Új hozzászólás Aktív témák

  • radio100jozs

    őstag

    válasz rgeorge #45313 üzenetére

    Csak is a BANK dolga ez az ügy, a Telenornál nem tudnak érdemben ezzel foglalkozni. Sajnos én is beleesek ilyenbe néha-néha, ha neten keresztül fizetek bankkártyával, legyen az vonatjegy vásárlás, vagy megrendelés, bármi. Ilyenkor a bank zárolja az összeget, majd visszateszi a számládra. Van amikor pár nap, ha a a bank egyértelműen azonosította, hogy nem történt meg a tranzakció, de van amikor ez 30 nap, azaz a bank úgy érzékeli, hogy sikeres a tranzakció, és várja, hogy a kereskedő "kérje" a pénzt, és ha ez nem történik meg 30 nap alatt, akkor teszi vissza, törli a zárolást. Banknak is szoktam írni ilyen esetben, de nagyon a fentiek alapján ők sem tudnak intézkedni, ez az eljárási rend. Legfeljebb csak annyit, hogy mit lát a tranzakcióval kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák