- Elden Ring
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #48883 üzenetére
Idézet amivel teljesen egyetértek:
A motorban igen sok helyen a kenőolaj magasabb hőmérsékletű felületekkel találkozik, hengerfal, melynek a felső zónája 300C körül is lehet, a dugattyú tető alsó felülete, a vezérműtengely, a szelepszárak... nem az a kérdés, hogy az olajteknőben, ahol 60-100C-s az olaj, hanem ott ahol épp ellátja a feladatát, ott hogyan tud megfelelni a követelményeknek...A kopott fémet semmivel nem lehet pótolni, csak méretre munkálással, és alkatrész cserével... egy 50-es olaj épp oda nem "fér be", ahonnan a 30-as nem képes felépíteni a folyadéksúrlódáshoz szükséges nyomást a csapágyban... De ezt az önjelölt kocsmai szerelők nálam biztosan jobban tudják...
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs