-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132517 üzenetére
Most felsoroltal majhogynem minden alkatreszt. :D ezek nem problemak. Vezermulanc az egy olyan alkatresz, ami effele kezbesito uzemmodban szazezer km-eket elmegy, henger megintcsak nem a szuk keresztmetszet, illetve ezeknek van elojeluk, ha valami gond van, hogy a kovetkezo 10 e km en belul hozzanyulhass. Idod lesz ra, zorgo vezlanccal pedig tobb ezer km-eket elmesz, foleg, hogy itt tenyleg gyokkettovel mennek. ha a feszitovel lenne valami, egy csavarral meg tudod oldani.
Injektor. Benzinpumpan kivul ott nem tudok elkepzelni hibat, ami eletszeru. cdi pedig a karburatoros motorban is van, ami el tud koszonni. Ha napkitoresbiztos elektronikai rendszert akarsz az egyedul a megszakitos motoroknal van, azaz nincs cdi, de azokat allandoan allitani, es apolni kell, es megszakitot vinned magaddal egy zsakkal. Azzal en nem szivesen mennek.Viznel az egyeduli normalis erv az eses. Ez tenyleg gondot okozhat, de levegost meg ugyanilyenforman megsutheted a melegben.
100 ezret futott gepet en sem szivesen vennek, ez vilagos, mondjuk egy visszatekert kevesebb km es, durvabban hasznalt tarsanal meg ez is jobb lehet, plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al, es a kuplungja ilyen futasteljesitmenynel meg gyari, akkor olyan hudenagy dolgok nem tortentek azzal a motorral, de hogy dupla koltseg, mert kicserelsz olyan dolgokat amiket nem kell?
Vagy felreertettem, vagy eltertunk a targytol, nem konkret motorokrol beszeltunk, hanem kobalta-vizhutes injektor kozotti felkeszitesi koltsegeket. De te is vizes motorral mentel a balkanra vagy nem?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #132579 üzenetére
Pedig ezek jonnek most, a desert x 2 fenyszoroval, mint regen a cagiva, mivel akik gyerekkorukban a dakaron, vagy baja versenyeken ilyen fenyszorot lattak, azok most ven faszok lettek, akiknek van penzuk motorra.
Akkoriban is meglovagoltak ezt a vonalat:
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132597 üzenetére
A TL volt a kapufa, az elso szeria foleg, mert rossz helyre raktak a vizhofokmerot, rossz volt a karterszelloztetese, nem volt rajta kormanygatlo, es a 90 fokos hengerszog miatt egy nem jol mukodo lengescsillapitot raktak be hatulra. Az sv teljesen jo, egyaltalan nem kapufa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mobal #132610 üzenetére
Ez naked-nek nez ki, nem sportosnak :D
Szerintem annyira nem veszes az ezer v2, bar az enyemen sirva fakadok, hogy mennyire nem megy - jo-jo, egy 100 loval erosebb sornegy utan veszem eszre altalaban, de a sornegy ezer nem csinalja azt, hogy egy kisse hideg idoben nagyon lassu kanyarban - ertsd keresztezodes - gazra egyenesen mesz tovabb becsukott kormannyal, ahelyett, hogy kanyarodnal, mert alul a kis loero ellenere tobb nyomatek all rendelkezesre. es ez engem is meglepett, pedig tenyleg nem egy erogep, ami nekem van, kb 40 loval gyengebb az sv-nel.
Aztan a sornegyekhez kepest fekezesre elkonnyulo hatsokerek nagyon konnyen megall, tehat viszonylag esznel kell lenni, en olyan szavakat nem hasznalnek, hogy buntet, mert ilyenkor az ember azt hiszi, hogy ez egy rettenetes gozgep lehet, amit csak gp pilotak tudnak kezelni, holott egyaltalan nem veszes, de kezdesnek szerintem tokonszuras. Egy 1300-1400 kobos 180 lovas sornegy finomabb, gyengebb alul.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132633 üzenetére
ennek a csomo idonek volt ertelme, mert ha valami adatot keresel, legkozelebb a gyarto oldalara fogsz menni, ha mar egy nemet ujsagnak nem hiszel, nem pedig vmi delafrikai, cz, vagy ru vegzodesu reklamokbol elo szemethalmazra.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132640 üzenetére
EP es Tanacs rendelete a tipusjovahagyasrol.
(L1e-A kategoria a motor)A menetkész tömeg meghatározása
[...]
Egy L kategóriás jármű menetkész tömegét az üzemképes
állapotú, terheletlen jármű tömegét megmérve kell megálla-
pítani, és az magában foglalja:
a) a folyadékok tömegét;
b) a gyártó előírásai szerinti szabványfelszerelés tömegét;
c) a legalább 90 %-ban megtöltött tüzelőanyag-tartályban található „tüzelőanyag” tömegétTehat 90%-ra tankolt tomeget fog kozzetenni a gyarto.
Az interneten a porno mellett volt egy kattintasnyira.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz goofy85 #132707 üzenetére
Kijon. Kevesebb szar rakodik a szivoszelepekre, kevesebb az etanoltartalma, es teljesitmenynovekmennyel jar.
Ahhoz, hogy tuzeloanyagtol teljesitmenyben valtozast erezz hetkoznapi kozlekedesben, kb 5-10% al kellene azt megdobnia. Ezt az oxigentartalmu versenytuzeloanyagok is csak megkozeliteni tudjak. ez tul nagy elvaras.
Tehat nem erezhetsz semmit, mert az fura lenne, ha a kutakon valami olyat tankolnal, ami jobb egy versenybenzinnel is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #132732 üzenetére
Igen, nem sok sikerrel kerdeztel, mert nem valaszoltal nehany kerdesre. Hogy kitol akarod venni, milyen szamlat ad az a valaki stb.
Amugy ez most komoly, hogy forumon belinkelsz nehany kepet, es ha valaki azt mondja, hogy ez hamis, akkor te nem fizeted ki?
Az akra dobokat hamisitjak, de olyan szintu termekek ezek, hogy a karbon minta csak festve van, ami leeg az elso inditasnal. Azonnal eszre lehet venni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #132739 üzenetére
Nem tudsz sokkal nagyobbat beletenni, es az sem kompenzalja azt, hogy az immo lassan leszivja, illetve minel modernebb a motor, annal jobban szivja allas kozben az akkut. A fazer egyszeruen regebbi volt szinte nulla elektronikaval. Nagyobbat nem erdemes beletenni az is csak suly. Inkabb vedd ki ha nem hasznalod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #132756 üzenetére
Az egy autoakku. Nincs ertelme parhuzamot vonni az autokkal. a motorakku joval kisebb es nincs akkora tartalek ilyesmire. Regeneralni nem tudja, melykisutes utan az akku karosodik, amit nem tudsz semmivel regeneralni, bar a toltore ez ra van irva.
A legtobb automata toltovel nem tudsz melykisutott akkut tolteni, mert 7.5V alatt siman hibat fog kiirni es nem tolti.
Nemelyik 3V ig tolt, alatta az sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #132764 üzenetére
Es miert nem te rendeled meg magadnak, miert kell egy maganembernek lehuznia egy gumis cegen keresztul?
Miert nem te veszed meg ebayrol, vagy olyan vallalkozastol, ahol garanciat kapsz ra?Gondolom az az uzleti modell, hogy igy olcsobb, emelle meg osszeszarod magad, hogy hamis. Szuper :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #132766 üzenetére
Jo, akkor hozok neked 349 ert, es akkor megint belinkeled ide a kepeket, amiket en kuldok neked, hogy hamis-e? :D
Ahelyett, hogy forumra kepeket toltesz fel, inkabb annak nezz utana, mit veszthetsz ezzel a megoldassal. Milyen garancialis koveteleseid lehetnek ha egy gumimuhelyben dolgozo, alkalmazott ad szamlat a portekarol.
Annak van ertelme.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #132775 üzenetére
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz MaCS_70 #132802 üzenetére
A terjeszkedes gyorsasaga legfokepp a gazcserenel fellepo orvenylesek befolyasoljak, nem konstans ertek.
legjobban a 2T nel jon ki, hogy magasabb fordulatnal gyorsabb az eges, annyira, hogy a gyujtast is vissza kell venni, de nehany versenymotornal utogyujtast allitanak be hogy tul tudjon forogni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz MaCS_70 #132806 üzenetére
Mint irtam elobb, jelentosen a keverek orvenylese befolyasolja a terjeszkedes sebesseget, nincs egy, bizonyos fix sebesseggel terjedo langfront.
Modellezni tudtommal nem igazan lehet. Vagyis lehet, csak annyi tenyezot nem lehet semmibe bevinni, amivel pontos lenne.
Csak empirikus uton tesztelni-valtoztatni-tesztelni.Szerintem is nagyon erdekes tema, a legerdekesebb szamomra az, amikor izotoppal is megjeloltek benzint, hogy lassak, mik tortennek a 2T gazcserefolyamatoknal. Ebbol derult ki, hogy van olyan benzinmolekula, amit ugyan besziv a motor, de csak az 5. forgattyustengely fordulatnal fog elegni.
Ezt csak empirikus uton lehet felfedezni, semmi nem fogja kiszamolni, valoszinusitem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132809 üzenetére
Ebbe a reszebe nem latok bele. Az alapjan amit olvastam, nem a szamitasba kell energiat olni, hanem abba, hogy egyaltalan megirj valamit, ami annyi valtozoval bir, amire szukseged van ahhoz, hogy ne hulladek adat jojjon ki a vegen.
Szerintem csupan szimulacioval dolgozni nem lehet, es nincs koze az eu normakhoz. Az eu norma az egy eloiras, hogy milyen emisszioja legyen a motorodnak. Nem tudsz lemodellezni egy mikrohullamu gyujtast, proba nelkul, tehat anelkul, hogy ne epotsd meg. Ha nem teszteled le, amit szamoltal, az nagyon amator lenne. A fejlesztes meneteben benne kell legyen a teszteles, mivel a valosagot nem tudod kiszamolni, es sok dolgot a mai napig nem tudnak, hogy mitol van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz MaCS_70 #132808 üzenetére
Mint mondtam, en a modellezesrol tul sokat nem tudok ebben az iparagban, de kozvetlenbefecs mar ~ 60 eve van, a hibridsegben akkora nagy tudomany nincs, amit modellezni kellene, hogy fel lehessen talalni. De lehet valami felett elsiklottam?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz MaCS_70 #132812 üzenetére
Tenylegesen hasznalhato kozvetlenbefecs benzinmotoroknal mar a 2. Vilaghaboruban voltak repulogepmotorokban. 300 SL ben szeriaban 54 ben volt mar, tehat sorozatban gyartani es forgalomba hozni sikerult jo reg ota.
Hogy a szigorodo eu normaknak ezek nem felelnek meg, az biztos, de ezek tenylegesen hasznalhato dolgok voltak.Jahogy a hibridet te a nem a hibridekre erted, vagyis a diesottora :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132823 üzenetére
Azt a dekadens nyugati oldalt ajanlom, aminek a multkor nem hittel, a motorradonline-t. Ott eleg pontos adatok vannak. Magyar oldalakat -mint mindig - felejtsd el. Hirdetooldalakat ugyancsak felejtsd el. Vannak nemet rajongooldalak egy-egy tipusra, ilyenkor az ember, aki a veboldalt osszehozza, minden anyagot, de tenyleg mindent ossze szokott gyujteni, a szinkodoktol kezdve, mennyit adtak el belole milyen evben bezarolag. Rakeresnek valami ilyen oldalra is. Nekem ezek eddig mindig segitettek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #132831 üzenetére
Tehat a teljes szinuszu= egyeniranyitott?
Nem pontosan tudom, mit ertesz piac alatt.
Van gyari es utangyartott. A gyari sokszor gyenge pontja a motornak, ilyenkor all ra valamilyen utangyarto borsos arert pl mosfet szabalyzora, ami elviekben nem melegszik annyira, de a tekercs sem birja annyira a strapat.Gyari sosem mosfet-es, utangyartott bizonyos konkret motortipusoknal mosfet-es. Motoroknal a gyari mindig tirisztoros es egyeniranyitott.
Csunderlik Csaba vagyis Prop tech csinalt Magyarorszagon fesszabokat, ahol ez gyenge pont volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132842 üzenetére
A motorok fesszabalyzoja nagyreszt shunt. Ahol epp nem gerjeszteses, de az ritka.
Nem vagyok penge elektromossagbol, de tudtommal annyi aramot enged vissza a tekercsre, amennyi ahhoz kell, hogy a feszultseg leessen a megfelelo mertekben, a tekercsen meg elfutod a felesleget. Tehat a rendszer mindig koppon van, ezt igy nem lehet nezni, hogy mennyi aramot ereszt at.
A tekercs hogy mit bir, pedig fugg a hasznalt fogyasztok szamatol, es hogy hutve van-e, meg ott lenne az onszabalyzasa az impedenciaval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132849 üzenetére
Ennyi hot a szabalyzo maga nem kepes elviselni, es nem feladata, hogy hove alakitsa a feles aramot. Azt a generator fogja, igy amit a tekercselo mondott az nekem nem tiszta. Ennek jo lenne utananezni.
Nem a hutokozeg allapota befolyasolja, hanem maga a konstrukcio, hogy eleve van- e olajzofurat a fotengelyben, amivel spricceli a tekercset, vagy csak felig el van meritve az olajban. Teljesen mindegy az olaj allapota.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #132853 üzenetére
Mert gyarilag ilyet nem csinalnak. Te csinalhatsz magadnak, de alapvetoen nem ilyen a motorok fesszabjai. Azert kerdeztem, miert linkelted be, mert nem ertem, hogy epiteni akarsz magadnak egy ilyen fesszabot, vagy mi aterved a rajzzal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #132856 üzenetére
Azert az kerdeses, hogy saccolom, egy epulet villamosaghalozatahoz fejlesztett dolog, amit te raksz ossze, megbizhatobb.
Alacsony fordulaton ezek szerint a fesszab miatt keves a toltes motornal?
Ez egy allandomagneses generator. Shunt szabalyzassal. Ez akkor is fogja a fotengelyedet, ha nem hasznalsz semmilyen aramot. A shunt szabalyzasnal pont akkor kimeled a fesszabot, ha tobb a fogyaszto.
Ez akkor is termel aramot, ha semmilyen fogyasztod nincs. Ahol sporolni tudnal, az a gerjesztotekercses generator lenne, ahol a magneses mezot ki-be kapcsolja, es valoban nem lesz toltes abban a nehany szazadmasodpercben.Suritesi aranyt turamotornal velemenyem szerint felejtsd el, foleg ha az a celod, hogy megbizhato legyen, es ki tudja milyen benzinekkel akarsz menni.
Meg mindig nem tudom mit keres motornal az alul-felul vezerles. Meg arra sem valaszoltal, hogy miaz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #132868 üzenetére
Nem tudtam, hogy kriterium, hogy neked kell sajat kezuleg osszebarkacsolnod valamit. Ajanlottunk jart utat, utangyartott fesszabot ami jobban birja a hot, nem neked kell szopnod vele.
Azt hittem, hogy tudod, mirol beszelgetunk. En nem, ezert kerdeztem. De akkor te pedig ezert nem valaszoltal, mert te sem vagy tisztaban arrol, amirol beszelgetunk :D
Tudom, hogy fontos a megfelelo fesz. Kerdesem: nem azert nem tolt alul, mert keveset forog a fotengely?
Eu-n belul ordogtol valo, mert illegalis, de ertem amit mondasz, es magyarorszagon motoroknal nincs fustgaz vizsgalat, szoval ...
kisse szkeptikus vagyok abban a tekintetben, hogy hogyan vitelezed ki a megvaltoztatott vezerlesi idoket, ugy hogy a kovetkezo bekezdesedben alapveto osszefuggeseket nem latsz, es egy 750 es 3 szelepes 9:1 es kompviszonyos karbis motort osszehasonlitasz egy 800 as 4 szelepes 12:1 kompviszonyos befecs motorral loero tekinteteben.
5 -10 lo??? Majd 20% os teljesitmenynovekmeny? Turazashoz nem a loero a lenyeg amugy sem, te nyomatekot akarsz alulra , de gyokkettovel turazni az xrv tokeletes, az egvilagon semmit nem kell vele csinalni. Egyebkent mar egy eve megbeszeltuk, hogy eleg az ereje, es mar akkor is komp viszonyt akartal emelni, szoval nezd, ha azert irod be a forumra hogy beszelgessunk, akkor bocs, de nekem a velemenyem mas. Ha pedig azert, hogy megerositest varj, vagy tulkepp nem tudom mit, amugy leszarod a velemenyeket, akkor most generaltunk par felesleges hszt.Kerlek nezz annyira intelligensnek, hogy ezeket a sarkitott fasz peldakat hanyagolod. Tudom hogy nem seggraketat csinalsz.
Az en szemszogembol magadnak csinalsz felesleges koltseget/feladatokat a vez idokkel, a komp viszony babralasaval, de a legnagyobb hiba, hogy ragaszkodsz egy tipushoz, ahelyett, hogy olyan motort vennel eleve, amit nem kell felujitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #132929 üzenetére
Igen, itt is hasonlo eset van, sztm valamilyen savval, vagy luggal ontotte le, hogy meggyorsitsa a korroziot, mert ennyire egybefuggoen semmi nem rozsdasodik, tehat a festett-festetlen reszek stb. esetleg ha a to melyen van, a kerekcsapagyak sem fognak forogni, hogy igy tologasd a jarmuvet. Meg a fotengely sem fog megmoccanni. Szoval nem erdemes ilyen szemetet nezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #132950 üzenetére
Hangminta szigoruan csak telefonos screenshottal lehetoleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen