-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz AMD Power #8152 üzenetére
A telepek már csak ilyenek. A kedvencem, mikor a padkára kell parkolni és vannak ott villanyoszlopok. A tahója tuti, hogy kb. 2,5-3m-re fog megállni az oszloptól, akik meg este érnek haza, ezek a barmok miatt keresgélhetik a helyet, ahol elférnek.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AMD Power
titán
válasz forceberg #8153 üzenetére
Áhh ne is mond... egyik este a másik utca légvégében kb 500m tudtam csak megállni a maradék 1 szabad helyen. És úgy ,hogy nálunk van parkoló hely bőven.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
just
aktív tag
Ma délután amikor indultam, kiírta a fed. comp. hogy "Injection Fault" kb 500méterrel odébb megálltam, leállítottam, aztán beindítottam és eltűnt a hibaüzenet, cserébe nullázta a napi km számlálót. Pár napja tankoltam tele OMV üzemanyaggal és azóta 80km-t mentem. Mitől lehet? 1.9dci
Two things what i hate. People that can't count...
-
forceberg
veterán
Reménykedj, hogy nem kezdi megadni magát valami drága cucc!
Esetleg nem ártana kiolvastatni, hogy mi volt a pontos hiba.
Nekem egyszer sajnos ezzel állt le, de nem is indult újra, csak rángatott az önindító.
A szerelő, aki megcsinálta, nem tudta(vagy nem akarta?) megmondani pontosan, hogy mitől javult meg. Nekem amúgy érzésre, mérésre a Lukas gázolaj vált be.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
95 körüli(facelift előtti) Lagunája kinek lenne? Konkrétan 2.0 16V RXE -ről érdekelne vélemény, mit bír, mik a típus hibák, lpg-t hogy viselné?
Köszi! -
just
aktív tag
Pontosan tudtok írni pár fajta olajat amit most megtudok venni a benzinkúton, és jó bele?
Two things what i hate. People that can't count...
-
Vesztor87
senior tag
Ahogy nézem a Suzuki nem drága.... Sőt. A Swift a Clio kategóriája, most a Swift GC (igaz 3 ajtóval) 2,5 milla, mint a Clio Campus, csak épp a Swift ennyiért 7 lufit ad, klímát, esp-t többek közt. A kíma a Renault-nál 160k, annyiért már majdnem a GLX Swift van, aminél már az USB-s hangcucc is benne van
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #8166 üzenetére
én is csak azt tudom javasolni, hogy mind a két kocsiba ülj belle meg fogod érezni a különbséget. mint ha más dimenzióba ülnél be.
de én nem foglak meggyőzni, azt veszed ami neked tetszik egy biztos én nekem a suzuki nem alternatíva.
az az én szememben nem autó és a családom biztonsága az első.Renault power
-
just
aktív tag
Tudja valaki hogy mekkora nyomással dolgozik az MII 1.9 dci-ben a turbó? Illetve hogy érdemes-e lefújószelepet venni rá, meghosszabbítva vele az élettartamát.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Talán semmi köze nem lesz az élettartamhoz, a nyomását nem tudom pontosan, de olyan 1,2bar körüli. Egyébként dieselbe picit körülményes és költséges a lefújó: link
Egy időben elgondokodtam én is ezen, de közel 100k-t kiadni egy kis szuszogásért, szerintem nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Urak én nem akarom oszatni az észt de tudjátok, hogy hogy működik a lefújó szelep?
Csak mert ha tudjátok akkor arra is rájöttök, hogy JELENTŐSEN!!! meghosszabbítja a turbó életét.
NAgyon egyszerű a képlet amikor a hirtelen gázadás után hirtelen elvesszük a gázt a nyomás hova lesz szerintetek?
A turbó nem azonnal hagyja abba a termelést, így még egy nagyon rövid ideig nyomja a delejt.
Ami nem tud hova távozni és feszít mindent.
HA van lefújó szelep van hova távozzon a nyomás.
Így elég kíméletes üzemet biztosít a turbónak.Aki csak a hangja miatt szerelteti be az egyértelmű, hogy jaszkarizni akar, de aki tudja miért szerelteti be az még mellé kap egy igen morcos kis hangot is.
Renault power
-
Pár szösszenet a az előbb linkelt lefúvós bolt szakmai fórumáról:
-A kérdésem, van- e bármilyen különbség a lefújó szeleppel ellátott diesel motor és a lefújószelep nélküli között a
hanghatáson kívül?- A válasz rövid és egyszerű: NINCS Egy dieselbe csak a hang miatt érdemes lefújót rakni, mivel nincs pillangó és
nem kell foglalkozni a feltorlódó levegővel.Illetve:
- Mert ugyebár a legtöbb dízelben gyárilag van lefújó hogy a felesleges nyomást elengedje csak ezekkel
az a baj hogy nem hirtelen nyitnak hanem folyamatosan engedik el a nyomást. Ezért nem lehet őket hallani.
- A dieselekben, legalábbis a vw-audi td-iben van egy pop-off szelep szerűség.Vákum nélkül működik és szerintem
az a lényege hogy hiába dolgozik légfelesleggel a diesel motor, bizonyos nyomásnál biztosan el kell hogy
engedjen valamennyit.Vagy éppen ez segít a nyomás szabályozásnál.
- A pop off szelep egy felüláteresztő szelep, ami úgy működik, hogy egy adott
nyomásérték felett kinyit, és elkezdi elengedni a levegőt, amig a nyomás ismét nem csökken. Pl. ilyen szelep a
wastegate szelep is. Nem kell hozzá vákuum, sem semmi más. Elvileg lehet vele turbónyomást szabályozni, de nem
nagyon használják tudtommal sehol ezt a megoldást (gondolom nem eredményez túl stabil nyomást). Mármint
úgy nem használják, hogy a nyomást közvetlenül a nyomóágon engedik el egy ilyennel, nem pedig a kipufogó
oldalon, ahol a wastegate viszont pontosan így működik.Tehát köszönöm, nem kell észt osztani.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ezt a részt tudom kiemelni:
"Illetve:
- Mert ugyebár a legtöbb dízelben gyárilag van lefújó hogy a felesleges nyomást elengedje csak ezekkel
az a baj hogy nem hirtelen nyitnak hanem folyamatosan engedik el a nyomást. "A jelen motortípusnál valóban neked van igazad maximálisan
De ne mindegyik dieselben van szelep ami elengedi a nyomást.
A fejlettebb injektorosoknál, már mindegyikben van ilyen az említett 1.9DCI-is.
Magyarán én általánosságban írtam, hogy a lefújószelepnek nem csak a hang az értelme előnye is van. Azoknál a motoroknál, ahol van "elengedő" szelep ott tényleg nincs értelme a lefújónak.De benzineseknél és régebbi adagolósoknál van értelme.
Ezért is írtam, hogy nem akarom az észt osztani.Renault power
-
A benzinesnél tisztában vagyok az értelmével, de itt a kolléga a dci-t kérdezte.
Mondjuk az adagolósokat nem vágom, de pl. ittis általánosságban ír a dieselekről, tehát nem különbözteti meg az adagolós és a magas nyomású dieseleket.
Egyébként én egyértelműen a hanghatás miatt szerettem volna ilyet, csak hát ilyen áron baromság.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
Nem tudtam hogy van benne szelep ami folyamatosan engedi a nyomást. Akkor így megkímélem magam a beszerzéstől Köszi a választ!
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Elért valami gyújtásprobléma azt hiszem. Szerelési útmutatók vagy valami "könyv" van valakinek digitális formában?
Majd jelentkezem, meg jó eséllyel kérdezek.
-
AMD Power
titán
Kövezzetek meg de én lazán vennék ilyen Sanderot...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Én ebből ezt venném.
1,6 62 kW/85LE ARCTIC MUSIC 2 390 000 - 300.000Ft. + 50.000 rakatnék bele oldalégzsákot + Dacia Garancia+ (72 hó/100 000 km) 79 990Ft.
2220000Ft-ért lenne egy ÚJ 1.6 85 LE klímás 4 légzsákos autóm 6 év garanciával. Ennél jobb ajánlatot keresve sem találni jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
őstag
válasz AMD Power #8187 üzenetére
én ha ennyiért és iylen kategóriájú autót keresnék akkor inkább egy swiftet vennék, az előző szériából még kapható újonnan is pár darab és azok nagyon olcsók
a finanszírozás igénybevételéért járó 3 kiló kedvezményt pedig szerintem ne keverd bele, mert te is tudod, hogy hogy sokszorosan vissza fogod fizetni (ha a -300.000 kedvezmény valami másra vonatkozik, akkor elnézést benéztem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Davidof92
senior tag
Tegnapi nap folyamán indultunk volna az autónkkal (renault scenic 2 1.5 dci). Apu beül, megnyomja a start gombot, izzít, nyiiiiknyiiiiknyiiiiknyiiiik katt. megnyomja megint: taktaktak pípípípípí
lemerült az akksi, király
ha lehúzzuk az akksi saruját mimindent felejt el az agya? Csak mert most 55Ah-s van benne, gondoltuk hátha befér egy 60-as vagy 62-es. Monduk végülis megbírjuk oldani a táplálását, van itthon nicd akkujaim, össze bírok belőle rakni 12 voltosat, arról elvan az agya amíg próbálgatjuk az akksikat. -
-
-
biker
nagyúr
válasz Davidof92 #8194 üzenetére
valóban, ez a legfontosabb dolog, ami ha nullázódik, tökön szúrom magam
nyilván nullázódik, de "lényeges" dolog nemElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest