-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
Tudom hogy a motor része kapott az élettől, mikor most nyáron hozzám került, pfúú olyan olaj jött ki belőle, senkinek nem kívánom. Nem is csodálkozom a magas fogyasztáson.
Én is hajtom mikor pályán megyek vele, szeretem tartani gps szerint a 130-140et, ennyit megérdemel hogy még sokáig jó legyen.Fűtésemmel kell kezdeni valamit, mert pénteken mire felértem Pécsről Gödöllőre jól megfáztam a hideg kocsiba
Van patent a műszerfalba vagy minden csavaros?
Mert meleg garázzsal nem tudok szolgálni neki, viszont a csavarok nem törnek el
Szombat-Vas-Hétfő ráérnék megnézni hogy eldugult csak a radi vagy más baja van, de nem mertem eddig neki fogni, mert minden nap kell az autó péntek estighttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26351 üzenetére
Ha a radiátort ki akarod venni azt nagyon gondold, meg, mert nem 5 perces munka.
Én is csak úgy mernék nekiállni, ha lenne rá 2 napom.
A műszerfal legmélyén van.
Viszont ha ilyen olajsaras a kocsi akkor egy motormosót is érdemes beiktatni.
Nekem csodákat hozott ki belőleJah és minden patenttal van a műszerfalban.
A felsőrésze csak patentot tartalmaz.
De ha kertes házban laksz van megoldás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26354 üzenetére
Igen a radit akartam kivenni és lett volna rá majdnem 3 napom, de így hogy patentos, nem fogok belevágni, tudom hogy olajradiátorral stb meglehetne oldani a szerelés idejére a meleg kérdést, de nem is csináltam még ilyet, nem is vagyok autó szerelő, rábízom az ismerősömre csak Ő Pécsen van én meg Szadán
Motormosóról lebeszélt eddig mindenki mer hogy öreg autó és utána rosszabb is lehet, ne kockáztassunk volt a szlogen
Valószínűleg a radi a probléma, mert a csövek a tűzfal felé melegek, a hűtővíz 2-3km alatt beáll üzemi hőmérsékletre. Vagy van ott valami lamella ami elállja a bejövő meleg útját
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26355 üzenetére
Azt kéne első körben kiszűrni, hogy mechanikus hiba van-e vagy valóban a radiátor kakukk.
Én nem hiszem, hogy el lenne dugulva.
Véleményem szerit a szabályzó, lamella az ami nem tereli a levegőt.
Ezt érdemes megnézni a konzol kiszedésével.
Mert az is lehet, hogy a bovden húzódott ki és nem terel a lapát(lamella).Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26356 üzenetére
Hűtőfolyadék csere volt mikor most bejöttek az első hidegek, de akkor utána rögtön kipróbáltam hazafelé és jött be meleg.
Aztán 3-4 hete felfedeztem hogy nincs meleg
Azóta többször megpróbáltam a légtelenítő csavaroknál a légtelenítést, mentem már vele a folyadék csere óta legalább 500km-t, nyomkodtam a csöveket de semmi változás.Lennél kedves útbaigazítani hogy a terelőt hol kell megnézni?
Ahhoz is le kell venni a műszerfalt?http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
SZATA
senior tag
-
ThodEE
őstag
Tényleg nyomom neki, de pályán egyenletes 130-140nél inkább 8-9et vártam.
Igen, kb 5perc alapjárat vagy 2-3km menés.
6km re van a melóhely, félúton már tökéletes a víz hőmérséklet a mutató szerinthttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
daniel2121
senior tag
Van egy 2008-as Renault Megane kombi autóm garantált 50.000km-rel 1.5 diesel, német autó volt,én hoztam be külföldről, elején volt törött nem vészesen. Mennyiért lehetne eladni?
-
giigz
veterán
válasz daniel2121 #26364 üzenetére
Elég hiányos ez így, használtautón ezekkel a feltételekkel 1,2-1,9 M-ért van.
-
válasz daniel2121 #26364 üzenetére
És ki/mi garantálja azt az 50K km-t?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SocketA #26334 üzenetére
Kezdődő trafó lesz az vagy gyertya, amikor egyenletlenül járt, akkor nem mindegyik hengerben volt szikra, az ott el nem égetett benzin lejutott a katalizátorba és a megfelelő hőmérsékleten szétküldte a kiput. A katalizátor majdnem olyan forró üzemi hőfokon, mint a kipufogó csonk a motoron.
-
válasz daniel2121 #26368 üzenetére
Hány lovas, esetleg pár kép, főleg a belsejéről, gyári felszereltségi szint, ilyesmik alap infók lennének.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
válasz Mágus2 #26369 üzenetére
Mágus2: Az alapjarat ingadozas kb. delutan 4 fele volt. Utana meg mentem a kocsival par kort. Es ejfel fele, tobb oras allas utan ment szet a kipufogo. Elindultam. Kicsit meghuzattam egyesbe, es amikor tettem at kettesbe, akkor szetesett. Szoval nem volt uzemi homerseklet.
-
-
-
-
hossszú
őstag
válasz Sly189 #26376 üzenetére
Nem rég nézettem meg a porlasztóimat, szerencsére hibátlanok voltak. Az enyém hagyományos porlasztós, annak a bevizsgálása 2eFt volt darabonként, az újabb injektorokat 4,5eFt-ért csinálták Cegléden.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
Sly189
senior tag
válasz daniel2121 #26380 üzenetére
Egyik ismerősöm vett egy kocsit, olyan km állással hogy 200.000 + néhány száz km.
Pont olyan mint amit visszatekertek 200 000 re, és mentek még vele itthon pár kanyart menőzni
Olaszból volt
-
válasz daniel2121 #26382 üzenetére
(#26380) daniel2121: a motort az hallgathatod az enyémben is 330K után...illetve lehet nézegetni a belsejét is, visszatekertetném 130-150k km-re és mindenki vidám lenne/elhinné de nem fogom.
Nem azt mondom, hogy nem lehetséges az 50K km, de kissé hihetetlen kategória.Ezért is mondtam, hogy pár képpel megdobhatnál minket (külső/belső)...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Karácsony alkalmából lemostam a kocsit, csillog-villog
Nagyon rég volt már lemosva olyan igazán szépre, most sikerült, mióta nálam van az autó, most lett a legtisztább Egyszerűen gyönyörű!
-
Sly189
senior tag
válasz daniel2121 #26382 üzenetére
Ha nem ezzel foglalkozol, akkor inkább tartsd meg, szerintem aprópénzből fenntartható kocsik ezek. Meg a fogyasztás szerintem nagyon jó.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FRENK1988
veterán
Urak kissé fura a kocsim viselkedése.
teli gumi van rajta. A kormanymozdulatokra kedve reagál illetve ahol nyarival elfordul siman a gép most tolja kifelé az orrát a kocsi. Na meg elpattog az uthibakon. Ez termeszetes? Mert a céges skodaknal nem veszem észre. A gépen a mutomuvon még minden a gyári.
meg valami vizes uton teli gumival hamarabb kezd Nektek is darálni az abs?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
-
giigz
veterán
válasz FRENK1988 #26395 üzenetére
Akkor valószínűleg meg van. Nekem a 2007-es nyárival volt ilyenem, hogy nem nagyon volt vele tapadás, azonnal blokkoltak a kerekek, kemény volt a gumi nagyon, kanyarokat sem úgy vette, a kormányt is nehezebb volt tekerni, egyszerűen nem volt az igazi. Aztán jöttek a vadi téli gumik, és egy más autóban ültem, de tényleg.
Milyen márka típus egyébként? Számít még a tárolás is egyébként, minden évben le volt-e mosva lerakás előtt, lekezelve gumiápolóval, nyáron mikor lett levéve, stb.
Szerintem ott a gumi lesz a ludas, tényleg tipikus jellemzőket írtál le, azt már ideje van lecserélni.
-
giigz
veterán
válasz FRENK1988 #26398 üzenetére
Na akkor még érdekesebb a helyzet, persze az is csak 8 éves már, de azért egy Michelin guminak 8 évesen sem kellene ilyet produkálnia... Ha valami Kormoran lett volna, akkor állna amit írtam, de nekünk is van 6 éves Michelin Alpin téli, és azzal még semmi gond nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- EAFC 24
- További aktív témák...