Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Kicseréltem a kihajtó tengelynél lévő szimeringet tegnap. Jó olajos dzsuvás volt :)

    Azt az állatot, aki megtépte a kis lánckerék rögzítő csavart, azt kissé megütném :)
    150 Nm a gyári meghúzási nyomaték. Namost ezt egy zsír új, 1300 Nm-es Chicago Pneumatic légkulccsal sem sikerült lelazítani. Pedig ez nem Parkside :)
    A megoldás azt jelentette, hogy az öcsém teljes súllyal áll a féken ÉS MÉG emelett egy lécet be kellett rakjak a felni és a lengőkar közé (mert anélkül még a fék is elcsúszott), és egy másfél méternél némileg nagyobb erőkaron erőlködve sikerült lelazítani.
    Magától sem szorulhatott meg, mert a gyári biztosító lemezen tökéletesen látszott, hogy ezt eleve így húzta meg valami őstulok és még azt zárta be a lemezzel.

    A 8 ezer forintos suzuki szimering helyére meg egy 800 forintos citroen szimering került, valami BAG vagy milyen gyártmány.

    Na mindegy, akku feltöltve, szimering kicserélve, ott a blokk szép tisztára nyalva, az ottani kis o-gyűrű is kicserélve, a bukócső sem zörög már, az indexbúrát is összeragasztottam, már csak a hásófék beesésének okát kell kideríteni.
    Az pár hete egy kis karikán fogta magát, beesett, meg füstölt a hátsó fék. Sajnos nem én vezettem akkor épp, a kolléga meg annyit mondott, hogy ja érezte hogy nincs hátsó fék. Ja hát mondom ez nekem is új. És utána jó pár km-en keresztül nem is volt hátsó fék, majd egyszercsak szép lassan visszatért :F
    Azt hiszem, ráfér egy felújítás.

Új hozzászólás Aktív témák