-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
Igen 40K körül van, de nem kerülhető, mert a motor megfelelő működéséhez szükség van rá. Érdekes ez a Cli nekem is 80 ezer körül jöttek ki a begségei, azokat orvosoltuk, azóta komolybajom nem volt most 200 ezer van benne. Van velük gond, de melyik kocsival nincs, a fogyasztása viszont kárpótol hosszú távon.
Füge
-
-harry-
csendes tag
Sziasztok!
Sikerült vennem egy 2000 évjáratú 1.2es Cliot.
Lenne egy-két kérdésem.
Jelenleg 185/60R14es téli gumi van rajta,ezzel vettem. A pótkerék 165/65R14es gyári, de a gumisnál azt mondták hogy erre a 175/65R14es gumi való. Sajnos semmilyen könyv nincs hozzá.Nem tudom melyiket vegyem meg rá.
Másik dolog a sebváltó karja, mikor visszaveszem a gázt, elég erőteljesen elkezd mozogni. Ez mitől lehet?
A szervóját elég nehéznek érzem, legalábbis G astrához képest, de lehet csak a széles gumi az oka. -
Ebit
addikt
válasz -harry- #4464 üzenetére
a gumisnál azt mondták hogy erre a 175/65R14es gumi való.
14-es méretben gyárilag ezzel szerelték.
Sebváltókar mozgása,általában a hátsó tartó gumibak/kutyacsontban/lévő szilentblok,szakad,vagy gyengül meg.érdemes alánézni,szakadt,cserélni eredeti gyárira kb 4 ezer forint.
-
AMD Power
titán
WSR volt ma kint valaki?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
meroly
veterán
válasz Füge007 #4463 üzenetére
Milyen gondjai voltak neked és kb mennyibe kerültek? Szívesen tartanék már ott, mármint nem a 200ezer km-nél, hanem hogy semmi baja.
Ma ismerős jött utánam és ő fekete füstöt lát, az tuti EGR, aztán alapjáraton otthon a ház előtt üresben, 2000-ig pörgetve kékes-szürkés...Impossible is nothing
-
nem_tom
őstag
-
Füge007
senior tag
80 ezer környékén jöttek ki a gyerekbetegségei, 4 porlasztócsúcs csere, EGR szelep csere, ez 250 ezres tétel volt, úgy hogy nem itthon vettem a porlasztócsúcsokat. Majd 90 ezer környékén elkezdtek rázni az első féktárcsák, cseréltem őket innmár nem gyári renaultra, a gyári ami 3x annyiba került eldeformálódott. Ezek ki lettek cserélve azóta komoly bajom nem volt vele, pedig ha valaki akkor én sokat megyek vele. 110 ezernél vezérműszíj, vizpumpa, bordás szíj csere, de ez természetes.
Jelenleg már elérhető a porlasztócsúcs felújítási Delphi elemekkel, így ezt is olcsóbban lehet orvosolni mint annó.
Nem örültem neki gondolhatod, de ha azt kérdezi valaki megérte megvennem ezt az autót határozott igennel válaszolok. 200 ezer kilóméter alatt sokat( 1 tank 1000-1200 Km / 50 L gázolaj) spórolt nekem, és útközben soha nem robbant le!
Füge
-
meroly
veterán
válasz Füge007 #4477 üzenetére
Köszi a beszámolót. Ez a porlasztócsúcs hiba hogy jelentkezett?
A fekete füstöm akkor EGR, a kék meg turbo?
Ősszel megy műszakira akkor rendberakatom. Elöl nekem is kattogott valami két éve, akkor valami gömb-izét cseréltek benne, jó drága mulatság volt, de azóta semmi baja.Amúgy ha kímélem városban klímával 5,5-et eszik, azért ez szép. Hasonló diesel 6-7l, benzin meg simán 8-9l, szóval ez engem is kárpótol. Sose gondolkozunk azon hogy kocsival menjünk-e valahova, és inkább költök mellé az alkatrészekre minthogy itthon álljon, mert nem tudom megtankolni.
Ja egyébként nagyon sokat számít az is hol tankolsz, mert a shell diesel extra és a mol diesel között óriási különbség van fogyasztásban persze a shell javára.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
Reménykedjünk , hogy nem az a baja.
Azért ez a 8-9l túlzás egy picit. Bátyám 1.9TDi 140LE chippes Toledoja eszik klímával városban 6.5-t. És nem is egy méret a Clioval.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
forceberg
veterán
Ha már Shell!
Pestről, ahogy megyünk ki az M5-ösön, a mellette lévő Tesconál van a Shell kút.Olcsó, és eddig jónak tűnt az anyag. De az utolsó két tankolás eredménye furcsa eredményt hozott...
A jelenség:
Eddig: ha épp bejelzett a gázolajszintre, akkor kb. 55 litert tankolt minden kút az első kattanásig. Ha mentem még a jelzés után, akkor kb. annyival ment bele több, mint amennyit mentem.
A mostani előtti tankoláskor: a múltkor a bejelzés után mentem vele kb. 60-70 km-t, azaz max. 3 literrel mehetne bele több, mint az 55 liter, azaz kb. 58 helyett 60.87-ig ment el! Eddig régebben a csúcs tankolásom 60.2liter volt ,de akkor koppra kiürítettem és akutas a kattanás után még nyomott bele.
Most pénteken meg a kútra érés előtt kb. 1km-rel jelzett, hogy éhes a kocsi.
Belement 58l.
Azaz, amikor 58-nak kellett volna belemennie, akkor 61 ment, amikor meg 55-nek, akkor 58 ment. Azaz 55-60 literen kb. 3 litert csalnak az eddigiekhez képest.E két utolsó tankolásomon kívül eddig mindig bejött körülbelülre az a számolásom, hogy mennyi fog belemenni.
Akárhogy számolom, ez 1000Ft tankolásonként, mindjárt drágább, mint a többi kút...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Füge007
senior tag
A porlasztócsúcs hiba nehéz indulással jelentkezett, 4-5 indult csak be, plusz az elektronika is jelezte ha megléptem nagyon a gázpedált! Turbónak bírnia kell, szerintem ez sima EGR hiba, de persze meg kell nézetni szakemberrel.
Shell üzemanyagot tankolok én is, jó benyomásom van róla.
forceberg 2 hete szolnokon jártam így, de ne csodálkozzunk, ilyen a mi kishazánk sajnos.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
forceberg
veterán
válasz Füge007 #4484 üzenetére
Annyi, hogy így is 1320km-nél jelzett, hogy enne, szóval még így a kúti csalás gyanújával is 4.6l/100km. Igaz, főként országút + pálya 110-zel(akkor azért gyorsítok, ha épp kamion előzés közben utolérnének a sietők), de még ez is jó egy alsó-közepes autótól.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
meroly
veterán
válasz Füge007 #4484 üzenetére
Ja olyan gondom nincs hála a jó égnek, olvastam hogy az elég drága mulatság. De a kicsike még télen is pöccre indult, persze mire kivártam hogy minden led elaludjon.
AMD Power: de még én mennyire bízom benne!
forceberg: én is csak lesek mikor az 50l-es tankba 52l-t tankolok
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Füge007
senior tag
Szerencsére már javítható hiba a Delphi kiadta a hivatalos javítókészletet hozzá, nem tudom miért vártak erre éveket De hát az üzlet nagy úr a gépjárműiparban is!
Igen ha jó és az üzemanyag is OK. - 27 ben is pöccre indul, legfeljebb 2x izzítok rá.Csodák még vannak, meleg van és tágul a tank
Füge
-
meroly
veterán
válasz Füge007 #4488 üzenetére
Hát gondolom az sem 2ezer forint lesz, ha olyan nyűg is előjön. Ez a kocsi nagyon kényes vagy alapból mindegyik. Após ezres suzuki swiftje - ami a miénk volt - pl a műszakin kívül még nem járt szerelőnél.
Még jó hogy Győrben lakom és itt van jó szakszervíz. Lehet oda viszem átnézetésre és nem a szerelőmhöz.Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
válasz Füge007 #4488 üzenetére
Hogy még több pénzt tudjanak így lehúzni az emberekről.
Egy benzines Suzukit nem szabad összehasonlítani egy nagynyomású diesel rendszerrel. Mondjuk ezek a Delphis rendszerek nem a legjobbak az is biztos.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #4490 üzenetére
Hát sokszor gondoltam rá, hogy bánom hogy eladtuk apóséknak a swiftet és hogy clio-t vettünk, de aztán a kényelem, a fogyasztás és a biztonság szempontjából sztem jól döntöttünk. Nem az a fajta vagyunk, akik 3-4 évente cserélik a kocsit, szóval remélem ha minden gyerekbetegségét kinövi azért 2-300ezer km-t kihúz majd nálunk. Persze közben a gatyánk rámegy....
Impossible is nothing
-
-
Füge007
senior tag
Minden kocsival van nyűg és para is. A legjobb, haver Mercedesnél dolgozik műszaki vizsgáztató. Jön a tulaj 18 millás benzines merci, 2 év alatt 3x hozta be tréler, vörös fejjel ordít, hogy kineveti a szuzukis amikor ott vészvillogózik az út mentén. Na ez a gáz, egy ilyen nagy értékű nem kényes dizel lerohad. Olyan kocsim még nem volt, amire nem kellett költeni, a kocsi ez ilyen, még egy kerékpárt is szervízelni kell, nemhogy egy kocsit.
A legkevesebbet a renault Twingómra költöttem, most barátnőm használja, szerintem még évekig gond nélkül.
Következő kocsim is dizel lesz ez nem vitás, szeretem, hogy dinamikus, emelett nem eszi le a gatyám. Ha meg kiszámolom a ráfordítást, és a megtett Km-ert azt mondom ez belefér.
Épp elkezdtem nézelődni ezügyben, valami nagyobb min 150 Le dizelben gondolkodom.
Füge
-
-
-
meroly
veterán
válasz Füge007 #4494 üzenetére
Jogos, de nem mindegy mennyit költesz rá, mert nálunk már jópár évnek el kell telnie, hogy behozza az árát. A következő kocsit már kinéztem, mert lassan kinőjük a gyerek miatt a cliot. Ford Focus kombi. Gyönyörű.
AMD Power: mi is csak annyit megyünk vele.
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest