Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27099 üzenetére
Azt már nem, de már nem is foglalkozok vele, majd valami szerelő átnézi, úgy is van más probléma is vele.
(#27095) FerNandor: na végre, egy jó motor
Egy ilyen kéne de nagyon, egyébként a 2.0 dci-t nem ismerem, hogy mik a nyűgjei, talán valamelyik renault fórumon kellene utána kérdezned. Elég ritkák, nem sok embernek van.(#27101) tresh: a 6.5 városban, annál a motornál bőven beleférne
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
válasz FerNandor #27095 üzenetére
Először azt hittem az első képen hogy az a villanyoszlop az ablaktörlő lapát DDD LoL az már törölne masszívan...
Nem is hallottam még 2.0 dCi ről ilyen évjáratban. 150 paci, korrekt lehet. Szép a felni, szép a festés. Csábító, igényes hirdetés.
HÓ: Vredestein. Jóóóó, tapad nagyon, na majd reggel 5 kor melóba menet megnézem jobban hogy mit is tud Hegyi úton fel le no problem. Hozzá kell tenni, hogy nem nagyon menőztem Főleg hogy ha hazaérek épségben, akkor csapathatom PS3 on a GTA V-t
-
senior tag
Par napja erzem, hogy kicsit remegnek a pedalok, illetve alapjaraton picit rangatja a kasztnit, meg a kipufogoa hanga sem teljesen ismetlodo.
Erre most reggel elkezdett villogni a narancssarga Check Engine lampa, es 1.100.- as fordulat szam alatt folyamatosan, szabalyosan remeg a kasztni, mintha az egyik henger nem menne.
Mar ketszer vagy haromszor volt Check engine lampam, de akkor nem villogott, hanem vilagitott. A Renault-os szerelo azt mondta, hogy szetment a lambdaszonda csatlakozoja, es ossze kellene forrasztani a kabeleket.
Szerintetek is a ho most szethuzta a csatlakozot? Vagy mas hiba lehet? Nem lehet esetleg, hogy csak az egyik gyertya ment ki?
-
gabx76
őstag
válasz SocketA #27105 üzenetére
Saját tapasztalat alapján ebben a sorrendben nézd át:
- Trafók (felcserélgetve kitalálható melyikkel lehet gond, bár ehhez jól jön egy hibakód-olvasó)
- Kábelezés érintkezése a gyújtás részen.
- Gyertyák
- Befecskendező szelepek (nálam ez utóbbi volt ludas, bár nagyon nehezen derült ki) -
-
Babcola
tag
válasz gabx76 #27050 üzenetére
Köszönöm szépen a linket, bátorságot vettem, és sikerült megrendelnem a hőmérőt. ( azt nem tudom mikor jön meg)
Szorított az idő mert már csak 3db volt. Aztán ha már + fokok lesznek kicserélem, mert nem akarom eltörni a tükröt meg a műanyagokat
Itt az autóm
Esetleg be lehet rakni a többi közé[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Én csak annyit tudok, hogy rettentő megbízhatónak mondják.
Csak azon izélok, hogy nem kombi. Viszont a kombi nincs mindig kihasználva, csak jó ha van. Viszont a kiharapottsegűt is szeretem, mert egyben nyílik a csomagtartója, és ebbe is lehet azért pakolni.
A kettes clióval is jól elvoltam, ketten németoba is boven elfertunk. Legközelebb csak szombaton tudnám megnézni, 1,1m-ért el is lehetne remelem hozni.
Az a 2.0dCi nagyon durci lenne[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
-
FerNandor
őstag
válasz FerNandor #27110 üzenetére
nem lesz meg ez az autó szombatra, ez szerintem biztos. (de ha meglesz én megyek megnézem és ha olyan el is hozom. nekem nagyon jónak tünik.)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
senior tag
válasz rob210 #27107 üzenetére
Lehuztam egyenkent a 4 trafo kabelet: Amikor a 2-est (ha jol emlekszem) es a 4-est (ez tuti) huztam le, akkor be sem tudott indulni a motor, a masik ketto lehuzasakor pedig nem ugy jart a motor, mint amikor mind a 4 rajta van, lentebb volt az alapjarat is, a hangja is mas volt. Szoval lehet, hogy megy a 4. gyujtas is, csak mar nem teljesen jol?
Biztos, hogy gyujtotrafo, gyertya nem lehet (esetleg kormos a gyertya) ? Annak mi lenne a jele?
-
Laraxior
titán
válasz FerNandor #27112 üzenetére
Had kérdezzem már meg, hogy Ti hogyan parkoltok, meg, hogyan közlekedtek ilyen idöben abban a városban? Mert amikor én ott voltam, emlékszem,, hogy egy bazi nagy dombra épült, vagy egy része, ilyen dimbesdombos, és eléggé meredek. Namármost aki ott lakik....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #27113 üzenetére
Egyesével húzd le öket. 3 hengerrel még elindul az autó, de nagyon rángat. Lehúzol egyet, leáll az autó, ez biztos jó. Addig húzod, amíg nem áll le, na az lesz a ludas. Már amennyiben tényleg trafó.
De mint látom felmerült a lambda is hiba gyanánt."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ThodEE
őstag
válasz Laraxior #27114 üzenetére
Nekem 21év alatt alatt nem volt gondom Pécsen lévő parkolással még ott laktam (ebből 3évet vezethettem is) de nagynénémék pl az utca aljába parkolnak és volt már hogy szánkóval indultak el otthonról reggel mikor ilyen az időjárás
Szerencsére a meredekebb utcákba jórészt tehetősebbek laknak akik már 4*4el mennek hazaHomoktetőn laktam mielőtt Szadára költöztem, Pécstől kb 5km, de délelőtt 8-9re le volt pucolva mindig az út
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
gabx76
őstag
-
senior tag
(#27118) gabx76 és (#27122) rob210 Köszi! Elvileg sikerült találni egy debreecni srácot, akinek van bontott gyújtótrafója és ki is cserléi nekem. Nagyon remélem, hogy ez a hiba oka...
-
senior tag
Este meg hasznaltam egy kicsit a kocsit igy 3 hengerrel (ha a trafo a baj), ez mennyire gond?
Most egy kulfoldi forumon azt olvastam, hogy nem tanacsos igy hasznalni, mert a nem uzemelo hengerbol a benzin a katalizatorba juthat. Lehet azert jarni vele? -
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #27124 üzenetére
Én a helyedben messzire elkerülném a használatot.
A 4 henger azért van kitalálva, hogy működjön.
Eleve az a henger ami nem megy az nem ad le terhelést a főtengelyre ami deformálódáshoz vezethet, ahogy írta Mágus is.
Nagyon nem szerencsés.
A hengerlekapcsolásos módszert nem így kell érteni a VW-nél sem
Szóval bírd ki azt a kis időt és ne használd a kocsit amíg nem megy minden henger.Renault power
-
senior tag
válasz rob210 #27126 üzenetére
Elvileg par ora mulva egy uriember hoz nekem egy bontott gyujtotrafot, be is szereli. O azt mondja, hogy a kocsi ilyenkor leallitja a hibas henger befecskedezeset, igy nem jut benzin a hengerbe. Mondjuk ha ez igaz is, ezzel csak annyi baj van, nem mindig villogott a motor visszajelzo lampa, igy lehet, hogy nem mindig erzekelte a hibat, es neha adott oda is benyat... nem tudom...
1-et akkor eleg csereltetni? vagy parban kellene?
Ilyenkor kell toroltetni a hibakodot, vagy mindegy?
-
senior tag
Mindenkinek koszonom a segitseget!
Egy srac hozott nekem bontottat bele, meg bele is tette. Eddig jonak tunik, bar picit masabb a hangja a kocsinak, mindjart teszek fel videot. De gondolom azert, meg megcserelgette a gyujtotrafokat: a zoldeket 1-4, a szurkeket pedig 2-3 tette.
Hibat eddig nem dob a kocsi, bar meg nem mentem vele, majd este lesz hasznalva. A hibakodot majd toroltetem, gondolom az nem baj, ha csak tarolja...
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #27129 üzenetére
A hibakód megváltoztatja a motor karakterisztikáját.
Azaz az ecu vészmódba kapcsol, mert a hibakód alapján azt érzékeli nincs minden rendben.
Érdemes mielőbb töröltetni.
Meg gyorsan összeszedni egy kis pénzt és mind a négyet kicserélni densora vagy berura és nem kell soha többet foglalkozni vele.
Míg ezek a valeo sagem termékek (ugyan az) bármikor újra generálhatják ezt a hibát.A lényeg, hogy most megy.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #27130 üzenetére
Tárolt hiba esetén nem kellene, hogy így legyen, ha mégis, akkor nagy baj van a renault-nál.
Minden egyes újraindítás után kiveszi a vészmódból, ha a hiba már nem áll fenn, szóval a tárolt hiba nem határoz a vezérlőben...
Javítsatok ki, ha a renaultnál nem így van, minden normális gyártónál ez a bevett eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Mágus2 #27131 üzenetére
Ebben en is remenykedek, hogy egy regi hiba nem befolyasol semmit. Hiszen ha lehuznam a kabelt, utana visszadugom, akkor maris toroltetni kellene?
Na mind1: Rob jol mondja: most megy, ez a lenyeg. Orulok neki, hogy nem paranoias voltam, hanem ezekszerint a "pedalremeges" mar elojele volt. Legkozelebb ha ilyen lesz, akkor mar megyek is a bontoba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SocketA #27132 üzenetére
Ne várd meg a legközelebbit, cseréltesd ki mindegyiket és nem lesz legközelebb. Mi lesz, ha legközelebb lerohad valahol a szavanna közepén, éjjel, hóviharban. Gondolod a Belügyminisztérium majd dob egy SMS-t?
A megelőzés fogalmát még tanulni kell, nem addig kell hajtani a kocsit, amíg megy, néha azért ha valamin már látszik, hogy cserés lesz, azt ki lehet cserélni hamarabb is. Aki ezt fölöslegesnek érzi, az megérdemli a segítő ESEMEST.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Mágus2 #27133 üzenetére
Magus: Ez igaz, de: 10 eves kocsim van. Szerintem mindent ki lehetne rajta csereltetni Nem fogok most 40 ezret aldozni azert, hogy nyugodtabban aludjak.
Tipikus pelda erre a multkori: Bo egy eve tettem fel zsir uj katalizatort, meg zsir uj hatsodobot... erre karacsonykor a kozepdobbol kiszakadt a cso... Hiaba koltottem ra 70 ezeret, megis szetment. Persze tudom, hogy a szerelo volt bena, es nem vette eszre, mert egy evvel elotte ennek mar biztos voltak elojelei.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
senior tag
tresh: Neked konnyu, Te magad szereled Jo tudom, hogy a trafokat en is be tudnam tenni, de kulcsom sincs hozza, amivel azt az egy vacak csavart ki tudnam szedni.
Amugy nem mondhatjatok, hogy nem koltok ra, eleg sokmindent kicsereltem mar rajta. Amit mondtak a szerelok mindent megcsinaltattam. (Vezerles, kipufogo, futomu, masik valto, kinyomo, kuplung stb stb...) Kerekekbol sem a 10 eves 1 miliset teszem fel.
Es mindezt ahhoz kepest, hogy alig hasznaljuk a kocsit...Mágus2: bnomert elmentem a munkahelyre, utana pedig azert kerdeztem meg, hogy a bontoba meg el tudok menni vele, vagy sem. Nem azert kerdeztem, hogy csapatni menjek vele (az meg szombaton megvolt )
Most is eleg eroteljesen elgondolkoztam a kocsi eladasan, de ugy vagyok vele, hogy ez (is) 'tipushiba" volt, mindenkinek elojon, 7ezerbol megusztam.
Ha meg ezt a vacak beazast megszuntetem, akkor marad addig, amig nagyobb baj nem lesz. De mar nagyon varom, hogy mikor jon elo elektronikai hiba...El kene mar fogadnom, hogy hasznalati targy, sosem lesz tokeletes. Ahhoz uj kocsit kene venni, es meg ott sem biztos. Ha meg minden patent lenne rajta, akkor ugyis osszetornem/osszetornek.
Viszont hetvegen is voltunk szankozni, ha lenne egy gyonyoru kocsim (mint amikkel most szemezgetek 3-4 eves Megane II coupe) azt meg sajnalnam ilyenre befogni, hogy szankot moge kotni, meg utana koszosan betenni a kocsiba, stb stb... meg hogy kint alljon a szabad eg alatt...
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #27131 üzenetére
Rosszul fogalmaztam.
A már megszüntetett és eltárolt hiba valóban nem, ezt csak a hiba esetére írtam.
Hogy azért tudott elindulni, mert vészmódba kapcsolt.De valóban rosszul is írtam meg rosszul is fogalmaztam.
A már eltárolt hiba elvan mint a befőtt a tárolóban, azt hiszem az csak bizonyos tárolt hiba mennyiség után fog jelentkezni megint, hogy ideje lenne kezdeni vele valamit.
De az valami 20 körüli, valahol mint ha ezt olvastam volna.Na mindegy az enyémmel ilyen nem fordulhat elő, egy nincs hibám, kettő kitöröltetem és megcsinálom a hibaforrást azonnal.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
Füge007
senior tag
-
gabx76
őstag
Ha már ragaszkodunk a gyári megoldáshoz, akkor egy ilyen nekem szimpatikusabb, ha MP3-at is szeretnék hallgatni.
szerk.: Akinek meg update list-es van, annak elég egy kábel.
szerk. 2.Nekem amúgy a gyári cucc a szekrényben pihen, mióta megvettem a kocsit, a kormánykapcsolóra meg szépen ki van vezetve az utólagos tempomat)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest