Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    salieri: 15k km-enként olajcsere (gyári előírás felezve), hidegen normálisan volt hajtva, illetve amire jelenleg használom nagyobbrészt (munkába járás) nem igazán volt alkalmam extrém mód kihasználni, így tényleg értetlenül állok előtte.

    diablo1984: főtengely is, tehát szinte minden a blokkban. Előttem és nálam is 15.000 - enként volt olajcsere. Ami különös, hogy ebben az állapotában sem volt semmilyen külső tényező, amiből észlelhető lett volna: olajat nem ette, nem füstölt, szépen indult, szépen járt, a hangja sem volt furcsa, erős volt, tehát tényleg semmi jele nem volt.

    rob210: persze sok tényezős. Ezzel csak azt szerettem volna leírni, hogy hiába 'elvileg' golyóálló valami, az is tönkre mehet. Én ezek alapján valamelyik alkatrész gyári hibájára gondolnék, nem user error-ra.
    Nyilván, amit mondasz annak örülök (részben), hiszen lesz egy 0 kilóméteres motorom.
    Azért csak részben, mert ettől a kis tortúrától megingott némileg a bizalmam (hogy ez most miért és mi/ki miatt, az ebből a szempontból lényegtelen), így ha visszakapom, erősen elgondolkodom az eladáson, még ha bukóval szállok is ki belőle. :(

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák