-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #139911 üzenetére
A hangnyomast, a katalizator megletet vagy hianyat jelzik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #139918 üzenetére
Nem tudom mit jelent az, hogy hivatkozas. A TÜV on azt nezik, melyik szam van benne, ok tudjak melyik mit jelent, hol kell keressek a katalizatort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #139924 üzenetére
Hat marad a bt, de akkor max 3 an tudtok beszelni.
A masik dolog, ami miatt fontos, hogy real time ban menjen a beszelgetes, az az, hogy szerpentinen aki elol van, tudja mondani, hogy biztonsagosan elozhetsz-e, vagy fel tudja hivni a figyelmet vmilyen veszelyforrasra
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #139940 üzenetére
Nincs keveredes, ezt is mesh-nek hivja a sena, hogy mobilra le kell tolts egy alkalmazast, majd internetrol beszelgettek. A pofatlansag, hogy ezt ugy reklamozza, mintha siman 4 et tudna, vagy hogy normalisan mukodne ezzel a megoldassal.
Ez egy olcso sena, ezt en is tudtam, tobbet nem akartam kolteni ilyesmire. Csucs keszuleket eszemben nem volt venni, a hatotav bt vel tokeletes. Ettol meg nem kellene odairni a dobozra hogy up to 4 user.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #139944 üzenetére
Slr2 vel nekem sincsenek jo tapasztalataim. Sokszor hiszi azt, hogy hangparancsot adtal sima beszelgetes kozben, ilyenkor persze van hogy szetkapcsol a pcsaba.
Ezert gondoltam, nekem nem kell semmi radio, meg ilyen sallang, a legolcsobbat vettem.
Nekem egyebkent bevalt, sosem megyunk tul tavol egymastol, es szerpentinen sok idod, es figyelmed nincs hosszan beszelgetni. Erre nekem tokeletes, bar igy is kisse sokallom az arat, es meg szarul is nez ki a sisakon minden ilyen biszbasz, engem nagyon zavar. Legszivesebben leszerelenem. De sokszor hasznos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Pontosabban tartja az ivet...
Az xx nek, mint minden sportturanak a hatso rugojaval van baj, tul puha. Ezt tovabb rontja, hogy ilyen idosen a hatso rugostagban mar tulnyomas sincsen, a gaz mar reg elszallt belole. Ez a jelenseg pedig fel lett erositve egy kemenyebb elso rugoval.
Ahhoz hogy hegyes temponal, szerpentinen ne menjen ki az eleje, a hatso rugot kellene lecserelni erosebbre, meg ujratolteni a hatso gatlot. Es akkor meg mindig nem usd villaja van az xx nek, ami inkabb a problema. A betetnek meg teljesen mindegy mennyire van lekopva, nem attol kell huzni, hanem a betet anyaga miatt, es hogy alulmeretezett a fek. Nincs koze a kopashoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gonger #140014 üzenetére
Nem ertem, hogy mi koze van vkinek a velemenyenek, vagy a velemenyenek az igazsagtartalmanak ahhoz, hogy nem vesz semmit, vagy nezelodik. en ezt olvastam, de ha normalis vitat akarsz kezdeni, ne ilyen ervelesi hibaval kezdj, hanem egyszeruen keress szamokat, es vilagosits fel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gonger #140017 üzenetére
Csupan annyit szeretnek, hogy eleve ne ilyen bunko modon kezdj el beszelgetni emberekkel, hogy egy kalap ala veszed oket velemenyeik alapjan egy bizonyos korrel, akiket eleve vmivel meggyanusitod, es aki ugyanezen velemenyen van, az is valszeg ugyanilyen okbol teszi azt.
Szamokat nem hiszem hogy tudnek neked irni, es szerencsere nincs idom ezzel foglalkozni, hiszen most van leakciozva a ktm, tehat mostani szamot kellene irnom neked, ami nem all rendelkezesemre, illetve a ktm nem csak magyarorszagra ad el motort, es a keszleteit eddig sem a magyar piac szivta le, de koszonom, igy jo lesz. Legkozelebb legyel szives ugyanigy felnottnek nezni a beszelgeto parnered. Koszonom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #140135 üzenetére
nincs baj az ellenallassal, esetek tobbsegeben csak azt kell mellerakni, de. Vannak olyan led indexek, amiben mar van ellenallas, vannak olyan regebbi motortipusok, ahol a nem mukodtetett, masik oldal indexizzoit "elomelegiti" a rele, azaz aramot ereszt at rajtuk, anelkul, hogy ez lathato lenne.
Es vannak olyan relek, amik mar nem is relek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140247 üzenetére
a motor mellett allva sem lehet megallapitani azt, hogy mi van a blokkban, csak ha szetszeded. Amit meg lehet allapitani, hogy a kopo-fogyo alkatreszek milyen allapotban vannak, es kiszamolni, hogy mennyi penzt kell rakolteni azonnal. Tehat egy futasteljesitmeny es tipus birtokaban ezt igy megallapitani az eterbol nem lehet. Bar nekem kisse soknak tunik ez az ar.
A tulajdonosok keves kiveteltol eltekintve nem rosszindulatbol mondjak azt hogy minden tokeletes allapotban van, hanem mert tobbnyire nem ertenek a motorokhoz, es nem tudjak, mi hiba, es mi nem.Ilyen futasteljesitmenynel szamitani lehet nyakcsapagy cserere, kerekcsapagy cserere, illyetve ennel a tipusnal a vezlancfeszito gyakran cserere szorul, generator es fesszab ugyancsak.
65e km pedig nem vitamin egy ilyen motornak. Ha csak turaztak vele, akkor nem veszes futasteljesitmeny, de amit megfigyeltem, (most altalanositani fogok nagyon) hogy honda tulajdonosok szoktak a legnagyobb markabuzik lenni, melle pedig a leghulyebbek a motorokhoz.. Eleg sok hibat talaltam eddig ilyen kinezett motoroknal, (ahol a tulaj teljesen meg volt gyozodve a motor hibatlansagarol) amik hallatan a tulajdonos egyszeruen megsertodott, es nem akarta elhinni, hogy az ilyen markaval ellatott motorokra is kolteni kell, illetve elromolhatnak. Ami tulkepp vicces, de amikor ott vagy, es nem akarsz annyit kifizetni, mert egy valag lovet kell kolteni azonnal a kiszemelt motorra, akkor idegesito.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140252 üzenetére
Mivel szimpatikus a hirdetes, es ha valoban minden szerviz gyari alkatreszekkel tortent- nagy tavokat tett meg egyhuzamban lassan, akkor nem sokallom. De mindenkepp megneznem a kopo-fogyokat.
Ami koherens a sztoriban, az peldaul, hogy meg egy f4 et is kenyelmetlennek,- vagy mittomen minek- tart az ember 50 eves korara- ez egyertelmu, hogy nem egy hulyegyerek, amelyik felpimpeli minden szarral a motort, es sokat hasznalja nagy fordulaton, tehat ezek a reszek nagyon bizalomgerjesztoek.
Ami nagyon ritka, hogy a motor magyarorszagi, tehat nem vmi behozott azonnal visszatekert szar. Ez nagyon ritka!Osszefoglalva: en az f4 et egy szar motornak tartom, de ez a hirdetes nagyon jonak nez ki, es ezt ki kell fizetni, mert valoban ritkasag az ilyesmi. Csodak pedig nincsenek.
Igazabol neked kell tudnod, mi a keret, vagy milyen mas, esetleg jobb motort kaphatsz ugyanennyiert. Amennyiben csak ezt a tipust akarod, akkor viszont biztonsagosabb ilyet venni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140269 üzenetére
Kerdes az, hogy mivel motoroztal mar? Ha meg semmivel, akkor az is elvezetes tud lenni, azt nem mondanam, hogy dobogoko akkora nagy elmeny, mivel a bunko emberek a seggedben lesznek nagyon. Fel tud menni, ezek 2T minarelli am6 blokkok (vagy azoknak a masolata, erre pontosan nem emlekszem) siman 50 ccm vel, kinyitva kb 70-75 km/h a vegseb.
80ccm szettbol altalaban a legolcsobb kinai van ezeken, ahol eleg nagy turesek vannak, emelle, ha a kipuhoz nincs vmi jol beallitva, akkor eleg hamar rotty lesz a vege, mert detonalni fog, es bedagad a dugattyu a hengerbe.
Visszaemlekezve, amikor en a motorozast kezdtem, a cagiva cocis 50ccm egyaltalan nem tunt lomhanak, es elvezeteseket lehetett vele menni, de az leforogta a 12 000 et, teljesen mas vilag volt, mint egy hetkoznapi 2T 50 es. Es meg se ragadt sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140276 üzenetére
Nem eletszeru, hogy egy motort ha osszetornek (plane mo-on, ahol a biztositok mindent avultatnak, es nem tudod megcsinaltatni a motorodat gyari alkatreszekkel) akkor gyari alkatreszekkel rakjak ossze ilyen allapotra. Se egy masfajta tarcsa se egy szinrefujt muanyag elem, aminek nem olyannak kellene lenne. Erre nagyon konnyen rajon egy szakember a szemlenel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140280 üzenetére
A cpi sztm minosegileg nem a legjobb, legalabbis a regi valtos olaszokhoz kepest, amik meg mara teljesen szet lettek hajtva es ganyolva, tehat nagy mozgaster nincs.
Ha rovid tavra egy viszonylag normalisat veszel, ami normalisan be van allitva, es nem szegenyedik el, normalisan van osszerakva a henger-dugo, akkor talan jo is lehet.
Gsf 650 hez kepest termeszetesen rettenetesen gyenge, de ha van egy 80as vagy afeletti vegseb, 50ccm hez kepest jo dinamikaval, akkor erdemes meggondolnod, legalabb tanulsz belole, veztech es szereles teren[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140284 üzenetére
A japan az nem japan, mert majdhogynem mindegyikben minarelli van.
Az apriliaban a yamahaban is, a derbiben, a rieju-ban is.
Ezek kozul a derbi es rieju spanyol, es annak idejen eleg jok voltak. Egy gyari szettel sztm 4x eset tudtad megtenni a kinai hengernek. Es ami nem mindegy, hogy a 80as hengerszett hogy van megcsinalva. Nagyon lenyeges az atomlocsatornak kidolgozottsaga, iranya. Ez a kinaiaknal eleg rossz, ahol nagyon sok loerot el lehet vesziteni. Meg megbizhatosagot is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140315 üzenetére
Ezt en sem ertettem, hogy miert olod meg magad egy sportmotorral. Nem te kezeled a gazt rajta, hanem a motor maga? Nezd, azt megertem, ha nem akarsz kenyelmetlen motort, es vmi turasabb sportmotorral nem tamasztod a kormanyt, meg nem utogeti a gerincedet minden uthiba, es f4 et akarsz. De hogy a sportmotor az veszelyesebb?
Ez meg hogy alkudozol. Ezzel azert ovatosan. Megbeszeltuk, miert van magasabb ara a kiszemelt a motornak. Ha minden klappol vele, nem hivatkozhatsz arra, hogy de van olcsobban is ujabb. Persze hogy van, de az ki tudja milyen allapotu, milyen szarmazassal, milyen eloelettel.
Nekem az f4 nem tetszik, mert a futomuve tul puha sporthoz, a fekei nem eleg jok manapsag, es nagyon rezonal a blokkja, amit a kormanycsutkakon erezni lehet, es ez engem zavar. Ettol neked meg lehet jo, ha mas elvarasaid vannak egy ilyen sportmotorral szemben, pl hogy kenyelmes legyen. Erre tokeletes a puha futomu.
Mint mondtam, el kell menni, megnezetni szakemberrel, ha az igazolja a balesetmentesseget, akkor jobban jarsz egy ilyen dragabb motorral, mint egy olcsobbal, amire koltesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140317 üzenetére
De ezzel mire utalsz? Ha a te sajat komfortzonadon belul motorozol barmilyen motorral, akkor hogyan olod meg magad vele? Hogy mi felesleges... nagyon sok dolog felesleges kozutra, de ha kepzed magad, es jobban motorozol, akkor nem kell dodoron nevelkedni, hanem lesz sajat velemenyed, ami nem mindig egyezik majda muveszureval.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140319 üzenetére
sportmotorra ez jobban igaz, mint egy nakedre?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140323 üzenetére
Miert mondja mindenki azt, hogy sportmotort nem akar, mert megoli magat vele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140331 üzenetére
Amennyiben nem te huzod a gazkarjat a motorodnak, mikozben te vezeted, akkor ertheto lenne.
A sor4 spormotorok ugyanugy semmit nem gyorsulnak alul, mint a nakedek, ahhoz hogy nagyon menjenek ~8-10 000 kornyeken kell porgetni. Sot, egy 3, vagy 2 hengeres nem sportmotor, ami loeroben kevesebb, nagyobbat tol ott, ahol a sportmotor egyszeruen gyenge.
Szoval tovabbra sem ertem eztNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #140339 üzenetére
Tenyleg kellene mennetek mostmar egy sportmotorral
Nem rug hatba. linearisan adja le. Akkor rug hatba, ha vmi szar rajta. Egy kover gazt nem tudsz veletlen egy ilyen sor4 karakternek huzni, mert pl az en R1 esem kb akkor tudhat kerekre allni egy veletlen gaztol, amikor 1 esben olyan 100 kornyeken mesz vele. Ehhez azert nagyon forszirozni kell, es ordit eleg rendesen, mig egy turaenduro mondjuk 950 es multi akkora gyorsitokepesseggel rendelkezik mar 3000 tol, hogy osszemerhetrtlen egy sportmotorral ennel az alacsony fordulaton. Szoval a sportmotor a sportmotor mivoltatol ennyire veszelyes?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #140325 üzenetére
R6 ot ajanlanam, (R6R) sztm a legjobb 600 as ever. R1 06 bol ilyen idosen mar velemenyes. Az meg 5 szelepes, ami sztm nagyon jo, ebbol van SP verzio is, 8000€ ert van jelenleg a kornyekemen, 500 db limitalt, marchesini felni, ohlins. Kuplung baja szokott lenni ami horror penz, vezlancfeszito, fojtoszeleppoti, mapszenzor ilyen idosen, atlag futassal elojon.
Nekem a 08-as sc59 es cbr 1000 rr jon be, de annak eleg szar blokkja volt, es nekem csak az az evjarat tetszik termeszetesen.
De kibekulok egy TL1000R el is, vagy egy 696 monsterrel, vagy vmi klasszik naked sor4 is kell lassan, 1.2 bandit, vagy xjr 1.3
Tulajdonkepp barmilyen szar johet[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #140466 üzenetére
Nezz meg egy loero-nyomatek gorbet, hogy a 97 loero milyen fordulatszamon van, es hasonlitsd ossze mondjuk az ntv-vel. Alacsony fordulaton melyik motornak hany loereje van.
A problema kezdokent sztm inkabb a sullyal van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #140469 üzenetére
Amikor nem ultem meg nagy motoron, csak robogon, akkor a zxr 250 is erzesre olyat tolt, hogy remegett a labam utana. Tehat vegyuk ezt is figyelembe. (Termeszetesen teljesen kiforgatva, mert alul semmi nem volt) Miutan mentem vele, ki akartam dobni a kukaba a robogomat. Aztan 600 as zzr utan a 250 es is gyengenek tunt. Utana, az fzr1000 utan minden gyengenek tunt
pedig nevetseges manapsag.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #140477 üzenetére
Random meres ntv es hornet.
4000 fordulaton 10 loerovel, 5000 fordulaton 5 loerovel tobb az ntv 650 a hornetnel.
Szoval az ntv vel nagyobb eselyed van szaltot dobni, hogy az oktato szavaival eljek...Az ntv derekas ~45 loeros, a hornet 93... melyik az erosebb?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140483 üzenetére
Ezeket a 90es evekbeli belpiacos 400 sor4 eket en annyira nem ajanlanam
Manapsag csak a szopas van veluk, es csak a szurkeimportosakhoz lehet europaban alkatreszt rendelni, ha egyaltalan van meg hozza. Az is egy vagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gonger #140014 üzenetére
A 2022 es szamok Nemetorszagban.
KTM mínusz 34,3%ezert van most motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest