Új hozzászólás Aktív témák

  • Predator2

    addikt

    válasz Csatravi #72455 üzenetére

    A történet, nagyon bonyolult, és szövevényes is, de röviden:

    Nemrég vettük az autót, amit szivattyú hibával hirdettek.
    Alkalmi vétel volt. Terhelésre leállt->résolaj mérés->2 pori nagy résolaj veszteség.

    alt="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" title="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" [kép]

    No para, gyorsan 2db kapcsoló szelep csere, vissza a porlasztók, és már lábon is jött haza a kocsi, de az egyik porlasztó felújítás nem volt az igazi, mert fura hangja volt a kocsinak, izzítás világított is.

    Majd itthon, újra szórakozás a kocsival, és mivel javítva lett a porlasztó (résolaj rendben), elment vele faterom egy próba körre. Sajnos 100m után a kocsi megállt, vissza kellett tolni az udvarba. Se kép se hang.

    Másnap megbontottuk és ezt találtuk:
    alt="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" title="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" [kép]

    alt="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" title="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" [kép]

    alt="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" title="alt="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""" title="alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""""" [kép]

    Csavar lelazult, elment a hajtás a nagynyomású szivattyúról. Illetve egyértelműen látszott, hogy 3 foggal elment a vezérlés, semmi gond, a szerelő azt mondta húzzuk vissza a csavart, majd indítsuk be. Így is lett, szépen járt. Mivel a szíjak nem voltak jó állapotban, meg nem is volt rendesen a helyén el lett vidve vezérlés cserére, és ha már ott volt, akkor ki lett cserélve a szivattyú is, az elektromos hiba miatt.

    Minden jónak tűnt. Eljött az idő, hogy friss papucsokat kapjon az autó, így hát el is ment vele fater. Útközben meg-meg torpant a kocsi.
    Gondolta valamelyik pori szarakodik még. Majd egyszer csak csatt, és az autó megállt. No para, jött a szerelő, trélerre rakták a kocsit.
    Kiderült, hogy a szerelő nem nyomaték kulccsal húzta meg a szíjtárcsa csavarját, elment vezérlés. Így egy hétig ott pihent nála. Garanciában vállalta a hiba javítását!

    Kiderült, hogy egy szelep leszakadt, és kilyukasztotta az egyik dugattyút is. :W :W :W :W :W
    Az hogy lehet, hogy a 82HP motor dugattyúja nem megy bele a blokkba, csak a 65HP? Volt valami machinálás? Tudtok ilyenről?
    Mind1, most az egyik dugattyú egy 65HP-s motorból való (új gyűrűkkel)

    A szerelő járt/kelt vele, majd a kocsi megint megállt! Hazaszaladt a trélerért, visszavitték, és kiderült, hogy az egyik pori (nem a felújított)
    2-es vagy a 3-as hengeré akkor is porlaszt amikor nem kellene. De nem csúcs hibából. Az autó amikor ment meg-meg torpant, a szerelő szerint, csak azért nem lazult le a szíjtárcsa csavarja ismét, mert most nyomaték kulcsal és menetrögzítővel rakta össze. Most szarakodnak hogy rájöjjenek, hogy ugyan miért porlasztó akkor is amikor nem kellene.

    Próbáltam rövid, lenni.
    Nem voltam ott, csak az elmesélés alapján osztom meg veletek a történet egy részét, próbáltam úgy átadni, ahogy sikerült felfogni.
    Nem vagyok autó szerelő!

    [ Szerkesztve ]

    >> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Új hozzászólás Aktív témák