Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    Kronos3000, köszönöm neked is a válszt!

    Találtam egy szakit aki világ életében Renault szervizben dolgozott. Most saját műhelyt visz és itt az utcánk végében van! Kellemes meglepetés.
    Hozzá vittük egy állapot felmérésre a 400 ezer forintos Thaliát. Nem tökéletes, vannak problémái a kocsinak, de semmi komoly.
    Negyedik gazdás, idős mérnök ember a jelenlegi tulaj.
    Rozsda egy deka se. Váltóolaj csöpög, de állítólag ez mindnél ilyen. Kell bele friss és kész. Váltó rudazaton kicsit állítani kell, mert nehezen veszi az egyest.
    Az autóban nincs hibakód. Vezérlés 99,99%, h cserélve lett, mert a vízpumpa és a szíj új. Egy szimering valólszínűleg ereszt. Két hátsó rugó elfáradt, törött. Első féktárcsák betéttel cserések ahogy az akksi is. Első toronygumik (szaki mondta így) cserés. Gondolom ez a toronycsapágyat jelenti.

    Kérdéseim: milyen olaj kell a motorba és milyen specifikàciójú a váltóba? Elf-et említette, h az kell a motornak, de ennyi.
    Tárcsa-betétben vannak ajánlott márkák? Off autómhoz tudom mi a jó, tavaly lett komplett szett cserélve, nem tudom Renaulthoz más-e adott márka minősége.
    Akkumulátorból milyet?
    Van külön benzinszűrő, cserélhető?
    Színkódot hol találom?
    2003-as Thalia 1.4 16V Expression, ~207.000km van benne.

    Délután papírozzuk, vesszük.

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák