- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz Sly189 #33149 üzenetére
FM transzmitter Kínából miért nem jó erre?
Nem kell kábelekkel bajlódni és szerinte a legolcsóbb...
Nálam szivargyújtóba dugva, lejátszik usb-ről, vagy sd kártyáról.A rádiót beállítod a transzmitteren beállított hullámsávra és megy. Itthon kb 3000 Ft onnan megvolt vagy 600 Ft-ból.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
(#33599) -=Tiger=-: nem kell a műszerfalat leszedni. Otthon magad is kitudod szedni.
Vezető oldalról a lábnál a borítást leszeded, kiszeded az utastérmerevítőt, majd a gáz+fékpedált. Ezután kifordítható az egész fűtőmotor.(#33600) Sly189: jó, de a tiéd manuál klímás
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
Egyszer megpróbáltam pár éve. Bár türelmes ember vagyok, de ehhez már nem volt türelmem.
Az a probléma, hogy ha nincs megemelve az autó akkor nagyon nehezen hozzáférhető, szerelhető.
Anno szétégett valami vezeték, de a motor sem volt már százas. Aztán rá 1-2 évre behalt a motor. Most akkor jöhet a harmadik műtét. Az-az igazság, se erőm se időm az ilyen dolgokhoz mostanában, nemhogy ebben a jó időben.
-
válasz -=Tiger=- #33604 üzenetére
Megemelni???
Én simán háttal befeküdtem a lábtérbe (lábam kint) aztán mehet.
Most, amikor másodszor bontottam szét nemrég, mert a keverőmotort akartam megnézni, talán 10perces mutatvány lett volna. Viszont visszarakásnál az az utastér merevítő egyik felső csavarja a múltkor, meg most is megviccelt, azzal tököltem egy csomót. Nem férek hozzá, csak nehezen, egyébként megy hip-hop.
Bár igaz, most az idő nem a legjobb hozzá.
A szerelő viszont nem a legjobb megoldás, nekem olyan számokat mondtak, amikor én is szerelővel akartam csináltatni, hogy csak úgy jött ki a szemem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
Ma akarom feltenni az oldalablakra a légterelőt. Mivel tisztítsam meg a kis rést ahova kerül a cucc?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
-
Skizz
addikt
Hahó
Kinéztem egy ilyet. Esetleg motor, évjárat alapján tudnátok mondani egynehány típushibát? Vagy ha van r19 szaki ismerősötök Esztergom közelében, aki tudna segíteni átnézni, meghálálnám.
-
dhgm
tag
Hahó!
Alkudj belőle és vedd meg...
ennyiért robogót nem kapsz...
12 évig volt ilyen autóm, mai is bánom, hogy eladtam.
Csak tankolni kell és a kopó alkatrészelet cserélni, hálából kimegy a világból...
Legnagyobb hibája ebben a korban a hátsó torziós rugó törése, toronycsapágy elöl, ez miatt első rugótörés...
Hütő szivárgása,
Másra nem nagyon emlékszem
Többi típushoz képest jó fogyasztás...1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
Nem vagyok nagyigényű, nekem stabilan megy azóta is. Van rajta külön equalizer... Szerintem nem rosszabb minőségű a hangja mint a gyári fejegység cd-je..
Arany megfizethető középút, a legegyszerűbb megoldás.1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
-=Tiger=-
tag
Már 2x bontattam szét kb. 15-20E Ft-ért... / bontás. Először elégett benne egy csatlakozó, hol ment, hol nem, aztán már egyáltalán nem, majd behalt a motor. A szerelő szarul tette össze vagy 3/4 évig jártam égő légzsák lámpával mire meglett a saját Clip, hogy MAGAM tudjam orvosolni a hibát, mert a gyári kiolvasás után is csak rossz ötleteket kaptam. Szal még így is szoptam. A légzsák az addig is meg-megviccelt, így azt hittem most is az a baja. Hát most más volt.
1x megpróbáltam szétszedni, de valamiért a fék pedált nem tudtam kivenni, mert fogta a bowden és nem jöttem rá, hogy... aztán ott volt a merevítő amin össze-vissza mennek a vezetékek. Úgy tudnám még a szerelését elképzelni, hogy kivszem az ülést is és úgy fekszem be, de ebben a mocsok időben kinek van ehhez kedve?!
-
kisninja
őstag
Szerintetek mi okozza a hűtővíz hőmérséklet ingadozását.... Közép és az alatt lévő csík között ingázik városban és azon kívül is.. Most kezdte el ebben a hűvösebb időben. Nyáron cseréltem termosztátot akkor minden rendben volt légtelenítettem stb fűtés is jó.
Én termoszára gyanakszom de hát vadi új és jó minőségű. Elméletileg a vízpumpám is jó vez cserekor az is cserélve volt.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
válasz FRENK1988 #33615 üzenetére
Én először a fémbigyókkal raktam fel, stabil volt, viszont olyan zaj jött be, mintha le lenne húzva az ablak.
Aztán a fémfüleket eldobáltam és fbs-el ragasztottam fel, most már stabil, bár sajnos zajos így is. Mondjuk nekem már fel sem tűnik, mások szokták megjegyezni, de hát valamit valamiért.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
imyourfriend
őstag
válasz kisninja #33627 üzenetére
Nem vagyok rosszakaró, de gondolnék én is a hengerfejességre. Vadiúj motort bejárattuk, már volt benne 8ezer km egyszer csak jövök hazafele vele aztán elkezd ugrálni a vízhőfök mérője.. mondom ez nem lehet igaz, 50-el nyomom neki, kinyomtam a kuplungot elkezdett felfelé mászni.. aztán 50 körül haladtam, és ugrált fel alá a vízhőfok (azóta kb km-enként ránézek) de rendben van és sajnos hengerfejes volt. De reméljük a legjobbakat.
-
kisninja
őstag
válasz imyourfriend #33628 üzenetére
Meddig ment neked fel ? Nálam a normál és az alatt ingázik...
Ráadásul ha most kezdte el akkor még az olajamat se basszta össze vagy a vizet. így elég nehéz rájönni, szétszedés nélkül.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #33631 üzenetére
Egy dologban biztos lehetsz nem a termosztát rossz.
Nézd meg a hőfok jelző kábelezését, mint azt mondtam, ha szerencséd van csak ott zárlatos, vagy húz át valami szigetelési probléma miatt.
A nagyobbik baj a hengerfej, és azt ha az nem fogod látni a vízen és az olajon se, csak akkor ha üzem melegen odalépsz neki és közben a kiegyenlítő tartályt erősen figyeled, ha ott buborékok vannak akkor az azt jelenti beledolgozik valamelyik henger a hűtési körbe.Reméljük mint azt már írtam, hogy csak kábel vagy csatlakozó hiba.
Renault power
-
imyourfriend
őstag
válasz kisninja #33631 üzenetére
Ingadozott össze vissza, felment majdhogynem a veszélyes zónáig is egyszer. Onnan jöttünk rá, hogy abból a 4 liter neonzöldes folyadékból amit bele kell tölteni megevett vagy 2,5 litert már de kb ekkor ingadozott ilyen veszélyesen a mutató, előtte még nem. Még szerencse hogy nem nyáron 40 fokban volt, akkor lehet hogy besült volna már a motor kb. Szerintem úgy vehető észre, hogy elkezdesz fűteni akkor ingadozik, vagy ha melegen nyomsz neki egy jókora gázfröccsöt és felugrik normál hőfok fölé a mutató majd elveszed a gázt és nem jön le onnan. Viszont nézd meg amit a kollégák javasolnak, aztán hogy eszi e a folyadékot később is mert ez nem normális ahogy működik.
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
A pirossal karikázott lenne a pollenszűrő helye? Ugyanis vettem szűrőt, mert szerintem ezer éve nem volt cserélve, erre nagy meglepetésemre itt nem találtam régi, elhasználódott szűrőt.
Autó egy Clio II 1,9 dti -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Nem vagyok clio szakértő de szerintem ott kéne lennie.
Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Igen az! Ha veszel bele, oda kell figyelni, hogy beleférjen, némelyik után gyártottat alig lehet belepasszírozni!
Füge
-
kisninja
őstag
válasz imyourfriend #33633 üzenetére
Köszönöm az infókat most néztem otthon kicsit habzott de csak a legfelső csövön majd mentem vele kicsit hosszabban akkor már semmi buborék. Letekertem a sapkát semmi nyomás nem volt benne. Hidegen a a vízszint min max között melegen meg maxnál mint ahogy régen. Nagyobb gáznál sem emelkedik meg a hőfok mentem hegynek és ugyan úgy ritmikusan fel le a csináltam videót majd valahova feltöltöm.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisgyerek85
senior tag
Köszönöm! A csere megtörtént, vagyis az új behelyezése az üres helyre. Pontosan így csináltam ahogy a videóban látható.
[link]Csak azt nem tudom, hogy amíg volt egy állandó szerelőm pár évig az az ember miért nem tudta magától kicserélni vagy venni bele pollenszűrőt is amikor olajcserére vittem hozzá az autót
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Klímás? Az enyém nem, és abban sincs.
Neked van az a videón szereplő fedél ott?
Anno a klímás Tháliánkban se volt, annak még ki kellett vágni a rést és be kellett szerezni még a fedelet is a szűrőn kívül. -
laszlo168
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
kilopták a szalonba, majd jó pénzért eladták
-
giigz
veterán
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Mert pollenszurot csak klimasba raktak, az enyemben sincs pollenszuro.
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Én az enyémet még nem szedtem szét, csak mikor mondtam a szervizben, hogy cserélni kéne, benézett a srác, és azt mondta, ebben nincs.
Az a baj, hogy most szereztem be oda egy hiányzó patentet, és most nem szedném szét. A klíma nélkülibe nem érdemes szűrőt tetetni? -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Remélem nem tényleg ugyan úgy csináltad mint a videón, mert a kezét eltörném annak aki a csavarokat fogóval babrálja, hogy utána ha valaki szeretne még cserélni benne szűrőt akkor már ne tudjon.
Ékes példája a Pékek autószerelőkén alkalmazásának.SZATA:
De érdemes mert nem fog annyi dzsúz bemenni az utastérbe.
Ha nem zavar a por meg a sok apró falevél amit beteker a lég befúvás akkor ne tegyél amúgy mindenképpen érdemes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #33646 üzenetére
Én idáig csak ilyennel találkoztam. Lehetnek kivételek, pláne a Renault-nál nem lehet az összes autóra kimondani semmit, mert mindig van kivétel, de általánosságban a klíma nélküliekben nincs pollenszűrő, és szintén általánosság, hogy a klímásokban van pollenszűrő. Ha azt írod rá, hogy nem igaz, ez akkor is igaz lesz. Tehát a "csak"-ot javítom "általában"-ra, de a lényeg érthető volt szerintem így is.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Elden Ring
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen