- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Alkoholista nevelde
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- PlayStation 5
- Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Battlefield 2042
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #138770 üzenetére
Minden motornal brutalis egy motorfelujitas a motor ertekehez kepest. Ha ezeket eredeti alkatreszekkel akarod megoldani, akkor plane. De mire gondolsz konkretan?
nem is jellemzo egy nagyobb motor felujitasa, vagy hogy uj hengert vesznek az emberek 500 as kategoriaban, vagy afelett. Talan bontott blokkot egyben inkabb, vagy bontott hengert.
Fo motorelemeket lehet kapni kulon, nem ezzel van a baj, hanem mennyi munkaorat kell fizetned, es az anyagkoltseg egyutt mennyi.
Altalaban nem a henger-dugattyuval van baj, vagy nem ettol lesz megbizhatatlan egy oreg motor.
Hanem tulajdonkepp mindentol. A henger-dugo leszarhato. Fogyasztja az olajat, esetleg fustol. De mindig menni fog. De az elektromos anomaliak, amik az idovel jonnek, csatlakozasoknal ellenallas novekedes, korrozio, meglazulo saruk, a gumi alkatreszek mindenhol. Karburatoron beluli tomitetlenseg, vakuumos benzinpumpa tomitetlenseg, elektromos benzinpumpa megszakitosaru beeges, rozsda a tankban.
Emelle beszerezhetetlen eredeti karburator felujito keszlet.Hogy miert fontos hogy eredeti legyen? utangyartottal osszeraksz egy karbit, mert belerohadt a benzin. Egyszeruen nem stimmel semmi. Talalkoztam olyan utangyartott tomitesszettel, ami benzin hatasara megdagad.
Nem stimmel az alapjarati fuvoka hossza, nem stimmel az uszoszint, miutan a tuszelepfeszkeket kicsereled. Egy szopas az egesz. Ezert csak eredetivel dolgozunk, mert az utangyartottra annyi munkaora rakodik, hogy kb ugyanannyit, vagy kevesebbet kell fizetnie az ugyfelnek az eredeti szettel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Hazmester iranyzat megint felerosodott, szivesen elohozakodnek azzal, hogy ki mit csinal amugy az utakon, ami ide le lett irva, mert ugy nagyon vicces mar megint nehany koveteles, hogy mindenki legyen megcsinalva. :D
Hogy miert nem mennek 200 al az uton kozlekedok, es azok, akik indulatosan odakommentelnek az ilyen tartalmak ala?
Mert nem tudnak. Ha betolnal mindenki ala egy olyan jarmuvet, amelyik 3 mp alatt lenne 100 on, legyen az auto, vagy traktor, azt barmelyik veresszaju kommentelo is kihasznalna. Mivel olyan szarrérában ulnek, ami erre nem kepes, ezert nekik mar az is szaguldozas, ha egy motoros megelozi oket lazan. Akkora sebessegkulonbseget latnak, ami felfoghatatlan szamukra. Egy 100 loeros motornak a 200 egyaltalan nem problema. Egy 140 loeros z1000 naked pedig ugy van gyarilag attetelezve, hogy ~210 a vegsebessege, cserebe addig olyat gyorsul, mint egy 180-200 lovas sportmotor. Allitolag naked, es nem sportmotor.
az ezert nem veszek sportmotort arra enged kovetkeztetni, hogy az emberek nagy szamban felnek a sajat motorjuktol. Meg amikor olyat mondanak emberek, hogy ez a motor megol.Te nyirod ki sajat magad az inkompetenciaddal, ami egy kasztni nelkul sokkal kisebb tulelesi eselyeket biztosit. Nem a motor. Az nem egy eloleny. Az egy gep, amit te vezetsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138804 üzenetére
Te a kozlekedes tobbi resztvevojet hozod nehez helyzetbe, hogy hibazzon, ami egy tokeletes pelda erre, hogy az emberek mit kommentelnek- es mit csinalnak valojaban.
Tegyuk fel, van egy suzuki swifted. Az autopalyan a belsoben felejted magad 130 al. Egy bmw-s a kulsobol jon, mert felkurta magat, hogy tottyogsz a belsoben. szabalytalanul, ott akar elmenni melletted. az, aki egy yt videonal sem tud jozanul, indulat nelkul reagalni dolgokra, veletlen sem fogja elengedni a bmw-st egyertelmuen a gazra fog allni. Kb 140 ig birja azt a szart feltornaszni, majd a bmw elmegy mellette.
Nezzuk, mi van, ha a swiftet kicsereljuk egy lexusra.
A kommentelo emberunk szaguldozni fog ugy, hogy nem szeret szaguldozni. Mert a chicken game-et meg kell nyernie.
A fonoke basztatja egesz nap a munkaban, ha ugyet kell inteznie, akadalyokba utkozik, stb. De az, hogy vki a kulsobol megelozi? Na azt mar nem.
Akarcsak nalad. Veled ne baszakodjon senki, belemesz a jatekba.Igy lesz az, hogy a hazmester jellegu kommentelok egy egyszeru, de rossz megoldast kovetelnek, egy bonyolultabb problemara. Tehat legyen mindenki megcsinalva, mikozben oket is meg lehetne mindenert csinalgatni.
Az ego-t le kene rakni, amikor a slusszkulcsot felveszi az ember. De az ember nem egy robot, aki csak vezeti a gepet, legalabbis itt elbukik az emberek tulnyomo tobbsege, es olyan helyzetekbe manoverezi magat, ami ugyanolyan karos, mintha szimplan szaguldoznal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138811 üzenetére
Hat jo :D
"Ha van időm, meg kedvem játszani, akkor az ilyet be szoktam várogatni. Minél tovább kockáztat, annál valószínűbb, hogy tanulópénz lesz a vége."
"Na és? Ezzel semmilyen szabályt sem sértek. Ha ez hergeli, azért én vagyok a hibás? Városban a motor gyorsabb, mint az autó. Ez tény. Ha ő ezt a tényt nem hajlandó elfogadni, az az ő baja."
"Megyek előre a két sor között, de neki az lassú, ezért átvág és a másik oldalról kerüli a sort. Szerencsétlen autós meg nem tudja, hogy melyikünket engedje el. Ha őt veszi észre előbb, akkor rámhúzza a kormányt. A paraszt robogós meg csodálkozik, hogy utána büntetem és letolom az útról."
"Szeretek játszani és ha vki kóstolgat, akkor néha belemegyek a játékba. Sztem nincs ezzel semmi baj."
Szoval nem, te nem errol beszelsz.
ez az, ami szerinted rendben van, es igy van egy hatarozott velemenyed. Szuper. :DDDNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138810 üzenetére
En ezt irtam:
aki egy yt videonal sem tud jozanul, indulat nelkul reagalni dolgokra.
Pont azok a kommentelok, akiknek a legszilardabb es legszelsosegesebb velemenyuk van, azok nem tudnak plane ego nelkul kozlekedni. Es az ilyenek a legnagyobb faszok az utakon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138813 üzenetére
Erted mi a problema. Pontosan tudod.
Illetve kepzeld el, hogy mindig ha vmi faszsagot mondasz, en szaros bottal piszkalni foglak, hogy epp ellentmondasz magadnak.
Nos kb ezt koveteled az utakon is, hogy mindenkihez legyen odarendelve egy traffi, vagy rendor. Ugyanigy, ahogy en basztatlak ha hulyeseget beszelsz. Milyen szep lenne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138820 üzenetére
:D
Van egy velemenyed, amivel teljesen szemben all egy masik, amit korabban irtal.
Ha nem tudsz mit kezdeni vele, akkor jon a szemelyem. KlasszikEngem az zavar, hogy te ezt allandoan elfelejted, hogy a mentalitasoddal tokeletesen reszt veszel abban, amit epp kritizalsz. Emelle ez az egybites pikirt velemenyirogatas. Ezt nem csak neked emlitem meg, barkinel aki ilyet tesz.
Mert ez engem zavar. Nekem az a vicces ahogy ezeket az agyad mindig elmaszatolja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #138831 üzenetére
Miutan megegyszer vegigolvasod a hszeket, es ertelmezed, kiderul, en soha nem foglaltam allast semmi mellett.
En csak azt kritizaltam, hogy egyszer szerinted mindenkit meg kellene bszni, egyszer meg nemi szabalytalansagot el lehet nezni. Es engem ami zavar, amikor ezt egy kommentelo donti el.
Ennyi volt a mondandom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138836 üzenetére
Ez eleg bonyolult kerdes, mert a lancot azert kell kivulrol olajoznod, hogy ne melegedjen fel a gorgok es csapok kozott. Ha tulsagosan felmelegszik kenoanyag (lancspré) hianyaban, akkor a csapoknal O, vagy X gyuruvel szigetelt zsir egyszeruen annyira higfolyos lesz, hogy kifolyik, es nem lesz kenoanyag a csapoknal, ahova semmilyen kenoanyagot nem tudsz bevinni kesobb ezek miatt a gyuruk miatt. Ekkor felgyorsul a kopas.
Tehat ha nem nagyon molesztalsz egy lancot, elvileg az is eleg sokaig birja, mivel a kenoanyag nem fog kiforrni belole.
Hogy ehhez mennyit ad hozza a lancolajozo, azt nem tudom. Elviekben sokkal jobban kenve van a gorgo vele, szoval...Amiket hozzam hoznak, azok eleve nem mennek vele gyorsan, szoval nem tudnam megmondani a kulonbseget.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #138862 üzenetére
Eleg cuki. A hangja mar nem annyira. De a lenyeg, amit ugy latom senki nem vett eszre ( ), itt az, hogy ez egy yzr500. A GP rol.
Egy ugyfelunk hozzajutott egy ilyenhez, es gyertyat akart benne cserelni. Bement a helyi yamaha kerdkedesbe, ott meg kirohogtek, hogy sajnos ilyen gyertya nincs keszleten, es beszeljen a prototipus osztallyal japanban, ha van olyan esetleg.
Az ember nem adta fel, tenyleg beszelt vmi japan csokaval, es mondta hogy kene 4 gyertya egy 500 asba. A japan mondta, van, de draga. -jolvan, mi baj, lehet, kuldje!
A vegere a 4 gyertya postaval 1400€ lett. Akkor a tulaj azt mondta, hogy hat jo, ezt elengedem, mivel mar beinditani is krva draga ezt a motort.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #138886 üzenetére
Az sv hasonlo lesz a cb hez teljesitmenyleadas szempontjabol, a sornegy az fordulaton lesz erosebb, alul meg nem. Tehat az sv t mar elindulasnal erosnek erzed, a banditot kifejezetten gyengenek, de ahogy forgatod, ugy lesz jobb. Pl 10 000 nel.
Az sv pedig 8000 utan egyre gyengebb. Ha sornwgy utan ulsz ra, ott ahol varod, hogy meg jojjon ero, lankadni fog. A bandit 9000 kornyeken a legerosebb, es 12000 ig elforog.
mindegyik 7000 alatt forog 6. ban 140 nel.Ami a legszembeotlobb, hogy mar elindulasnal nagyon fogod erezni, hogy 2 vagy 4 hengeresen ulsz. Az adatokon sok nem latszik, csak a vegsebesseg es a nyomatekcsucs. De az attetelezest nem latod at, csak kovetkeztetni tudsz ra a nyomatek/loero/ max rpm bol, es ugy nagyon nehez fejben elmotorozni, kitalalni hogy hogyan viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138895 üzenetére
Az alul nagyobb nyomatekot nem lehet osszekotni a tartossaggal eleve. Es hogy pont emiatt lenne rovidebb eletu? Mert tobb nyomatek ebred alsobb fordulatszamtartomanyban, es nem forog annyit, mint egy 4 hengeres? Mi volt erre a magyarazat?
A tl1000 semelyik valtozata nem hosszuloketu. Tulajdonkepp 99 ben a legerosebb 2 hengeresek kozott voltak, es az egyik valtozata sportmotor volt. Ezt osszemosni csopperrel, mert ugyanannyi hengere van...A tl nemelyik peldanya sok minden miatt volt rovid eletu, de semmi koze nem volt a hengerelrendezeshez. Eloszor problemak voltak a kartergaz elvezetessel, ami miatt olyan nyomasviszonyok voltak a hengerfej es a forgattyushazban ami miatt az olajzas elegtelen volt, ezt kesobb orvosoltak. A hutoviz homerseklet jeladot az elso szeriaban rossz helyre raktak, ezert mindig tul dusan jart, ami felgyorsult hengerkopashoz vezetett, es rosszul mukodott a befecskendezo rendszer. Visszahivas kereteben megoldottak. A tobbi hiba altalaban szeleptoke tores szokott lenni. Semmilyen lokettel osszekotheto, vagy dugattyusebesseg, nagyobb alternalo tomeg miatti problema nem volt jelen sosem.
Ez joval bonyolultabb dolog, minthogy hengerelrendezesekre ra lehessen barmilyen jellemzot huzni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138921 üzenetére
Az az alkatresz, ami meg sincs, es mutatja, nah az a szeleptoke. Ahogy korabban irtam.
Ez egy tl S, es az elulso henger kipufogo szelepeinel tornek el altalaban a szeleptokek, ekkor ejti be a szelepet. Ahogy itt is tortent. Ezek latszodnak szelepallitasnal, hogy repedtek, tehat normalis szervizeles mellett elkerulheto a baj.
Ez nem v2 jellegzetesseg. Ez a blokk nem hosszuloketu. Nem tep lancot. ~120 loeros motor, annyi a vegsebessege, mint egy sor4 600 nak. Nem fog egyfolytaban egykerekezni, ez egy gyenge szar manapsag.
Leirtam a jellegzetessegeit alabb. Aki ezeket nem ismeri, az nem tudja mit kell rajta keresni, nem erti mi mitol van.
Ez a blokk az alapja az sv1000nek, a dl nek, ami egy turamotorblokk. Sokat elfut, egyaltalan nem mondanam problemasnak, csak a korabbi, elso generaciokat.
Teljes kepzavar meg a kihegyezett hosszuloketu, es a forog 13-14000-et. Kb 10000 et forog egy ezres v2 es. Kulonben nagyon nem lenne tartos.
v2 es utcai motor nem tud ennyit forogni. 14 ezret a ducati gyari sbk versenymotorja forgott es ott 500km kent forgattyushazat kellett cserelni. Meg tulajdonkepp mindent.Viszont hiaba forog valami keveset es nincs kihegyezve, ha valoban hosszu a lokete. Alacsonyabb fordulaton a dugattyu kozepsebessege ugyanakkora lesz, mint a rovid loketunek, nagyobb fordszamon.
De nem ezzel van baj, az alternalo tomegek sokkal nagyobb terhelest jelentenek a csapagyaknak, es az a fordulatszam novekedesevel egyre nagyobb lesz.
Viszont a szeleptokenek semmi koze ezekhez. Egyszeruen ott valamit nem jol terveztek meg, es nagy terheles jut a szeleptokere. Talan.Ezt az idot senki nem adja vissza nekem, amit ennek a hulyenek a videojaval toltottem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138925 üzenetére
nem esettanulmany, csak azonnal beugrik, mi baja a tl s blokknak, mert bar a csoka 30 eve szerel motorokat, de ezt nem tudja.
Amit meg hozzaraknek. Nem beszelt a henger-dugattyurol. Ha beesik egy szelep, akkor eleve a dugattyunak megy neki. Ami pedig fent osszetort a hengerfejben az lemegy az olajteknobe. Alap, hogy lehuzod a h fejet, es elotte felkeszited az ugyfelet henger javitasra, dugattyu cserere, olajtekno levetelere, es takaritasara, esetleg olajpumpa szetszedessel. Es az ehhez szukseges gyari tomitesek megvasarlasara.De mivel eleve akkora kokany az egesz motor, ha szakszeruen meg akarod csinalni, valszeg kirohogne a tulaj. Hat ezek a melok mennek ide.
Es ezert nincs normalis szakember. Mert ha igenyesen akarsz vmit megcsinalni, ahhoz zseton kell. Az meg a legtobbeknel nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #138937 üzenetére
mashogy nem tudsz TK utan kpra venni motort, csak ha vki kiuti alolad ugy, hogy nem te voltal a hibas. Vagy casco.
A kotelezo hellyel-kozzel fizet valamennyit, sosem annyit, mint amennyit a motorod ert.
Ha te magad TKzod le, hasznalt, regebbi motornal nincs casco, max kiarulod az alkatreszeket, es veszel egy meg szrabbat belole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
300ccm 2T euro5 minarelli.
Méghogy nem lehet 2T vel teljesiteni...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138957 üzenetére
Nem pont igy hangzott el, leegyszerusitetted, vagy egyaltalan nem ertetted meg.
Megint a marketing faszsag altal 260 kilos motorokat terepmotornak nevezo hullamot kritizaltak egyesek, illetve azt, hogy a nem aszfalt utat/poros utat nevezik terepnek az emberek nagy tobbsege. Amin egy r1 el is vegig tudsz menni. (Nem gsxr, mert vki egy feldobozolt R1 el ment at a sivatagon) igy volt vicces a pelda annak idejen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138961 üzenetére
De en meg mindig nem akarok r1 el menni terepen. :D
Hogy ki minek nevezi az utat, az inkabb azt arulja el szerintem, mekkora spektrumot jart be motorozas teren. Karburator porlaszto? Hajtorud hajtokar? Megint nem errol van szo.A foldesutas peldat nem ertem, nem tudom mit nem fogadunk el mink, illetve mit jelent hogy te elfogadod a masik velemenyet :D de ebbol a fogalmazasbol ugy erzem, mintha a gonoszok mi lennenk. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #138978 üzenetére
Fb markacsoportokban vmelyik ezres sportmotornal az emberek java resze olyanokat ir, hogy: ozvegycsinalo/mar megvan tobb eve, de meg mindig nem merem lenyelezni/ ez nem bocsajtja meg ha hibazol/a 600 assal jobban ereztem magam...
Ezekbol a sztereotipiakbol, ezek az emberek tenyleg felnek a sajat motorjaiktol, es nehany hozzaszolasbol arra kovetkeztetek, hogy az ezzel jaro latszolagos presztizs (?) miatt tartjak meg.
Peldaul vki kerdezett egy dolgot, hogy ez a motor ilyen-e gyarilag, vagy hibanak minosul a jelenseg- beirta az evjaratot, modellkodot.
Erre nehany ember beirta: nekem a xx evjarat van, 178 loerovel, pacsi/nekem mar az xx evjarat van nagyon megy.
Nem tul bonyolult embernek kell lenned ahhoz, hogy ahelyett, hogy valaszolnal a kerdesre, elkezdj a temaba nem illo fszsagokat irni, amivel nem segitesz, csak meltatod magad, hogy egy ilyen szarod van.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138994 üzenetére
Ha felujitas nem is, de folyadekcsere mindenkepp.
Hogy miert forrt fel a folyadek az kerdeses.
a kollega rajta tarolta a labat a fekpedalon es vegig nyomta egy kicsit a labaval, ugy hogy nem vette eszre, vagy a dugattyu nem ment vissza. A dugattyu ket modon nem megy vissza: fofekhengernel a visszafolyofurat elzarodott vagy rossz beallitas miatt,
vagy berohadt a dugattyu, a karmantyu nem huzza vissza.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138997 üzenetére
A csere modja nem sokat befolyasol ezen, csinalhatod vakuumal, meg kezzel is, ha nem nyomod vissza a dugattyut a nyeregbe a cserenel. Ekkor a dugattyu mogotti terben a regi fekfolyadek fog maradni. Akarmilyen eszkozzel csinalod.
Ennek ellenere a kollega labara tippelek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138999 üzenetére
Ezt igy nem tudod kimerni, hogy mennyivel volt meghuzva. Ha regota rajta volt ra is rohad, es a legkulcs utogeti, nem pedig egyhuzamban huzza bizonyos nyomatekkal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nalunk a fuvarozo ceggel is problema van, 10 motorbol 4 et ugy kapunk meg, hogy leesett a kerettel egyutt valahonnan magasrol, vagy villastargoncaval felokleltek. Szerintem hatalmas emberhiannyal kuzdenek ezek a cegek, meg a taplaleklanc legaljan is.
A legutolso esetek kozott peldaul tankot lengovillat kell cserelni. Egy masik akkorat kapott hogy villahidon az utkozo tort el.
Olyan hibak, mint regen, amik a gyarban tortennek, pl felni meg van karcolva gumi felrakas kozben- mar nincsenek is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #139048 üzenetére
Az aluminium nem rozsdasodik, az egy vasdarab.
A sulya ahhoz van szamolva, hogy a blokkbol milyen rezgesek mennek a kormanyodra, hogy ezeket csillapitsa. Ha ezt lecsereled vmi utangyartottra, ez a funkcio el fog veszni.
Amennyiben a festek lekopott a gumikar mellett, es leginkabb a gazkarnal, en nem foglalkozom vele, ez az osszes motoromnal elofordult, nem csak a yamahanalNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139052 üzenetére
ahogy tboldi irja.
(Az ajanlott topic szamomra kisse metafizika vonalon mozog, amikor erzekszerveinkkel megvizsgaljuk, hogy a leengedett olajnak milyen szaga van, meg szine... tobbek kozt)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest