Új hozzászólás Aktív témák

  • Ebit

    addikt

    válasz ABE #4076 üzenetére

    "Ha egy szervizes azt mondja tapasztalatok alapján, hogy a meghibásodások száma csökkenthető a gyárilag előírt intervallumok lerövidítésével, akkor érdemes elgondolkodni rajta, hogy vajon a gyárban tényleg felkészítették-e az autót mostohább körülményekre. Én azt mondom, hogy a gyáriak sem tévedhetetlenek..."

    A gyár,ha jelzik felé a problémát,változtatni tud a karbantartási előirásokon,csereperiodusokon, ahogy megtette a vezérműszijak esetében./neki is előnyősebb megoldás lenne ez,kőtelezően javasolni,egy 10 ezer ft-s szűrő gyakoribb cseréjét,ha valóban ez okozza a problémát/
    Tekintettel,hogy nálunk kettő dci üzemel,jelenleg összesen 300 ezer km feletti futásteljesitménnyel,némi személyes tapasztalattal rendelkezem.
    Természetesen a tankolási szokások eltérőek lehetnek,a mások által használt autókkal szemben,és mint irtam,én rendszeresen használok üzemanyag rendszertisztitókat.

    A renő dci motor a közös nyomócsővel,egy elég komoly technikai szintet képvisel,ami ,nyilvánvalóan,magában hordozza meghibásodás lehetőségét,de a helyzet sokat javult,amióta a Delpi hozzáférhetővé tette,a befecskendező rendszer felűjitásához szükséges gyári alkatrészeket.

Új hozzászólás Aktív témák