-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szmissz #7620 üzenetére
Én is B125-özök lassan 2 éve, eleinte terveztem is a továbblépést, de aztán rájöttem, hogy egészségi és anyagi okok (tanfolyam, "új" motor, annak átíratása) nem fogom megcsinálni. Jó ez így nekem.
(illetve jó lenne, ha a gépem is jó lenne ) Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
m3ss
veterán
válasz szmissz #7618 üzenetére
mit ertesz kis kerek alatt? runnernek sincs tul nagy kereke..en robogoztam sok evet diokkal, jogokkal is. kis kerekkel. nem azt mondom h tokeletes, de veszelyesnek azert nem mondanam.
en ilyen scarabeus meretut ertettem, nagy kereku alatt...https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
m3ss
veterán
válasz szmissz #7625 üzenetére
hja, magyarorszagon abbol all a robogozas, h nonstop az utat figyeled, hogy mit kell kikerulni...bar az autozas is
"Gurulj el a Lehel úttól az Árpád hídig a Róbert Károlyon kiskerekűvel. Jó móka"
az tenyleg borzalmas, regen sokat jartam arra..de a nyomvalyuk miatt inkabb, mint a katyuk miatt.na meg nem komfort nem is a kerekmereten fog mulni, esetleg az h milyen mely katyut lehet tulelni vele...probaltam egy uj 50-es runnert, 5 eve.. hat annak a lengescsillapitoja azert egesz mas volt mint az enyem...orommel vette a katyukat. az nem is ment olyan rosszul..
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Hauptmann
addikt
válasz szmissz #7716 üzenetére
Az Alkotás úton mentem kifelé. Aki nem pesti, ez egy többsávos út, elég nagy forgalommal, különösen délután. Maga a baleset az Alkotás út-Tartsay Vilmos utca keresztezésében történt, ez egy lámpás kereszteződés, pont zöld volt, valamint itt az út egy emelkedőre megx fel, emiatt itt visszalassul kicsit a tempó, plusz a nagy forgalom miatt sem lehet repeszteni. A pontos sebességre nem emlékszem, de talán úgy 30.40 km/h lehetett. A lényeg az, hogy a sávomban egy picit jobbra húzódva mentem, figyeltem az előttem lévőt, mert bármikor fékezésre kerülhet sor, emiatt a tükörbe egs picit ritkábban tekingettem. Hirtelen a szemem sarkából látok egy motorháztetőt nagyon közel, majd látom a tükrét is, majd a következő pillanatban érzem, hogy a motorhoz ér valami, vagy a tükre, vagy az oldala, erre nem emlékszem, és már borulok is balra be. Annyira gyorsan történt minden, hogy reagálni sem tudtam a helyzetre.
Nem tudom,mit gondolt az autós, a Bálnát nehéz nem észrevenni, inkább nem mérte fel a valós szélességét.
Nem kellett volna a sáv szélére húzódni, hanem középen menni, akkor nem előz meg sávon belül. De ez az oldalra húzódás bennem van az 50-es rutinból, meg ugye a KRESZ azt mondja,hogy kétkerekű motorkerékpárral a sáv jobb szélén kell haladni. Ezentúl nagymotorral a sáv közepén fogok haladni.
A kabát ás nadrág Dainese túraruha, beépített protektorokkal. A cipő meg egx magasszárú túrabakancs féleség, ami jól fogja a bokát, de sajnos a csúszáskor a motor alá szorult a bokám, így ez sem menthette meg, jól látszik a bakancs oldalán, a csúszásnyom, a kabát és a nadrág is felbolyhosodott kicsit az aszfalttgól.
Nagy szerencse, hogy a mögöttem jövő meg tudott állni, és nem ütött el. A harmadik-negyedik autó lehetett a sorban a rendőr, látott mindent, jött egyből is, a mögöttem jövő meg tanúskodott.
Kb. ennyi.
-
nyogo83
senior tag
válasz szmissz #7963 üzenetére
Köszi!
Akkor ezek szerint tényleg kihagyta és így vitte fel a rendszerbe.
Egyébként ezt már hallottam másoktól is, hogy robogón vizsgáztak és mikor megkapták a jogsit akkor ott már elfelejtették berögzíteni.
Gondolom annyira kevés automatára korlátozós jogsit csinálnak, hogy egyszerűen csak rutinból csinálja az okmányirodában a jogsit és nem is figyeli. -
-
lehella
senior tag
válasz szmissz #8286 üzenetére
Nálam olyan anomália van a karbis Peoplenél, hogy ha üzemmelegen 1-2 percig pöfög alapjáraton lámpánál általában, akkor egyszer-egyszer lehet hallani egy pillanatnyi fordulatszám esést, majd visszaáll egyből. Nem gyakori talán hetente egyszer van ilyen (minden nap megyek vele). Hogy a vak is lássa, nem tudom mennyi az alapjárat,de mondjuk 1200 fixen, és néha leugrik 600-ra majd egyből visszamegy 1200-re. Első szervizben Csillaghegyen passzolták a dolgot, igazából náluk jött elő miután karbit pucoltak, de mivel nem annyira előidézhető és zavaró a probléma ezért otthagytam őket, majd a másik szerelőnél Solymáron a válasz az volt hogy valszeg falsot szív és vegyek Hondát
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8777 üzenetére
Nem kéne odajárnod mindjárt nyugi van. Én is csak addig tudtam
röhögni rajta*, amíg abszolút kívülállóként, véletlenszerűen beleolvastam a
témába. De beleállni a vitába? Saját bevallása szerint "trollal", értelmetlen:
megmondod neki az őszintét, aztán téged tiltanak ki. Megéri? Sz*rd le.
(Ne is olvasd, mert még úgy fog kinézni, hogy csak miatta jársz oda.)*: nem az emberen, a szitun: amíg nem támad, néha szórakoztató is...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8781 üzenetére
Nade megveszed az új 125-öst a szalonból, aztán hiba nélkül járogatsz évekig?
Tök unalmas. Anno léptem egy hasonlót: új(nak hirdetett) 125-ös(nek hirdetett)
robogót vettem. Persze nem szalonból: még rendszáma se volt... Soha, semmi
nem volt vele: unalmas; nem csak menetdinamikára értve, amit "kinősz" hamar.
Szerk: már a Madisonról is nagyon fura volt visszaülni a Majára - pedig az még
tuningos is volt, meg 180-as is, max. 15 lóval. Lenyelezed, aztán "semmi".
Mármint megindul rendesen (a maga kategóriájában), de semmi extra. Hogy a
közkedvelt fordulattal éljek: nem lő ki úgy! A nagy Maja sem! Abban meg azt
élvezem, hogy egy guruló kanapé. Minden motorban van valami jó. Pl. 4Road?
A 125-ös meg pici fogyasztásból elvisz A-ból B-be. Racionális. De nem túl izgi.Bezzeg a bontószökevény olaszokra hogy ráficcent ~1 miller? Darabonként.
Komolyan mondom, ha időben veszek egy T-maxot, hitelre, már ki lenne fizetve.Amúgy nem kell egyik robogós topikba se járni, senki nem kötelez... Baromi rég
járok a PH-ra, régen főleg játékok, hardverek, majd a vízhűtés építés, stb. miatt.
Az csak az utóbbi évdek trendje, hogy ezekre kevesebb az idő, elkoptak.
A motor meg mindig jó téma. Ha túl sok a hülye, hagyni kell. Ha csak egy, azt
ideig óráig lehet szívatni, de hosszú távon unalmas. S egy bolond 100-at csinál.Túl komolyan veszed ezt az egészet. Én is be tudok pöccenni, HA sértve érzem
magam, de ha senki nem "hívott" (ki), mégis odamegyek csak azért is beszólni?
Beleolvastam a témába: tetszik neki a Leo Vince kipu, és ez is baj? Miért kéne a
lámpánál lerúgni? Nekem is Leo Vince dobom van. Kicsit nagyobb. De érted!Emlékszem még egy arcra, aki ilyen lerugdosós stílusban nyomta, aztán valami
történt, egyszer csak az élet őt rúgta le az útról, de sajnos nem kicsit - permban.Grillo: én az Autóklubnál voltam többször a Soroksári úton. (Lehet még a Maját
is oda fogom vinni, amilyen gyorsan haladok az eladásával: tartalék motor LOL.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz szmissz #8788 üzenetére
szard le, ha komolyan elhiszi hogy azért tart lépést a 125-el, mert fasza a liberty, és nem azért mert a másik robogós így érezte biztonságosnak (esetleg az is egy szopóroller és ennyit tud), akkor ennyi. Majd rájön egyszer, hogy rendes járművel több állása is van a gázkarnak
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8788 üzenetére
Azért nézegette a tükörből, mert röhögött rajta.
Ne aggódj, mindenki megkapja, ami jár. 50-es nyergéből
utak császárának érzi magát, ami bringa után (!) érthető.
Jön a 125-ös, lerúgná, mert tudja, hogy ő az utak királya!
Aztán jön a 400/500-as robogós: az már hasít mint állat!
Erre jön a 600RR, és megmutatja a béna robogósoknak?
(A Busa Turbo Ghostrider kizavar mindenkit az erdőből?)Értelmetlen... Én a közlekedést társasjátéknak tekintem.
Nem akarok senkit sem eltaposni, uis én sem szeretnék
eltaposva lenni más által. Eddig bevált. Ha valaki tirpák,
persze kaphat dudát, refit, beintést, rákiabálást. De nem
ez az alap, hogy "kotródjon mindenki": ha menni akarok,
hát megyek; lehet, szabálytalanul, de nem hiszem, hogy
bármelyik civil emiatt pálcát törhet felettem: az a rendőr
dolga. Nem bőszített fel a GSX-R, 180-nal sem. Ő dolga!
Neki nagyobb lesz a csekk. Csak ne öljön meg senkit.
(Ha lehet, magát se! Bár az megint csak az ő dolga, lol.)Ui: ma legyorsultam egy Gixxert! Igaz, kicsit se húzta.
Mobilról qrvaszar ennyit pötyögni, úgyhogy mára ennyi! -
szmissz
senior tag
válasz szmissz #8792 üzenetére
No, ma reggel is besuhantam a szokásos útvonalamon, alig győztem számolni a lemaradó kollégákat. Mondjuk egy év alatt 500x tettem meg ugyanazt a szakaszt, szóval van egy kis helyzeti előny, de amikor a tükröknél felakadt a GSX-F az már nem rajtam múlt.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
csongi
Topikgazda
válasz szmissz #8794 üzenetére
A fejlodes a mienkehez kepest fenyevekkel jar elorebb. Mivrl hatalmas orszag vannak elmaradott teruletek, de itrhon is van boven. A kontraszt hatalmas, putri mellett palota. De a tehetosebb egyutt uyazik a szegennyel, es a fitalabb atadja helyet az idosnek .
Erdekes vilag, megis emberibb, es osszetartobbak. Persze vannak fereg tulajdonsagaik is . Szemetelnek feluletesek, es mundjuk ugy lustak. -
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8795 üzenetére
Én nem előztem ma meg egy motorost sem. Egy sem ment arra. Egyszer
akadtam fent "tükrök miatt". Valójában inkább csak nem akartam bemenni
a kukásautó mellé - ezzel lehet, hogy veszítettem egy lámpaváltást. OMG!
Ellenben köszöntem a szembejövő 50-es kollégának, aki visszaköszönt.Bizonyára szélesebb, meg nehezebb motorral (GSX-F?) NEM fog az ember
"centizni"... viszont nem is arra vette (vélelmezem!), hogy 500x bemenjen a
munkahelyére egy évben... Írtad, hogy az SH300 jó lenne: amikor elhagyod
a városhatár táblát, akkor kinyílik a világ. Nem kell végig nyelezni... jó az! -
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8802 üzenetére
Megfogtad a lényeget. Amúgy egy kicsit hasonlítasz ludsimonra pepitában:
neked a 125-ös motor az isten, a tökéletes választás - más csak hülye lehet!
Ami nagyobb tuti nem fér el + biztos sokat fogyaszt és teljesen "irracionális".
(Részben van igazságod! De szerintem szép dolog a választás szabadsága.)Ellenben a saját véleményed (!) egyetlen igazságként való hirdetése pont úgy
irritáló, mint a ludsimon marhaságai... Nekem is az a véleményem, hogy egy
igazán nagymotor nem pont a belvárosi ingázásra lett kitalálva: nem is sokan
vesznek ilyen motort ilyen célra... Nade mondjuk, amikor azt írod, hogy végig
nyélen(sic!) közlekedsz a Hungárián a 125-össel, akkor már elgondolkodtató,
hogy nem kellett-e volna inkább egy 250/300-as robeszt venned, amiben még
tartalék is van, nem kell végig nyelezni. Még ha nem is eszik sokat nyélen.De a lényeg, hogy én örülök annak, hogy számodra tökéletes motorod van!
Én nem akarlak meggyőzni, hogy nagyobbra lenne szükséged, miközben azt
sem ítélem el, aki nagyobbra tette le a voksát: szélesebb, nehezebb + többet
fogyaszt? Ezek mind-mind kompromisszumok, amiket nem kell "bevállalnod".A racionalitás csak egy dolog. Az élvezet meg a másik. Ha sosem ültél még
nagyobb gépen, nem tudhatod, hogy nem élveznéd-e jobban az utat évi 250x
egy nagyobb motor nyergében. Ha próbáltad, beszámolhatsz a különbségről.Pár lépcsőt kipróbáltam, a kedvencem mégis a 400-as, noha "olcsóbb" lenne
a 250-essel járni (na nem sokkal, max. 8 Ft/km): azt inkább el fogom adni.
Élvezem, hogy nem kell széthajtani, de ha odahúzok, megindul mint a golyó!
Természetesen minden relatív, mert a GSXR-es arc otthagyott, mint a franc...
(Na nem mintha versenyezni akartam volna. Amikor meg én hagytam ott egy
másikat, akkor ő nem akart versenyezni... Tisztában vagyok a különbséggel:
a napi közlekedés, mint írtam társasjáték, és nem állandó harc mindenkivel.)Ui: de ha úgy nézzük, racionális lehet egy 400-as is, még ha többet is eszik,
mivel pont azt a dinamikát nyújtja, amivel nagyobb élménykilőniközlekedni.Amúgy pont a napokban gondolkodtam, hogy nem nagyon vannak "eseteim":
régebben többször húzták rám a kormányt, meg ilyenek, valahogy a nagyobb
gépet sokkal komolyabban veszik, feltűnőbb, vagy nem tudom. Na jó, azért a
xenon sokat segít az összképen. A lényeg, hogy jó dolog - nekem megfelelő!
(Ez volt a bajom a SYM 125/150-nel, hogy "nem vettek vele komolyan".)Szerk: tavalyi kép a motorkáról, amin látszik, hogy azért így eléggé feltűnő...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szmissz #8925 üzenetére
Értem én, hogy ludsimonba már nem köthetsz bele, így a többiekbe kell...
Jó dolog egy új motor. De belegondoltál abba, hogy legtöbben nem engedhetik meg maguknak?
Tény, én is sokat szoptam/szopok Majával. Tény, hogy az előző tulajdonos nem hanyagolta el (de előtte kapott szegény...)
200k ráment a motorra, amióta nálam van. Viszont közben használtam is. Vételárral együtt 500k. 180ccm, míg az új 125-ös verziója 1,2M... Értem, nem olyan szép mint az új (idővel, ha már nincs rajta mit csinálni, kap egy új fényezést is). Lassacskán összerakom, de mire elégedett leszek belemegy vagy 20ekm...Kcsa motorja tényleg szép... De nekem nem kéne... Miért? Mert kezdő vagyok (6k km Tacton, 6k Maján), és ha eldobnám, napokig nem aludnék, mert "jajj a fényezés"... Maján is megviselne, de mivel van már rajta karc, könnyebben jutnék el oda, hogy kijavítgatom/bontott idom rá...
www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
válasz szmissz #8940 üzenetére
Mert emberből vannak ? (nem ide tartozóm , de ez most ugy felmerült bennem)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szmissz #8940 üzenetére
Jó, abban igazad van, hogy 200-ért nem szabad a patika állapotot elvárni. De anno Tact vásárlásakor megkaptam, hogy 100-150k alatt nem lehet 50-est venni. 75k-ért megvettem a Tactot, 1 év 6000km lényegében hiba nélkül. Pár kopó alkatrészt cseréltem és ennyi. Igen, kívülről ütött-kopott volt, de ezt tudomásul vettem...
Maján is van némi sérülés, nem is zavar túlzottan... Nem úgy ez a karburátor-frontérzékenység, de előbb-utóbb rájövök mi az oka... Viszont ha új motorra gyűjtögetnék, lejárna a jogosítványom mire ráülnék... valamit valamiért
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz szmissz #8940 üzenetére
Senki sem akar tutit 200-300 ezer körül. Én azt írtam, hogy a kinézet nem érdekel, lehet karcos (sőt előny lenne, mert munkára kell, és akkor nem kellene annyira vigyázni rá, mint pl. majd a Bálnára, ha kész lesz), viszont műszakilag jó legyen. Ez azért messze van a tutitól.
DigitXT,
Köszi a lehetőséget, de még egy nagyobb gép nem kell, fogyasztás szempontjából is megállnék 3 Liter alatt, neg szeretnék elférni a sorok között pl. a Margit körúton. Erre egy ET4 pont jó lenne.
Amúgy is megvan oldva most a munkamotor kérdés egy 50-essel, de az igazi egy 125-150 lenne. Majd talán ősszel.
-
Burt1793
veterán
válasz szmissz #19038 üzenetére
Az új motorban ugyanolyan alkatrészek találhatóak, mint a régebbiben és DigitXT már a legtöbb régi alkatrészt kicserélte és a Papírkutyák óta tudjuk, hogy ez vezet el a tuti kombinációig, amikor minden kiadja.
Az más kérdés, hogy van akinek az a fontos, hogy a hatezrenkénti szerviz között havonta guminyomást és pár ezrenként olajszintet kell nézni, ezen kívül pöcc-röff minden nap legyen meg. Ezzel én is így vagyok és ilyen motorom remélhetőleg mindig lesz, de kell egy olyan, amit szerelni kell/lehet.
szerk.: kismilliószor láttam már ezt a videórészletet, de mindig elsírom magam a végére. Gyönyörűen rángatja Mucsi a kormányt folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...