-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7872 üzenetére
A bal oldalát a festő megítélheti teljes festésre. Az első idom kopását a biztosító ki írhatja cserére is .
Mivel az az él, sarok lekopik nem lehet vissza állítani eredeti helyzetbe, szerintem, nem marad ott a gitt.
A festés fele meg van, a jobb oldali két idomot kell hozzá fújni, és le van festve az egész motor.
A hátsó farok idom szerintem nem látható telibe még akkor sem ha nincs rajta a doboz.
Ha jól eltalálja a színt akkor nem lesz szín eltérés. elnézést de nem egy napszívta lepukkant fényezés van rajta -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7884 üzenetére
Ma még nem, de idővel mindenképp...
Mosquito34: persze, nincs semmi trükk, a szokásos helyem.
Autóklub, Soroksári út 158/A, 9835 Ft (tavaly a kis Maja is ott
vizsgázott, szóval még klubtag is vagyok). A "nagy" Maja meg
eredetvizsgán volt ott, ezekről tudott a rendszerük. A Madison
új volt nekik, uis annak a teljes papírmunkáját a Honda Dream
csinálta 2013 szeptemberében, de most már ismerik "őt" is.kcsa: Ha mélyen fog az buborék lehet, ha más gond nincs.
Na jó, de akkor miért fog néha teljesen normális fogásponton?
Nekem ez nem tetszik. Mintha kevés lenne a folyadék, és ha
épp úgy áll a tartályban, akkor levegővel kezd? De a tök tudja.
Mintha a DOT4-gyel is lett volna ilyen gond, és csak rá kellett
tölteni még egy kicsit, onnantól kezdve mindig jól fogott. Fura.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Peczek
aktív tag
válasz Hauptmann #7941 üzenetére
Térdprotektor: én a darázsgarázsost vettem ( bocs kaptam), bukni még nem buktam vele, de hordani kényelmes, és a hideg ill. a menetszél ellen is jó. Tépőzár, leveszed- felveszed oszt haladsz.
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #8027 üzenetére
Majesty-t nem véletlenül ajánlottam. Sok másik motorba rakják azt a blokkot, így azért van alkatrész hozzá. Hozzáértő szerelővel nem lehetetlen megúszni a drága gyári alkatrészeket.
Minőségi, utángyrátott henger 37000Ft volt, Marcell szerint jó minőség, hiszek neki.
Gyári dugó gyűrűvel 55000Ft. 30k-ért volt Ebay-en utángyártott henger: "Azt még focimeccsre sem vinném ki, dobálni."szerk.: Abból a 250-es sem tűnik rossz választásnak, sőt... Sok az alkatrész hozzá, pontos tapasztalatokról DigitXT tud nyilatkozni. Talán egy motort is elad
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8060 üzenetére
Hallottam ilyenről én is. Én az áttételt ott is át állítottam, kb 6-700rpm-el forgott kevesebbet 100-nál, ami nem kevés. ha jól emlékszem 2,6 körül volt a legjobb fosztásom.
KCSA: Egy kis fantázia kutatás, egy szerelőnek ez nem probléma. A Hondánál is bajba voltam, de egy kínai teleszkóppal és némi kis hegesztéssel, megoldottam. Biztosan nincs olyan mint a gyári, de a hulladéknál ami benne volt annál fényévekkel jobb lett. És mindössze 10K volt az egész.
Szóval egy ügyes kezű szerelő megoldja. A 150-es Phantonnál is egy 125-ös teleszkóp párat tettem be, 1cm-el rövidebbet, és egy teljesen más motor lett a kicsiből. Ezt nehéz leírni, de a kanyar stabilitás brutálisan megnő, az út egyenetlensége kisímúl, a felütéses zökkenések majdnem a múlté. Persze meg vannak a korlátok, de nem fog egy repedésen fenékbe vágó lenni. Jó a lágy telő, de csak akkor ha csillapít is. Ha nem csinál semmit, csak a rugó dolgozik, akkor felkoppan. Ezt akkor réti meg igazán az ember, ha kicseréli és megérzi a változást.
Sokat kell keresgélni agyalni, de jópár 10 ezrest lehet spórolni, megéri szerintem. Most nem fogok linkelni, mert az eredetit sem tudom milyen, de tuti megoldható, csak agyalni kell[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #8077 üzenetére
Mondjuk a Csíkihegyek utcába a jobbost? Keríteni kell egy kutyát,
beszappanozni, első teló kirugózza, majd a hátsó fékkel befarolni a
már előkészített kopórétegen; természetesen az idomon is elfordul.
Amúgy a helyedben kezdenék aggódni, min. gurul a Bálna: teló-teló!Eldobom az agyam ettől a fillérbaszástól! Akkor még csodálkozunk,
hogy kis hazánkban nem lehet egyetlen NORMÁLIS motort se kapni:
mind szétgányolt fos? Az enyém is! Nálam "csak" az elektronika van
berhelve, ezért ha a benzinszintmérő hülyeséget mér, vagy mondjuk
valaki nem érti miért "3000" az alapjárat "magyarázkodnom" kéne.De ha gyárinak látszó(!) de kendácsolt telón fut a motor, jobb, mint a
lelakott, és legalább olcsó volt jeligére, az nálam kiveri a biztosítékot.40KHUF persze nem kevés, de 3 hét alatt bőven megkereshető, és a
Posta is kiszállítja ennyi idő alatt a vacsiúj telókat az olaszoktól.
Vannak dolgok, amiken nem spórolnék: futómű, fék, gumi tipikusan.
(Ezért volt felháborító, hogy a hódok után rossz lett az egyik fékem:
egyszerűen kevés volt benne a fékfolyadék: feltöltöttem, tökéletes.)De ezért lehet röhögni rajtam is, mert a vacsiúj gumin elfirkáltam.
Ui: és tegnap rájöttem, hogy utálok túrázni. Nem bírom a szélzajt, a
zenét is elnyomja + motorozni sem tudok, hiába a "sokezer km", egy
benézett kanyarban majdnem ottmaradtam. Nem is nagy tempónál.Elnézést mindenkitől, akit megbántottam esetleg. Vegyétek poénra!
Amúgy a Maja a leggyáribb, ott csak a Pulley volt túl nehéz.
Ha valakit érdekel, privátban keressen, olcsón odaadom, oszt' kész. -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8084 üzenetére
40KHUF persze nem kevés, de 3 hét alatt bőven megkereshető, és a
Posta is kiszállítja ennyi idő alatt a vacsiúj telókat az olaszoktól.
Vannak dolgok, amiken nem spórolnék: futómű, fék, gumi tipikusan.
(Ezért volt felháborító, hogy a hódok után rossz lett az egyik fékem:
egyszerűen kevés volt benne a fékfolyadék: feltöltöttem, tökéletes.)
Megkeresheto igaz de inkabb motorozok ezert a penzert. Gumin nem sporolok es feken sem.
De ha meg tudom oldani mert szerszemozva vagyok muhellyel, hulye lennek nem elni a lehetoseggel. -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8084 üzenetére
Eleinte en sem ereztem. Meg kell szokni a sulyat, lassabb vagy szuk fordulonal el kell tolni magadtol a motort, biznod kell a gumikban. En a roman szerpentinen jottem ra mennyivel tobbet tud a motor mint en tudok. Es azert egy 50 esrol felulni egy 500-ra, nem kicsi ugras, sokkal nsgyobb mint 500rol 1000re.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8144 üzenetére
Az egyik karbi az lesz, kényszerűségből (csak ilyet lehet kapni). A másikból meg az alapjárati rendszert és a szívatót is ki kell irtani. Ez utóbbi csak 2-3 mm gázhúzás fölött indulhat, addig teljesen leeresztett súberrel kell várakoznia. Csak az úszó, tűszelep, főfúvóka és a súber maradhat benne, az összes fölös lukat, csatornát le kell zárni, ahogy a gyárin is van (ott ki sincs fúrva mondjuk....)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8148 üzenetére
Félgömb alakú égéstér, ráadásul nem párhuzamos, hanem gömbrádiuszba állított szelepekkel, így minden szelephez 2-2 szelephimba (egy hossz- és egy keresztirányú) tartozik. Ne akadj ki, ez hajdanán ('84-ben) versenymotor blokknak született. Aztán 1993-ban a megmaradt pár raklapnyit nagyon legyengítve kis "gyerek"-csopperekbe építették be.
Az eredeti változaton (CBX125F) 2 db 20-as, a csopin meg 2 db 14-es karbi volt. Most az enyém kap 2 db 17,5-öst. Nagyobbat nincs értelme, mert a kipufogók is fojtottak, ráadásul kiirthatatlanul.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8150 üzenetére
Csak annyit remélek, hogy nem 90-95 lesz a GPS szerinti végsebessége (80-85 tartós utazó) hanem végre 100-105-110, tartós utazó stabil 90. Ne előzgessenek a kamionok a főútvonalakon, mert sz*r érzés...
Vissza szeretném tenni a gyári 15 fogú lánckereket előre, hátha el fogja bírni így. Másfél éve azért tettem 14-est, mert a legkisebb szembe szélnél vissza kellett váltogatni 4-be, ezzel meg simán elbírta.
(#8151) csongi: a nyolcvanas évek elején a Honda dilije volt a hemiszférikus égéstér (RFVC-motorok), de a túlzott bonyolultság miatt egy-két éven belül abba hagyták. Sok négyhengeres motor is készült így. (persze azokon csak 4 karbi volt, hengerenként egy)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8166 üzenetére
Ha mar a baleseti biztositas is benne van.
pjohnny: itt senkinek nincs ilyen vasa. De nekem a fotok alapjan eleg nyiszege egy cuccnak tunik. Ez a vaz geometria szerintem egy nyeklo nyulo remego konstrukcio.Miert pont ezt nezted ki? Hol szeretned hasznalni, magassagod sulyod? Mire szeretned hasznalni? Hany ccm a kiszemelt, mikori evjarat, kintrol hozott vagy Magyar forgalomba helyezett? -
Something_
őstag
válasz Hauptmann #8166 üzenetére
A biztositot 90%, hogy nem fogod tudni megfejni, max az embert, aki elsodort. Annal tudsz beszedni karteritest, kb 2 ev alatt. Ha nem allapodtok meg peren kivul x osszegbe.
Kollegam is fogadott ugyvedet, az ember aki elutotte fel sem kereste, nem erdeklodott utana, a balesetkor sem ment oda hozza, korhazba se, stb, elvileg ez is sulyosbito korulmeny lesz.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #8181 üzenetére
Teleszkóp xar vagy a motor? Nem mindegy. Minden motor le tud robbani, tönkre tud menni ha nincs/en karbantartva! Valaki vett már drága, itthoni biztos/leinformált gépet? Nem.. Kintről behozott, X km-es,Y tulajos, karbantartás messze elkerült gépek vannak. Min megy akkor a csodálkozás..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
SirKero
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen