennek a tuningjára) Simán veszel olyan hetvenes hengerszettet amire 48cm2 van öntve... Szőval ne akarjunk eminensebbek lenni a világnál. Persze aki ebbe belemegy az vállalja utána, ha negrángatják erte, és akkor ott lesz biztosítási csalastól kezdve minden...
És ugye a nagy motorok sincsenek városban 50-re limitálva ée nem is annyival mennekA warez más tema, az valaki meglopása, még szép, hogy ph nem aszisztál hozzá.
Fossa a szót.. igen. Úgy használja a főrumot mint a chat-et, ez tényleg zavaró, de az értelmetlen kekeckedéssel ez csak fokozódik.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Hauptmann #8840 üzenetére
Szerintem a rendszámos, a megbízhtó, és a 200k körüli halmazoknak nincs közös metszete. A 200k körüli 125-ösök olyan állapotban vannak amik nem mennének át egy műszaki vizsgán. Amelyik olyan karban van, hogy átmegy és megfizeti a tulaj az ezzel járó költségeket, azt nem adja oda 200kért.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8858 üzenetére
Most néztem az új videóját, óra szerint 80 a vége, 60-ig egy lendülettel simán szalad fel, 70 is erőlködés nélkül megvan, és a 80-ra sem kell sokat várni. Úgy, hogy a hajtás még nincs készre hangolva, és úgy néz ki a szívórendszer áteresztőképessege limitált, azért sokallt 70-es fúvókával is. Szépen alakul a masina, a kipufogó amt vett marha jó.
Lehet viccelődni a srácon, de iszonyat sokmindennek utánanézett, utánaszámolt, rengeteget tanult az elmúlt ket hónapban, és ahogy most alakulnak a dolgok, saját erőből össze fog rakni egy nagyon fasza kis robeszt.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz DigitXT #8861 üzenetére
3 literben valszeg nem gondolkodik, mert gyári állapotban is 3,5 litert számolt. Fogyasztásnövekedés lesz, mert a teljesítmény benzinből jön, a kipuf kb 20%-ot kozott, de ennek egy része abból jön hogy csökkent az öblítédi veszteség, mert most a rendszer szívóoldalon limitált, ezért van hogy még a 70-es fúvókával is sokall kicsit. Ez a fúvókaméret pedig még nem locsolja a benzint a motorba. Ha marad a szívóoldali limit, és ebből hozza ki a macimumot, én max 4,5-re számítok, azt a plusz egy litert pedig simán megéri amennyivel jobb lett a gép. Az eredeti állapothoz képest már most nagyon jelentős a változás, és még nincs készrehangolva.
Az, hogy mi brutáls változás, mindig relatív. Nyilván plusz 1 lóerő egy 30-40 lovas gépnél semmi. De egy 5 lovasnál 20% teljesítménynövekedés. És plusz 20% bármilyen jarművön komoly, érezhető ugrás. És az abszolút számoknál fontosabb az érzet, hogy a plusz teljesítmény hogy jelentkezik, élénkségben, pörgősségben.Mi kis 50-70-es 4t blokkok hegerfejét szoktuk megdolgozni dremellel. Szépen feltágítjuk elsimítjuk, szívócsonkkal összedolgozzuk a szívó oldali csatornát, illetve ugyanezt kipudogóoldalon. Kétlem, hogy tized lóerőknél többet hoz az egész cirkusz. De sokkal élénkebb, pörgősebb lesz a gép, magasabb fordulaton sem fullad ki. Valószínüleg egy kmh-val sem nő a sebesség, és nanoszekundumokban kifejezhető a gyorsulás javulasa, mégis sokkal jobb egy ilyen megdolgozott géppel motorozni, sokkal élénkebbnek érzed.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8860 üzenetére
1. Vezetni csak úgy lehet megtanulni, ha az ember vezet . Egy kipufogóval felpöckölt 50-es nem változik olyan kezelhetetlen vafállattá, aminek a kontrolálásához több év motoros tapasztalat kell
2. Jól emlékszem, hogy te régebben vettél ilyen 20k-s robeszokat, némelyikkel még jártál is? Gondolom azokon patika gumik voltak, maximálishoz közelítő profilmélységgel, és max 2-3 éves korral. Ha nem akkor meg azonnal vettél rá új gumiszettet, és nem egy másik bontanivaló gépre költöttél
Én tudom mi a tankönyvi prioritási lista, ahogy egy gépre költeni kéne. De látom azt a rengeteg lerobbant szart ami beömlik ide javításra, és MMINDIG akkor hozzák be a gépet amikor a motor rossz. Sose hoznak úgy gépet, hogy mi den fasza, de nézzük meg a féket futóművet. Vászonig kopott gumi.. mondjuk azt cserélni kéne... azzal ne törődjünk, a motor legyen jó... Vasig kopott fékbetét... Jó, ha a blokk már jó és belefér cseréljük, de alőbb a blokk legyen jó... Pár hete egy robeszt sztenderre húzva cenziket billent a hátsó kerék. A kerékanya le volt lyzulva,és a fékbetét kopásán látszott hogy már hónapok óta. Meghúztuk, de a betétet persze nem cserélhettük, mert "jó az még, majd most mar egyenletesre kopik... Quadok széthóllófélben lévő futóműveit már nem is említem.
Ez a magyar valóság, én már nem tudok kiakadni azon, hogy egy fiatal srác inkább kipufogóra kökt mint gumira..(lejjebb a leveles hozzászólásod jól értem, hogy arra utal, hogy csekktől tartasz, mert volt ahol 50 helyett 100-al mentél? )
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9092 üzenetére
Létezik, én is akartam építeni, meg is vettem a turbót hozzá. Egy ihi rhb31 kell hozzá, az a legkisebb turbó. De nagyon nehéz megépíteni, még ehhez a turbóhoz is kevés a 125-ös kipufogógáza, csak magas fordulaton pörög fel, és nagyon nehez az optimális keveréket belőni. Nem is csináltam meg.
Nagy gépeket ezzel sem tudnál alázni, mert ha megduplázod is a teljesítményt, még mindig csak 30 ló körül vagy, Ráadásul pont a kilövésben nem jó a turbó lassú felörgése miatt.
Csináltak kompresszorost is.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Den
veterán
Nem sok vizes kétütemű van? Ne viccelj már, van egy csomó. De szerintem levegősökkel sem olyan szélsőséges a helyzet, pláne, hogy komoly tuning tiltott, tehát nem szénné hegyezett motorok lesznek miligrammra belőtt karbival, ahol néhány fok változás is megbolondítja a motort. Gyárilag ezek a robeszek úgy vannak belőve, hogy elég széles hőméséklet tartományban gond, és újrakarburálás nélkül működnek, a kényszerléghűtés is bőven elég a gyári teljesítményhez, nem hiszem, hogy egy nyári estén olyan hideg lesz, amitől túlhülne a motor.
Mondjuk szerintem kb félóra után átmelegszik a blokk amennyire át tud, utána már nem melegszik tovább akár 2, akár 12 órát mész.
A távolság sem vészes, ha optimistán 50kmh átlaggal számolok, és nem veszem figyelembe a kiállásokat, akkor az egész verseny 1200km. Ezt egy jó karban lévő robogónak röhógve bírnia kell.
Szerintem inkább a bukás, vagy a defekt ami veszélyt jelent.
Hozzáteszem, kis, karbis 4t-k sokkal érzékenyebbek a hőmérsékletre, és kb mindenre, A kétütemű kap valamilyen gyulladóképes keveréket, valamilyen szikrát, és van benne valamennyi kompresszió, akkor beindul. 4t-nek ezer nyűge lehet, és nemtetszését rögtón nem indulással fejezi ki.
Kis 4t-t (és itt 50-esek lesznek) nem is tudsz alacsonyabb fordulaton üzemeltetni, mert szerencsétlen a kis 3-4 lóerejét 9k környékén adja le, úgyhogy ha haladni akarsz akkor nyélgáz.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz Hauptmann #9265 üzenetére
Ocsém egyszer valami pincehelyiségben dolgozott, felújították vagy ilyesmi. A lényeg hogy végeztek, és vonultak le, hordták ki a cuccokat, pakolták be a furgonba. Feljött egy fél műanyagvödör csemperagasztóval, de valamiért vissza kellett mennie. A vödröt letette a járdára, és visszament. Kb egy perc múlva feljött és a fél vödör csemperagasztónak hűlt helye volt... Mindent visznek ami mozdítható...
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Hauptmann #9294 üzenetére
Mondjuk adót a biciklisek többsége fizet, és mivel már nincs útalap, a motorizált járgányok tulajai sem járulnak sokkal többel az utak fenntartásához (üzemanyag adói mennek a közösbe, aztán vagy út lesz belőle vagy stadion). Ezzel együtt szerintem a bringások nagy része szívesen fizetne valami méltányos járulékot, vagy útadót, ha cserébe normális bicikliút hálózat épülne. Tehát nem egy felfestéssel az autók sávjából lecsippentett "bicikliúton" kéne tekerni, centikre a kocsiktól.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
A kerékpárutakat semmiképp nem kéne felszántani, azokat legalábbis, ami rendesen az autóforgalomtól elkülönitve lett kiépítve. Azok a problémásak, ahol a külső sávból lecsippentenek fél métert felfestéssel, mert a festékcsík nem védi meg a bringást a gázolástól. De még ezek közül is van ami szükséges, mert nincs hely a szeparált bicikliútnak. Az alibi bicikliutakkal van a gond, ahol lehetne csinálni normálisat, de letudják egy felfestett kerékpársávval, mert az ócsó...
Mindenesetre a városi biciklis közlekedésnek egyre nagyobb teret kell adni, akár az autók rovására is, mert a bolygó nem bírja el azt hogy 1-1,5 tonnás autókkal utazik egy ember, ráadásul úgy hogy a jármű motorja a legrosszabb hatásfokkal üzemel (a saját lehetőségeihez képest).
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9416 üzenetére
Olyan hatalmas szívásod nem is volt, ahhoz képest, hogy három hónapja lövésed sem volt a robeszokról, most meg túl vagy egy kipufogó, és karbi cserén, úgy hogy rendesen hozzá is lett hamgolva a hajtás. Kicsit a karbi beállításba keveredtél bele, de az egy nehéz műfaj, és a végén az is meglett, szerdán már csak egy picit tekertünk a levegőcsavaron máshoz nem kellett nyúlni. És a motor pöccre indul, olyan az alapjárat mint a metronóm, jól megy... Ennél nagyságrendekkel többet lehet szívni, tuningmentes 4t blokkokkal.
Szóval szerintem ezt a liberty tuningot könnyen és olcsón megúsztad, nagyon jó végeredménnyel.
Viszont az tény hogy kb itt az ertelmes és költséghatékony tuning vége, ezt így érdemes használni, ha ennél több erő kell akkor nagyobb gépre kell váltani, de az egy drágább móka lesz.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9427 üzenetére
Szerintem a 12k azért van mert a gyújtás minden fordulatnál ad szikrát, a forszámmérő pedig 4t üzemmódban úgy veszi, hogy csak minden második fordulatnál van szikra, ezért kétszeres értéket jelez ki. Legalábbis nekem van egy koso fordszám mérőm és az ezt csinálja. A 4t motorokat is 2t üzemmódban kell mérni vele.
www.simson4t.hu
-
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9536 üzenetére
Karbist hasonlítasz, karbishoz. Persze, hogy nagyobb, jobb karbival erősebb a kocsi, bár annál a skodánál szerintetm nem csak a karbi csere hozta a nyereséget.
Az, hogy mennyit lehet kihozni egy mozorból, nem attól függ, hogy karbival, vagy injektorral kevered a levegőhöz a benzint, hanem hogy mennyi levegőt tud beszívni a motor, az limitálja mennyi benzint lehet elégetni benne. Tehát adott blokkból ugyanazt a maximumot lehet kihozni karbival, es injektorral is. Viszont injektorral sokkal pontosabban lehet szabályozni a benzin mennyiségét, és sokkal pontosabban lehet fenntartani az ideális benzin levegő arányt különböző fordulaton és üzemállapotokban. Pláne a zárt hurkú rendszerekkel.
Cvt-s motornál ennek kisebb a jelentősége, de a környezetvédelmi normákat nem lehet karburátorral teljesíteni, úgyhogy szép lassan kihalnak a karbis motorok.
4t-nél az injektor nem olyan komplikált mint a sűrített levegős kétütemeű befecskendező rendszerek.És ezek már negyed század alatt kiforrták magukat az autóiparban.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9540 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem ennek a blokknak a karbantartási adatait, meg hogy milyen tapasztalatok vannak vele, de a tematikus fórumokon, oldalakon biztos írják. Cserénél ne csak a lánc árát nézd, a cseréhez elég rendesen meg kell bontani a blokkot, úgyhogy gyanítom a munkadíj nem két forint.
Azt írja, kicsit szegény a keverék. Meg egy dinamométeren van ahol hajtják, de nem hűti rendes menetszél. A 4t gépeknél nem olyan rendkívüli hogy izzik a leömlő, sötétben már alapjáraton járó motornál is szépen világít.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9551 üzenetére
Gáz elvéterkor durrog, ahogy hirtelen bezárod a fojtószelepet,mikor a motor magas fordulaton pörög, bedúsulhat annyira a keverék, hogy a kipufogóban ég el egy része. De mar a komplexebb kárbikon is van egy rendszer ami gázelvételkor elveszi a benzint is, injektornál meg pláne. Nem tudom hosszútávon mennyire káros, de butaságnak tartom egy karbit az ideálistól elállítani és folyamatosan így üzemeltetni a motort, csak azért, hogy ha becsukod a gázt durrogjon párat.
(a videón a kocsi wankel motoros, annál üzemszerű)
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9595 üzenetére
"Ha ez a természetes akkor 10/7 ember belekölt fél milliót a használtrobogóba, hogy használható legyen ezt viszont nem tudom elképzelni ennyien szívjanak vele."
A magyarázat nagyon egyszerű. 10/7 ember egyáltalán nem költ a robogóra. Megveszi, használja, ha valami gondvan vele, akkor előbb megpróbálja házilag összegányolni, úgy gyilkolja még egy darabig, aztán már ha nagyon nincs kiút, es költeni kéne rá, akkor továbbpasszolja azzal a szöveggel, hogy "van egy kis hibája 5000ft lenne a javítása,de már nem akarok foglalkozni vele"
Aki megveszi a gépet, mikor rájönv, hogy zsebbenyúlós baja van, vagy rögzön továbpasszolja, vagy valsmit megint gányol rajta, és egy idő után továbbadja..
A dolgot súlyosbítja, hogy ezek a gépek valahol külföldön kezdték az életüket, és már ott elérték azt a szintet, hogy az ottani szervizdíjak mellett, már nem érte meg üzemben tartani öket. Na akkor jött a magyar nepper, aki ezeket összevásárolta, három gépből összelegózott két működőt, és onnan indult a gépek masodik élete, ami abból a kézről kézre járásból áll, amit fent leírtam, és általában a gép elbontásában végződik..
És van néhány ember aki a továbbpasszolás helyett megpróbál működőképes vasat faragni a romból, na az ő történetüket követheted itt..
És ha józanul végig gondolod, mikor egy új 50-es kymco robogó áráért megveszel egy rendszámos 400-as gépet, sok jóra nem is számíthatsz.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9603 üzenetére
Magánemberrel szemben nem tudsz garit érvenyesíteni, pont te ifézted a szabályt. Kereskedővel szemben (ha nem "oldjuk meg áfa nélkül" módon számla nélkül vetted) tudsz.
Plusz a magánember leszarja a renoméját, nem motoreladásból él, ha az átvert vevő telesírja is a netet, hát őt aztán nem izgatja. Akinek viszont van egy működő válalkozása (többnyire) vigyáz a hírnevére, mert abból él,és tudatosan nem basz át, ha meg mégis becsúszik valami hibad igyekszik elrendezni, hogy ne legyen cirkusz.
Azt meg megnézem, hogy magánszeméllyel hogy bontatod msg a motort. És mégis mit bontatsz meg vele? Általában max a variátorfeddeet lehet levenni komolyabb felszerelés és a burkolat megbontása nélkül. Azonkívül mit? Minden belül van a blokkban, és még egy szelephezag ellenőrzéshez is van hogy szet kell bontani a fél idomzatot,de akkor még mindig nem láttál semmit.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz DigitXT #9602 üzenetére
Nyilvánvalóan a pénzhiány miatt olyan a magyar piac amilyen, Ha valakinek van egy milla a zsebében robogóra nem fog 300k-ért venni, de nincs, és inkább költenek javításra mint hiteltörlesztőre. Már aki. Mert vannak a csodavárók, akik azt hiszik, hogy a gép eredeti árának ötödéert hibátlan gépet kapnak, ök az első komoly hibánál továbbpasszolják, egy másik csodavarónak.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Ja igen, a bizománnyal lehet szívás, én monduk bizományba bevett motornál sem hagynám hogy a nevem amortizálják, mert ha gond van úgyis úgy fognak rá hivatkozni, hogy az én kereskedésemben vették. De a pénz és az ar akkora úr nálunk, hogy tiszteségtelen magatartással is meg tudnak élni, ha olcsók.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz lehella #9890 üzenetére
Tedd sztenderre, úgy hogy az elsőkerék a levegőben legyen. Állj szembe a motoral, fogd meg az első teleszkópokat és rángasd meg magad felé. Lehet, hogy ne az első fék a gond, hanem az első futómű lóg, pl a kormánycsapágy miatt, és fékezéskor az rezonál be.
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SSD kibeszélő
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kupon kunyeráló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...