- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Elden Ring
- Nintendo Switch
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Bestbuy játékok
- Star Citizen
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elite: Dangerous
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133358 üzenetére
Ezt nem ertem. 2ben alig tobb mint 100 a tiltas?
Amire ragugliztal, az gps szerint 1ben 99 el megy 9400 nal, ami meg nem tiltas. (ora szerint 110 kornyeke) 2ben 139 ugyanitt.
Es 1 ben nem kapod meg az osszes nyomatekot. Ez teljesen megszokott a motoroknal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133362 üzenetére
Nezz meg nehany triumph nyomatekgorbet, nem mind ugyanolyanolyan. Azt, hogy a 3 hengeres mindenhol huz- nem lehet igy kijelenteni, ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133375 üzenetére
Annyira sok tapasztalat azert ezzel a motorral nincs meg, olajcseren kivul nem nagyon kell ezeken csinalni semmit. visszahivas volt az elso darabokon, ahol a szelepvezetok miatt az egesz blokkot csereltek, amugy csak update-ek vannak hozzajuk. Semmi komoly meghibasodas nincs veluk, de mint emlitettem ~ 1 eve van a piacon ez a motor. garanciat kapsz ra, nagy baj nem lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133380 üzenetére
Es Horvi
Az elado mi mast mondhatna? :D
Nezd, ez a panigale v4 bol fejlesztett motor, kevesebbet forog, es mas a szelepvezerlese, amivel kevesebbet kell szervizbe jarni vele, raadasul ennek mar akar 2 eves is lehet az olajcsere intervalluma. A blokk szerintem nem lesz gyenge pont. Tobb olaj van benne, nagyobbak a rahagyasok ilyen szempontbol. Egyszer lattam tomitetlenseget szelepfedel tomitesnel, de ne ugy kepzeld el, hogy omlik az olaj. Ezzel japan sornegyeknel is talalkoztam, hogy fel tudd tenni koordinata rendszerbe, mirol beszelunk. Egyszer garanciaban kellett 1db led-es indexet cserelni, mert meg volt torve a vezetek. Tobb hibaval ennel a modellnel nem talalkoztunk, de ezekben alig van meg km.Ez Horvinak lehet erdekesebb.
950 es multival van a legkevesebb problema, az a baj, hogy en nem szeretem a multit, mert sportmotoros mokus vagyok, ezert azonnal torlodik, hogy mit csinaltam, es melyiken. 1200 nal sem emlekszem tul nagy dolgokra. Benzinszintjelzo az allando problema, de nagyobb hibak az utobbi idoben amivel talalkoztam, az egy valtocsere a 950 esen, ami egyaltalan nem jellemzo, mindenki csodalkozott, a kollegaknal, hogy ilyen van. ollorugo tores az jellemzobb, ami alkatresz arban ~20€, csak le kell bontani a generatorfedelet, tehat inkabb a munkaora a sok. Tobb darab 100e km futasteljesitmenyu jon hozzank. Szerintem szarul oregszik, minden ami gumi pl, a regi motorokhoz kepest, de alig volt dolgom mas modellel, tehat osszehasonlitasi alapom nem nagyon van, csak a motormuzeumom, ami otthon van, es amit lassan megnyitok, hogy a belepo arabol vegyek megegy valami oreg szart.
Hetkoznapi embernek, akinek nincs penze, (ertsd japan alsoszegmenses ridegtartashoz van szoktatva kiadas szinten) egyaltalan nem ajanlanam a desmo multistradat, mert sokat kell otthagyni desmo szerviznel. Meg ugy altalaban. Ducatin ne is gondolkozz, ha nincs eleg penzed. Otthagyni nem fog. Azert ezek nem etz szinten vannak.Ezzel az olaszozassal en nem tudok mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133389 üzenetére
Sztm peldaul az mt10 az egy tokeletes atmenet a minoseg es koltsegek kozott, az a crossplane blokk eleg megbizhato, es a v4 hang miatt megsem egy egyszeru fapad screamer sor4.
Persze az egy sportos naked, nem turamotor.Ugy altalaban az en kornyezetemben azok formalnak ilyen velemenyt az olaszokrol, akik vagy egyaltalan nincsenek kepben muszakilag semmivel, vagy egyszeruen ignoraljak azt, amire nincs penzuk, vagy vmelyik markaba bele vannak buzulva.
Vagy ezek kombinacioja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133392 üzenetére
Azert ennyire ne huzd fel magad, egy ilyen teman.
Ha igy teszed fel a kerdest, tehat fekete-feheren kell valaszolni, az elore vetiti, hogy neked milyen elvarasaid es ismereteid vannak.
Mai napig van leghuteses blokkos a kinalatban, de sebaj.
Furcsallom, hogy nem neztel utana a triumphnak, azert a regebbiek nem voltak valami hu de megbizhatoak, mint ugy altalaban az europai motorgyartok motorjai, szoval ezt egy csomagba en azert nem raktam volna a japannal, dehat a mostani uj modellekkel nem vagyok kepben.
Feketen- feheren azt mondanam, a japanok megbizhatobbak, kevesebbet kell kolteni rajuk, es talan kevesebb problema van veluk. Ha a problemamentesseg a kerdes, es a koltsegek.
Csak ezzel a kijelentessel mire mesz? Vegyel egy alusil-es honda-t, aminek lekopik a hengerfala 30e km en belul. Vegyel egy sc59 est, aminek nincs megeddzve a primerfogaskereke, es elkopik ugyanilyen futasteljesitmenynel, rn22, es rn19 R1 est, aminek szetverodik a kuplungagya 20e km en belul 1000€ ert. Vagy az rn32, amiben komplett valtot kell cserelni.
Minel nagyobb ismereted van, mar nem annyira egyszeru eldonteni a kerdest. Minel inkabb csolatasod van, annal konnyebben tudod ravagni a valaszt. Es en a teljesen uj modellekkel egyaltalan nem vagyok kepben, ahhoz kellene dolgoznom minden markanal, hogy egy atfogo kepet tudjak neked vazolni. Ez az ismeretem nekem ugy 2010 re korlatozodik, mert azokat a japanokat ismerem ugy-ahogy.
Es hogyan magyarazzam el egy ilyen fekete-feher gondolkodasu embernek, hogy egy ohlins fgr el fogja magat fosni minden evben? Hogy a ktm en a radialis kuplung pumpat ki kell tisztitani mindig, kulonben vehetsz ujat dragan? Hogy a magnezium fekkar recsegni fog?
Vilagos, az embereknek a legfontosabb, hogy minel tobbet menjen a motor foglalkozas nelkul, tokeletesen ertheto igeny, ezert vannak nekem is regi motorjaim, amik egyaltalan nem bonyolultak. De ezt egy bizonyos minosegen felul ezt mar nem tudod kivitelezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133405 üzenetére
De ez megint mi, hogy brutal dus alul? ez lambda szabalyzasos. Semmit nem erzel abbol, epp milyen a keverek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
A mito csak a mai negyutemuekhez kepest erezheto "kielezett" nek. Inkabb 140 kilo korul van teletankoltan, hatso kereken ha megvan a 25 loero, az mar egy jo teljesitmenynek szamit, annak ellenere, hogy 33-37 loeroket lehet olvasni a neten. (Epp most lesz lemerve az enyem is padon, kivancsian varom a lelohaszto eredmenyt) Nagyon konnyu, es biciklinek hat egy nagymotorhoz kepest, de a kihegyezett 2T az a honda RS125, yamaha TZ125 kb 40 loerovel, ~ 80 kiloval.
Az aprilia rs125 es cagiva mito szimpla 125 utcai motorok.Nem kotekedesbol, csak ugye sokat olvasni ilyesmi mende-mondat, hogy ezek a ketutemuek mennyire erosek, olvastam mar olyat is, hogy kezelhetetlenek, es hogy 10 litert esznek. Csak nem szeretnem, ha erositenenk ezt a sztereotipiat, mert vannak emberek, akik elhiszik a legendakat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133469 üzenetére
Ha egy ilyesmi 125 ~8 korul eszik, az mar nem is megy jol. Ha hozzanyultak az atomlocsatornakhoz, es random tettek ezt, akkor lesznek ennel is nagyobb fogyasztasok, cserebe meg szarul is megy.
Az etz olyan 18 loerot tudott minimum, de nemelyik 20 at. De ugye azt sem tul sokaig, ha huztad neki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133468 üzenetére
R1, 2 RS125, ST2, VFR
Ebbol 2 ½ projektmotor, az egyik RS epp most lesz lemerve, ujra osszerakva 0 rol, 40 loero van megcelozva, meglatjuk mennyi sikerul belole. Sok finomsaggal.
A vfr bol valamifele RC30 replika lesz csinalva, de gondolkodom RC45 on is, hamar belekezdek, legyen ram air is rajta.
Az ST2 meg turamotornak van, de miutan kifutottak a projektjeim (hahaha) az is idealis projektmotorra valik, mert nagyon szep a vaz, a blokk, es minosegi futomuve-feke van, amivel sokat nem kell dolgozni. Pl ilyet is lehet belole csinalni:
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz prannk #133501 üzenetére
Ugye, a multkor megkerestem helyetted a guglival a manualt. :D
Pdf formatomu, konnyeden lehet keresni a szovegeben. En ctr+F el szoktam. Mivel ktm, a marka az motorex lesz, a megfelelo specifikaciokkal.
Ha a gepkonyvben esetleg nem biznal, kerdezz meg hozza nem erto, am annal magabiztosabb felhasznalokat a facebookon, esetleg forumokban :DMielott ugy erezned, hogy kerdezni nem szabad, elore megvalaszolnam, hogy szabad, de a manualt elotte ki is lehet nyitni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz beholder00 #133517 üzenetére
En nem hiszem, hogy ezt lehet hegeszteni, elsore azt mondanam, ketkomponensu mugyantaval sokkal jobban megmarad, plane ha a csavart korulontod vele.
Hegeszteshez fel kene rendesen melegiteni, ami nem hiszem hogy annak a vekony haznak jot tenne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133570 üzenetére
Tobbek kozt: Forgatni a kereket semmi ertelme. Plane nem egy tel, vagy legyen az akar 6 honap miatt.
A villaszimering nem fog letapadni. tele vannak zsirral gyarilag az ajkak kozott a szimeringek, es amikor osszerakod akkor is specko villa zsirt raksz oda.
Elfossa magat mindenfajta mozgatas nelkul is, tehat letapadas nelkul. nem a mozgatastol fugg.
A villa tisztan tartasa termeszetesen jo dolog, de ezt nem telen elrakas elott kell csinalni, hanem mindig.Szerintem nagyon tul van gondolva ez az egesz, es a lenyegi dolgokra nem figyelnek az emberek: akku lekotes, vagy karbi leeresztes. Hagyni kell azt a szerencsetlen motort beken telen, nem kell buzeralni minden heten azert, hogy nehogy elromoljon.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz McReay #133604 üzenetére
Ez eleg regi motor, teljes idomszettet kinaiban kaphatsz, nem lesz teljesen pontos, de fel lehet szerelni. oem biztos nincs normalis allapotu hasznaltban Magyarorszagon. Nemet ebayen darabokban ossze lehet vasarolgatni, de az legalabb 3-400€ mire megvagy, es eselyes, hogy nem ugyanolyan szineket talalsz. Uvegszal szettet kapsz hozza, de az altalaban versenyidomszett, tehat nincs kivagva a lampa a fejidombol, es nincs fenyezve. Es az is 3-400€ kozott van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #133616 üzenetére
A kerdes az, hogy miert akarsz gyari garanciat?
Meghibasodastol felsz, vagy valamilyen mas dolog miatt?
Ezek a garancia szerzodesek peldaul azonnal ervenyuket vesztik, amint egy versenypalyara kimesz a motoroddal.Mennyibe kerul ez havonta, mekkora az eselye, hogy erre szukseged lesz (mi lenne, ha ezt a penzt egesz egyszeruen egy malacperselybe raknad) egyaltalan van-e olyan hiba, ami teged erinthet, vagy feleslegesen fizetned ezt a penzt.
Mekkora penzosszeget fizetnel be a motorod 2 even tuli ertekehez kepest?Amit lefotoztal szerzodesszeruseg, abban az aron kivul mindent megtalalsz, ha atolvasod, es ertelmezed. Minden kerdesedre benne van a valasz, kiveve az arral kapcsolatban. Szerintem a kerdeseidre egy ilyet fog minden ceg kuldeni, tehat muszaj atolvasnod es megertened, mit tartalmaz, plane ha valami olyan, amit esetlegesen alairsz.
En csak beleneztem, tulajdonkepp semmire nem szol, ami kopo-fogyo alkatresz, es ez elgge gumi szabaly, mert egy motorban minden kopo-fogyo, ha ugy tekintjuk, egy bizonyos futasteljesitmeny felett mindenre ra lehet huzni. erre utalnak is a szovegben. Tehat ha neked 70e km-nel valami eldurran, valoszinusitem, hogy hamar elered a motorod ertekevel megegyezo kar erteket.
A masik figyelemre melto mondat:
Nem vonatkozik olyan karra, amelyik tervezesi-, konstrukcios-, gyartasi hiba...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Polemius #133621 üzenetére
Erdekes modon hengerfejtomitesre vonatkozik, muszerfalat meg ide sorolhatjuk. Talan befecskendezo rendszer, tehat mittomen a yamahanal a mikuni RBW rendszer. Ezek eleg huzos arak, ha megkotlanak, tehat valamennyi ertelme van a biztositasnak. (Bar a mikuni harmadik fel, es akkor itt mit nevezunk konstrukcios hibanak...)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133661 üzenetére
Ez jo. :D Emlekeztet arra, amikor az ember az obudai skf csapagykereskedesbol probal csapagyat venni. Felkeszult vagy, a konkret termeket kered, amit a gepkonyvbol neztel ki. Mondjuk 6203 c4.
Az elado megkerdezi, hogy hova kell. Te mondod, hogy tok mindegy, olyan csapagyat kersz, aminek a szama ez. azt adja. Az elado megint kerdezi, hogy jo, de mibe lesz beszerelve a csapagy, mert nem kell oda c4, eleg a c3. Te pedig nagyon felbszod magad, hogy egy feladata lenne az eladonak, kiszolgalni teged. De az se megy. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #133673 üzenetére
Ez minden szegmensben elofordul. afrika twin jelenseg... elefant 900. Vagy rc 51. Ezek mind nehezek, gyengek, es tulajdonkepp szarok, ahhoz kepest, hogy mennyibe kerulnek, es abbol mit tudnal venni. Szeretem ezeket a motorokat, mielott felreerteni valaki, de akkor is dragak ahhoz kepest, amit tudnak. Ha valamibol kezd keves lenni, annak fel fog menni az ara, akarmilyen szar volt, vagy jelenlegi kinalat alapjan az.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #133696 üzenetére
En nem tudom, hogy ez orszagfuggo, vagy kereskedesfuggo, de azert ilyen problemak nalunk nincsenek.
Bar itt meg kell rendelj bizonyos szamu es tipusu motort mindenkepp, ha eladod-ha nem (mondjuk itt sztm barmit el lehet adni) tehat penzt kell benne hagynod. Gondolom magyar kereskedeseknel ez annyira nem jellemzo, igy a lista aljan vannak a rendeleseik. Vagy csupan a piac nagysaga miatt. Vagy a penztelenseg es a piac kombinacioja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ahogy elottem is irtak, nincs ertelme 10 evvel ezelotti arakat osszehasonlitani a mostaniakkal, egy ilyen hatalmas penzromlas utan.
Bar a kinalat nem akkora nagy, azert 2.5 ert egyaltalan nem lerugott, de valoban 10 ev koruli sportmotort kapsz. Egyaltalan nem rossz allapotban. 178-182 loero abs akkortajt jott ki sportmotorokhoz, tc pedig nehany evvel kesobb. Kisse tulzonak tartom azt hogy 4M alatt nem kapsz semmi normalis motort. Azok inkabb voltak esszeruek a koltsegek es a teljesitmeny kozott, mint a mostani nagyon bonyolultak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #133742 üzenetére
Utolagosan be lehet epiteni fojto szettet, es muszakiztatni is lehet ezekkel a motort, tehat bekerul a forglamiba, de egy bizonyos loero felett mar nem lehet lefojtani, tehat nem csinalhatsz egy 200 lovas motorbol 11 Kw osat, bar technikailag lehetseges.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szepen vegigvasarolta a kinalatot gondolatban, ha egy monstertol eljutott a sportgepig, amit mar java reszt palyan hasznalna :D
A sportmotorok piaca szerintem egesz mas. Ezeket senki nem veszi, igy eleg jo aron kapsz nagyon jo motorokat a magyar piacon is, bar a magyar piaccal nekem is nagy fenntartasaim vannak.
Nehany konkretum:
RN22 182 LE, 2012 TC vel 24500km el 3.9m indult, tobb mint 1 eve van fenn, most epp 3.3m, egy masik ugyanilyen evjarat ugyancsak tobb mint 1 eve van fenn 8e km-el, 2.8m el indult, most 2.5m
Ezek rarohadnak az emberre. Tehat szerintem eleg nagyot tud bukni vele, mivel a sport szegmens egyaltalan nem megy, es nagyon hamar hasznalodnak, foleg, ha palyan hasznalod, meg akkor is, ha nem esel vele.10 ev kihagyas utan fejben kimotorozni a nakedet es az s 1000 rr nel kikotni pedig. Hat mit mondjak erre? Tipikus :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #133758 üzenetére
Sztm a CoC papiron kivul mast nem kell adnia kereskedesnek, es az amerikai motorhoz nincs, azaz kerni kell a hd tol, de azon kivul mast nem kell.
nemetorszagbol ha hozol egy fojtott hd-t azt tudod honositani. Akkor egy amerikai modellel miert ne tudnal ilyet csinalni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Energiaital topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen